Wie? Waar dan?quote:
mja maakt mij niet uit hoor ... maar alle voorstanders van Peter die nu heel hard stemmen om Renate erin te houden zien nu Peter naar beneden dalen ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om wat de bewoners denken en dus niet verwachten
Dat gaat hem meer kosten, ze staat inmiddels op 5.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef Marrije het volgende:
Jawel, Danny gooit er 100 e tegen aan en Renate vliegt eruit.
Ja die twee er in, vuurwerk!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee hoor dat roep ik al vanaf het begin..![]()
maar laat der in houden![]()
jeroen oooooooookdie kan zo lekker veel opschudding veroorzaken!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:35 schreef Pl0x het volgende:
haha roodbol en 100 euro voor renate? Kom ik met mijn 200 euro plus stemmen
Speel maar niet valsquote:
Hij zegt in de laatste 15 minuten meer dan dat hij in 3 dagen heeft gezegd, lijkt het zo.quote:
Nee, om half 1 worden ze 'geteisterd' met geluiden etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:39 schreef HiDiHo het volgende:
Slapen? En hoe zit dat met op blijven tot 1 uur ??
Die had ie geen hoorde ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:39 schreef Rica het volgende:
Amber schiet weer omhoog.
De achterban van Bobby kan morgen aan de slag.
En dit keer ook meer dan herhalen wat zijn voorgangers zeiden, of suffe dooddoenerige grapjes? Wow.. Ik ga opletten!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:38 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hij zegt in de laatste 15 minuten meer dan dat hij in 3 dagen heeft gezegd, lijkt het zo.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:39 schreef Supersoep het volgende:
Marijee en die andere mutsen hier, een ding.
Ga alsjeblieft niet lopen zeggen dat je iemand ''door hebt''.
Je bent nu al 7x van mening veranderd, ga geen dingen als feit verkondigen.
Meer dan enkel herhalen jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:40 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
En dit keer ook meer dan herhalen wat zijn voorgangers zeiden, of suffe dooddoenerige grapjes? Wow.. Ik ga opletten!
de - van Renate is het afgelopen half uur veranderd van 429 naar 444 denk nog niet dat Danny begonnen is ..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gaat hem meer kosten, ze staat inmiddels op 5.
Succes Danny en fijne avond allemaal. Toedels.
Oh wacht.. Hij moet eerst even zijn tanden poetsen. Daarna breekt het vast los!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:40 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
En dit keer ook meer dan herhalen wat zijn voorgangers zeiden, of suffe dooddoenerige grapjes? Wow.. Ik ga opletten!
Niet opgelet,Amber maakte wel kleine vreugde sprong!quote:
Nu is het moment natuurlijk gedaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:42 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Oh wacht.. Hij moet eerst even zijn tanden poetsen. Daarna breekt het vast los!
Sorry, kon het me niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor jou ja, tis dubbel r niet dubbel e
He, wat jammer voor hem weer!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nu is het moment natuurlijk gedaanOver een paar dagen komt hij vast nog wel eens los.
Vannacht worden ze wakker gemaakt met irritante geluiden etc. Rond half 1quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef mazaru het volgende:
Zeg Dementor...... jij zei toch dat er vandaag nog heel wat ging gebeuren? Wat dan? Krijgen ze een nachtmerrie? Ligt het kussen niet lekker? Tocht de slaapzak?
Die moet er echt als eerste uit, dat nep gedoe van haar.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Soury het volgende:
Ik erger me soms groen aan Eline, dat bral gepraat ............. Maar dan word ik afgerekend dat ik jaloers ben ofzo.
Nou ja die trut hola kan optieven wat mij betreft.
Van de site:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef mazaru het volgende:
Zeg Dementor...... jij zei toch dat er vandaag nog heel wat ging gebeuren? Wat dan? Krijgen ze een nachtmerrie? Ligt het kussen niet lekker? Tocht de slaapzak?
quote:Vrijdag 1 mei 21:32
Na vijf dagen van redelijke leefomstandigheden vinden jullie het nu tijd voor een hardere aanpak (91% voor 8% tegen).
De overlevers weten uiteraard nog van niets, rond 22:30 zullen wij de verlichting uitschakelen en de Overlevers verzoeken te gaan slapen om zich zo voor te bereiden op een drukke dag.
Rond 0:30 zullen wij beginnen met het veroorzaken van onrust en zal er een opdracht in de bunker verschijnen waarbij het uiterste van de Overlevers zal worden gevraagd.
Zullen de Overlevers deze opdracht succesvol afronden?
Meer nieuws volgt!
Pff dankquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die moet er echt als eerste uit, dat nep gedoe van haar.
Dus als de mannen zeggen Bobby moet oprotten,dan zijn die ook jaloers.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Soury het volgende:
Ik erger me soms groen aan Eline, dat bral gepraat ............. Maar dan word ik afgerekend dat ik jaloers ben ofzo.
Nou ja die trut hola kan optieven wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |