Hij komt er wel overheen. In The Bunker Online 2 stem ik op hem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Melin het volgende:
En toch is het potverdomme hartstikke lullig dat Bobby hieronder moet lijden...Juist degene die de minst sterke (lees: stelletje sloebers) achterban heeft...Ik zit me kapot te lobby-en hier
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef D. het volgende:
We kunnen nu dus allemaal iets anders gaan doen tot 0:30u?
Om half 1 gaat het leven, dus het wordt uiteindelijk toch een lange nachtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vroeg onder de wol?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Nee, ik wil minstens tot 1.00 u
»Ja, om 23.00 u. , ik wil ook slapen. 12 Votes
»Nee, 00.00 u. is prima 12 Votes
»Nee, ik wil minstens tot 1.00 u 37 Votes
ik heb al op hem gestemd! maar dat waren er maar 50 dat schoot niet echt opquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Melin het volgende:
En toch is het potverdomme hartstikke lullig dat Bobby hieronder moet lijden...Juist degene die de minst sterke (lees: stelletje sloebers) achterban heeft...Ik zit me kapot te lobby-en hier
Alsof ze daar dezelfde kandidaten voor nemenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij komt er wel overheen. In The Bunker Online 2 stem ik op hem.
Wie gaat er trouwens in het groot bed? Misschien gebeurt daar nog watquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef D. het volgende:
We kunnen nu dus allemaal iets anders gaan doen tot 0:30u?
Nee denk dat het omgekeerd niet zo is btw.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus als de mannen zeggen Bobby moet oprotten,dan zijn die ook jaloers.
Eline vind ik ook niks en ben niet jaloers.
You Control, my assquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Om half 1 gaat het leven, dus het wordt uiteindelijk toch een lange nacht
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik heb al op hem gestemd! maar dat waren er maar 50 dat schoot niet echt op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |