Vroeg onder de wol?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, om half 1 worden ze 'geteisterd' met geluiden etc.
Kinderachtig stemmetje opzetten en zo ook praten, bahquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Soury het volgende:
Ik erger me soms groen aan Eline, dat bral gepraat ............. Maar dan word ik afgerekend dat ik jaloers ben ofzo.
Nou ja die trut hola kan optieven wat mij betreft.
Ja! Vanaf nu was de pret over! Nu zou het zwaar worden!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef mazaru het volgende:
Zeg Dementor...... jij zei toch dat er vandaag nog heel wat ging gebeuren? Wat dan? Krijgen ze een nachtmerrie? Ligt het kussen niet lekker? Tocht de slaapzak?
Hij komt er wel overheen. In The Bunker Online 2 stem ik op hem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Melin het volgende:
En toch is het potverdomme hartstikke lullig dat Bobby hieronder moet lijden...Juist degene die de minst sterke (lees: stelletje sloebers) achterban heeft...Ik zit me kapot te lobby-en hier
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef D. het volgende:
We kunnen nu dus allemaal iets anders gaan doen tot 0:30u?
Om half 1 gaat het leven, dus het wordt uiteindelijk toch een lange nachtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vroeg onder de wol?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Nee, ik wil minstens tot 1.00 u
»Ja, om 23.00 u. , ik wil ook slapen. 12 Votes
»Nee, 00.00 u. is prima 12 Votes
»Nee, ik wil minstens tot 1.00 u 37 Votes
ik heb al op hem gestemd! maar dat waren er maar 50 dat schoot niet echt opquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Melin het volgende:
En toch is het potverdomme hartstikke lullig dat Bobby hieronder moet lijden...Juist degene die de minst sterke (lees: stelletje sloebers) achterban heeft...Ik zit me kapot te lobby-en hier
Alsof ze daar dezelfde kandidaten voor nemenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij komt er wel overheen. In The Bunker Online 2 stem ik op hem.
Wie gaat er trouwens in het groot bed? Misschien gebeurt daar nog watquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef D. het volgende:
We kunnen nu dus allemaal iets anders gaan doen tot 0:30u?
Nee denk dat het omgekeerd niet zo is btw.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus als de mannen zeggen Bobby moet oprotten,dan zijn die ook jaloers.
Eline vind ik ook niks en ben niet jaloers.
You Control, my assquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Om half 1 gaat het leven, dus het wordt uiteindelijk toch een lange nacht
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik heb al op hem gestemd! maar dat waren er maar 50 dat schoot niet echt op
Dus iedereen gaat braaf wachten tot het 0.30 uur is? Moi pas.quote:Vrijdag 1 mei 21:32
Na vijf dagen van redelijke leefomstandigheden vinden jullie het nu tijd voor een hardere aanpak (91% voor 8% tegen).
De overlevers weten uiteraard nog van niets, rond 22:30 zullen wij de verlichting uitschakelen en de Overlevers verzoeken te gaan slapen om zich zo voor te bereiden op een drukke dag.
Rond 0:30 zullen wij beginnen met het veroorzaken van onrust en zal er een opdracht in de bunker verschijnen waarbij het uiterste van de Overlevers zal worden gevraagd.
Zullen de Overlevers deze opdracht succesvol afronden?
Meer nieuws volgt!
Ik denk dat Eline erin mag aangezien zij het duel had gewonnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wie gaat er trouwens in het groot bed? Misschien gebeurt daar nog wat
Ja laat die maar weggaan, ze heeft iets onbenulligs, weinig persoonlijkheidquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Soury het volgende:
Ik erger me soms groen aan Eline, dat bral gepraat ............. Maar dan word ik afgerekend dat ik jaloers ben ofzo.
Nou ja die trut hola kan optieven wat mij betreft.
Misschien gaan ze verder waar ze gisteren zijn gestopt..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Eline erin mag aangezien zij het duel had gewonnen.
Misschien dat ze jeroen erbij laat omdat hij haar erbij liet
trustequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:50 schreef beequeen het volgende:
Ik lurkte nog even mee en las het volgende bericht op de TBO site.
[..]
Dus iedereen gaat braaf wachten tot het 0.30 uur is? Moi pas.
Dus is het belachelijk dat wij vrouwen zoiets niet mogen zeggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee denk dat het omgekeerd niet zo is btw.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef Rainesz het volgende:
Pim checkte of zijn enige bal hij er nog zat
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus is het belachelijk dat wij vrouwen zoiets niet mogen zeggen.
Word tijd dat Eline eens maden moet eten.
Daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus is het belachelijk dat wij vrouwen zoiets niet mogen zeggen.
Word tijd dat Eline eens maden moet eten.
Ga jij fijn slapen, was je waarschijnlijk toch al van plan. Lees je morgen wel wat je hebt gemist.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:50 schreef beequeen het volgende:
Ik lurkte nog even mee en las het volgende bericht op de TBO site.
[..]
Dus iedereen gaat braaf wachten tot het 0.30 uur is? Moi pas.
er staat toch niet opeens iemand van albert.nl voor mijn deur straks ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik snap geen fluit van dat boodschappenlijstje op de site.
quote:
geen idee waar ze gebleven warenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:51 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Misschien gaan ze verder waar ze gisteren zijn gestopt..
Of is dat ijdele hoop?
Niet verder dan kussen, als ze dat al deden. Dat kan dus beter!quote:
Wachten jullie lekker tot ze net in de remslaap komen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat leuk worden, je krijgt straks ipv tot 1 uur 's nachts streams de hele nacht streams.
Kan ik meteen door naar het voetbalveldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat leuk worden, je krijgt straks ipv tot 1 uur 's nachts streams de hele nacht streams.
ik zei, my assquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:56 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wachten jullie lekker tot ze net in de remslaap komen?
Zijn ze ook de hele nacht wakker ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Das pas aktiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |