Volgende keer dat hij doet dat met al zijn vrienden zoenen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:55 schreef Tegan het volgende:
Mijn ex, met wie ik af had gesproken dat hij me echt met rust moest laten, stond 'toevallig' heel Koninginnenacht zo goed als naast mij met zijn vrienden.
Ik ga nog wel straks naar de kroeg, maar ik kreeg het idee dat de rest hier thuis op de bank bleef?quote:
Goede tipquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer dat hij doet dat met al zijn vrienden zoenen?
Of nog duffer! Ik ga vroeg naar bed! Ik lag er afgelopen nacht pas om half vijf in en om zeven uur zat ik alweer aan het ontbijt!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga nog wel straks naar de kroeg, maar ik kreeg het idee dat de rest hier thuis op de bank bleef?
Vertel!quote:
Ik hang in bed, mag dat ook?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga nog wel straks naar de kroeg, maar ik kreeg het idee dat de rest hier thuis op de bank bleef?
Ik misschien straks nog. Maar eerst ff douchen enzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gek! Daarna nog wel geslapen hoop ik?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of nog duffer! Ik ga vroeg naar bed! Ik lag er afgelopen nacht pas om half vijf in en om zeven uur zat ik alweer aan het ontbijt!
Helaas niet!quote:
Pfffff..quote:
Pff... Dan zal je wel lekker slapen denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of nog duffer! Ik ga vroeg naar bed! Ik lag er afgelopen nacht pas om half vijf in en om zeven uur zat ik alweer aan het ontbijt!
Sounds good! Wat is daar gebeurd dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef KudFokker het volgende:
Hmm het was echt relaxed vandaag!
Dierentuin was gezelliggeen enkel dood of stil moment
!
Daarna naar de AH geweest en allemaal lekkere dingen gehaald, en daarna in het Vondelpark gelegen met muziek op!
Ik heb niet echt iets gedaan alleenalleen tegen haar aan gelegen, en met mijn mand op en tussen haar been (ze lag een beetje over me heen met haar benen zeg maar)
Zei moest er een andere trein halte uit, en wat daar gebeurde: ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan
Ja, inderdaad!quote:
Zij moest er een andere stop uit, toen zei ik: ik loop wel even mee...quote:
Als je nou morgenochtend weer zo vroeg wakker bent, rond 6 uur ben ik thuisquote:
Dan duik ik gewoon bij jou je bedje in hoor!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je nou morgenochtend weer zo vroeg wakker bent, rond 6 uur ben ik thuis
serieus? zou je daar over smsen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zij moest er een andere stop uit, toen zei ik: ik loop wel even mee...
En ze wilde me een kus geven...
Die gaf ze op mijn wang
En ik dacht echt "huh ! "
Toen wilde ik haar nog een kus geven, maar die was echt een beetje half op haar mond!!!
![]()
Ik sms haar zodirect wel even daar over...
Wil wel weten wat ze gedaan had als ik haar gezoend had...
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan duik ik gewoon bij jou je bedje in hoor!
Knuffelen verplicht!quote:
Idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus? zou je daar over smsen?
Is het niet leuker/spannender/spontaner/romantischer etc als je weer met haar afspreekt en het er op waagt?
Graag!quote:
True, heb je ook gelijk in...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus? zou je daar over smsen?
Is het niet leuker/spannender/spontaner/romantischer etc als je weer met haar afspreekt en het er op waagt?
quote:
dat, en als je haar nu nog eens mee vraagt en ze zegt nee of draait er om heen dan weet je ook al een boel, toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
True, heb je ook gelijk in...
Maar ik durfde het gewoon niet(haar te zoenen) !!
Ik wist niet echt of zij het wilde...
Achteraf gezien, als ze het niet wilde had ze me ook niet aan haar laten zitten...
Toen ze de trein uit stapte zei ze "volgende keer gaan we snowboarden heh !! "quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat, en als je haar nu nog eens mee vraagt en ze zegt nee of draait er om heen dan weet je ook al een boel, toch?
zou ik het er zelf volgende keer gewoon op wagenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Toen ze de trein uit stapte zei ze "volgende keer gaan we snowboarden heh !! "
Dus er komt nog een vervolg...
Ik was er niet bij, dat voel alleen jij toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb gewoon geprobeerd rustig aan te doen, maar ook weer niet op een vriendschappelijke manier
Ze liet me wel aan haar zitten, dus ik denk dat ik er wel goed voor sta eigenlijk...
Misschien had ze het ook wel raar gevonden als ik haar nu al gezoend zou hebben?
quote:
Njah, er was van mijn kant zeker een spanning wat er voor zorgde haar niet te zoenen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, dat voel alleen jij toch?
Soms is er op de eerste date al zo'n moment/spanning of hoe je het wil noemen
soms pas op de 4e of zo
Niet zo moeilijk doen en al helemaal niet zo onzekerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah, er was van mijn kant zeker een spanning wat er voor zorgde haar niet te zoenen...
Ik ken haar niet goed genoeg om in te schatten hoe het met haar zit...
Ze zei net op msn dat ze het heel gezellig vond en het voor herhaling vatbaar was
Die onzekerheid is juist zo kut als je iemand echt leuk vindtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen en al helemaal niet zo onzekerGeniet dit hoort er ook bij
Jaa maar wel part of the magicquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die onzekerheid is juist zo kut als je iemand echt leuk vindt
Eensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die onzekerheid is juist zo kut als je iemand echt leuk vindt
Sorry, ik kan het niet latenquote:
Ik zag je al aankomen, dus ik dacht; Vroemmmmm!quote:
Jaja, en dan voor me langs de afslag pakken....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zag je al aankomen, dus ik dacht; Vroemmmmm!
Jij dacht dat ik via Breda zou rijden dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jaja, en dan voor me langs de afslag pakken....
Heyquote:
Slaap lekker!quote:
Ja, ik ging na Gorinchem eraf en verder binnendoor. Stuk makkelijker dan bij denbosch over de A59quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik via Breda zou rijden dan?
Via Breda is het één minuut korter, maar dan heb ik een heel stuk 100 en dat vind ik baggerHaha. Ik pak dan de andere kant en dan is het één minuut langer, stukje 100 (maar ik weet de twee flitsers te staan).
Ik dacht dat jij via Den Bosch zou gaan, want toen zwaaide ik al, maar je volgde nog
Ik ben vanmiddag niet geweest, dus ik heb géén idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef liefie_ het volgende:
oke het volgende dat ik ga vragen is niet om te rellen of reacties uit te lokken maar gewoon echt ff voor mn eigen duidelijkheid:
Ik heb het idee dat er nu mensen expres zo posten dat die discussie van vanmiddag meteen teniet word gedaan? (alleen een ja of nee is voldoende hoor, een korte motivatie als je er trek in hebt anders niet, maar dan weet ik zelf waar ik aan toe ben met singles, ik heb namelijk alles wel terug gelezen (of iig tot het eind van de discussie zo ver ik weet) en het is me niet duidelijk geworden wat er nu uit is gekomen dus ik zit hier even zo van hmmm hoe zit dit)
Ik post eigenlijk zoals ik altijd post.. Of mag dat niet meer?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef liefie_ het volgende:
oke het volgende dat ik ga vragen is niet om te rellen of reacties uit te lokken maar gewoon echt ff voor mn eigen duidelijkheid:
Ik heb het idee dat er nu mensen expres zo posten dat die discussie van vanmiddag meteen teniet word gedaan? (alleen een ja of nee is voldoende hoor, een korte motivatie als je er trek in hebt anders niet, maar dan weet ik zelf waar ik aan toe ben met singles, ik heb namelijk alles wel terug gelezen (of iig tot het eind van de discussie zo ver ik weet) en het is me niet duidelijk geworden wat er nu uit is gekomen dus ik zit hier even zo van hmmm hoe zit dit)
Niet dus idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik ging na Gorinchem eraf en verder binnendoor. Stuk makkelijker dan bij denbosch over de A59
(Ook heel interessant voor de rest van [Singles] dit....)
Wil je het per PM uitleggen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef liefie_ het volgende:
ow nou dat scheelt
dan heb ik er weer wat meer vertrouwen in
En ik wil het wel uitleggen maar dan gaan we hem vast opnieuw voeren en ik gok dat niemand er zin in heef?
Dus misschien is terug lezen handiger?
U roept maar
uiteraard en ik bedoelde het oprecht niet lullig dus ik bedoelde het ook neit om excuses of zoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wil je het per PM uitleggen?
En mijn excuses dat ik vanmiddag een keertje niet op Fok was en zodoende een discussie gemist heb
O, ik welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
uiteraard en ik bedoelde het oprecht niet lullig dus ik bedoelde het ook neit om excuses of zo
meer gewoon zo van anders geef ik het op
pm komt zo
Ik snap je punt wel hoor! Ik heb het alleen gemist, dus vandaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
uiteraard en ik bedoelde het oprecht niet lullig dus ik bedoelde het ook neit om excuses of zo
meer gewoon zo van anders geef ik het op
pm komt zo
Dat soort dingen kun je beter PMen idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik ging na Gorinchem eraf en verder binnendoor. Stuk makkelijker dan bij denbosch over de A59
(Ook heel interessant voor de rest van [Singles] dit....)
Nou als het expres was bedoelde ik het wel lulligquote:
Tuurlijk, maar dat kan ik hier niet plaatsenquote:
Dat was geen oordeel, ik word er al langer mopperig van, ook al voor die discussiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nou als het expres was bedoelde ik het wel lulligmaar dat wist ik niet dus voor ik ging oordelen dacht ik ik vraag het ff
Dan PM je het.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat kan ik hier niet plaatsen
Jonkies! Dit waren de oude Singles!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Tegan het volgende:
De oude Singles.
[SINGLES] #46 Daten bij de bushalte
Dat is echt een heel chill liedje om op uit je dak te gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:30 schreef Tegan het volgende:
Niet gezellig?
Dan is het tijd voor een liedje.
sowieso toen ik dingen in mn eentje ging doen voelde ik me meteen een stuk sterker en zekerder! dus ik vind het een aanrader!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was geen oordeel, ik word er al langer mopperig van, ook al voor die discussiedus dat deed er verder niet zo toe
En in je eentje naar de bios is dus een aanrader, groepje jongens uitzoeken en in de buurt gaan zitten
Precies. Jij kent mij niet, ik ken jou niet. Wat maakt het dan uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Hahaha aan jou zeker![]()
Ik ken je pas net!
Nee, soms is het juist fijn om dingen alleen te doen, haha. Lekker op je gemakje een broodje eten, beetje lezen & geen gezeik aan je hoofdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sowieso toen ik dingen in mn eentje ging doen voelde ik me meteen een stuk sterker en zekerder! dus ik vind het een aanrader!
Nu neem ik mezelf regelmatig mee uit lunchen haha
tijdschriftje er bij en mn favo broodje eten in de stadheerlijk vind ik dat
(of ben ik nu contactgestoord?)
Straks ben jij niet eens 18+quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Precies. Jij kent mij niet, ik ken jou niet. Wat maakt het dan uit.
Ik wil dat ook kunnen. Maar verder dan alleen in de bus zitten of gedwongen alleen eten op de Uni kom ik niet. Wil altijd nog een keer alleen naar de bioscoop. Alleen lunchen zou ik echt niet snel doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sowieso toen ik dingen in mn eentje ging doen voelde ik me meteen een stuk sterker en zekerder! dus ik vind het een aanrader!
Nu neem ik mezelf regelmatig mee uit lunchen haha
tijdschriftje er bij en mn favo broodje eten in de stadheerlijk vind ik dat
(of ben ik nu contactgestoord?)
Lunchen doe ik wel, maar dan "zie" ik mijzelf ook echt zittenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil dat ook kunnen. Maar verder dan alleen in de bus zitten of gedwongen alleen eten op de Uni kom ik niet. Wil altijd nog een keer alleen naar de bioscoop. Alleen lunchen zou ik echt niet snel doen.
Screw it, ik heb vandaag heerlijk op een terrasje gezeten alleen. Vrienden waren even niet bereikbaar, wat boeit het. Kan net zo goed hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil dat ook kunnen. Maar verder dan alleen in de bus zitten of gedwongen alleen eten op de Uni kom ik niet. Wil altijd nog een keer alleen naar de bioscoop. Alleen lunchen zou ik echt niet snel doen.
Het is een ideale plaat om even een biertje te halen als je uit bent...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef Ofresca het volgende:
Dat is echt een heel chill liedje om op uit je dak te gaan.
sterkte, klinkt goed kut en zoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef halfbearad het volgende:
Net met mn ex getelefoneerd. Zit bijna te janken. Maar ff de flessen ontkurken.
Maar "voel" je je dan niet zitten? Ik weet niet... Ik kan mij daar niet overheen zettenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:37 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Screw it, ik heb vandaag heerlijk op een terrasje gezeten alleen. Vrienden waren even niet bereikbaar, wat boeit het. Kan net zo goed hoor.
Ik ben een week lang alleen uit eten geweest. Met een boek erbij valt het allemaal best mee hoor!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf wel korter zitten dan als ik samen met iemand ben. Maar als ik dorst heb heb ik dorst en ga ik wat drinken. En als ik een boekje heb dan lees ik die. Denk dat je gewoon schijt moet hebben aan de rest. Tevens ga ik ook gerust af en toe alleen naar Amsterdam op een zaterdag avond hoor. Moet er soms gewoon even uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar "voel" je je dan niet zitten? Ik weet niet... Ik kan mij daar niet overheen zetten
Met een boek in een restaurant....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben een week lang alleen uit eten geweest. Met een boek erbij valt het allemaal best mee hoor!
Ik weet dat het kan, alleen vind ik het gewoon eng ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:37 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Screw it, ik heb vandaag heerlijk op een terrasje gezeten alleen. Vrienden waren even niet bereikbaar, wat boeit het. Kan net zo goed hoor.
Bios zou ik opzich nog wel ok vinden, omdat je dan toch iets te doen hebt dan voor je uit staren met een drankje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sterkte, klinkt goed kut en zo
En waarom niet Tegan? vind je het eng? of saai?
Bios zou ik ook niet snel alleen doen maar dat is omdat het sowieso niet mijn ding is, ik zit liever op mn eigen bank en heb nog zooo veel dvds die ik toch nog eens moet kijken en zo
Ja, dat heb ik dan ook welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf wel korter zitten dan als ik samen met iemand ben. Maar als ik dorst heb heb ik dorst en ga ik wat drinken. En als ik een boekje heb dan lees ik die. Denk dat je gewoon schijt moet hebben aan de rest. Tevens ga ik ook gerust af en toe alleen naar Amsterdam op een zaterdag avond hoor. Moet er soms gewoon even uit.
Ja, wat moet je dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Met een boek in een restaurant....
T'is dat je alleen zit. Ik zelf zou bij de chinees gaan afhalen en lekker met eetstokjes klooien. Kan het nu best goed.
Ik zou zeggen, doe er je voordeel mee. En bedenk maar zo, zo mooi als gisteren wordt het morgen zeker wel!quote:Tips tips tips
Voor als je eenzaam bent
Helemaal alleen en verlaten bent
Oh. 't is niks nee niks
Als je eenzaam, bent
't Wordt tijd dat iemand je verwent
Stel je bent helemaal alleen
Zomaar midden in de week
Geen hond in de buurt en geen kat die om je geeft
En je raakt zo helemaal van streek
Wij van de Pater adviseren dan
Steek je huis in brand
En hoor je de ladder onder aan je raam
Vraag dan aan de brandweercommandant
"Tennist u?"
Voel je je alleen omdat niemand je begrijpt
En zelfs dat kun je niet eens kwijt
Niemand neemt je serieus
Of ze vinden dat je altijd overdrijft
Je moet het dus niet hebben van een goed gesprek
Nog niks aan de hand
Het is misschien even wennen, maar het lukt altijd
Zet een kleintje in de krant
Ik heb een bips, bips, bips
Voor als je eenzaam bent
Oh. 't is niks nee niks
Als je eenzaam, bent
Tips tips tips
Voor als je eenzaam bent
Oh. 't is niks nee niks
Als je eenzaam, bent
Geen enkel probleem is voor ons te veel
Wij weten altijd raad
Dus heb je tekort aan liefde
Of heb je tekort aan zaad
Wij van de Pater verlenen hulp
Helpen je dag en nacht
dus zie je het niet meer zitten
bedenk dan je dan nog wel
er is een Pater die op je wacht
Want wij zijn Tips tips tips
Voor als je eenzaam bent
Oh. 't is niks nee niks
Als je eenzaam, bent
Ok, begrijp het ook wel. Was je op reis ofzo?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, wat moet je dan.Ik had ergens een kamertje, waar ik niet kon eten. Dan moet je wel.
Zoiets. Trainingsweek ergens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ok, begrijp het ook wel. Was je op reis ofzo?
Probleemloos. Met anderen gaan eten is leuker, absoluut, maar ik weiger om ergens stilletjes in een donker hoekje te kruipen omdat andere mensen mij het label 'zielig' op zouden kunnen plakken als ik het waag om zo maar zonder gezelschap in het openbaar te eten.quote:
Kan ik nog wel mee relativeren. Was alleen op stap gegaan en kwam uiteindelijk niet alleen thuis. Dat was ook een nacht dat alles precies goed ging.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ging heel vaak dingen alleen doen (omdat ik geen zin had om af te spreken omdat ik dan de hele avond aan die persoon vast zatdat was vaak mn motivatie iig) .
Ehm als vrouw zijnde krijg je meer aandacht. Over het algemeen moet je er als man meer moeite voor doen. Sociale status enzoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ging heel vaak dingen alleen doen (omdat ik geen zin had om af te spreken omdat ik dan de hele avond aan die persoon vast zatdat was vaak mn motivatie iig) alleen naar de bios is gewoon lekker.
En ik heb een paar keer gehad datik gezelschap kreeg, nu was er een erg leuke jongen met me aan het flirten e gaf me steeds tijdens de film M&M's
Heb ook een keer gehad dat er een man naast me kwam zitten die ook alleen was en we hebben na de film nog bijgekletst bij een drnkje, was erg gezellig
Alleen op stap krijg je ook veel meer aandacht en alleen eten heb ik niet zo vaak gedaan (maar dat is omdat ik dan eigenlijk gewoon graag wil kletsen, ik ben nogal een kwebbeltanteen in een restaurant komt er niet zo gauw iemand bij je zitten. Terrasje kan ook best, krijg je ook gezelschap als je dat wil (ik iig wel
)
Nou ja, ik vermaak me iig wel als ik alleen weg ben.
alleen poolen oid lijkt me dan weer wel wat triestig staan
Dat klopt, daarom was het ook een tip voor een vrouw.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:50 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ehm als vrouw zijnde krijg je meer aandacht. Over het algemeen moet je er als man meer moeite voor doen. Sociale status enzo
Ik spreek vrijwel altijd met een paar mensen af bij uitgaan hierom, zodat ik toch nog een beetje vrij ben om ff weg te lopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
(omdat ik geen zin had om af te spreken omdat ik dan de hele avond aan die persoon vast zatdat was vaak mn motivatie iig)
Dat zal best, maar naar een restaurant gaan heeft voor mij toch echt een andere betekenis. Het labeltje kan me gestolen worden, het gezelschap niet. Voor mij voelt het niet af als ik alleen ga zitten. Er moet iemand om tegen te lullen zijn voor mij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Probleemloos. Met anderen gaan eten is leuker, absoluut, maar ik weiger om ergens stilletjes in een donker hoekje te kruipen omdat andere mensen mij het label 'zielig' op zouden kunnen palkken als ik het waag om zo maar zonder gezelschap in het openbaar te eten.
dat zei ik dus ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat zal best, maar naar een restaurant gaan heeft voor mij toch echt een andere betekenis. Het labeltje kan me gestolen worden, het gezelschap niet. Voor mij voelt het niet af als ik alleen ga zitten. Er moet iemand om tegen te lullen zijn voor mij.
Ik ben ook een hele slechte kok als ik alleen ben. Ik heb vaak gewoon geen zin om überhaupt te koken als enkel ik ervan geniet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook.
Heb t wel een paar keer gedaan, maar mis dan het gezelschap (ook met boek)
Oh dat vind ik niet zo erg. Dan kook ik alleen wel voor twee dagen. Koken is tof.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik ben ook een hele slechte kok als ik alleen ben. Ik heb vaak gewoon geen zin om überhaupt te koken als enkel ik ervan geniet.
Dat heb ik ook. Haal ik een salade of een pizza ofzo. Vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik ben ook een hele slechte kok als ik alleen ben. Ik heb vaak gewoon geen zin om überhaupt te koken als enkel ik ervan geniet.
of gewoon überhaupt om te koken!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef halfbearad het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet zo erg. Dan kook ik alleen wel voor twee dagen. Koken is tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel echt een slechte eigenschap van mequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet zo erg. Dan kook ik alleen wel voor twee dagen. Koken is tof.
Haha, moet ik toch maar proberen danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:01 schreef liefie_ het volgende:
Maar tegan en auto dat was precies wat ik bedoelde eigenlijk
doordat ik dingen alleen ging doen en merkte dat ik niet dood ging en niemand zn lunch onder boe geroep naar me toe gooide dacht ik he dit kan best, ik kan dit best! en toen was het leuk
Er is dus een drempel die genomen moet worden. Misschien moet ik het maar eens proberen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:01 schreef liefie_ het volgende:
Maar tegan en auto dat was precies wat ik bedoelde eigenlijk
doordat ik dingen alleen ging doen en merkte dat ik niet dood ging en niemand zn lunch onder boe geroep naar me toe gooide dacht ik he dit kan best, ik kan dit best! en toen was het leuk
Ligt er compleet aan wat ik kookte. Dingen die ik echt maar een dag wil eten, gooi ik gewoon weg 's avondsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat is wel echt een slechte eigenschap van meik kook graag en ook lekker vind ik zelf maar ik weiger restjes te eten
die vind ik niet lekker
(meestal is er wel iemand om het aan op te voeren hoor)
goed. de mooie lange (bijna 1.90) duitse dame van woensdag heeft nog niet gemaild. eens kijken of dat dit weekend gebeurd, anders jammer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat mag niet meer
hoe is het met jouw single bestaan?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]Meeten is eng weet je nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nou, dan mag je blij zijn dat je wederhelft kookt. De mijne bakte er letterlijk niks van.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
Jongens. Koken is heerlijk. Lekker zelf bepalen wat je precies eet/erin gooit. Niet eten wat de pot schaft, maar waar je de hele dag al zin in had, of niet kant en klaars eten waar altijd een bijsmaakje aan zit van iets wat je er zelf nooit in had gedaan. Koken.
Als je iemand hebt gezien, dan is het toch minder?quote:
Ik heb geen wederhelft. Maar anderen die voor mij koken kunnen het toch net iets minder lekker dan ik zelfquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:04 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou, dan mag je blij zijn dat je wederhelft kookt. De mijne bakte er letterlijk niks van.
Nee, contactgestoord ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je iemand hebt gezien, dan is het toch minder?
Dat noem ik dan inderdaad contactgestoordquote:
Nee hoor. Alleen te lang geleden, en dan is het weer alsof we nooit hebben gemeetquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat noem ik dan inderdaad contactgestoord
[tenzij de eerste keer een drama was, dan is het geheel logisch, hehe]
Haha oke, apartquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen te lang geleden, en dan is het weer alsof we nooit hebben gemeet.
graag gedaan snoep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
graag gedaan snoep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik wil ook een scharrelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
Ik ging vroeger wel altijd naar de kroeg van scharrel, waar ik niemand kende, en dan de hele avond ouwehoeren met mensen die ik niet kende, maar scharrel was er dan wel. Maar achteraf vind ik het maar raar dat ik dat niet eng vond.
De wie niet sloeg op de spoilerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Tegan het volgende:
Wie niet?
Tja, het is gewoon erg out-of-character van mij ofzo.
En dan iedere morgen een lekker eitje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:
Ik wil ook wel een kip. Scharrels zijn niet tof, gewoon een trouwe kip nemen.
neej scharrelen is briljantquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Koop een kip. Die scharrelen vet leuk.
Ben ik de enige die dit een beetje vreemd vind staan?
Koekjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:20 schreef Tegan het volgende:
Ik houd alleen niet zo van eieren. Ik spaar ze wel op voor cake/taart.
Blijven proberen. Op een bepaald moment heb je perfect.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Koekjes mislukken altijd bij mij als ik ze zelf bak.
Ik ook niet, maar kreeg wel honger.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, alleen ik zie het verband niet met relationeel scharrelen en verkering?
Kluiven is vast ook een woord voor iets sex-gerelateerdsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, alleen ik zie het verband niet met relationeel scharrelen en verkering?
Ik ben er iig wel uit dat mijn deeg altijd te plakkerig wordt, ipv vettig wat het zou moeten zijn. maar op gegeven moment dan ben je het wel beu, dan eet ik wel fabriekskoekjes. Want het wordt nooit wat behalve een plakkerige zooi.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Blijven proberen. Op een bepaald moment heb je perfect.
Je moet zelf dip maken, met peper!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:25 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Heb hier een zak tortillachips en een dip.
Heb er twee. De ene is om te eten, de ander om uit te komen.quote:
Dan gaan de joden/islamieten niet naar de hel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:27 schreef DragonFire het volgende:
Waarom staat er op mijn Hamkaas chips "Bevat geen ham"
o, in de kroeg, gezelligquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:27 schreef liefie_ het volgende:
neeeeej mensen kluiven is dat ontzettend niet hete zoenen van dronke geile mensen
dat ze elkaars gezicht bijna op vreten haha
Zo dat ik ze mag eten want ik ben zooo hooked on die dingenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:27 schreef DragonFire het volgende:
Waarom staat er op mijn Hamkaas chips "Bevat geen ham"
Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:27 schreef liefie_ het volgende:
neeeeej mensen kluiven is dat ontzettend niet hete zoenen van dronke geile mensen
Owwwww oke... Ik dacht als geruststelling dat ik er geen varkensgriep van krijg. Oink oinkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zo dat ik ze mag eten want ik ben zooo hooked on die dingen
Maar dat zelf doen buiten is wel onwijs geilquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:27 schreef liefie_ het volgende:
hmmm, welke kroeg?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar dat zelf doen buiten is wel onwijs geil.
Het gaat idd een stuk makkelijker dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
sowieso is sex als je wat gedronken hebt wel lekker vaak
Morgen maar weer een paar biertjes pakken
Dan doe je iets fout als iemand toch in je bed duikt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:40 schreef dawg het volgende:
Als ik drink kan ik me meestal niet zo inhouden en drink ik tot ik genoeg gehad heb, dan krijg ik hem toch niet meer omhoog en wil ik alleen nog maar maffen. En mijn pitbull ook.
Dan heb je niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:41 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout als iemand toch in je bed duikt.
Gewoon blijven zitten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:42 schreef JeremyBentham het volgende:
Net een terrasje gepakt, maar zodra de vriendin van de vriend waarmee ik op het terras zat thuis was ging hij ook.
Dat is nep.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:42 schreef JeremyBentham het volgende:
Net een terrasje gepakt, maar zodra de vriendin van de vriend waarmee ik op het terras zat thuis was ging hij ook.
Leuk, zulke vrienden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:42 schreef JeremyBentham het volgende:
Das toch alleen als ze gratis zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:47 schreef RealZeus het volgende:
En nou ga ik naar de kroeg, een welverdiend biertje drinken want ik heb vandaag genoeg gedaan. En dan smaken biertjes toch het lekkerst
Bier smaakt altijd lekker!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:47 schreef RealZeus het volgende:
En nou ga ik naar de kroeg, een welverdiend biertje drinken want ik heb vandaag genoeg gedaan. En dan smaken biertjes toch het lekkerst
Moet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:54 schreef JeremyBentham het volgende:
Ja, ik kan daar wel alleen blijven zitten, maar dat komt ook weer zo sneu over.![]()
Maar dit gebeurd wel vaker, dus ja die moet gewoon braaf thuis komen ofzo.
Oh. Dan heeft zijn vriendin het goed voor elkaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:09 schreef JeremyBentham het volgende:
Nou volgens mij gaat het op dit moment nog wel vrijwillig, maar dat zal vast niet lang meer duren.
mwah lekker onder dekentje en moet eigenlijk wel slapen is wel veel verstandigerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:13 schreef JeremyBentham het volgende:
Ik ben ook alleen. *snif*
Maar als ik niet moe ben ga ik vaak ook nog niet in bed liggen. Hoewel dat soms wel eens lekker is.
Heb hier nog wel 'n plekje over hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:11 schreef Duimelot het volgende:
deze single ligt weer es alleen in bedje en ben heul niet moe
kan helaas niet weg hierquote:
Als jij nog 'n plekje over hebt..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan helaas niet weg hier
anders had ik ook niet nu alleen in bed gelegen
oh dat klinkt fout, maar vrijdagavond enzo bedoel ik
Ik zal 'm niet inkoppen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mwah lekker onder dekentje en moet eigenlijk wel slapen is wel veel verstandiger
maar ik ben niet zo verstandig
Welneequote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als jij niet erg vind om morgenvroeg VROEG door een paar kids wakker gemaakt te worden
ik discrimineer ook, ik laat alleen leuke mannen toe in mijn bedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:27 schreef JeremyBentham het volgende:
[..]
Ik zal 'm niet inkoppen.
Maar samen met iemand in bed liggen is vaak beter dan alleen. Maar ik discrimineer en laat geen mannen toe in mijn bed.
ik HOOP tussen 7 en 8 en niet eerderquote:
ga slapen dan!!?!?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:28 schreef Cuegirllie het volgende:
ikben wel moe haha!! en ik vind het stom dat de punt met de shift toets moet
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik HOOP tussen 7 en 8 en niet eerder
ze lagen er laat in voor hun doen dus ik heb goede hoop (en anders sagerijnige kids morgen)
nee door te weinig slaap als ze dus te laat naar bed zijn en te vroeg wakkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:32 schreef JeremyBentham het volgende:
Dus die kids worden sagerijnig omdat jij blijft liggen?
azerty toetsenbordquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:29 schreef JeremyBentham het volgende:
^^^
Goede toevoeging, mijn bed is alleen open voor leuke dames.
@ CG, Wat voor toetsenbord heb jij dan?
Dat ligt er maar helemaal aan waar 'hier' is.. En klaar liggen, dat klinkt goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee hoelaat ben je hier?
ik zal de deur open laten voor je ga ik vast klaar liggen...
vrees dat het even zal duren geloof ik (heerlen!)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:35 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat ligt er maar helemaal aan waar 'hier' is.. En klaar liggen, dat klinkt goed
neem aan dat je GEEN kinderen bedoeldquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:34 schreef JeremyBentham het volgende:
Goed punt. Ik heb kinderen en er wonen er ook geen in de buurt, dus ik slaap lekker uit.
Heerlen.. das een behoorlijk eindje rijdenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vrees dat het even zal duren geloof ik (heerlen!)
maar ik zal op je w88
tuurlijk niet, dan ben jij er en laat je mij lekker liggen en smeert bammetjes voor de kids en gaat spelletjes met ze spelen enzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heerlen.. das een behoorlijk eindje rijdentegen de tijd dat ik bij jou in je bed kan kruipen, moet jij d'r al weer bijna uit
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:39 schreef DR34M3R het volgende:
Heerlijke avond gehad. Bijna zonde om nog online te komen..
Dadelijk dan ook maar lekker in bed, nog wat lezen of zo. Nagenieten..
Hey, een nieuwe ava! Ik herkende je bijna nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heerlen.. das een behoorlijk eindje rijdentegen de tijd dat ik bij jou in je bed kan kruipen, moet jij d'r al weer bijna uit
Alweer een JB hier? Hoe moet dat nu?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:38 schreef JeremyBentham het volgende:
kun je in ieder geval wat langer blijven liggen
Ja dat bedoelde ik ook, snel typen, niet nalezen en op enter drukken. my bad.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neem aan dat je GEEN kinderen bedoeld
Tnxquote:
je bent nr3 in singles dan iigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:42 schreef JeremyBentham het volgende:
Fok is niet ontploft vanwege 2 JB'en dus het moet kunnen denk ik zo.
Zo lief ben ik dan ook wel weer.. Als ik maar een klein beetje slaap kan krijgenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tuurlijk niet, dan ben jij er en laat je mij lekker liggen en smeert bammetjes voor de kids en gaat spelletjes met ze spelen enzo
Jaah, kdacht maar eens een ava te maken met m'n eigen kopquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe ava! Ik herkende je bijna niet
deel je mental image maarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:43 schreef JeremyBentham het volgende:
Klaar liggen klinkt zo kinky op een of andere manier. Zal wel weer mijn gedachtengang zijn.
nah valt mee mag ik hopen voor je of je moet een leuke jonge milf zijn of een lelijke sagerijnige vent dan wordt t ingewikkeld....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:44 schreef JeremyBentham het volgende:
[..]
Ik krijg nog een identiteitscrisis zo.![]()
euh moet je kiezen, we gaan meteen slapen en je krijgt dat beetje slaapquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zo lief ben ik dan ook wel weer.. Als ik maar een klein beetje slaap kan krijgen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:49 schreef zbbrox het volgende:
hallo lieve kijkbuiskinderen *kinnetjes kriebelt*
pm kan ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:49 schreef JeremyBentham het volgende:
[..]
Nee, beter niet, dan moet deze thread naar een ander forum verhuist worden.
En ik ben mezelf.![]()
Tough choicequote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh moet je kiezen, we gaan meteen slapen en je krijgt dat beetje slaap
of we gaan niet meteen slapen en dan is t ff doorbijten voor je daarna....
geen probleem zodra ik wakker ben en de lunch!! op bed heb gehad die jij voor me maakt dan enzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tough choiceKan natuurlijk later ook wel weer ff 't bed induiken
Lunchquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen probleem zodra ik wakker ben en de lunch!! op bed heb gehad die jij voor me maakt dan enzo
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja en??? als je t maar leuk heb (gehad)
gezien we net tot de conclussie kwamen dat ik pas tussen 7 en 8 kan gaan slapen omdat jij laat/ vroeg hier bent en eerst nog wat wil doen en ik wel mn 8 uur slaap wil krijgen.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
LunchZeg, hoelang was jij precies van plan om te gaan slapen?
Nou.. zal ik dan ook gelijk de voorbereidingen voor 't avondeten gaan doen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gezien we net tot de conclussie kwamen dat ik pas tussen 7 en 8 kan gaan slapen omdat jij laat/ vroeg hier bent en eerst nog wat wil doen en ik wel mn 8 uur slaap wil krijgen.....
tot een uurtje of 3
gvd mn geluid stond hard schrik me dood manquote:
oehquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nou.. zal ik dan ook gelijk de voorbereidingen voor 't avondeten gaan doen?Als ik dan toch al bezig ben
!!!quote:
wat een deal he!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:03 schreef JeremyBentham het volgende:
En het enige wat jij nog hoeft te doen is klaar liggen.
quote:
vreetzak!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:04 schreef zbbrox het volgende:
ik kan nog wel ff een broodje bapao naar binnen werken
jah een man die enorm ver voor me rijd, sex voor slaap laat komen, de kids verzorgd en entertained, mij lunch op bed serveert en het avond eten voorbereid, die kan ik niet laten schieten.....quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah een man die enorm ver voor me rijd, sex voor slaap laat komen, de kids verzorgd en entertained, mij lunch op bed serveert en het avond eten voorbereid, die kan ik niet laten schieten.....
En dan na al die dingen die hij voor je doet nog eisen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hey ik kan zeggen dat hij er ook heel veel voor terug krijgt!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:11 schreef JeremyBentham het volgende:
[..]
En dan na al die dingen die hij voor je doet nog eisen hebben.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah een man die enorm ver voor me rijd, sex voor slaap laat komen, de kids verzorgd en entertained, mij lunch op bed serveert en het avond eten voorbereid, die kan ik niet laten schieten.....
Maar natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hoor ik nou graag!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey ik kan zeggen dat hij er ook heel veel voor terug krijgt!!
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Tenzij hij te uitgeput is van al die klusjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey ik kan zeggen dat hij er ook heel veel voor terug krijgt!!
al die klusjes, wtf ben je zo lui aangelegd!?!?!?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:15 schreef JeremyBentham het volgende:
[..]
Tenzij hij te uitgeput is van al die klusjes.
Nee, ik ben niet lui en ook niet zo aangelegd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
al die klusjes, wtf ben je zo lui aangelegd!?!?!?
dit doe ik dagelijks en nog veeeeeeeeeeeeeel meer
het geeft energie!
Voor 't eten zorgen put je toch niet uit?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:15 schreef JeremyBentham het volgende:
[..]
Tenzij hij te uitgeput is van al die klusjes.
O.a.quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:39 schreef JeremyBentham het volgende:
Mja, tijd voor bedje dus. Truste mensjes.
trustuhquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:39 schreef JeremyBentham het volgende:
Mja, tijd voor bedje dus. Truste mensjes.
Lekker op de markt ja?quote:
Moeten we daar maar eens verandering in brengen denk ik?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan kloppen ik heb jou er ook niet in staan
tja als we uiteindelijk gaan trouwen moet dat welquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Moeten we daar maar eens verandering in brengen denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |