quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah een man die enorm ver voor me rijd, sex voor slaap laat komen, de kids verzorgd en entertained, mij lunch op bed serveert en het avond eten voorbereid, die kan ik niet laten schieten.....
Maar natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hoor ik nou graag!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey ik kan zeggen dat hij er ook heel veel voor terug krijgt!!
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Tenzij hij te uitgeput is van al die klusjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey ik kan zeggen dat hij er ook heel veel voor terug krijgt!!
al die klusjes, wtf ben je zo lui aangelegd!?!?!?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:15 schreef JeremyBentham het volgende:
[..]
Tenzij hij te uitgeput is van al die klusjes.
Nee, ik ben niet lui en ook niet zo aangelegd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
al die klusjes, wtf ben je zo lui aangelegd!?!?!?
dit doe ik dagelijks en nog veeeeeeeeeeeeeel meer
het geeft energie!
Voor 't eten zorgen put je toch niet uit?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:15 schreef JeremyBentham het volgende:
[..]
Tenzij hij te uitgeput is van al die klusjes.
O.a.quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:39 schreef JeremyBentham het volgende:
Mja, tijd voor bedje dus. Truste mensjes.
trustuhquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:39 schreef JeremyBentham het volgende:
Mja, tijd voor bedje dus. Truste mensjes.
Lekker op de markt ja?quote:
Moeten we daar maar eens verandering in brengen denk ik?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan kloppen ik heb jou er ook niet in staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |