geen probleem zodra ik wakker ben en de lunch!! op bed heb gehad die jij voor me maakt dan enzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tough choiceKan natuurlijk later ook wel weer ff 't bed induiken
Lunchquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen probleem zodra ik wakker ben en de lunch!! op bed heb gehad die jij voor me maakt dan enzo
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja en??? als je t maar leuk heb (gehad)
gezien we net tot de conclussie kwamen dat ik pas tussen 7 en 8 kan gaan slapen omdat jij laat/ vroeg hier bent en eerst nog wat wil doen en ik wel mn 8 uur slaap wil krijgen.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
LunchZeg, hoelang was jij precies van plan om te gaan slapen?
Nou.. zal ik dan ook gelijk de voorbereidingen voor 't avondeten gaan doen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gezien we net tot de conclussie kwamen dat ik pas tussen 7 en 8 kan gaan slapen omdat jij laat/ vroeg hier bent en eerst nog wat wil doen en ik wel mn 8 uur slaap wil krijgen.....
tot een uurtje of 3
gvd mn geluid stond hard schrik me dood manquote:
oehquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nou.. zal ik dan ook gelijk de voorbereidingen voor 't avondeten gaan doen?Als ik dan toch al bezig ben
!!!quote:
wat een deal he!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:03 schreef JeremyBentham het volgende:
En het enige wat jij nog hoeft te doen is klaar liggen.
quote:
vreetzak!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:04 schreef zbbrox het volgende:
ik kan nog wel ff een broodje bapao naar binnen werken
jah een man die enorm ver voor me rijd, sex voor slaap laat komen, de kids verzorgd en entertained, mij lunch op bed serveert en het avond eten voorbereid, die kan ik niet laten schieten.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah een man die enorm ver voor me rijd, sex voor slaap laat komen, de kids verzorgd en entertained, mij lunch op bed serveert en het avond eten voorbereid, die kan ik niet laten schieten.....
En dan na al die dingen die hij voor je doet nog eisen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hey ik kan zeggen dat hij er ook heel veel voor terug krijgt!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:11 schreef JeremyBentham het volgende:
[..]
En dan na al die dingen die hij voor je doet nog eisen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |