neem aan dat je GEEN kinderen bedoeldquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:34 schreef JeremyBentham het volgende:
Goed punt. Ik heb kinderen en er wonen er ook geen in de buurt, dus ik slaap lekker uit.
Heerlen.. das een behoorlijk eindje rijdenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vrees dat het even zal duren geloof ik (heerlen!)
maar ik zal op je w88
tuurlijk niet, dan ben jij er en laat je mij lekker liggen en smeert bammetjes voor de kids en gaat spelletjes met ze spelen enzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heerlen.. das een behoorlijk eindje rijdentegen de tijd dat ik bij jou in je bed kan kruipen, moet jij d'r al weer bijna uit
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:39 schreef DR34M3R het volgende:
Heerlijke avond gehad. Bijna zonde om nog online te komen..
Dadelijk dan ook maar lekker in bed, nog wat lezen of zo. Nagenieten..
Hey, een nieuwe ava! Ik herkende je bijna nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heerlen.. das een behoorlijk eindje rijdentegen de tijd dat ik bij jou in je bed kan kruipen, moet jij d'r al weer bijna uit
Alweer een JB hier? Hoe moet dat nu?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:38 schreef JeremyBentham het volgende:
kun je in ieder geval wat langer blijven liggen
Ja dat bedoelde ik ook, snel typen, niet nalezen en op enter drukken. my bad.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neem aan dat je GEEN kinderen bedoeld
Tnxquote:
je bent nr3 in singles dan iigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:42 schreef JeremyBentham het volgende:
Fok is niet ontploft vanwege 2 JB'en dus het moet kunnen denk ik zo.
Zo lief ben ik dan ook wel weer.. Als ik maar een klein beetje slaap kan krijgenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tuurlijk niet, dan ben jij er en laat je mij lekker liggen en smeert bammetjes voor de kids en gaat spelletjes met ze spelen enzo
Jaah, kdacht maar eens een ava te maken met m'n eigen kopquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe ava! Ik herkende je bijna niet
deel je mental image maarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:43 schreef JeremyBentham het volgende:
Klaar liggen klinkt zo kinky op een of andere manier. Zal wel weer mijn gedachtengang zijn.
nah valt mee mag ik hopen voor je of je moet een leuke jonge milf zijn of een lelijke sagerijnige vent dan wordt t ingewikkeld....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:44 schreef JeremyBentham het volgende:
[..]
Ik krijg nog een identiteitscrisis zo.![]()
euh moet je kiezen, we gaan meteen slapen en je krijgt dat beetje slaapquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zo lief ben ik dan ook wel weer.. Als ik maar een klein beetje slaap kan krijgen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:49 schreef zbbrox het volgende:
hallo lieve kijkbuiskinderen *kinnetjes kriebelt*
pm kan ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:49 schreef JeremyBentham het volgende:
[..]
Nee, beter niet, dan moet deze thread naar een ander forum verhuist worden.
En ik ben mezelf.![]()
Tough choicequote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh moet je kiezen, we gaan meteen slapen en je krijgt dat beetje slaap
of we gaan niet meteen slapen en dan is t ff doorbijten voor je daarna....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |