Oh. Dan heeft zijn vriendin het goed voor elkaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:09 schreef JeremyBentham het volgende:
Nou volgens mij gaat het op dit moment nog wel vrijwillig, maar dat zal vast niet lang meer duren.
mwah lekker onder dekentje en moet eigenlijk wel slapen is wel veel verstandigerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:13 schreef JeremyBentham het volgende:
Ik ben ook alleen. *snif*
Maar als ik niet moe ben ga ik vaak ook nog niet in bed liggen. Hoewel dat soms wel eens lekker is.
Heb hier nog wel 'n plekje over hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:11 schreef Duimelot het volgende:
deze single ligt weer es alleen in bedje en ben heul niet moe
kan helaas niet weg hierquote:
Als jij nog 'n plekje over hebt..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan helaas niet weg hier
anders had ik ook niet nu alleen in bed gelegen
oh dat klinkt fout, maar vrijdagavond enzo bedoel ik
Ik zal 'm niet inkoppen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mwah lekker onder dekentje en moet eigenlijk wel slapen is wel veel verstandiger
maar ik ben niet zo verstandig
Welneequote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als jij niet erg vind om morgenvroeg VROEG door een paar kids wakker gemaakt te worden
ik discrimineer ook, ik laat alleen leuke mannen toe in mijn bedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:27 schreef JeremyBentham het volgende:
[..]
Ik zal 'm niet inkoppen.
Maar samen met iemand in bed liggen is vaak beter dan alleen. Maar ik discrimineer en laat geen mannen toe in mijn bed.
ik HOOP tussen 7 en 8 en niet eerderquote:
ga slapen dan!!?!?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:28 schreef Cuegirllie het volgende:
ikben wel moe haha!! en ik vind het stom dat de punt met de shift toets moet
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik HOOP tussen 7 en 8 en niet eerder
ze lagen er laat in voor hun doen dus ik heb goede hoop (en anders sagerijnige kids morgen)
nee door te weinig slaap als ze dus te laat naar bed zijn en te vroeg wakkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:32 schreef JeremyBentham het volgende:
Dus die kids worden sagerijnig omdat jij blijft liggen?
azerty toetsenbordquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:29 schreef JeremyBentham het volgende:
^^^
Goede toevoeging, mijn bed is alleen open voor leuke dames.
@ CG, Wat voor toetsenbord heb jij dan?
Dat ligt er maar helemaal aan waar 'hier' is.. En klaar liggen, dat klinkt goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee hoelaat ben je hier?
ik zal de deur open laten voor je ga ik vast klaar liggen...
vrees dat het even zal duren geloof ik (heerlen!)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:35 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat ligt er maar helemaal aan waar 'hier' is.. En klaar liggen, dat klinkt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |