Dat was geen oordeel, ik word er al langer mopperig van, ook al voor die discussiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nou als het expres was bedoelde ik het wel lulligmaar dat wist ik niet dus voor ik ging oordelen dacht ik ik vraag het ff
Dan PM je het.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat kan ik hier niet plaatsen
Jonkies! Dit waren de oude Singles!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Tegan het volgende:
De oude Singles.
[SINGLES] #46 Daten bij de bushalte
Dat is echt een heel chill liedje om op uit je dak te gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:30 schreef Tegan het volgende:
Niet gezellig?
Dan is het tijd voor een liedje.
sowieso toen ik dingen in mn eentje ging doen voelde ik me meteen een stuk sterker en zekerder! dus ik vind het een aanrader!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was geen oordeel, ik word er al langer mopperig van, ook al voor die discussiedus dat deed er verder niet zo toe
En in je eentje naar de bios is dus een aanrader, groepje jongens uitzoeken en in de buurt gaan zitten
Precies. Jij kent mij niet, ik ken jou niet. Wat maakt het dan uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Hahaha aan jou zeker![]()
Ik ken je pas net!
Nee, soms is het juist fijn om dingen alleen te doen, haha. Lekker op je gemakje een broodje eten, beetje lezen & geen gezeik aan je hoofdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sowieso toen ik dingen in mn eentje ging doen voelde ik me meteen een stuk sterker en zekerder! dus ik vind het een aanrader!
Nu neem ik mezelf regelmatig mee uit lunchen haha
tijdschriftje er bij en mn favo broodje eten in de stadheerlijk vind ik dat
(of ben ik nu contactgestoord?)
Straks ben jij niet eens 18+quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Precies. Jij kent mij niet, ik ken jou niet. Wat maakt het dan uit.
Ik wil dat ook kunnen. Maar verder dan alleen in de bus zitten of gedwongen alleen eten op de Uni kom ik niet. Wil altijd nog een keer alleen naar de bioscoop. Alleen lunchen zou ik echt niet snel doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sowieso toen ik dingen in mn eentje ging doen voelde ik me meteen een stuk sterker en zekerder! dus ik vind het een aanrader!
Nu neem ik mezelf regelmatig mee uit lunchen haha
tijdschriftje er bij en mn favo broodje eten in de stadheerlijk vind ik dat
(of ben ik nu contactgestoord?)
Lunchen doe ik wel, maar dan "zie" ik mijzelf ook echt zittenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil dat ook kunnen. Maar verder dan alleen in de bus zitten of gedwongen alleen eten op de Uni kom ik niet. Wil altijd nog een keer alleen naar de bioscoop. Alleen lunchen zou ik echt niet snel doen.
Screw it, ik heb vandaag heerlijk op een terrasje gezeten alleen. Vrienden waren even niet bereikbaar, wat boeit het. Kan net zo goed hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil dat ook kunnen. Maar verder dan alleen in de bus zitten of gedwongen alleen eten op de Uni kom ik niet. Wil altijd nog een keer alleen naar de bioscoop. Alleen lunchen zou ik echt niet snel doen.
Het is een ideale plaat om even een biertje te halen als je uit bent...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef Ofresca het volgende:
Dat is echt een heel chill liedje om op uit je dak te gaan.
sterkte, klinkt goed kut en zoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef halfbearad het volgende:
Net met mn ex getelefoneerd. Zit bijna te janken. Maar ff de flessen ontkurken.
Maar "voel" je je dan niet zitten? Ik weet niet... Ik kan mij daar niet overheen zettenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:37 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Screw it, ik heb vandaag heerlijk op een terrasje gezeten alleen. Vrienden waren even niet bereikbaar, wat boeit het. Kan net zo goed hoor.
Ik ben een week lang alleen uit eten geweest. Met een boek erbij valt het allemaal best mee hoor!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf wel korter zitten dan als ik samen met iemand ben. Maar als ik dorst heb heb ik dorst en ga ik wat drinken. En als ik een boekje heb dan lees ik die. Denk dat je gewoon schijt moet hebben aan de rest. Tevens ga ik ook gerust af en toe alleen naar Amsterdam op een zaterdag avond hoor. Moet er soms gewoon even uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar "voel" je je dan niet zitten? Ik weet niet... Ik kan mij daar niet overheen zetten
Met een boek in een restaurant....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben een week lang alleen uit eten geweest. Met een boek erbij valt het allemaal best mee hoor!
Ik weet dat het kan, alleen vind ik het gewoon eng ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:37 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Screw it, ik heb vandaag heerlijk op een terrasje gezeten alleen. Vrienden waren even niet bereikbaar, wat boeit het. Kan net zo goed hoor.
Bios zou ik opzich nog wel ok vinden, omdat je dan toch iets te doen hebt dan voor je uit staren met een drankje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sterkte, klinkt goed kut en zo
En waarom niet Tegan? vind je het eng? of saai?
Bios zou ik ook niet snel alleen doen maar dat is omdat het sowieso niet mijn ding is, ik zit liever op mn eigen bank en heb nog zooo veel dvds die ik toch nog eens moet kijken en zo
Ja, dat heb ik dan ook welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf wel korter zitten dan als ik samen met iemand ben. Maar als ik dorst heb heb ik dorst en ga ik wat drinken. En als ik een boekje heb dan lees ik die. Denk dat je gewoon schijt moet hebben aan de rest. Tevens ga ik ook gerust af en toe alleen naar Amsterdam op een zaterdag avond hoor. Moet er soms gewoon even uit.
Ja, wat moet je dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Met een boek in een restaurant....
T'is dat je alleen zit. Ik zelf zou bij de chinees gaan afhalen en lekker met eetstokjes klooien. Kan het nu best goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |