Volgende keer dat hij doet dat met al zijn vrienden zoenen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:55 schreef Tegan het volgende:
Mijn ex, met wie ik af had gesproken dat hij me echt met rust moest laten, stond 'toevallig' heel Koninginnenacht zo goed als naast mij met zijn vrienden.
Ik ga nog wel straks naar de kroeg, maar ik kreeg het idee dat de rest hier thuis op de bank bleef?quote:
Goede tipquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer dat hij doet dat met al zijn vrienden zoenen?
Of nog duffer! Ik ga vroeg naar bed! Ik lag er afgelopen nacht pas om half vijf in en om zeven uur zat ik alweer aan het ontbijt!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga nog wel straks naar de kroeg, maar ik kreeg het idee dat de rest hier thuis op de bank bleef?
Vertel!quote:
Ik hang in bed, mag dat ook?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga nog wel straks naar de kroeg, maar ik kreeg het idee dat de rest hier thuis op de bank bleef?
Ik misschien straks nog. Maar eerst ff douchen enzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gek! Daarna nog wel geslapen hoop ik?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of nog duffer! Ik ga vroeg naar bed! Ik lag er afgelopen nacht pas om half vijf in en om zeven uur zat ik alweer aan het ontbijt!
Helaas niet!quote:
Pfffff..quote:
Pff... Dan zal je wel lekker slapen denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of nog duffer! Ik ga vroeg naar bed! Ik lag er afgelopen nacht pas om half vijf in en om zeven uur zat ik alweer aan het ontbijt!
Sounds good! Wat is daar gebeurd dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef KudFokker het volgende:
Hmm het was echt relaxed vandaag!
Dierentuin was gezelliggeen enkel dood of stil moment
!
Daarna naar de AH geweest en allemaal lekkere dingen gehaald, en daarna in het Vondelpark gelegen met muziek op!
Ik heb niet echt iets gedaan alleenalleen tegen haar aan gelegen, en met mijn mand op en tussen haar been (ze lag een beetje over me heen met haar benen zeg maar)
Zei moest er een andere trein halte uit, en wat daar gebeurde: ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan
Ja, inderdaad!quote:
Zij moest er een andere stop uit, toen zei ik: ik loop wel even mee...quote:
Als je nou morgenochtend weer zo vroeg wakker bent, rond 6 uur ben ik thuisquote:
Dan duik ik gewoon bij jou je bedje in hoor!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je nou morgenochtend weer zo vroeg wakker bent, rond 6 uur ben ik thuis
serieus? zou je daar over smsen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zij moest er een andere stop uit, toen zei ik: ik loop wel even mee...
En ze wilde me een kus geven...
Die gaf ze op mijn wang
En ik dacht echt "huh ! "
Toen wilde ik haar nog een kus geven, maar die was echt een beetje half op haar mond!!!
![]()
Ik sms haar zodirect wel even daar over...
Wil wel weten wat ze gedaan had als ik haar gezoend had...
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan duik ik gewoon bij jou je bedje in hoor!
Knuffelen verplicht!quote:
Idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus? zou je daar over smsen?
Is het niet leuker/spannender/spontaner/romantischer etc als je weer met haar afspreekt en het er op waagt?
Graag!quote:
True, heb je ook gelijk in...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus? zou je daar over smsen?
Is het niet leuker/spannender/spontaner/romantischer etc als je weer met haar afspreekt en het er op waagt?
quote:
dat, en als je haar nu nog eens mee vraagt en ze zegt nee of draait er om heen dan weet je ook al een boel, toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
True, heb je ook gelijk in...
Maar ik durfde het gewoon niet(haar te zoenen) !!
Ik wist niet echt of zij het wilde...
Achteraf gezien, als ze het niet wilde had ze me ook niet aan haar laten zitten...
Toen ze de trein uit stapte zei ze "volgende keer gaan we snowboarden heh !! "quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat, en als je haar nu nog eens mee vraagt en ze zegt nee of draait er om heen dan weet je ook al een boel, toch?
zou ik het er zelf volgende keer gewoon op wagenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Toen ze de trein uit stapte zei ze "volgende keer gaan we snowboarden heh !! "
Dus er komt nog een vervolg...
Ik was er niet bij, dat voel alleen jij toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb gewoon geprobeerd rustig aan te doen, maar ook weer niet op een vriendschappelijke manier
Ze liet me wel aan haar zitten, dus ik denk dat ik er wel goed voor sta eigenlijk...
Misschien had ze het ook wel raar gevonden als ik haar nu al gezoend zou hebben?
quote:
Njah, er was van mijn kant zeker een spanning wat er voor zorgde haar niet te zoenen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, dat voel alleen jij toch?
Soms is er op de eerste date al zo'n moment/spanning of hoe je het wil noemen
soms pas op de 4e of zo
Niet zo moeilijk doen en al helemaal niet zo onzekerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah, er was van mijn kant zeker een spanning wat er voor zorgde haar niet te zoenen...
Ik ken haar niet goed genoeg om in te schatten hoe het met haar zit...
Ze zei net op msn dat ze het heel gezellig vond en het voor herhaling vatbaar was
Die onzekerheid is juist zo kut als je iemand echt leuk vindtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen en al helemaal niet zo onzekerGeniet dit hoort er ook bij
Jaa maar wel part of the magicquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die onzekerheid is juist zo kut als je iemand echt leuk vindt
Eensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die onzekerheid is juist zo kut als je iemand echt leuk vindt
Sorry, ik kan het niet latenquote:
Ik zag je al aankomen, dus ik dacht; Vroemmmmm!quote:
Jaja, en dan voor me langs de afslag pakken....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zag je al aankomen, dus ik dacht; Vroemmmmm!
Jij dacht dat ik via Breda zou rijden dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jaja, en dan voor me langs de afslag pakken....
Heyquote:
Slaap lekker!quote:
Ja, ik ging na Gorinchem eraf en verder binnendoor. Stuk makkelijker dan bij denbosch over de A59quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik via Breda zou rijden dan?
Via Breda is het één minuut korter, maar dan heb ik een heel stuk 100 en dat vind ik baggerHaha. Ik pak dan de andere kant en dan is het één minuut langer, stukje 100 (maar ik weet de twee flitsers te staan).
Ik dacht dat jij via Den Bosch zou gaan, want toen zwaaide ik al, maar je volgde nog
Ik ben vanmiddag niet geweest, dus ik heb géén idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef liefie_ het volgende:
oke het volgende dat ik ga vragen is niet om te rellen of reacties uit te lokken maar gewoon echt ff voor mn eigen duidelijkheid:
Ik heb het idee dat er nu mensen expres zo posten dat die discussie van vanmiddag meteen teniet word gedaan? (alleen een ja of nee is voldoende hoor, een korte motivatie als je er trek in hebt anders niet, maar dan weet ik zelf waar ik aan toe ben met singles, ik heb namelijk alles wel terug gelezen (of iig tot het eind van de discussie zo ver ik weet) en het is me niet duidelijk geworden wat er nu uit is gekomen dus ik zit hier even zo van hmmm hoe zit dit)
Ik post eigenlijk zoals ik altijd post.. Of mag dat niet meer?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef liefie_ het volgende:
oke het volgende dat ik ga vragen is niet om te rellen of reacties uit te lokken maar gewoon echt ff voor mn eigen duidelijkheid:
Ik heb het idee dat er nu mensen expres zo posten dat die discussie van vanmiddag meteen teniet word gedaan? (alleen een ja of nee is voldoende hoor, een korte motivatie als je er trek in hebt anders niet, maar dan weet ik zelf waar ik aan toe ben met singles, ik heb namelijk alles wel terug gelezen (of iig tot het eind van de discussie zo ver ik weet) en het is me niet duidelijk geworden wat er nu uit is gekomen dus ik zit hier even zo van hmmm hoe zit dit)
Niet dus idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik ging na Gorinchem eraf en verder binnendoor. Stuk makkelijker dan bij denbosch over de A59
(Ook heel interessant voor de rest van [Singles] dit....)
Wil je het per PM uitleggen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef liefie_ het volgende:
ow nou dat scheelt
dan heb ik er weer wat meer vertrouwen in
En ik wil het wel uitleggen maar dan gaan we hem vast opnieuw voeren en ik gok dat niemand er zin in heef?
Dus misschien is terug lezen handiger?
U roept maar
uiteraard en ik bedoelde het oprecht niet lullig dus ik bedoelde het ook neit om excuses of zoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wil je het per PM uitleggen?
En mijn excuses dat ik vanmiddag een keertje niet op Fok was en zodoende een discussie gemist heb
O, ik welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
uiteraard en ik bedoelde het oprecht niet lullig dus ik bedoelde het ook neit om excuses of zo
meer gewoon zo van anders geef ik het op
pm komt zo
Ik snap je punt wel hoor! Ik heb het alleen gemist, dus vandaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
uiteraard en ik bedoelde het oprecht niet lullig dus ik bedoelde het ook neit om excuses of zo
meer gewoon zo van anders geef ik het op
pm komt zo
Dat soort dingen kun je beter PMen idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik ging na Gorinchem eraf en verder binnendoor. Stuk makkelijker dan bij denbosch over de A59
(Ook heel interessant voor de rest van [Singles] dit....)
Nou als het expres was bedoelde ik het wel lulligquote:
Tuurlijk, maar dat kan ik hier niet plaatsenquote:
Dat was geen oordeel, ik word er al langer mopperig van, ook al voor die discussiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nou als het expres was bedoelde ik het wel lulligmaar dat wist ik niet dus voor ik ging oordelen dacht ik ik vraag het ff
Dan PM je het.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat kan ik hier niet plaatsen
Jonkies! Dit waren de oude Singles!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Tegan het volgende:
De oude Singles.
[SINGLES] #46 Daten bij de bushalte
Dat is echt een heel chill liedje om op uit je dak te gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:30 schreef Tegan het volgende:
Niet gezellig?
Dan is het tijd voor een liedje.
sowieso toen ik dingen in mn eentje ging doen voelde ik me meteen een stuk sterker en zekerder! dus ik vind het een aanrader!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was geen oordeel, ik word er al langer mopperig van, ook al voor die discussiedus dat deed er verder niet zo toe
En in je eentje naar de bios is dus een aanrader, groepje jongens uitzoeken en in de buurt gaan zitten
Precies. Jij kent mij niet, ik ken jou niet. Wat maakt het dan uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Hahaha aan jou zeker![]()
Ik ken je pas net!
Nee, soms is het juist fijn om dingen alleen te doen, haha. Lekker op je gemakje een broodje eten, beetje lezen & geen gezeik aan je hoofdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sowieso toen ik dingen in mn eentje ging doen voelde ik me meteen een stuk sterker en zekerder! dus ik vind het een aanrader!
Nu neem ik mezelf regelmatig mee uit lunchen haha
tijdschriftje er bij en mn favo broodje eten in de stadheerlijk vind ik dat
(of ben ik nu contactgestoord?)
Straks ben jij niet eens 18+quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Precies. Jij kent mij niet, ik ken jou niet. Wat maakt het dan uit.
Ik wil dat ook kunnen. Maar verder dan alleen in de bus zitten of gedwongen alleen eten op de Uni kom ik niet. Wil altijd nog een keer alleen naar de bioscoop. Alleen lunchen zou ik echt niet snel doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sowieso toen ik dingen in mn eentje ging doen voelde ik me meteen een stuk sterker en zekerder! dus ik vind het een aanrader!
Nu neem ik mezelf regelmatig mee uit lunchen haha
tijdschriftje er bij en mn favo broodje eten in de stadheerlijk vind ik dat
(of ben ik nu contactgestoord?)
Lunchen doe ik wel, maar dan "zie" ik mijzelf ook echt zittenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil dat ook kunnen. Maar verder dan alleen in de bus zitten of gedwongen alleen eten op de Uni kom ik niet. Wil altijd nog een keer alleen naar de bioscoop. Alleen lunchen zou ik echt niet snel doen.
Screw it, ik heb vandaag heerlijk op een terrasje gezeten alleen. Vrienden waren even niet bereikbaar, wat boeit het. Kan net zo goed hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil dat ook kunnen. Maar verder dan alleen in de bus zitten of gedwongen alleen eten op de Uni kom ik niet. Wil altijd nog een keer alleen naar de bioscoop. Alleen lunchen zou ik echt niet snel doen.
Het is een ideale plaat om even een biertje te halen als je uit bent...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef Ofresca het volgende:
Dat is echt een heel chill liedje om op uit je dak te gaan.
sterkte, klinkt goed kut en zoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef halfbearad het volgende:
Net met mn ex getelefoneerd. Zit bijna te janken. Maar ff de flessen ontkurken.
Maar "voel" je je dan niet zitten? Ik weet niet... Ik kan mij daar niet overheen zettenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:37 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Screw it, ik heb vandaag heerlijk op een terrasje gezeten alleen. Vrienden waren even niet bereikbaar, wat boeit het. Kan net zo goed hoor.
Ik ben een week lang alleen uit eten geweest. Met een boek erbij valt het allemaal best mee hoor!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf wel korter zitten dan als ik samen met iemand ben. Maar als ik dorst heb heb ik dorst en ga ik wat drinken. En als ik een boekje heb dan lees ik die. Denk dat je gewoon schijt moet hebben aan de rest. Tevens ga ik ook gerust af en toe alleen naar Amsterdam op een zaterdag avond hoor. Moet er soms gewoon even uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar "voel" je je dan niet zitten? Ik weet niet... Ik kan mij daar niet overheen zetten
Met een boek in een restaurant....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben een week lang alleen uit eten geweest. Met een boek erbij valt het allemaal best mee hoor!
Ik weet dat het kan, alleen vind ik het gewoon eng ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:37 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Screw it, ik heb vandaag heerlijk op een terrasje gezeten alleen. Vrienden waren even niet bereikbaar, wat boeit het. Kan net zo goed hoor.
Bios zou ik opzich nog wel ok vinden, omdat je dan toch iets te doen hebt dan voor je uit staren met een drankje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sterkte, klinkt goed kut en zo
En waarom niet Tegan? vind je het eng? of saai?
Bios zou ik ook niet snel alleen doen maar dat is omdat het sowieso niet mijn ding is, ik zit liever op mn eigen bank en heb nog zooo veel dvds die ik toch nog eens moet kijken en zo
Ja, dat heb ik dan ook welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf wel korter zitten dan als ik samen met iemand ben. Maar als ik dorst heb heb ik dorst en ga ik wat drinken. En als ik een boekje heb dan lees ik die. Denk dat je gewoon schijt moet hebben aan de rest. Tevens ga ik ook gerust af en toe alleen naar Amsterdam op een zaterdag avond hoor. Moet er soms gewoon even uit.
Ja, wat moet je dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Met een boek in een restaurant....
T'is dat je alleen zit. Ik zelf zou bij de chinees gaan afhalen en lekker met eetstokjes klooien. Kan het nu best goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |