neej scharrelen is briljantquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Koop een kip. Die scharrelen vet leuk.
Ben ik de enige die dit een beetje vreemd vind staan?
Koekjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:20 schreef Tegan het volgende:
Ik houd alleen niet zo van eieren. Ik spaar ze wel op voor cake/taart.
Blijven proberen. Op een bepaald moment heb je perfect.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Koekjes mislukken altijd bij mij als ik ze zelf bak.
Ik ook niet, maar kreeg wel honger.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, alleen ik zie het verband niet met relationeel scharrelen en verkering?
Kluiven is vast ook een woord voor iets sex-gerelateerdsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, alleen ik zie het verband niet met relationeel scharrelen en verkering?
Ik ben er iig wel uit dat mijn deeg altijd te plakkerig wordt, ipv vettig wat het zou moeten zijn. maar op gegeven moment dan ben je het wel beu, dan eet ik wel fabriekskoekjes. Want het wordt nooit wat behalve een plakkerige zooi.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Blijven proberen. Op een bepaald moment heb je perfect.
Je moet zelf dip maken, met peper!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:25 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Heb hier een zak tortillachips en een dip.
Heb er twee. De ene is om te eten, de ander om uit te komen.quote:
Dan gaan de joden/islamieten niet naar de hel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:27 schreef DragonFire het volgende:
Waarom staat er op mijn Hamkaas chips "Bevat geen ham"
o, in de kroeg, gezelligquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:27 schreef liefie_ het volgende:
neeeeej mensen kluiven is dat ontzettend niet hete zoenen van dronke geile mensen
dat ze elkaars gezicht bijna op vreten haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |