Ik zou zeggen, doe er je voordeel mee. En bedenk maar zo, zo mooi als gisteren wordt het morgen zeker wel!quote:Tips tips tips
Voor als je eenzaam bent
Helemaal alleen en verlaten bent
Oh. 't is niks nee niks
Als je eenzaam, bent
't Wordt tijd dat iemand je verwent
Stel je bent helemaal alleen
Zomaar midden in de week
Geen hond in de buurt en geen kat die om je geeft
En je raakt zo helemaal van streek
Wij van de Pater adviseren dan
Steek je huis in brand
En hoor je de ladder onder aan je raam
Vraag dan aan de brandweercommandant
"Tennist u?"
Voel je je alleen omdat niemand je begrijpt
En zelfs dat kun je niet eens kwijt
Niemand neemt je serieus
Of ze vinden dat je altijd overdrijft
Je moet het dus niet hebben van een goed gesprek
Nog niks aan de hand
Het is misschien even wennen, maar het lukt altijd
Zet een kleintje in de krant
Ik heb een bips, bips, bips
Voor als je eenzaam bent
Oh. 't is niks nee niks
Als je eenzaam, bent
Tips tips tips
Voor als je eenzaam bent
Oh. 't is niks nee niks
Als je eenzaam, bent
Geen enkel probleem is voor ons te veel
Wij weten altijd raad
Dus heb je tekort aan liefde
Of heb je tekort aan zaad
Wij van de Pater verlenen hulp
Helpen je dag en nacht
dus zie je het niet meer zitten
bedenk dan je dan nog wel
er is een Pater die op je wacht
Want wij zijn Tips tips tips
Voor als je eenzaam bent
Oh. 't is niks nee niks
Als je eenzaam, bent
Ok, begrijp het ook wel. Was je op reis ofzo?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, wat moet je dan.Ik had ergens een kamertje, waar ik niet kon eten. Dan moet je wel.
Zoiets. Trainingsweek ergens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ok, begrijp het ook wel. Was je op reis ofzo?
Probleemloos. Met anderen gaan eten is leuker, absoluut, maar ik weiger om ergens stilletjes in een donker hoekje te kruipen omdat andere mensen mij het label 'zielig' op zouden kunnen plakken als ik het waag om zo maar zonder gezelschap in het openbaar te eten.quote:
Kan ik nog wel mee relativeren. Was alleen op stap gegaan en kwam uiteindelijk niet alleen thuis. Dat was ook een nacht dat alles precies goed ging.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ging heel vaak dingen alleen doen (omdat ik geen zin had om af te spreken omdat ik dan de hele avond aan die persoon vast zatdat was vaak mn motivatie iig) .
Ehm als vrouw zijnde krijg je meer aandacht. Over het algemeen moet je er als man meer moeite voor doen. Sociale status enzoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ging heel vaak dingen alleen doen (omdat ik geen zin had om af te spreken omdat ik dan de hele avond aan die persoon vast zatdat was vaak mn motivatie iig) alleen naar de bios is gewoon lekker.
En ik heb een paar keer gehad datik gezelschap kreeg, nu was er een erg leuke jongen met me aan het flirten e gaf me steeds tijdens de film M&M's
Heb ook een keer gehad dat er een man naast me kwam zitten die ook alleen was en we hebben na de film nog bijgekletst bij een drnkje, was erg gezellig
Alleen op stap krijg je ook veel meer aandacht en alleen eten heb ik niet zo vaak gedaan (maar dat is omdat ik dan eigenlijk gewoon graag wil kletsen, ik ben nogal een kwebbeltanteen in een restaurant komt er niet zo gauw iemand bij je zitten. Terrasje kan ook best, krijg je ook gezelschap als je dat wil (ik iig wel
)
Nou ja, ik vermaak me iig wel als ik alleen weg ben.
alleen poolen oid lijkt me dan weer wel wat triestig staan
Dat klopt, daarom was het ook een tip voor een vrouw.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:50 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ehm als vrouw zijnde krijg je meer aandacht. Over het algemeen moet je er als man meer moeite voor doen. Sociale status enzo
Ik spreek vrijwel altijd met een paar mensen af bij uitgaan hierom, zodat ik toch nog een beetje vrij ben om ff weg te lopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
(omdat ik geen zin had om af te spreken omdat ik dan de hele avond aan die persoon vast zatdat was vaak mn motivatie iig)
Dat zal best, maar naar een restaurant gaan heeft voor mij toch echt een andere betekenis. Het labeltje kan me gestolen worden, het gezelschap niet. Voor mij voelt het niet af als ik alleen ga zitten. Er moet iemand om tegen te lullen zijn voor mij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Probleemloos. Met anderen gaan eten is leuker, absoluut, maar ik weiger om ergens stilletjes in een donker hoekje te kruipen omdat andere mensen mij het label 'zielig' op zouden kunnen palkken als ik het waag om zo maar zonder gezelschap in het openbaar te eten.
dat zei ik dus ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat zal best, maar naar een restaurant gaan heeft voor mij toch echt een andere betekenis. Het labeltje kan me gestolen worden, het gezelschap niet. Voor mij voelt het niet af als ik alleen ga zitten. Er moet iemand om tegen te lullen zijn voor mij.
Ik ben ook een hele slechte kok als ik alleen ben. Ik heb vaak gewoon geen zin om überhaupt te koken als enkel ik ervan geniet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook.
Heb t wel een paar keer gedaan, maar mis dan het gezelschap (ook met boek)
Oh dat vind ik niet zo erg. Dan kook ik alleen wel voor twee dagen. Koken is tof.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik ben ook een hele slechte kok als ik alleen ben. Ik heb vaak gewoon geen zin om überhaupt te koken als enkel ik ervan geniet.
Dat heb ik ook. Haal ik een salade of een pizza ofzo. Vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik ben ook een hele slechte kok als ik alleen ben. Ik heb vaak gewoon geen zin om überhaupt te koken als enkel ik ervan geniet.
of gewoon überhaupt om te koken!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef halfbearad het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet zo erg. Dan kook ik alleen wel voor twee dagen. Koken is tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel echt een slechte eigenschap van mequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet zo erg. Dan kook ik alleen wel voor twee dagen. Koken is tof.
Haha, moet ik toch maar proberen danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:01 schreef liefie_ het volgende:
Maar tegan en auto dat was precies wat ik bedoelde eigenlijk
doordat ik dingen alleen ging doen en merkte dat ik niet dood ging en niemand zn lunch onder boe geroep naar me toe gooide dacht ik he dit kan best, ik kan dit best! en toen was het leuk
Er is dus een drempel die genomen moet worden. Misschien moet ik het maar eens proberen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:01 schreef liefie_ het volgende:
Maar tegan en auto dat was precies wat ik bedoelde eigenlijk
doordat ik dingen alleen ging doen en merkte dat ik niet dood ging en niemand zn lunch onder boe geroep naar me toe gooide dacht ik he dit kan best, ik kan dit best! en toen was het leuk
Ligt er compleet aan wat ik kookte. Dingen die ik echt maar een dag wil eten, gooi ik gewoon weg 's avondsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat is wel echt een slechte eigenschap van meik kook graag en ook lekker vind ik zelf maar ik weiger restjes te eten
die vind ik niet lekker
(meestal is er wel iemand om het aan op te voeren hoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |