Zo dat ik ze mag eten want ik ben zooo hooked on die dingenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:27 schreef DragonFire het volgende:
Waarom staat er op mijn Hamkaas chips "Bevat geen ham"
Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:27 schreef liefie_ het volgende:
neeeeej mensen kluiven is dat ontzettend niet hete zoenen van dronke geile mensen
dat ze elkaars gezicht bijna op vreten haha
Owwwww oke... Ik dacht als geruststelling dat ik er geen varkensgriep van krijg. Oink oinkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zo dat ik ze mag eten want ik ben zooo hooked on die dingen
Maar dat zelf doen buiten is wel onwijs geilquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:27 schreef liefie_ het volgende:
neeeeej mensen kluiven is dat ontzettend niet hete zoenen van dronke geile mensen
dat ze elkaars gezicht bijna op vreten haha
hmmm, welke kroeg?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar dat zelf doen buiten is wel onwijs geil.
Het gaat idd een stuk makkelijker dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
sowieso is sex als je wat gedronken hebt wel lekker vaak
Morgen maar weer een paar biertjes pakken
Dan doe je iets fout als iemand toch in je bed duikt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:40 schreef dawg het volgende:
Als ik drink kan ik me meestal niet zo inhouden en drink ik tot ik genoeg gehad heb, dan krijg ik hem toch niet meer omhoog en wil ik alleen nog maar maffen. En mijn pitbull ook.
Dan heb je niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:41 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout als iemand toch in je bed duikt.
Gewoon blijven zitten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:42 schreef JeremyBentham het volgende:
Net een terrasje gepakt, maar zodra de vriendin van de vriend waarmee ik op het terras zat thuis was ging hij ook.
Dat is nep.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:42 schreef JeremyBentham het volgende:
Net een terrasje gepakt, maar zodra de vriendin van de vriend waarmee ik op het terras zat thuis was ging hij ook.
Leuk, zulke vrienden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:42 schreef JeremyBentham het volgende:
Das toch alleen als ze gratis zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:47 schreef RealZeus het volgende:
En nou ga ik naar de kroeg, een welverdiend biertje drinken want ik heb vandaag genoeg gedaan. En dan smaken biertjes toch het lekkerst
Bier smaakt altijd lekker!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:47 schreef RealZeus het volgende:
En nou ga ik naar de kroeg, een welverdiend biertje drinken want ik heb vandaag genoeg gedaan. En dan smaken biertjes toch het lekkerst
Moet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:54 schreef JeremyBentham het volgende:
Ja, ik kan daar wel alleen blijven zitten, maar dat komt ook weer zo sneu over.![]()
Maar dit gebeurd wel vaker, dus ja die moet gewoon braaf thuis komen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |