abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 mei 2009 @ 16:50:27 #112
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68562394
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Margriet niet? Of heeft zij afstand gedaan door met een gewone burger te zijn getrouwd destijds?
Christina en Irene zijn geen lid meer van het Koninklijk Huis door hun huwelijk (zonder toestemming van de regering). Margriet en Pieter echter wel. Dus het nageslacht van Irene en Christina hoort er ook niet bij. Overigens zijn ze wel lid van de Koninklijke Familie, niet van het Koninklijk Huis. Belangrijk verschil.

Van de kinderen van Beatrix heeft Johan Friso geen toestemming gevraagd, is dus geen lid meer van het K. Huis. Van de kinderen van Margriet hebben Floris en Pieter Christiaan geen toestemming gevraagd.

Blijft over aan volwassen leden van het K. Huis:
-Beatrix
-Willem Alexander
-Maxima
-Constantijn
-Laurentien
-Margriet
-Pieter van Vollenhoven
-Maurits
-Marilene
-Bernhard Jr.
-Annette

Amalia was niet in de bus en wordt dus een minderjarige vorstin, zoals Wilhelmina dat van 1880 tot 1888 ook was. Bernhard Jr. was het enige volwassen lid van het K. Huis niet aanwezig in de bus en zou dan dus regent worden lijkt mij.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:50:40 #113
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68562401
We kunnen ons inderdaad ook afvragen of het nog wel leuk is als de boel dood beveiligd wordt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68562411
Niet nóg een.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:51:26 #115
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_68562431
Ik had een vraagje over de "Schokkende beelden van RTL" (zie OP).
Dit is namelijk het filmpje waarop de aanslag het beste te zien is, maar de eerste paar cruciale seconden zijn er bewust afgeknipt
Gisteren lieten ze de eerste paar keer (rond 4u) gewoon het hele filmpje zien op RTL, maar daarna is het blijkbaar ingekort, en nu is het oorspronkelijke filmpje nergens meer te vinden. Zélfs niet op internet.
Waarom zijn deze cruciale beelden eerst wel gewoon uitgezonden, vervolgens ingekort en nu nergens meer te vinden? Dit ruikt naar een doofpot, maar wat zit hier echt achter? Of weet iemand misschien het originele filmpje te vinden?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:51:29 #116
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_68562432
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Weet ik, je hebt gelijk. Ik vraag het ook enkel om aan te tonen hoe men met veiligheid omgaat. Kijk, van Mohammed IV, koning van Marokko, is bekend dat hij er altijd één aan heeft.

²
Noem je ook een land op he
Sarkozy heeft er geen. Blair ook niet. De britse koningin ook niet. Die lijst van staatshoofden ZONDER kogelwerend vest zal langer zijn dan die met denk ik zelf

Wij zijn niet in oorlog met een ander land dus zal Beatrix zich niet anders gedragen verwacht ik.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:53:43 #117
13462 BansheeBoy
pi_68562497
Die dominee Rob Visser loopt continue te lachen. Ik snap hem niet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:54:03 #118
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_68562508
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Amalia was niet in de bus en wordt dus een minderjarige vorstin, zoals Wilhelmina dat van 1880 tot 1888 ook was. Bernhard Jr. was het enige lid van het K. Huis niet aanwezig in de bus en zou dan dus regent worden lijkt mij.
Was daar een onbewuste aanleiding voor(?)
Of zou Amalia en Bernhard Jr. bewust apart gehouden zijn (zoiets als dat de President en de Vice-President van de VS nooit samen bij een publieke bijeenkomst mogen zijn).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:54:48 #119
30365 Xiance
whoops!
pi_68562546
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Christina en Irene zijn geen lid meer van het Koninklijk Huis door hun huwelijk (zonder toestemming van de regering). Margriet en Pieter echter wel. Dus het nageslacht van Irene en Christina hoort er ook niet bij. Overigens zijn ze wel lid van de Koninklijke Familie, niet van het Koninklijk Huis. Belangrijk verschil.

Van de kinderen van Beatrix heeft Johan Friso geen toestemming gevraagd, is dus geen lid meer van het K. Huis. Van de kinderen van Margriet hebben Floris en Pieter Christiaan geen toestemming gevraagd.

Blijft over aan volwassen leden van het K. Huis:
-Beatrix
-Willem Alexander
-Maxima
-Constantijn
-Laurentien
-Margriet
-Pieter van Vollenhoven
-Maurits
-Marilene
-Bernhard Jr.
-Annette

Amalia was niet in de bus en wordt dus een minderjarige vorstin, zoals Wilhelmina dat van 1880 tot 1888 ook was. Bernhard Jr. was het enige volwassen lid van het K. Huis niet aanwezig in de bus en zou dan dus regent worden lijkt mij.
DAT zou ook nog kunnen ja
En hier staat ook al weinig nuttigs..
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:56:44 #120
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_68562602
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Blaat

Dat is nog eens een geste.
Gisteren was het extraheren, vandaag is het geste?
Stel je toch niet zo aan met je moeilijke woordjes !!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:57:21 #121
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_68562630
Wat vreselijk dat er inmiddels al 7 levens te betreuren zijn.
pi_68562650
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk er anders over: in een situatie waar er veel slachtoffers zijn ga je over tot directe hulp en is je eigen belang ondergeschikt. Het heeft iets hebberigs, iets hongerigs...

²
Je kunt alleen maar hulp gaan verlenen als je daar ervaring mee hebt. EHBO-diploma ofzo. En er stonden genoeg mensen met ervaring dichtbij, dan kun je beter zorgen dat je die niet in de weg gaat lopen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:58:11 #123
30365 Xiance
whoops!
pi_68562658
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:54 schreef wdn het volgende:

[..]

Of zou Amalia en Bernhard Jr. bewust apart gehouden zijn (zoiets als dat de President en de Vice-President van de VS nooit samen bij een publieke bijeenkomst mogen zijn).
gister werd er gezegt dat de prinsesjes zich bij het defile zouden voegen omdat ze nog vrij jong zijn enzo.
Bernhard was er niet bij vanwege een operatie
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 mei 2009 @ 16:58:16 #124
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68562662
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:54 schreef wdn het volgende:

[..]

De kleine prinsjes en prinsesjes zouden zich pas op Het Loo bij het gezelschap voegen, om daar het defilé te bekijken. De meesten zijn nog erg jong, en het is best wel een lange wandeling en veel te veel aandacht voor die kleintjes, erg overdonderend. Ik snap dat ze wachten met dat soort grote optredens tot ze wat ouder zijn.

Bernhard Jr. was afwezig vanwege een operatie aan zijn been of zoiets.

Het is dus toeval dat er leden van het K. Huis niet in de bus aanwezig waren. Geen bewuste aparthouding
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:58:39 #125
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_68562680
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:57 schreef ElizabethR het volgende:
van 6 is het iig vreselijk ja
Jij ook?
pi_68562734
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:51 schreef MadMarine het volgende:
Dit is namelijk het filmpje waarop de aanslag het beste te zien is, maar de eerste paar cruciale seconden zijn er bewust afgeknipt
Gisteren lieten ze de eerste paar keer (rond 4u) gewoon het hele filmpje zien op RTL, maar daarna is het blijkbaar ingekort, en nu is het oorspronkelijke filmpje nergens meer te vinden. Zélfs niet op internet.
Waarom zijn deze cruciale beelden eerst wel gewoon uitgezonden, vervolgens ingekort en nu nergens meer te vinden? Dit ruikt naar een doofpot, maar wat zit hier echt achter? Of weet iemand misschien het originele filmpje te vinden?
Je doet je ondertitel iig eer aan...

http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:00:35 #127
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_68562759
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:51 schreef MadMarine het volgende:
Misschien omdat de beelden te schokkend waren
Je zag daar iemand meters door het beeld schuiven en meer vreselijke dingen. Kennelijk vond men dat te schokkend om te blijven uitzenden
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:01:31 #128
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68562789
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben nu naar de herhaling van Pauw en Witteman aan het kijken: wie hekelt net als ik de fotograaf die meteen naar de auto rende om de foto te maken?

²
Het is zijn werk.

Dat verandert niet opeens wanneer er iets gebeurt dat iedereen aanspreekt. Nee, eigenlijk eerder omgekeerd.

Het is ook erg onwaarschijnlijk dat de man in z'n vrije tijd chirurg of arts is, dus het alternatief was roepen "OMG! OMG! OMG!".
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:02:25 #129
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68562817
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:57 schreef ElizabethR het volgende:
In feite zijn er 6 levens te betreuren.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:02:37 #130
30365 Xiance
whoops!
pi_68562823
Dit zegt wikipedia over het geval de Belgische koningshuis uitsterft:

Uitsterven van het koningshuis
Indien er geen wettige en natuurlijke nakomelingen meer zijn die recht hebben op de troon kan de Koning, mits goedkeurig van de beide Kamers, een troonopvolger aanstellen. Als de Koning sterft zonder een troonopvolger aan te duiden zullen de beide Kamers de troon moeten aanbieden namens de Belgen aan degene die zij willen erkennen als Koning der Belgen.

Wellicht dat het in nederland ook zo werkt.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:03:16 #131
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68562842
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:00 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Je zag daar iemand meters door het beeld schuiven en meer vreselijke dingen. Kennelijk vond men dat te schokkend om te blijven uitzenden
Nou... lijkt me sterk dat het orgineel dan niet gewoon op internet te vinden is.

Dus zolang dat niet het geval is zou het zomaar kunnen dat er een iets groter belang speelt dan dat (omdat men dan dus echt moeite doet om te zorgen dat e.e.a. niet na te zien is)
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:04:32 #132
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_68562871
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:59 schreef Roi het volgende:

[..]

Je doet je ondertitel iig eer aan...

http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
Ja, dat videofragment, maar dan mét de eerste paar seconden erbij. In die eerste paar seconden zie je dus echt de auto door de menigte schieten. Hoe vreselijk het ook is, ook ik wil weten hoe het heeft kunnen gebeuren. En vergeleken bij al dat schokkend is op internet valt het niet eens op.
pi_68562901
tvp
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:06:03 #134
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68562914
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:00 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Later zijn nog meer beelden geschoten, oa van die zwangere vrouw die overleed, die niet zijn uitgezonden. In tegenstelling tot bv geenstijl kennen de mensen van het NOS en RTL4 journaal nog wel de grenzen van fatsoen.
pi_68562925
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:04 schreef MadMarine het volgende:

[..]

Ja, dat videofragment, maar dan mét de eerste paar seconden erbij. In die eerste paar seconden zie je dus echt de auto door de menigte schieten. Hoe vreselijk het ook is, ook ik wil weten hoe het heeft kunnen gebeuren. En vergeleken bij al dat schokkend is op internet valt het niet eens op.
Maar dan gelijk aan een doofpot denken.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:06:41 #136
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_68562932
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Nou... lijkt me sterk dat het orgineel dan niet gewoon op internet te vinden is.

Dus zolang dat niet het geval is zou het zomaar kunnen dat er een iets groter belang speelt dan dat (omdat men dan dus echt moeite doet om te zorgen dat e.e.a. niet na te zien is)
Ik denk dat men gewoon besloten heeft te knippen omdat de beelden te schokkend waren. Voor de uitzending dan bedoel ik.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:06:49 #137
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_68562934
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:58 schreef Krambo het volgende:

[..]

van 6 is het iig vreselijk ja
7, aangezien een van de overleden vrouwen hoogzwanger was.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:07:18 #138
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_68562951
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Later zijn nog meer beelden geschoten, oa van die zwangere vrouw die overleed, die niet zijn uitgezonden. In tegenstelling tot bv geenstijl kennen de mensen van het NOS en RTL4 journaal nog wel de grenzen van fatsoen.
en daarom zenden ze het de eerste paar keer wel uit?
maar goed, daar kan ik nog in komen.
maar waarom is het originele filmpje dan nergens op internet te vinden?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:08:37 #139
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68563007
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Pardon!?

Het niet filmen hoe een onschuldig iemand ligt te kreperen, dat kun je fatsoen noemen. Het filmen maar niet uitzenden is wel de meest walgelijke laag bij de grondse manier om het toe doen lijken alsof je fatsoen hebt.

Ik word echt niet goed van dat stupide geleuter hier af en toe hoor
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:09:33 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68563045
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:07 schreef MadMarine het volgende:

[..]

De schokkende beelden die ze na de aanslag hebben geschoten zijn volgens mij nooit uitgezonden. Vooral waarschijnlijk uit respect voor de nabestaanden en vanwege privacy. Daar had ik het met name over.
pi_68563058
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:06 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

7, aangezien een van de overleden vrouwen hoogzwanger was.
Als je zo gaat tellen, zijn er 8 doden.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:10:08 #142
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68563060
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:06 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik denk dat men gewoon besloten heeft te knippen omdat de beelden te schokkend waren. Voor de uitzending dan bedoel ik.
Kan ik me niet voorstellen.

En zo schokkend is het anno 2009 niet. Ik heb op het journaal ernstigere dingen gezien.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:10:10 #143
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_68563061
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:07 schreef MadMarine het volgende:

[..]

Ja dat gebeurt in de heat of the moment. Je maakt nieuws en laat zien wat je hebt. Daarna gaat er iemand nadenken of het wel wijs is die schokkende beelden te laten zien. Lijkt me niet zo verbazend.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:10:43 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68563082
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Pardon!?

Het niet filmen hoe een onschuldig iemand ligt te kreperen, dat kun je fatsoen noemen. Het filmen maar niet uitzenden is wel de meest walgelijke laag bij de grondse manier om het toe doen lijken alsof je fatsoen hebt.

Ik word niet goed van dat asociale gelul van types zoals jij
Als je iets filmt, weet je vantevoren niet altijd hoe schokkend het gaat worden Einstein. Wat een helder licht zijn sommigen toch Het ging hier om fracties van seconden wat uit een film is geknipt.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:11:56 #145
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68563129
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:10 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ja dat gebeurt in de heat of the moment. Je maakt nieuws en laat zien wat je hebt. Daarna gaat er iemand nadenken of het wel wijs is die schokkende beelden te laten zien. Lijkt me niet zo verbazend.
Zo is het ook nog eens een keer idd. Maar sommigen denken de wijsheid in pacht te hebben
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:12:54 #146
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68563156
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:10 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik word niet goed van dat asociale gelul van types zoals jij
Als je iets filmt, weet je vantevoren niet altijd hoe schokkend het gaat worden Einstein. Wat een helder licht zijn sommigen toch
Oh... RTL heeft geen gewonde mensen gefilmd? Dat bewijst niet dat het met fatsoen niets te maken heeft maar meer met de mooie schijn ophouden? Dat iemands persoonlijk lijden nieuwswaardig is, maar een onpersoonlijk beeld van een auto die de menigte raakt opeens te schokkend?

Het enige wat asociaal is, is dat je je mond nog open doet als je zo dom bent
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:13:24 #147
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68563169
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Kan ik me niet voorstellen.

En zo schokkend is het anno 2009 niet. Ik heb op het journaal ernstigere dingen gezien.
Weer zo'n ondoordachte opmerking. Ongelooflijk. Denk je dat ze het misschien niet hebben uitgezonden vanwege de nabestaanden en vanwege de privacy van de slachtoffers? Te schokkend om de familie met die beelden op te zadelen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:13:44 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68563184
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:12 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Oh... RTL heeft geen gewonde mensen gefilmd? Dat bewijst niet dat het met fatsoen niets te maken heeft maar meer met de mooie schijn ophouden? Dat iemands persoonlijk lijden nieuwswaardig is, maar een onpersoonlijk beeld van een auto die de menigte raakt opeens te schokkend?

Het enige wat asociaal is, is dat je je mond nog open doet als je zo dom bent
Hahaha.... triest figuur.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:14:10 #149
202348 Susi
Temple of Love
pi_68563198
De zevende overledene, jee. Ik dacht dat er alleen nog een vrouw kritiek ligt nu ?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:15:08 #150
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68563228
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Weer zo'n ondoordachte opmerking. Ongelooflijk. Denk je dat ze het misschien niet hebben uitgezonden vanwege de nabestaanden en vanwege de privacy van de slachtoffers? Te schokkend om de familie met die beelden op te zadelen.
ZE HEBBEN MENSEN GEFILMD DIE KAPOT LIGGEN TE GAAN. DIE BEELDEN ZIJN VIA RTL TE ZIEN.

Wat lul je nou toch stom?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:15:27 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_68563244
Het meisje dat je zittend ziet landen op die beruchte eerste foto's is het nichtje van een kennis van mij.
Dus ik kan uit zeer betrouwbare bron vermelden dat zij nog leeft.
Ze heeft een zware hersenschudding en een been op twee plaatsen gebroken.
Ik ben echt ontdaan dat het gewoon ineens heel dichtbij komt. Ik ken haar tante en haar nichtjes en neefje dus heel goed.
De man die aan de auto hangt op de zelfde fotos is volgens de tante wel overleden en de vrouw er achter ligt in kritieke toestand.
Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft hier, maar omdat ik zelf dat meisje zo op mn netvlies heb hangen en op veel plaatsen mensen heb horen vragen of iemand weet hoe het met haar gaat meld ik het hier maar even.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:15:32 #152
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68563246
Maar ik nok af hier. Sommigen brengen gewoon kotsneigingen in je naar boven en dat is het allemaal niet waard. Trieste figuren lopen hier toch rond. Damn
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:16:20 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68563271
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Het meisje dat je zittend ziet landen op die beruchte eerste foto's is het nichtje van een kennis van mij.
Ik ben echt ontdaan dat het gewoon ineens heel dichtbij komt. Ik ken haar tante en haar nichtjes en neefje dus heel goed.
De man die aan de auto hangt op de zelfde fotos is volgens de tante wel overleden en de vrouw er achter ligt in kritieke toestand.
Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft hier, maar omdat ik zelf dat meisje zo op mn netvlies heb hangen en op veel plaatsen mensen heb horen vragen of iemand weet hoe het met haar gaat meld ik het hier maar even.
Hier reageer ik nog even op.

Dat is geweldig nieuws!! Bedankt dat je het even laat weten
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:16:25 #154
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68563273
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:15 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik nok af hier.

Heel graag ja.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:17:08 #155
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68563296
quote:
Gelukkig.
pi_68563338
quote:
Gelukkig, dat die man overleden was daar ging ik stiekem al vanuit hoe je die op de foto's zag liggen en filmpjes, helemaal levenloos.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:19:04 #157
176471 oh-oh
pi_68563345
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hier reageer ik nog even op.

Dat is geweldig nieuws!! Bedankt dat je het even laat weten
Ik ben opgelucht dat ik weet hoe het met dat meisje gaat, want zij bleef echt maar door mijn hoofd gaan.
Maar ik ben echt in shock dat het iemand is de familie is van iemand die ik dus echt goed ken.
Bizar.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:20:53 #158
176471 oh-oh
pi_68563393
Overigens heeft ze een hersenscan gehad en zijn er wel donkere plekken te zien nog, waarvan ze nog niet weten hoe en wat. Dus ze is wel buiten levensgevaar maar verder weten ze nog niet echt iets.
( Groucho Marx )
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:26:52 #159
215371 Mestras
Arizona
pi_68563566
in een filmpje op Skynews wordt gezegd dat er ook een filmpje is van het moment dat de auto inrijdt op de menigte. Ze laten die niet zien, omdat deze te schokkend is. weet iemand iets over dat fragment?
pi_68563574
25 delen al. Omdat ik gisteren te bezopen was, ga ik nu maar even bijlezen hoe en wat.
pi_68563615
Hopen dat het maar helemaal goed gaat komen met dat meisje dan! En de rest ook natuurlijk
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:28:52 #162
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_68563637
quote:

[..]

Pardon!?

daar ben ik het zeer mee eens, maar ze hebben het dus in eerste instantie wel uitgezonden. en hoe kan het dan niet op internet verschenen zijn?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:30:03 #163
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_68563681
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:26 schreef Mestras het volgende:
in een filmpje op Skynews wordt gezegd dat er ook een filmpje is van het moment dat de auto inrijdt op de menigte. Ze laten die niet zien, omdat deze te schokkend is. weet iemand iets over dat fragment?
ja, daar heb ik het de hele tijd over
dat is gefilmd door RTL, en gisteren een paar keer gewoon uitgezonden. daarna is het filmpje ingekort, en zijn de ontbrekende seconden van de aardbodem verdwenen.
pi_68563736
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef MadMarine het volgende:

[..]

dat is gefilmd door RTL, en gisteren een paar keer gewoon uitgezonden. daarna is het filmpje ingekort, en zijn de ontbrekende seconden van de aardbodem verdwenen.
duikt over een tijdje wel weer op
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:32:27 #165
215371 Mestras
Arizona
pi_68563765
quote:

[..]

Oh? dat heb ik gemist op RTL, ik heb alleen gezien dat je die mensen op de grond ziet storten zegmaar.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 1 mei 2009 @ 17:33:17 #166
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_68563805
quote:

[..]

Je bedoelt dat hier nog wat beelden aan vooraf zaten? Of bedoel je deze niet?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_68563832
quote:

[..]

Pardon!?

haha please zeg me dat dit een zieke level is
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:34:40 #168
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_68563844
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

ja
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:35:49 #169
215371 Mestras
Arizona
pi_68563879
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

ja inderdaad er zijn ook beelden van de momenten daarvoor schijnbaar
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 1 mei 2009 @ 17:37:42 #170
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_68563918
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:35 schreef Mestras het volgende:

[..]

Die zijn dan idd snel weggehaald, want ik zag dit filmpje nog vrij snel.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_68563958
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:32 schreef Mestras het volgende:

[..]

Oh? dat heb ik gemist op RTL, ik heb alleen gezien dat je die mensen op de grond ziet storten zegmaar.
Ik heb alleen gezien dat er op het einde nog een man wat rondjes tolt en dan levenloos op de grond ligt. De echte aanrijding heb ik nooit gezien.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:39:34 #172
246677 Flat----
Doet 't niet meer
pi_68563967
quote:

[..]

Die beelden die je zoekt heb ik nog niet gezien.
Dat filmpje is volgens mij ook gisteravond bij Pauw & Witteman uitgezonden.
Ik schrok daar behoorlijk van, voornamelijk vanwege die man
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:40:02 #173
92279 N.icka
Windforce 11
pi_68563982
quote:

[..]

Maar is dat filmpje er ook echt of wordt dat aangenomen?
pi_68564012
Waarom staat er 1001x hetzelfde filmpje op YouTube, de geripte NOS-beelden? Beetje variatie zou geen kwaad kunnen.
pi_68564051
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:39 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ik heb alleen gezien dat er op het einde nog een man wat rondjes tolt en dan levenloos op de grond ligt. De echte aanrijding heb ik nooit gezien.
Daar is weinig aan lijkt me zo. Kijk maar eens een paar van die rally accident filmpjes op youtube en je weet het wel zo'n beetje.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:46:07 #176
215371 Mestras
Arizona
pi_68564121
http://www.rtl.nl/compone(...)ri16.dramainzend.xml

er zijn ook nieuwe amateurbeelden, maar hier zie je ook alleen een paar mensen neerkomen op de grond.
pi_68564144
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef DrDentz het volgende:
Waarom staat er 1001x hetzelfde filmpje op YouTube, de geripte NOS-beelden? Beetje variatie zou geen kwaad kunnen.
Moet je even naar de RTL site gaan, daar staan 3 videos van toeschouwers.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_68564242
Ik vraag me gewoon af waarom mensen een filmpje uploaden dat er al 999x op staat, dan ben je nummer 1000 (met kutkwaliteit), en 1001 gaat daar nog overheen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:53:34 #179
97934 ASroma
Flamboyant
pi_68564348
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me gewoon af waarom mensen een filmpje uploaden dat er al 999x op staat, dan ben je nummer 1000 (met kutkwaliteit), en 1001 gaat daar nog overheen.
/care
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:58:29 #180
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_68564489
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:42 schreef buachaille het volgende:

[..]

Daar is weinig aan lijkt me zo. Kijk maar eens een paar van die rally accident filmpjes op youtube en je weet het wel zo'n beetje.
is dat zo?
de rest van het ongeluk mag iedereen zien; mensen die liggen te creperen op de grond is allemaal prima en uitermate interessant, maar de oorzaak van het ongeluk wordt angstvallig gemeden?
sorry hoor, maar ik vind juist het tegenovergestelde.
pi_68564599
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:58 schreef MadMarine het volgende:

[..]

is dat zo?
de rest van het ongeluk mag iedereen zien; mensen die liggen te creperen op de grond is allemaal prima en uitermate interessant, maar de oorzaak van het ongeluk wordt angstvallig gemeden?
sorry hoor, maar ik vind juist het tegenovergestelde.
Misschien omdat er gewoon geen beelden zijn van het moment dt die auto het publiek in rijdt?
pi_68564666
Belachelijk trouwens dat alles meteen werd afgelast. Gelukkig zat ik in Amsterdam maar daar was het om 8 uur ook al gedaan.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:04:19 #184
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_68564670
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Misschien omdat er gewoon geen beelden zijn van het moment dt die auto het publiek in rijdt?
dat is een goede reden, ware het niet dat die er juist wél zijn, en gisteren zelfs (zeer tijdelijk) zijn uitgezonden gewoon op RTL...
pi_68564701
quote:
Degene die dat gefilmt heeft mag blij zijn dat het monument de auto tegenhield.
pi_68564763
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:04 schreef MadMarine het volgende:

[..]

dat is een goede reden, ware het niet dat die er juist wél zijn, en gisteren zelfs (zeer tijdelijk) zijn uitgezonden gewoon op RTL...
niet van dat moment toch? Ik heb gisteren veel van RTL gezien en de meest smakeloze en respectloze shit maar niks van het moment van inslag. Jij (alleen?) wel?
pi_68564811
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:04 schreef tho_Omas het volgende:
Belachelijk trouwens dat alles meteen werd afgelast. Gelukkig zat ik in Amsterdam maar daar was het om 8 uur ook al gedaan.
Echt onbegrijpelijk ja.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:10:00 #188
92279 N.icka
Windforce 11
pi_68564829
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

niet van dat moment toch? Ik heb gisteren veel van RTL gezien en de meest smakeloze en respectloze shit maar niks van het moment van inslag. Jij (alleen?) wel?
Het is ook niet zo verwonderlijk , niemand filmde toch die kant op , de stoet ging de andere kant op. Neem aan als je dat gaat filmen dat je niet in de tegenovergestelde richting gaat staan kijkenfilmen
pi_68564837
quote:
tsja, het is koninginnedag waar we een bepaald iets vieren waar net op de persoon waar het allemaal om draait betrokken was bij een aanslag op haar maar dat interesseert ons niks want we willen bieren. Kinda vreemd toch?

Interessanter is het waarom ze de festiviteiten bijna overal door lieten gaan
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:11:17 #190
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68564861
quote:
Is dat echt?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_68564864
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef N.icka het volgende:

[..]

Het is ook niet zo verwonderlijk , niemand filmde toch die kant op , de stoet ging de andere kant op. Neem aan als je dat gaat filmen dat je niet in de tegenovergestelde richting gaat staan kijkenfilmen
precies
  Donald Duck held vrijdag 1 mei 2009 @ 18:11:49 #192
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68564875
Dus eigenlijk de 6e dode toch nu (dader telt niet mee vind ik)
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 mei 2009 @ 18:11:55 #193
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68564881
quote:
Koninginnedag is een feest wat landelijk wordt gevierd vanwege het koningshuis. Als datzelfde koningshuis op die dag het doelwit wordt van een aanslag waarbij onschuldigen de dood vonden, dan kan ik niet meer feesten hoor
pi_68564884
quote:
Ik mag hopen dat die iets te diep in het glaasje gekeken hebben en zich nu toch ookwel achter de oren krabben
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 mei 2009 @ 18:13:33 #195
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68564925
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Dus eigenlijk de 6e dode toch nu (dader telt niet mee vind ik)
Dader telt wel mee in doden, telt niet mee in slachtoffers

7, als je het ongeboren kind meetelt 8, doden
waarvan 1 de dader
6, als je het ongeboren kind meetelt, 7, slachtoffers
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:14:54 #196
246677 Flat----
Doet 't niet meer
pi_68564964
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef opgebaarde het volgende:
Interessanter is het waarom ze de festiviteiten bijna overal door lieten gaan
Nee, 150.000 ineens allemaal naar huis laten gaan

In Arnhem gingen ze ook gewoon door, gelukkig maar. Wel 5 min stilte geweest.
Men moet zelf kunnen beslissen of ze willen doorgaan of niet
pi_68564993
quote:
pi_68565036
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:14 schreef Flat---- het volgende:

[..]

Nee, 150.000 ineens allemaal naar huis laten gaan

In Arnhem gingen ze ook gewoon door, gelukkig maar. Wel 5 min stilte geweest.
Men moet zelf kunnen beslissen of ze willen doorgaan of niet
of zelfs meer in Amsterdam maar het is triest dat ze terecht bang waren voor onze mongoliditeit en hoe we dan zouden reageren
pi_68565047
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

tsja, het is koninginnedag waar we een bepaald iets vieren waar net op de persoon waar het allemaal om draait betrokken was bij een aanslag op haar maar dat interesseert ons niks want we willen bieren. Kinda vreemd toch?
Ik had geen idee waar het over ging. En infrastructureel gezien was afgelasten gewoon dikke fail. De aanslag interesseert me wel, maar de berichtgeving gisterenavond was zo dramatisch. (SBS komt met Royalty-MBO'ers en koningshuisfans en teksten als "hij reed wel 200 kilometer per uur en ze schoten met Uschi (wtf?)). Die 100000en in Amsterdam interesseerden het vast geen reet nee.
pi_68565068
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

of zelfs meer in Amsterdam maar het is triest dat ze terecht bang waren voor onze mongoliditeit en hoe we dan zouden reageren
Jij zat de hele dag hier zeker.
pi_68565091
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Koninginnedag is een feest wat landelijk wordt gevierd vanwege het koningshuis. Als datzelfde koningshuis op die dag het doelwit wordt van een aanslag waarbij onschuldigen de dood vonden, dan kan ik niet meer feesten hoor
Dan ga je naar huis.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:21:38 #202
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_68565137
Die kinderen zijn wel buiten levensgevaar?
Heb ik dat nu goed begrepen?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 mei 2009 @ 18:23:16 #203
163650 Greys
pi_68565181
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:21 schreef Sanne het volgende:
Die kinderen zijn wel buiten levensgevaar?
Heb ik dat nu goed begrepen?
Volgens mij wel ja.

Net op Ned. 1 was een hoogleraar, een 'dreigingsdeskundige' die het er over had dat als de bus net de bocht om was gekomen en die Suzuki was rechtdoor gegaan ipv tegen de Naald, dat de bus dan omver had gelegen. Ik betwijfel de deskundigheid van deze man, want die bus was echt niet omver gegaan hoor door die Suzuki
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:23:36 #204
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68565192
quote:
Wat een mongolen .
Huilen dan.
pi_68565215
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:18 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Jij zat de hele dag hier zeker.
nee

loop jij de hele dag met een slabbertje rond vanwege dat gekwijl?
pi_68565250
Karst dood, ergens helaas, aan de andere kant komt hij er zo te goed vanaf.
tevens tvp
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:26:50 #207
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68565271
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja.

Net op Ned. 1 was een hoogleraar, een 'dreigingsdeskundige' die het er over had dat als de bus net de bocht om was gekomen en die Suzuki was rechtdoor gegaan ipv tegen de Naald, dat de bus dan omver had gelegen. Ik betwijfel de deskundigheid van deze man, want die bus was echt niet omver gegaan hoor door die Suzuki
Tja bij gebeurtenissen als deze worden random people die er de ballen verstand van hebben ineens tot experts benoemd om dan overal op TV te verschijnen, ergerlijk is dat .
Huilen dan.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:27:45 #208
87694 Robin__
letitredno
pi_68565291
quote:
Nou niet echt het representatieve beeld gelukkig..

verder was er bij niemand duidelijk wat er nou exact gebeurt was.. er was ineens gewoon het bericht dat alles om 8 uur ging stoppen en dat iedereen verzocht werd daarna naar huis te gaan. Tuurlijk valt dat niet lekker bij feestende dronken mensen.

maar afaik is er nergens een probleem geweest en ik heb nog niemand gesproken die het na het zien van de beelden niet begreep. Ik krijg het koud bij de gedachte dat er ergens een paar mensen helemaal aan puin gereden zijn door zo'n dwaas, je zal er maar gestaan hebben
pi_68565304
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tja bij gebeurtenissen als deze worden random people die er de ballen verstand van hebben ineens tot experts benoemd om dan overal op TV te verschijnen, ergerlijk is dat .
Gelukkig maar dat de echte experts op fok zitten
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:29:16 #210
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68565314
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:27 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Nou niet echt het representatieve beeld gelukkig..

verder was er bij niemand duidelijk wat er nou exact gebeurt was.. er was ineens gewoon het bericht dat alles om 8 uur ging stoppen en dat iedereen verzocht werd daarna naar huis te gaan. Tuurlijk valt dat niet lekker bij feestende dronken mensen.

maar afaik is er nergens een probleem geweest en ik heb nog niemand gesproken die het na het zien van de beelden niet begreep. Ik krijg het koud bij de gedachte dat er ergens een paar mensen helemaal aan puin gereden zijn door zo'n dwaas, je zal er maar gestaan hebben
Toen ik rond 16.00 in Eindhoven was wist ook ongeveer niemand het.
Huilen dan.
pi_68565321
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja.

Tja, als je verbaast bent over hoeveel schade de Suzuki al had voordat hij tot stilstand kwam door het door de mensenmassa heenrijden dan zou je je ook nog wel eens kunnen verbazen hoeveel schade een auto die met 100 km/u tegen zo'n bus aanrijdt zou kunnen veroorzaken. Omvallen misschien niet, maar een projectiel van 800 kg die met 100 km/u zo'n bus ramt; ik denk dat dat ook een grotere klap is dan je zou verwachten...
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:30:09 #212
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68565344
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:28 schreef whataboutit het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat de echte experts op fok zitten
De eerste complottheorieën lagen om 14.00 al klaar .
Huilen dan.
pi_68565399
Zojuist bij Een vandaag een hoogleraar die dacht dat als de timing wat beter was geweest, dat de Suzuki de bus had kunnen laten kantelen.
Ik ben blij dat ik geen les krijg van die man.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:33:09 #214
13462 BansheeBoy
pi_68565409
Ik ben trouwens Peter van der Vorst moe. Heb zijn tedere hoofdje iets te veel moeten zien.

²
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 mei 2009 @ 18:33:37 #215
163650 Greys
pi_68565420
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:29 schreef Jalu het volgende:

[..]

Tja, als je verbaast bent over hoeveel schade de Suzuki al had voordat hij tot stilstand kwam door het door de mensenmassa heenrijden dan zou je je ook nog wel eens kunnen verbazen hoeveel schade een auto die met 100 km/u tegen zo'n bus aanrijdt zou kunnen veroorzaken. Omvallen misschien niet, maar een projectiel van 800 kg die met 100 km/u zo'n bus ramt; ik denk dat dat ook een grotere klap is dan je zou verwachten...
Die schade verbaasde me niet (bekijk maar eens een auto die tegen een hertje is aangereden, je weet niet wat je ziet ). Maar deze 'deskundige' vond het heel goed mogelijk dat die bus was omgevallen en dat lijkt mij - maar ik ben uiteraard géén expert en dat hoor je me ook nergens zeggen - vrij stug. Het zwaartepunt van die bus ligt laag en voordat zoiets omvalt... dat krijgt een kleine auto als die Suzuki volgens mij echt niet voor elkaar.
Ik verbaasde me gewoon over de uitlatingen van deze heer. Dat is alles.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 mei 2009 @ 18:34:13 #216
163650 Greys
pi_68565436
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:32 schreef snowgoon het volgende:
Zojuist bij Een vandaag een hoogleraar die dacht dat als de timing wat beter was geweest, dat de Suzuki de bus had kunnen laten kantelen.
Ik ben blij dat ik geen les krijg van die man.
Precies. Dat bedoel ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 mei 2009 @ 18:35:06 #217
163650 Greys
pi_68565463
Bloemen bij het huis van de dader!
Maar die zijn snel weer weggehaald.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68565579
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Die schade verbaasde me niet (bekijk maar eens een auto die tegen een hertje is aangereden, je weet niet wat je ziet ). Maar deze 'deskundige' vond het heel goed mogelijk dat die bus was omgevallen en dat lijkt mij - maar ik ben uiteraard géén expert en dat hoor je me ook nergens zeggen - vrij stug. Het zwaartepunt van die bus ligt laag en voordat zoiets omvalt... dat krijgt een kleine auto als die Suzuki volgens mij echt niet voor elkaar.
Ik verbaasde me gewoon over de uitlatingen van deze heer. Dat is alles.
Nou ja, een auto van 800 kg die zo'n bus raakt met hoge snelheid zou evenmin fraaie beelden opgeleverd hebben ben ik bang. Dat punt blijft denk ik wel staan.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 mei 2009 @ 18:42:00 #219
163650 Greys
pi_68565628
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:40 schreef Jalu het volgende:

[..]

Nou ja, een auto van 800 kg die zo'n bus raakt met hoge snelheid zou evenmin fraaie beelden opgeleverd hebben ben ik bang. Dat punt blijft denk ik wel staan.
Tuurlijk. Ik betwijfel ook alleen het omkantelen. Dat mag toch wel?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68565684
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Bloemen bij het huis van de dader!
Maar die zijn snel weer weggehaald.
De man heeft ook familie. Maar die nazi's hebben het snel weggehaald.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 mei 2009 @ 18:45:30 #221
163650 Greys
pi_68565720
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:44 schreef DrDentz het volgende:

[..]

De man heeft ook familie. Maar die nazi's hebben het snel weggehaald.
Nazi's? Overdrijf je nu niet een beetje?
Ik kan me voorstellen dat mensen er aanstoot aan nemen.
Ook al hebben de mensen die de bloemen hebben neergelegd het goed bedoeld omdat ze voor de familie bedoeld waren. Er woonde verder geen familie in dat huis van de dader, dus kan me écht wel voorstellen dat het op sommige mensen heel naar overkwam dat daar bloemen lagen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:46:09 #222
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68565735
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Nazi's? Overdrijf je nu niet een beetje?
Ik kan me voorstellen dat mensen er aanstoot aan nemen.
Ook al hebben de mensen die de bloemen hebben neergelegd het goed bedoeld omdat ze voor de familie bedoeld waren. Er woonde verder geen familie in dat huis van de dader, dus kan me écht wel voorstellen dat het op sommige mensen heel naar overkwam dat daar bloemen lagen.
Ik vind 't ook een beetje ongepast eigenlijk.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')