Moet je even naar de RTL site gaan, daar staan 3 videos van toeschouwers.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef DrDentz het volgende:
Waarom staat er 1001x hetzelfde filmpje op YouTube, de geripte NOS-beelden? Beetje variatie zou geen kwaad kunnen.
/carequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me gewoon af waarom mensen een filmpje uploaden dat er al 999x op staat, dan ben je nummer 1000 (met kutkwaliteit), en 1001 gaat daar nog overheen.
is dat zo?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:42 schreef buachaille het volgende:
[..]
Daar is weinig aan lijkt me zo. Kijk maar eens een paar van die rally accident filmpjes op youtube en je weet het wel zo'n beetje.
Misschien omdat er gewoon geen beelden zijn van het moment dt die auto het publiek in rijdt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:58 schreef MadMarine het volgende:
[..]
is dat zo?
de rest van het ongeluk mag iedereen zien; mensen die liggen te creperen op de grond is allemaal prima en uitermate interessant, maar de oorzaak van het ongeluk wordt angstvallig gemeden?
sorry hoor, maar ik vind juist het tegenovergestelde.
dat is een goede reden, ware het niet dat die er juist wél zijn, en gisteren zelfs (zeer tijdelijk) zijn uitgezonden gewoon op RTL...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Misschien omdat er gewoon geen beelden zijn van het moment dt die auto het publiek in rijdt?
Degene die dat gefilmt heeft mag blij zijn dat het monument de auto tegenhield.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:46 schreef Mestras het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ri16.dramainzend.xml
niet van dat moment toch? Ik heb gisteren veel van RTL gezien en de meest smakeloze en respectloze shit maar niks van het moment van inslag. Jij (alleen?) wel?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:04 schreef MadMarine het volgende:
[..]
dat is een goede reden, ware het niet dat die er juist wél zijn, en gisteren zelfs (zeer tijdelijk) zijn uitgezonden gewoon op RTL...
Echt onbegrijpelijk ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:04 schreef tho_Omas het volgende:
Belachelijk trouwens dat alles meteen werd afgelast. Gelukkig zat ik in Amsterdam maar daar was het om 8 uur ook al gedaan.
Het is ook niet zo verwonderlijk , niemand filmde toch die kant op , de stoet ging de andere kant op. Neem aan als je dat gaat filmen dat je niet in de tegenovergestelde richting gaat staan kijkenfilmenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
niet van dat moment toch? Ik heb gisteren veel van RTL gezien en de meest smakeloze en respectloze shit maar niks van het moment van inslag. Jij (alleen?) wel?
tsja, het is koninginnedag waar we een bepaald iets vieren waar net op de persoon waar het allemaal om draait betrokken was bij een aanslag op haar maar dat interesseert ons niks want we willen bieren. Kinda vreemd toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:04 schreef tho_Omas het volgende:
Belachelijk trouwens dat alles meteen werd afgelast. Gelukkig zat ik in Amsterdam maar daar was het om 8 uur ook al gedaan.
Is dat echt?quote:
preciesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het is ook niet zo verwonderlijk , niemand filmde toch die kant op , de stoet ging de andere kant op. Neem aan als je dat gaat filmen dat je niet in de tegenovergestelde richting gaat staan kijkenfilmen
Koninginnedag is een feest wat landelijk wordt gevierd vanwege het koningshuis. Als datzelfde koningshuis op die dag het doelwit wordt van een aanslag waarbij onschuldigen de dood vonden, dan kan ik niet meer feesten hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:04 schreef tho_Omas het volgende:
Ik mag hopen dat die iets te diep in het glaasje gekeken hebben en zich nu toch ookwel achter de oren krabbenquote:
Dader telt wel mee in doden, telt niet mee in slachtoffersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Dus eigenlijk de 6e dode toch nu (dader telt niet mee vind ik)
Nee, 150.000 ineens allemaal naar huis laten gaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef opgebaarde het volgende:
Interessanter is het waarom ze de festiviteiten bijna overal door lieten gaan
of zelfs meer in Amsterdam maar het is triest dat ze terecht bang waren voor onze mongoliditeit en hoe we dan zouden reagerenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:14 schreef Flat---- het volgende:
[..]
Nee, 150.000 ineens allemaal naar huis laten gaan![]()
![]()
In Arnhem gingen ze ook gewoon door, gelukkig maar. Wel 5 min stilte geweest.
Men moet zelf kunnen beslissen of ze willen doorgaan of niet
Ik had geen idee waar het over ging. En infrastructureel gezien was afgelasten gewoon dikke fail. De aanslag interesseert me wel, maar de berichtgeving gisterenavond was zo dramatisch. (SBS komt met Royalty-MBO'ers en koningshuisfans en teksten als "hij reed wel 200 kilometer per uur en ze schoten met Uschi (wtf?)). Die 100000en in Amsterdam interesseerden het vast geen reet nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
tsja, het is koninginnedag waar we een bepaald iets vieren waar net op de persoon waar het allemaal om draait betrokken was bij een aanslag op haar maar dat interesseert ons niks want we willen bieren. Kinda vreemd toch?
Jij zat de hele dag hier zeker.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
of zelfs meer in Amsterdam maar het is triest dat ze terecht bang waren voor onze mongoliditeit en hoe we dan zouden reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |