Hier reageer ik nog even op.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Het meisje dat je zittend ziet landen op die beruchte eerste foto's is het nichtje van een kennis van mij.
Dus ik kan uit zeer betrouwbare bron vermelden dat zij nog leeft.
Ze heeft een zware hersenschudding en een been op twee plaatsen gebroken.
Ik ben echt ontdaan dat het gewoon ineens heel dichtbij komt. Ik ken haar tante en haar nichtjes en neefje dus heel goed.
De man die aan de auto hangt op de zelfde fotos is volgens de tante wel overleden en de vrouw er achter ligt in kritieke toestand.
Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft hier, maar omdat ik zelf dat meisje zo op mn netvlies heb hangen en op veel plaatsen mensen heb horen vragen of iemand weet hoe het met haar gaat meld ik het hier maar even.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:15 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik nok af hier.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Het meisje dat je zittend ziet landen op die beruchte eerste foto's is het nichtje van een kennis van mij.
Ik ben echt ontdaan dat het gewoon ineens heel dichtbij komt. Ik ken haar tante en haar nichtjes en neefje dus heel goed.
De man die aan de auto hangt op de zelfde fotos is volgens de tante wel overleden en de vrouw er achter ligt in kritieke toestand.
Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft hier, maar omdat ik zelf dat meisje zo op mn netvlies heb hangen en op veel plaatsen mensen heb horen vragen of iemand weet hoe het met haar gaat meld ik het hier maar even.
Gelukkig, dat die man overleden was daar ging ik stiekem al vanuitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben opgelucht dat ik weet hoe het met dat meisje gaat, want zij bleef echt maar door mijn hoofd gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hier reageer ik nog even op.
Dat is geweldig nieuws!! Bedankt dat je het even laat weten
daar ben ik het zeer mee eens, maar ze hebben het dus in eerste instantie wel uitgezonden. en hoe kan het dan niet op internet verschenen zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Pardon!?![]()
![]()
Het niet filmen hoe een onschuldig iemand ligt te kreperen, dat kun je fatsoen noemen. Het filmen maar niet uitzenden is wel de meest walgelijke laag bij de grondse manier om het toe doen lijken alsof je fatsoen hebt.
Ik word echt niet goed van dat stupide geleuter hier af en toe hoor![]()
ja, daar heb ik het de hele tijd overquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:26 schreef Mestras het volgende:
in een filmpje op Skynews wordt gezegd dat er ook een filmpje is van het moment dat de auto inrijdt op de menigte. Ze laten die niet zien, omdat deze te schokkend is. weet iemand iets over dat fragment?
duikt over een tijdje wel weer opquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef MadMarine het volgende:
[..]
ja, daar heb ik het de hele tijd over
dat is gefilmd door RTL, en gisteren een paar keer gewoon uitgezonden. daarna is het filmpje ingekort, en zijn de ontbrekende seconden van de aardbodem verdwenen.
Oh? dat heb ik gemist op RTL, ik heb alleen gezien dat je die mensen op de grond ziet storten zegmaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef MadMarine het volgende:
[..]
dat is gefilmd door RTL, en gisteren een paar keer gewoon uitgezonden. daarna is het filmpje ingekort, en zijn de ontbrekende seconden van de aardbodem verdwenen.
Je bedoelt dat hier nog wat beelden aan vooraf zaten? Of bedoel je deze niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef MadMarine het volgende:
[..]
haha please zeg me dat dit een zieke level isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Pardon!?![]()
![]()
Het niet filmen hoe een onschuldig iemand ligt te kreperen, dat kun je fatsoen noemen. Het filmen maar niet uitzenden is wel de meest walgelijke laag bij de grondse manier om het toe doen lijken alsof je fatsoen hebt.
Ik word echt niet goed van dat stupide geleuter hier af en toe hoor![]()
jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hier nog wat beelden aan vooraf zaten? Of bedoel je deze niet?
ja inderdaad er zijn ook beelden van de momenten daarvoor schijnbaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hier nog wat beelden aan vooraf zaten? Of bedoel je deze niet?
Die zijn dan idd snel weggehaald, want ik zag dit filmpje nog vrij snel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:35 schreef Mestras het volgende:
[..]
ja inderdaad er zijn ook beelden van de momenten daarvoor schijnbaar
Ik heb alleen gezien dat er op het einde nog een man wat rondjes tolt en dan levenloos op de grond ligt. De echte aanrijding heb ik nooit gezien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:32 schreef Mestras het volgende:
[..]
Oh? dat heb ik gemist op RTL, ik heb alleen gezien dat je die mensen op de grond ziet storten zegmaar.
Die beelden die je zoekt heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:35 schreef Mestras het volgende:
[..]
Maar is dat filmpje er ook echt of wordt dat aangenomen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:35 schreef Mestras het volgende:
[..]
Daar is weinig aan lijkt me zo. Kijk maar eens een paar van die rally accident filmpjes op youtube en je weet het wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezien dat er op het einde nog een man wat rondjes tolt en dan levenloos op de grond ligt. De echte aanrijding heb ik nooit gezien.
Moet je even naar de RTL site gaan, daar staan 3 videos van toeschouwers.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef DrDentz het volgende:
Waarom staat er 1001x hetzelfde filmpje op YouTube, de geripte NOS-beelden? Beetje variatie zou geen kwaad kunnen.
/carequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me gewoon af waarom mensen een filmpje uploaden dat er al 999x op staat, dan ben je nummer 1000 (met kutkwaliteit), en 1001 gaat daar nog overheen.
is dat zo?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:42 schreef buachaille het volgende:
[..]
Daar is weinig aan lijkt me zo. Kijk maar eens een paar van die rally accident filmpjes op youtube en je weet het wel zo'n beetje.
Misschien omdat er gewoon geen beelden zijn van het moment dt die auto het publiek in rijdt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:58 schreef MadMarine het volgende:
[..]
is dat zo?
de rest van het ongeluk mag iedereen zien; mensen die liggen te creperen op de grond is allemaal prima en uitermate interessant, maar de oorzaak van het ongeluk wordt angstvallig gemeden?
sorry hoor, maar ik vind juist het tegenovergestelde.
dat is een goede reden, ware het niet dat die er juist wél zijn, en gisteren zelfs (zeer tijdelijk) zijn uitgezonden gewoon op RTL...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Misschien omdat er gewoon geen beelden zijn van het moment dt die auto het publiek in rijdt?
Degene die dat gefilmt heeft mag blij zijn dat het monument de auto tegenhield.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:46 schreef Mestras het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ri16.dramainzend.xml
niet van dat moment toch? Ik heb gisteren veel van RTL gezien en de meest smakeloze en respectloze shit maar niks van het moment van inslag. Jij (alleen?) wel?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:04 schreef MadMarine het volgende:
[..]
dat is een goede reden, ware het niet dat die er juist wél zijn, en gisteren zelfs (zeer tijdelijk) zijn uitgezonden gewoon op RTL...
Echt onbegrijpelijk ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:04 schreef tho_Omas het volgende:
Belachelijk trouwens dat alles meteen werd afgelast. Gelukkig zat ik in Amsterdam maar daar was het om 8 uur ook al gedaan.
Het is ook niet zo verwonderlijk , niemand filmde toch die kant op , de stoet ging de andere kant op. Neem aan als je dat gaat filmen dat je niet in de tegenovergestelde richting gaat staan kijkenfilmenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
niet van dat moment toch? Ik heb gisteren veel van RTL gezien en de meest smakeloze en respectloze shit maar niks van het moment van inslag. Jij (alleen?) wel?
tsja, het is koninginnedag waar we een bepaald iets vieren waar net op de persoon waar het allemaal om draait betrokken was bij een aanslag op haar maar dat interesseert ons niks want we willen bieren. Kinda vreemd toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:04 schreef tho_Omas het volgende:
Belachelijk trouwens dat alles meteen werd afgelast. Gelukkig zat ik in Amsterdam maar daar was het om 8 uur ook al gedaan.
Is dat echt?quote:
preciesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het is ook niet zo verwonderlijk , niemand filmde toch die kant op , de stoet ging de andere kant op. Neem aan als je dat gaat filmen dat je niet in de tegenovergestelde richting gaat staan kijkenfilmen
Koninginnedag is een feest wat landelijk wordt gevierd vanwege het koningshuis. Als datzelfde koningshuis op die dag het doelwit wordt van een aanslag waarbij onschuldigen de dood vonden, dan kan ik niet meer feesten hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:04 schreef tho_Omas het volgende:
Ik mag hopen dat die iets te diep in het glaasje gekeken hebben en zich nu toch ookwel achter de oren krabbenquote:
Dader telt wel mee in doden, telt niet mee in slachtoffersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Dus eigenlijk de 6e dode toch nu (dader telt niet mee vind ik)
Nee, 150.000 ineens allemaal naar huis laten gaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef opgebaarde het volgende:
Interessanter is het waarom ze de festiviteiten bijna overal door lieten gaan
of zelfs meer in Amsterdam maar het is triest dat ze terecht bang waren voor onze mongoliditeit en hoe we dan zouden reagerenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:14 schreef Flat---- het volgende:
[..]
Nee, 150.000 ineens allemaal naar huis laten gaan![]()
![]()
In Arnhem gingen ze ook gewoon door, gelukkig maar. Wel 5 min stilte geweest.
Men moet zelf kunnen beslissen of ze willen doorgaan of niet
Ik had geen idee waar het over ging. En infrastructureel gezien was afgelasten gewoon dikke fail. De aanslag interesseert me wel, maar de berichtgeving gisterenavond was zo dramatisch. (SBS komt met Royalty-MBO'ers en koningshuisfans en teksten als "hij reed wel 200 kilometer per uur en ze schoten met Uschi (wtf?)). Die 100000en in Amsterdam interesseerden het vast geen reet nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
tsja, het is koninginnedag waar we een bepaald iets vieren waar net op de persoon waar het allemaal om draait betrokken was bij een aanslag op haar maar dat interesseert ons niks want we willen bieren. Kinda vreemd toch?
Jij zat de hele dag hier zeker.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
of zelfs meer in Amsterdam maar het is triest dat ze terecht bang waren voor onze mongoliditeit en hoe we dan zouden reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |