Die logs waren anders ook al heel lang niet meer leuk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gozer kap daar eens mee, het is nu wel leuk geweest.
Heeft SG een punt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die logs waren anders ook al heel lang niet meer leuk.
Altijd beter dan zulke misselijkmakende grappen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die logs waren anders ook al heel lang niet meer leuk.
Heeft Zeroku een punt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Altijd beter dan zulke misselijkmakende grappen.
Ach ik heb het netjes gevraagd of het niet in een appart topic kon en nu kan ik ook kinderachtig gaan doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Altijd beter dan zulke misselijkmakende grappen.
Zou kunnen, beter niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach ik heb het netjes gevraagd of het niet in een appart topic konen nu kan ik ook kinderachtig gaan doen.
Ondanks dat het niet kan krijg ik stiekem een glimlach op mijn gezichtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach ik heb het netjes gevraagd of het niet in een appart topic konen nu kan ik ook kinderachtig gaan doen.
Waar is de SC dan voor als je voor ieder onderwerp een apart topic gaat maken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Alles kan. Ik kan er inderdaad mee ophouden ja. Maar of ik het doe ligt er nog een beetje aan.quote:
Vind je die plaatjes zo leuk danquote:
Dus volgens jou mag ik gewoon de plaatjes dus posten. Want ja, ik wil ze graag met jullie delenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waar is de SC dan voor als je voor ieder onderwerp een apart topic gaat maken?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:58 schreef Zeroku het volgende:
Met trots presenteren wij: de ander... Zeg hallo!
de ander: hallo!
jij: Zeg hallo!
de ander: zeg hallo! zeg hallo!
de ander: hoe is het ermee?
jij: gOEt
jij: mt jOuw?!
de ander: ojee
de ander: ik hoop dat die breezertaal een grap is
jij: wtT?
de ander: anders ga ik je heel snel afkappen.
En een zo'n plaatje wat jij hier loopt rond te strooien is al niet meer leuk dat kan je neem ik aan zelf ook wel indenken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dus volgens jou mag ik gewoon de plaatjes dus posten. Want ja, ik wil ze graag met jullie delen. Kijk een keer een log posten kan leuk zijn. Maar 4 hele pagina's vol is te veel van het goede en kan je net zo goed een appart topic maken.
nee, maar jij loopt constant de mod te spelen, en daar word ik een beetje moe vanquote:
Logs posten is ook niet leuk. Kan je zelf ook wel indenken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En een zo'n plaatje wat jij hier loopt rond te strooien is al niet meer leuk dat kan je neem ik aan zelf ook wel indenken.
Heb je die ook binnengekregen vandaagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga nog even buiten hangen met de nieuwe Large catalogus
Constant?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee, maar jij loopt constant de mod te spelen, en daar word ik een beetje moe van
Alleen ik mag datquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee, maar jij loopt constant de mod te spelen, en daar word ik een beetje moe van
Mijn zus was m aan het doorbladeren, ze vond dat er wel toffe shit in stondquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je die ook binnengekregen vandaag? Staan wel leuke dingen in deze keer.
Dan ga je toch lekker naar die plaatjes kijkenquote:
wut?quote:de één: maar die fokken niet ;p
de ander: Oh nee
de ander: Neem eisjes fokken niet
de ander: behalve ik
de één: Verschil tussen meisjes en chicks he
de één: dus wie ben je?:')
de ander: ik hou van mstr
de ander:
Ja of julliequote:
quote:
Dan blijf ik ze wel postenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar die plaatjes kijken.
Graag, adios.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja of jullie. Dan blijf ik hier. Komen we elkaar ook niet meer tegen.
Lekkerquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:01 schreef Zeroku het volgende:
de ander: hey hoi
jij: Zeg hallo!
de ander: m 28 en jij?
quote:
Erg he.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Soms niet.
[..]
|Is zij het overleden meisje van 9?
Het verschil met de chatlogs en de afbeeldingen die jij post is dat bij de logs mensen niet gekwetst/geraakt (kunnen) worden, maar bij die foto's wel. Dat jij het leuk vindt om een 9-jarig kind aangereden te zien worden, is niet mijn probleem en hoef ik dus ook niet mee lastig gevallen te worden.quote:
Oh nee echtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:04 schreef Hyman het volgende:
Sg wilt duidelijk maken dat jullie moeten stoppen met die logs, anders blijft hij plaatjes posten
Wat een kleuter is het toch.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:04 schreef Hyman het volgende:
Sg wilt duidelijk maken dat jullie moeten stoppen met die logs, anders blijft hij plaatjes posten
Er is alleen een groot verschilquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 15:04 schreef Hyman het volgende:
Dat dus, dat je die logs niet leuk vind om te lezen hoef je niet zo te laten merken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het verschil met de chatlogs en de afbeeldingen die jij post is dat bij de logs mensen niet gekwetst/geraakt (kunnen) worden, maar bij die foto's wel. Dat jij het leuk vindt om een 9-jarig kind aangereden te zien worden, is niet mijn probleem en hoef ik dus ook niet mee lastig gevallen te worden.
Je hoeft ook niet over die plaatjes te reageren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat dus, dat je die logs niet leuk vind om te lezen hoef je niet zo te laten merken.
Je ZIET ze toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 15:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet over die plaatjes te reageren.
Jij snapt het tenminste.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:04 schreef Hyman het volgende:
Maar je hebt gelijk, die plaatjes zijn goed om te posten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 15:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ook al reageer ik niet je ziet ze toch als je scrollt of niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zeg al. Ik kan net zo kinderachtig als jullie gaan doen hoor.quote:
Die logs ook welquote:
Logs kan je overheen scrollen, zo snel kan je toch niet lezen. Die plaatjes komen gewoon vol in beeld of je nou snel of langzaam scrollt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die logs ook wel.
Maar als je het niet kan weerstaan, dan kan je het beter negeren, dan houdt ie vanzelf op.
Zelfde toen met s0k en robro.
Die logs kun je overheen scrollen. Als ik op mijn gemak naar beneden scroll om te zien of er wat boeiends gepost is, hoef ik geen meisje te zien die net is aangereden. Vind ik niet vermakelijk eigenlijk. Text kun je overheen lezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 15:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die logs ook wel.
Maar als je het niet kan weerstaan, dan kan je het beter negeren, dan houdt ie vanzelf op.
Zelfde toen met s0k en robro.
Ja, daarom moet je hem gewoon negeren dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Logs kan je overheen scrollen, zo snel kan je toch niet lezen. Die plaatjes komen gewoon vol in beeld of je nou snel of langzaam scrollt.
Had ik nou precies hetzelfde met die logs. Heel irritant.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ook al reageer ik niet je ziet ze toch als je scrollt of niet?
Nu pasquote:
Jullie waren van beide kanten irritantquote:
Wij stopten denk ik zomaar niet omdat jij die foto's postte hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 15:10 schreef -SG- het volgende:
Maar zien jullie nou wel dat het wel helpt? Nou kun je mij triest vinden niet dat het mij boeid maar je moet eens naar jezelf kijken. Dat ik die plaatjes moet posten om jullie te stoppen is ook wel très triest.
Hee, die logs waren ook irritant. Ik moest heletijd overal tussendoor kijken of er nog iets interresant gepost was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die logs kun je overheen scrollen. Als ik op mijn gemak naar beneden scroll om te zien of er wat boeiends gepost is, hoef ik geen meisje te zien die net is aangereden. Vind ik niet vermakelijk eigenlijk. Text kun je overheen lezen.
Ja gek he dat het stopt, die chatsite heeft 10 leden die je steeds tegenkomtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:10 schreef -SG- het volgende:
Maar zien jullie nou wel dat het wel helpt? Nou kun je mij triest vinden niet dat het mij boeid maar je moet eens naar jezelf kijken. Dat ik die plaatjes moet posten om jullie te stoppen is ook wel très triest.
Je bent gewoon triest bezig, je ziet dat iedereen hier lol heeft met die logs. Laat dat lekker gaan, staat het je niet aan dan ga je toch gewoon wat anders doen. Je verpest nu met je klote plaatjes gewoon de sfeer omdat jou iets niet aan staat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:10 schreef -SG- het volgende:
Als jullie een appart topic hadden geopend na mijn aanvraag was er niks aan de hand geweestquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent gewoon triest bezig, je ziet dat iedereen hier lol heeft met die logs. Laat dat lekker gaan, staat het je niet aan dan ga je toch gewoon wat anders doen. Je verpest nu met je klote plaatjes gewoon de sfeer omdat jou iets niet aan staat.
Laat mij erbuiten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jullie waren van beide kanten irritant, ik zeg niet dat het erger is hoor, -SG- was natuurlijk erger.
Niet snel aanpassen hequote:
Ik ook, maar die plaatjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 15:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee, die logs waren ook irritant. Ik moest heletijd overal tussendoor kijken of er nog iets interresant gepost was.
Niet de hele SC draait om jou.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als jullie een appart topic hadden geopend na mijn aanvraag was er niks aan de hand geweest.
Ohja omdat jij het vraagt maken we een nieuw topicquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als jullie een appart topic hadden geopend na mijn aanvraag was er niks aan de hand geweest.
Ja want jij bepaalt alles hier in de SC rot toch op manquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je kan alles natuurlijk ook van de andere kant bekijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Laat mij erbuiten.
Bovendien is er een groooooooooooooooooot verschil wat net ook al twintig keer is gezegd, dus hij flikkert maar op. Hij moet eens ophouden met te denken dat hij superieur is aan de rest van de SC. Net als met dat gedoe van een nieuwe OP, daar zat hij ook al te trollen.
Niets van gemerkt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je kan alles natuurlijk ook van de andere kant bekijken. Probeer ik ook te doen.
Soms gewoon de makkelijkere weg kiezen..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je kan alles natuurlijk ook van de andere kant bekijken. Probeer ik ook te doen.
Om 3 uur nog niet gegetenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:13 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet over een uur al werken en ik heb nog niet eens ontbeten.
Jullie doen anders even hard meequote:
Relax Noortje..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Laat mij erbuiten.
Bovendien is er een groooooooooooooooooot verschil wat net ook al twintig keer is gezegd, dus hij flikkert maar op. Hij moet eens ophouden met te denken dat hij superieur is aan de rest van de SC. Net als met dat gedoe van een nieuwe OP, daar zat hij ook al te trollen.
Oh ben je er zo eenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Soms gewoon de makkelijkere weg kiezen..
Zoals?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jullie doen anders even hard mee. Maar meer mensen vonden die logs irritant hoor.
en daar faal je dus hard.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
De groene zijn gaverquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik toch voor deze ga
Weet je dan post ik nu toch gewoon lekker door met die plaatjesquote:
Eenschquote:
Haiquote:
Moet je doen, schieten we alleen niks mee opquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet je dan post ik nu toch gewoon lekker door met die plaatjes.
Nee daarom.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Moet je doen, schieten we alleen niks mee op
Ja sorry hoor, ik kan daar zo hard niet tegen.quote:
Ik vind die groene een beetje vaag model hebben eigenlijks.quote:
Als jij daar blij van wordt! prima gewoon joh! Doe je precies hetzelfde waar jij dus een hekel aan hebtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet je dan post ik nu toch gewoon lekker door met die plaatjes.
ben ik nou ook alto omdat ik alleen die plaatjes post?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh ik ben lekker alto dat ik de blauwe leuker vind
Maar dat patroontje is net wat beter, de kleur ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind die groene een beetje vaag model hebben eigenlijks.
Ik snap je punt. Maar dan moet je het jezelf niet zo aantrekken. Dan is de lol er niet af en gaat hij door. Dus. Laat het gaaaaaaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik kan daar zo hard niet tegen.Dat je af en toe een grapje maakt over iets ergs, oké kan ik mee leven. Dat je die foto's post met een klein meisje dat door de lucht vliegt als een pop en daarmee spot, nee sorry maar daar kan ik niet bij met mijn verstand. Ik heb dat hele drama op de voet gevolgd en ik had net besloten er maar niets meer over te lezen vandaag, komt hij met die kutplaatjes en ben ik weer heerlijk misselijk. Flikker toch op dan.
Nee jou.quote:
Ik vind ze helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh ik ben lekker alto dat ik de blauwe leuker vind
Als ze hier vragen te kappen met die plaatjes, dan kun je wellicht voor de grap eens overwegen te stoppen. Lukt dit nou niet, PM me dan even, dan help ik je.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:21 schreef MarkM het volgende:
Maarre, het is wel een feest hier, nou zonder mods.
Waarom zeg je 'weetje, dan ga ik lekker door' en vervolgens 'nee ik weet dat het geen zin heeft'. What's your point?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom zeg ik wat? Ik heb echt wel gevoelens hoor.
True, maar ik ben niet zo'n iemand die iets heeft van 'ohhhh als ik er niets van zeg is het vast zó over'.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:20 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Maar dan moet je het jezelf niet zo aantrekken. Dan is de lol er niet af en gaat hij door. Dus. Laat het gaaaaaaan.
Hee ik had ze ook iets gevraagt. Zij zijn gekapt en ik ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ze hier vragen te kappen met die plaatjes, dan kun je wellicht voor de grap eens overwegen te stoppen. Lukt dit nou niet, PM me dan even, dan help ik je.
Mocht je willen, ik heb al een note gescoordquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:21 schreef MarkM het volgende:
Maarre, het is wel een feest hier, nou zonder mods.
Ik wilde net zeggen, na die opmerking van MarkM komt er vast ééntje binnenzettenquote:
Sommige mensen zijn alleen hardleers. Best wel jammer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ze hier vragen te kappen met die plaatjes, dan kun je wellicht voor de grap eens overwegen te stoppen. Lukt dit nou niet, PM me dan even, dan help ik je.
Begint het al te soppen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heu, ik zit altijd met fascinatie naar je UI te kijken.
Irritant he.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:23 schreef Noortje. het volgende:
Mensen die hun gelijk willen halen als ze dat niet hebben.
Ze zit op een wipkipquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heu, ik zit altijd met fascinatie naar je UI te kijken.
Je bent er wel blij mee hè. Hoe weet je dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mocht je willen, ik heb al een note gescoord
Uhu.quote:
Als het nou een positieve note wasquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:23 schreef KingGone het volgende:
[..]
Je bent er wel blij mee hè. Hoe weet je dat eigenlijk?
's Avonds hebben ze het druk zat op hun eigen forum, dus waarschijnlijk is er dan helemaal niemand.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mocht je willen, ik heb al een note gescoord
Zoenen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:24 schreef Blaxje het volgende:
Ik ben stuk zeg. Heb de swine flu geloof ik.
je mist zijn man-juicequote:
Dan komt er wel één van een rustig forumquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 15:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
's Avonds hebben ze het druk zat op hun eigen forum, dus waarschijnlijk is er dan helemaal niemand.
Sexyquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 15:24 schreef Blaxje het volgende:
Ja. Duh. Lief dat je het niet vergeten was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:24 schreef Noortje. het volgende:
Trouwens KingGone, je had gelijk over dat die dader voorovergebogen zat.
RIP.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:24 schreef Blaxje het volgende:
Ja maar. Ja maar. Waar kun je zien of je zo een noot hebt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als het nou een positieve note was. Toen mijn bericht ge-edit was, dacht ik, kut, dat zal toch geen note zijn he? Jawel
Krentenbol. van R&P?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan komt er wel één van een rustig forum
[..]
Sexy
Abbonementen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:26 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja maar. Ja maar. Waar kun je zien of je zo een noot hebt?
Ik mod KLB, da's altijd druk. Maar heb geen zin om te moddenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
's Avonds hebben ze het druk zat op hun eigen forum, dus waarschijnlijk is er dan helemaal niemand.
Is hij man?quote:
??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:26 schreef Jotcha het volgende:
Word ik hier nu keihard genaaid in de Tjetter?
Hij komt er niet van omhoogquote:
Gewoon keihard KLB-SC wegflikkerenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik mod KLB, da's altijd druk. Maar heb geen zin om te modden
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:27 schreef KingGone het volgende:
[..]
[..]
Wat niets is kan nog komen .. *winkwink*
Alleen die laatste 2 zijn een raadsel.quote:Je hebt 17 notes gekregen van onze moderators.
Hee ik ken nog een leuk plaatje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:27 schreef Zeroku het volgende:
de ander: vragen ze zeker ook vaak
de ander: fok.nl
de één: jah maar dan klik ik meestal weg ken het niet....
Wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik mod KLB, da's altijd druk. Maar heb geen zin om te modden
Vind je ja...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
[..]
Alleen die laatste 2 zijn een raadsel.
Ja want die gaan niet over dit voorval jaquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:27 schreef Zeroku het volgende:
de ander: vragen ze zeker ook vaak
de ander: fok.nl
de één: jah maar dan klik ik meestal weg ken het niet....
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn alleen hardleers. Best wel jammer.
15 jarige dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:29 schreef Desunoto het volgende:
Er zijn hier heul geen 14 jarige jongetjes.
Och gut, ga je nu huilen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja want die gaan niet over dit voorval ja. Jonge jij kent mijn notes niet dus wat zit je nu te zeiken
.
Nee.quote:
Nee, maar jij doet nou net of je weet wat er in mijn notes staan. Echt een wannabe mod zoals hyman zegt, damned.quote:
Ja héquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, maar jij doet nou net of je weet wat er in mijn notes staan. Echt een wannabe mod zoals hyman zegt, damned.
Je doet maar jongen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:30 schreef -SG- het volgende:
Overigens Zeroku, je gaat zeker ook niet huilen als ik nu een leuk plaatje post of wel?
Waar blijven je plaatjes?quote:
Esgee, kom er maar inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:30 schreef -SG- het volgende:
Overigens Zeroku, je gaat zeker ook niet huilen als ik nu een leuk plaatje post of wel?
Probeer je me nu uit te lokkenquote:
quote:
Lekker gezondquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:32 schreef Noortje. het volgende:
Ik bedenk me net dat wat ik nu eet mijn ontbijt, lunch en avondeten is.
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Probeer je me nu uit te lokken? Mwah bijna.
Maar lau heeft er al een aangehaald.
Jij bent grappig.quote:
Ritje Arnhem met de auto?quote:
de één: whahaa een goeie vriendin van mij heet tessa echt verwarrend xDquote:
Ja kerelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
de één: whahaa een goeie vriendin van mij heet tessa echt verwarrend xD
de ander: :p
de ander: een vriend van mij heet ook rik
de ander: rik en rik :p
de één: whahaa xD
de ander: Heb je msn ofzo?:p
de één: ben nu jump van simple plan aan het luisteren dat liedje geeft me altijd energie weet eigenlijk niet waarom xD\
de ander: whaha
de één: geef jouw msn maar
Ben jij dit?
Ben jij die R-__-i_---_-_---_k@hotmail.comquote:
Mwha niks over linkjes droppen gehoord maar deze is ook wel leukquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
de één: whahaa een goeie vriendin van mij heet tessa echt verwarrend xD
de ander: :p
de ander: een vriend van mij heet ook rik
de ander: rik en rik :p
de één: whahaa xD
de ander: Heb je msn ofzo?:p
de één: ben nu jump van simple plan aan het luisteren dat liedje geeft me altijd energie weet eigenlijk niet waarom xD\
de ander: whaha
de één: geef jouw msn maar
Ben jij dit?
De auto is er nietquote:
Watquote:
Ik heb trouwens de demo van GH: Metellica gespeeldquote:
Voeg toe als je wilquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben jij die R-__-i_---_-_---_k@hotmail.com?
Ohja want eigen grappen verzinnen is ook niet makkelijk he.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mwha niks over linkjes droppen gehoord maar deze is ook wel leuk
Wat ga je doen heim!quote:
Jotcha moest wel lachenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Goh, maakte je me bijna aan het lachen.
Nee klopt. En nu?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja want eigen grappen verzinnen is ook niet makkelijk he.
Je moest eens zienquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja want eigen grappen verzinnen is ook niet makkelijk he.
Omdat jij een goede kandidaat bent.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
In godsnaam waarom? Dat gaat echt nooit gebeuren
Zal ik is kijken voor jequote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:54 schreef Desunoto het volgende:
Waarom kan ik Golden Earring - The Continuing Story of Radar Love alleen in .flac formaat vinden?!
Heb hem hier vast wel op cd liggenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:54 schreef Desunoto het volgende:
Waarom kan ik Golden Earring - The Continuing Story of Radar Love alleen in .flac formaat vinden?!
Heb je een link van JouBuis?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:54 schreef Desunoto het volgende:
Is het Radar love?quote:
Ik gebruik geen JouBuis om muziek af te halen.quote:
Oh een heel albumquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik gebruik geen JouBuis om muziek af te halen.
Ik wil dat album gewoon in 192 kbps of 320 kbps kunnen downloaden.
Mag nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:58 schreef Zeroku het volgende:
http://thepiratebay.org/s(...)0radar%20love/0/99/0
Misschien hier, exacte naam die je zegt staat er niet bij,
quote:
Nietquote:
Hmm. Weet je zeker dat die naam klopt? Normaal staat het daar wel op namelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:02 schreef Desunoto het volgende:
Mag geen download links plaatsen. Via PM of zo mag wel.
Maar hij staat er niet tussen.
Die tjetterchick is echt wel een dikke matchquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Weet je zeker dat die naam klopt? Normaal staat het daar wel op namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die tjetterchick is echt wel een dikke match
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., er waren net maar liefst 3 gesprekken op die site
.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Oh, even verwijderen dan, bedanktquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:05 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee, je mag niet naar die sites linken.
quote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:06 schreef Onorgineel het volgende:
Jullie hebben dit weekend geen last van me
Topickillerrrrquote:
Van mij ook niet bepaaldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:06 schreef Onorgineel het volgende:
Jullie hebben dit weekend geen last van me
Picsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:13 schreef Jotcha het volgende:
Oh sjoeg, heb hier van de tjetter een cute emochick gevonden
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:13 schreef Jotcha het volgende:
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:13 schreef Jotcha het volgende:
Dan moet die wel verdomd goed zijn, inclusief verschillende pics en allesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:19 schreef Desunoto het volgende:
Zal me niets verbazen als het een 40'er is die zich voordat als 15 jarig meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |