Erg he.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Soms niet.
[..]
|Is zij het overleden meisje van 9?
Het verschil met de chatlogs en de afbeeldingen die jij post is dat bij de logs mensen niet gekwetst/geraakt (kunnen) worden, maar bij die foto's wel. Dat jij het leuk vindt om een 9-jarig kind aangereden te zien worden, is niet mijn probleem en hoef ik dus ook niet mee lastig gevallen te worden.quote:
Oh nee echtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:04 schreef Hyman het volgende:
Sg wilt duidelijk maken dat jullie moeten stoppen met die logs, anders blijft hij plaatjes posten
Wat een kleuter is het toch.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:04 schreef Hyman het volgende:
Sg wilt duidelijk maken dat jullie moeten stoppen met die logs, anders blijft hij plaatjes posten
Er is alleen een groot verschilquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 15:04 schreef Hyman het volgende:
Dat dus, dat je die logs niet leuk vind om te lezen hoef je niet zo te laten merken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het verschil met de chatlogs en de afbeeldingen die jij post is dat bij de logs mensen niet gekwetst/geraakt (kunnen) worden, maar bij die foto's wel. Dat jij het leuk vindt om een 9-jarig kind aangereden te zien worden, is niet mijn probleem en hoef ik dus ook niet mee lastig gevallen te worden.
Je hoeft ook niet over die plaatjes te reageren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat dus, dat je die logs niet leuk vind om te lezen hoef je niet zo te laten merken.
Je ZIET ze toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 15:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet over die plaatjes te reageren.
Jij snapt het tenminste.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:04 schreef Hyman het volgende:
Maar je hebt gelijk, die plaatjes zijn goed om te posten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 15:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ook al reageer ik niet je ziet ze toch als je scrollt of niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zeg al. Ik kan net zo kinderachtig als jullie gaan doen hoor.quote:
Die logs ook welquote:
Logs kan je overheen scrollen, zo snel kan je toch niet lezen. Die plaatjes komen gewoon vol in beeld of je nou snel of langzaam scrollt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die logs ook wel.
Maar als je het niet kan weerstaan, dan kan je het beter negeren, dan houdt ie vanzelf op.
Zelfde toen met s0k en robro.
Die logs kun je overheen scrollen. Als ik op mijn gemak naar beneden scroll om te zien of er wat boeiends gepost is, hoef ik geen meisje te zien die net is aangereden. Vind ik niet vermakelijk eigenlijk. Text kun je overheen lezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 15:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die logs ook wel.
Maar als je het niet kan weerstaan, dan kan je het beter negeren, dan houdt ie vanzelf op.
Zelfde toen met s0k en robro.
Ja, daarom moet je hem gewoon negeren dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Logs kan je overheen scrollen, zo snel kan je toch niet lezen. Die plaatjes komen gewoon vol in beeld of je nou snel of langzaam scrollt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |