Die logs waren anders ook al heel lang niet meer leuk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gozer kap daar eens mee, het is nu wel leuk geweest.
Heeft SG een punt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die logs waren anders ook al heel lang niet meer leuk.
Altijd beter dan zulke misselijkmakende grappen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die logs waren anders ook al heel lang niet meer leuk.
Heeft Zeroku een punt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Altijd beter dan zulke misselijkmakende grappen.
Ach ik heb het netjes gevraagd of het niet in een appart topic kon en nu kan ik ook kinderachtig gaan doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Altijd beter dan zulke misselijkmakende grappen.
Zou kunnen, beter niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach ik heb het netjes gevraagd of het niet in een appart topic konen nu kan ik ook kinderachtig gaan doen.
Ondanks dat het niet kan krijg ik stiekem een glimlach op mijn gezichtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach ik heb het netjes gevraagd of het niet in een appart topic konen nu kan ik ook kinderachtig gaan doen.
Waar is de SC dan voor als je voor ieder onderwerp een apart topic gaat maken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Alles kan. Ik kan er inderdaad mee ophouden ja. Maar of ik het doe ligt er nog een beetje aan.quote:
Vind je die plaatjes zo leuk danquote:
Dus volgens jou mag ik gewoon de plaatjes dus posten. Want ja, ik wil ze graag met jullie delenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waar is de SC dan voor als je voor ieder onderwerp een apart topic gaat maken?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:58 schreef Zeroku het volgende:
Met trots presenteren wij: de ander... Zeg hallo!
de ander: hallo!
jij: Zeg hallo!
de ander: zeg hallo! zeg hallo!
de ander: hoe is het ermee?
jij: gOEt
jij: mt jOuw?!
de ander: ojee
de ander: ik hoop dat die breezertaal een grap is
jij: wtT?
de ander: anders ga ik je heel snel afkappen.
En een zo'n plaatje wat jij hier loopt rond te strooien is al niet meer leuk dat kan je neem ik aan zelf ook wel indenken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dus volgens jou mag ik gewoon de plaatjes dus posten. Want ja, ik wil ze graag met jullie delen. Kijk een keer een log posten kan leuk zijn. Maar 4 hele pagina's vol is te veel van het goede en kan je net zo goed een appart topic maken.
nee, maar jij loopt constant de mod te spelen, en daar word ik een beetje moe vanquote:
Logs posten is ook niet leuk. Kan je zelf ook wel indenken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En een zo'n plaatje wat jij hier loopt rond te strooien is al niet meer leuk dat kan je neem ik aan zelf ook wel indenken.
Heb je die ook binnengekregen vandaagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga nog even buiten hangen met de nieuwe Large catalogus
Constant?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee, maar jij loopt constant de mod te spelen, en daar word ik een beetje moe van
Alleen ik mag datquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee, maar jij loopt constant de mod te spelen, en daar word ik een beetje moe van
Mijn zus was m aan het doorbladeren, ze vond dat er wel toffe shit in stondquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je die ook binnengekregen vandaag? Staan wel leuke dingen in deze keer.
Dan ga je toch lekker naar die plaatjes kijkenquote:
wut?quote:de één: maar die fokken niet ;p
de ander: Oh nee
de ander: Neem eisjes fokken niet
de ander: behalve ik
de één: Verschil tussen meisjes en chicks he
de één: dus wie ben je?:')
de ander: ik hou van mstr
de ander:
Ja of julliequote:
quote:
Dan blijf ik ze wel postenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar die plaatjes kijken.
Graag, adios.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja of jullie. Dan blijf ik hier. Komen we elkaar ook niet meer tegen.
Lekkerquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:01 schreef Zeroku het volgende:
de ander: hey hoi
jij: Zeg hallo!
de ander: m 28 en jij?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |