Niets van gemerkt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je kan alles natuurlijk ook van de andere kant bekijken. Probeer ik ook te doen.
Soms gewoon de makkelijkere weg kiezen..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je kan alles natuurlijk ook van de andere kant bekijken. Probeer ik ook te doen.
Om 3 uur nog niet gegetenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:13 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet over een uur al werken en ik heb nog niet eens ontbeten.
Jullie doen anders even hard meequote:
Relax Noortje..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Laat mij erbuiten.
Bovendien is er een groooooooooooooooooot verschil wat net ook al twintig keer is gezegd, dus hij flikkert maar op. Hij moet eens ophouden met te denken dat hij superieur is aan de rest van de SC. Net als met dat gedoe van een nieuwe OP, daar zat hij ook al te trollen.
Oh ben je er zo eenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Soms gewoon de makkelijkere weg kiezen..
Zoals?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jullie doen anders even hard mee. Maar meer mensen vonden die logs irritant hoor.
en daar faal je dus hard.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
De groene zijn gaverquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik toch voor deze ga
Weet je dan post ik nu toch gewoon lekker door met die plaatjesquote:
Eenschquote:
Haiquote:
Moet je doen, schieten we alleen niks mee opquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet je dan post ik nu toch gewoon lekker door met die plaatjes.
Nee daarom.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Moet je doen, schieten we alleen niks mee op
Ja sorry hoor, ik kan daar zo hard niet tegen.quote:
Ik vind die groene een beetje vaag model hebben eigenlijks.quote:
Als jij daar blij van wordt! prima gewoon joh! Doe je precies hetzelfde waar jij dus een hekel aan hebtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet je dan post ik nu toch gewoon lekker door met die plaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |