Had ik nou precies hetzelfde met die logs. Heel irritant.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ook al reageer ik niet je ziet ze toch als je scrollt of niet?
Nu pasquote:
Jullie waren van beide kanten irritantquote:
Wij stopten denk ik zomaar niet omdat jij die foto's postte hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 15:10 schreef -SG- het volgende:
Maar zien jullie nou wel dat het wel helpt? Nou kun je mij triest vinden niet dat het mij boeid maar je moet eens naar jezelf kijken. Dat ik die plaatjes moet posten om jullie te stoppen is ook wel très triest.
Hee, die logs waren ook irritant. Ik moest heletijd overal tussendoor kijken of er nog iets interresant gepost was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die logs kun je overheen scrollen. Als ik op mijn gemak naar beneden scroll om te zien of er wat boeiends gepost is, hoef ik geen meisje te zien die net is aangereden. Vind ik niet vermakelijk eigenlijk. Text kun je overheen lezen.
Ja gek he dat het stopt, die chatsite heeft 10 leden die je steeds tegenkomtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:10 schreef -SG- het volgende:
Maar zien jullie nou wel dat het wel helpt? Nou kun je mij triest vinden niet dat het mij boeid maar je moet eens naar jezelf kijken. Dat ik die plaatjes moet posten om jullie te stoppen is ook wel très triest.
Je bent gewoon triest bezig, je ziet dat iedereen hier lol heeft met die logs. Laat dat lekker gaan, staat het je niet aan dan ga je toch gewoon wat anders doen. Je verpest nu met je klote plaatjes gewoon de sfeer omdat jou iets niet aan staat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:10 schreef -SG- het volgende:
Als jullie een appart topic hadden geopend na mijn aanvraag was er niks aan de hand geweestquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent gewoon triest bezig, je ziet dat iedereen hier lol heeft met die logs. Laat dat lekker gaan, staat het je niet aan dan ga je toch gewoon wat anders doen. Je verpest nu met je klote plaatjes gewoon de sfeer omdat jou iets niet aan staat.
Laat mij erbuiten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jullie waren van beide kanten irritant, ik zeg niet dat het erger is hoor, -SG- was natuurlijk erger.
Niet snel aanpassen hequote:
Ik ook, maar die plaatjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 15:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee, die logs waren ook irritant. Ik moest heletijd overal tussendoor kijken of er nog iets interresant gepost was.
Niet de hele SC draait om jou.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als jullie een appart topic hadden geopend na mijn aanvraag was er niks aan de hand geweest.
Ohja omdat jij het vraagt maken we een nieuw topicquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als jullie een appart topic hadden geopend na mijn aanvraag was er niks aan de hand geweest.
Ja want jij bepaalt alles hier in de SC rot toch op manquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je kan alles natuurlijk ook van de andere kant bekijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Laat mij erbuiten.
Bovendien is er een groooooooooooooooooot verschil wat net ook al twintig keer is gezegd, dus hij flikkert maar op. Hij moet eens ophouden met te denken dat hij superieur is aan de rest van de SC. Net als met dat gedoe van een nieuwe OP, daar zat hij ook al te trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |