ben ik nou ook alto omdat ik alleen die plaatjes post?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh ik ben lekker alto dat ik de blauwe leuker vind
Maar dat patroontje is net wat beter, de kleur ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind die groene een beetje vaag model hebben eigenlijks.
Ik snap je punt. Maar dan moet je het jezelf niet zo aantrekken. Dan is de lol er niet af en gaat hij door. Dus. Laat het gaaaaaaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik kan daar zo hard niet tegen.Dat je af en toe een grapje maakt over iets ergs, oké kan ik mee leven. Dat je die foto's post met een klein meisje dat door de lucht vliegt als een pop en daarmee spot, nee sorry maar daar kan ik niet bij met mijn verstand. Ik heb dat hele drama op de voet gevolgd en ik had net besloten er maar niets meer over te lezen vandaag, komt hij met die kutplaatjes en ben ik weer heerlijk misselijk. Flikker toch op dan.
Nee jou.quote:
Ik vind ze helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh ik ben lekker alto dat ik de blauwe leuker vind
Als ze hier vragen te kappen met die plaatjes, dan kun je wellicht voor de grap eens overwegen te stoppen. Lukt dit nou niet, PM me dan even, dan help ik je.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:21 schreef MarkM het volgende:
Maarre, het is wel een feest hier, nou zonder mods.
Waarom zeg je 'weetje, dan ga ik lekker door' en vervolgens 'nee ik weet dat het geen zin heeft'. What's your point?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom zeg ik wat? Ik heb echt wel gevoelens hoor.
True, maar ik ben niet zo'n iemand die iets heeft van 'ohhhh als ik er niets van zeg is het vast zó over'.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:20 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Maar dan moet je het jezelf niet zo aantrekken. Dan is de lol er niet af en gaat hij door. Dus. Laat het gaaaaaaan.
Hee ik had ze ook iets gevraagt. Zij zijn gekapt en ik ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ze hier vragen te kappen met die plaatjes, dan kun je wellicht voor de grap eens overwegen te stoppen. Lukt dit nou niet, PM me dan even, dan help ik je.
Mocht je willen, ik heb al een note gescoordquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:21 schreef MarkM het volgende:
Maarre, het is wel een feest hier, nou zonder mods.
Ik wilde net zeggen, na die opmerking van MarkM komt er vast ééntje binnenzettenquote:
Sommige mensen zijn alleen hardleers. Best wel jammer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ze hier vragen te kappen met die plaatjes, dan kun je wellicht voor de grap eens overwegen te stoppen. Lukt dit nou niet, PM me dan even, dan help ik je.
Begint het al te soppen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heu, ik zit altijd met fascinatie naar je UI te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |