Irritant he.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:23 schreef Noortje. het volgende:
Mensen die hun gelijk willen halen als ze dat niet hebben.
Ze zit op een wipkipquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heu, ik zit altijd met fascinatie naar je UI te kijken.
Je bent er wel blij mee hè. Hoe weet je dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mocht je willen, ik heb al een note gescoord
Uhu.quote:
Als het nou een positieve note wasquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:23 schreef KingGone het volgende:
[..]
Je bent er wel blij mee hè. Hoe weet je dat eigenlijk?
's Avonds hebben ze het druk zat op hun eigen forum, dus waarschijnlijk is er dan helemaal niemand.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mocht je willen, ik heb al een note gescoord
Zoenen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:24 schreef Blaxje het volgende:
Ik ben stuk zeg. Heb de swine flu geloof ik.
je mist zijn man-juicequote:
Dan komt er wel één van een rustig forumquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 15:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
's Avonds hebben ze het druk zat op hun eigen forum, dus waarschijnlijk is er dan helemaal niemand.
Sexyquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 15:24 schreef Blaxje het volgende:
Ja. Duh. Lief dat je het niet vergeten was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:24 schreef Noortje. het volgende:
Trouwens KingGone, je had gelijk over dat die dader voorovergebogen zat.
RIP.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:24 schreef Blaxje het volgende:
Ja maar. Ja maar. Waar kun je zien of je zo een noot hebt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als het nou een positieve note was. Toen mijn bericht ge-edit was, dacht ik, kut, dat zal toch geen note zijn he? Jawel
Krentenbol. van R&P?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan komt er wel één van een rustig forum
[..]
Sexy
Abbonementen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:26 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja maar. Ja maar. Waar kun je zien of je zo een noot hebt?
Ik mod KLB, da's altijd druk. Maar heb geen zin om te moddenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
's Avonds hebben ze het druk zat op hun eigen forum, dus waarschijnlijk is er dan helemaal niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |