abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:42:31 #276
185261 Scaurus
Memento mori
pi_68590059
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef Mr-Coffee het volgende:
en of Koning David dat idd goed kan lullen met z,n pretentieuze christenargumentjes.
Priesters en pastoortjes die niet met hun handjes en piemeltjes van kleine jongetjes en meisjes af kunnen blijven.
Weer zo'n liberale mythe, de alom heersende pedofilie onder priesters en pastoors
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_68590133
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:42 schreef Scaurus het volgende:

Weer zo'n liberale mythe, de alom heersende pedofilie onder priesters en pastoors
Ontken je dat dat relatief gezien méér voorkomt dan je zou verwachten?
pi_68590155
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:38 schreef Scaurus het volgende:

Kies goede leraren en luister niet naar de rest.
Open deur. En een beetje naïef, want zo werkt het in de praktijk natuurlijk niet.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:46:35 #279
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_68590169
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:38 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Kies goede leraren en luister niet naar de rest.

Gaat nogal lastig he?, op school.
Sufkut.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_68593347
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:37 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Waar heb ik het over oorlogen? Waarom zou je ook niet alle ontelbare woestijnstam-oorlogjes mogen meenemen? Het idee van slavernij dat op basis van religieuze ideologie wordt goedgepraat?
Ongelukkig voorbeeld. Slavernij is altijd door vrijwel elke samenleving getolereerd. De eerste groep die er tegen in opstand kwam waren christenen.
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:37 schreef DennisMoore het volgende: Alles en iedereen wat op de religieuze brandstapels is terecht gekomen?
Dat was vreselijk maar dat zijn er "slechts" (dit bedoel ik niet verkeerd) duizenden geweest, niet miljoenen. En dat brengt ons op het volgende punt:
quote:
Waarom alleen kijken naar aantallen doden, waarom niet alle typen lijden meenemen in je berekening? Alle vrijheden die ontnomen zijn, alle kansen die misgelopen zijn?
Dit is allemaal nogal lastig te bepalen. Welke kansen zijn misgelopen? Welke vrijheden zijn beperkt? Dat is nogal lastig om concreet te maken en te vergelijken.

Hoe bepaal je of een religieuze meerderheid gevaarlijker is dan een atheïstische meerderheid? Vertel het mij maar. De omvang van de daden en de aantallen slachtoffers lijkt mij zeker belangrijk, zo niet HET belangrijkste in deze. De manier waarop jij het wilt vergelijken is eerlijk gezegd nogal vaag. Bovendien denk ik eerlijk gezegd ook dat in met die maatstaven de 'atheïstische regimes' er ook vrij slecht af zouden komen.
quote:
Oh, je hebt zin in een wedstrijdje met de rekenmachine? Zie je niet hoe onzinnig het is om slechts naar cijfertjes te kijken?
Wat mij betreft hoeven we ook niet per se alleen te kijken naar cijfertjes, het is alleen wel het meest concreet. En om vast te stellen hoe gevaarlijk een 'ideologie' of whatever is, lijkt het me zeker niet onbelangrijk om te kijken wat de omvang was van de daden van die ideologie.
Maar de cijfers spreken nogal in het nadeel van wat jij probeert te beweren, dus ik begrijp waarom je ze wilt bagatalliseren.
quote:
Daarmee zou je bijvoorbeeld ook rekening moeten houden met überhaupt de grootte van de wereldbevolking, de technologische efficiency waarmee groepen gecontroleerd kunnen worden uitgemoord etc. De Azteken zouden in jouw 'model' geen rol van betekenis spelen.
Wat mij betreft kijken we naar verschillende zaken. Maar ik zou zonder blikken of blozen durven te bewaren dat het atheïstisch communisme gevaarlijker voor de wereld is geweest dan de Aztecen.
quote:
Denk nu gewoon eens na, en je zult inzien dat het beroep op een bovennatuurlijk wezen en het verwijzen naar heilige geschriften, vaak verwoord door de leider of een religieuze kaste, een ideologie veel meer macht geeft over het 'voetvolk'.
"Denk nu eens na"... ah, dat zal het zijn ja? Ik denk erover na en ik ben het niet met je eens. Is het niet zo dat een religie mensen ook een soort morele maatstaf aanrijkt waar zij ook de leider aan toetsen? Kerken zijn vaak (helaas niet vaak genoeg, dat besef ik) een moreel struikelblok geweest voor wereldleiders. Waarom denk je dat Hitler het eerst belangrijk vond de kerken in Nazi-Duitsland monddood te maken? Omdat hij wist dat de kerk hem in de weg zou gaan zitten.
Waarom lijk jij die kant volledig buiten beschouwing te laten? Religieuzen, christenen sowieso, zullen altijd erkennen dat ze een hogere loyaliteit hebben aan God dan aan hun land, koning of dictator. Als die loyaliteit weg is, is de hoogste loyaliteit het vaderland, de leider of de politieke ideologie. En volgens mij zijn juist deze drijfveren de oorzaak geweest van de meest verschrikkelijke massaslachtingen OOIT.
quote:
Maar je kunt het niet onderbouwen.
Uhm jawel, de kille cijfers ondersteunen het om maar iets te noemen. Wat heb jij als argument aangevoerd behalve "denk nu eens na, het moet toch wel zo zijn dat?". Ik heb niks gehoord.
quote:
Waar zie je mij misdaden van atheïsten ontkennen? Zie je mij ergens beweren dat atheïsten wél altijd Goede Mensen zijn die anderen in hun waarde laten etc etc? Leuk hoor, maar je gaat hier tekeer tegen een stropopje dat je zelf in elkaar hebt geknutseld .
Ik ging daar vooral tekeer tegen de Dawkins, Dennets en Hitchens van deze wereld. Hoewel wat jij zegt daarop lijkt, is het niet exact hetzelfde, dus had ik jou niet over een kam moeten scheren met hen. Sorry daarvoor.
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:41 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Je manier van discussiëren is niet echt zuiver he? Foutief lezen, stropopjes bouwen, anderen uitspraken in de mond leggen.
Nou, nou, 1 keertje dat ik iets verkeerd lees. Kan gebeuren als je tegen 10 mensen tegelijk discussieert en niet de tijd hebt om alles tot in de puntjes door te nemen. Jij kan beter je atheïstenbroeder Mr.Coffee eens aanspreken waarom hij mensen zomaar uitscheldt, lijkt me nuttiger. Maar waarom zou je dat ook doen he? Hij is atheïst, ik ben christen.
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:41 schreef DennisMoore het volgende:
Neuh, als jij het summum zou zijn van wat christelijk Fok! te bieden heeft aan argumentatievermogen...

.
Tja, dat is ook ECHT iets wat mij verweten wordt hier op FOK!. Dat ik niet kan argumenteren.
Dat is juist iets waar vriend en vijand mij over het algemeen wel over prijst.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_68593403
TS is getrolled
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_68593420
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:22 schreef Mr-Coffee het volgende:
Als men dit hele topic doorleest, en het gedrag van mensen zoals Koning David in dit topic bekijkt, dan hoef ik denk ik niet meer uit te leggen waarom ik zo,n schijthekel heb aan het fundamentele christendom.
Uhm... hallo. Wie scheldt mij telkens (onterecht) uit? Wij oordeelt over mijn karakter terwijl hij me niet kent? Jij toch?

Citeer eens IETS wat ik verkeerd heb gezegd. Waar heb ik mij onbehoorlijk gedragen? Ik geef overal rustig een onderbouwd antwoord op. Jij schreeuwt en scheldt maar.

Negeer deze post voor de verandering eens niet. Zeg me, waar heb ik iets onbehoorlijks gezegd? Waar is het op gebaseerd dat jij me uitscheldt? Is het slechts omdat ik gelovig ben?

Dan is dat gewoon pure discriminatie, chapeau.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:05:45 #283
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_68593502
maar koningdavid, er wordt toch helemaal niet VANUIT het atheistische standpunt vermoord/genocide gepleegd. alleen omdat iemand atheistisch is betekent dat toch nog niet dat het een atheistisch motief heeft.

als je het als jou bekijkt zijn de getallen wel nadelig voor de atheisten ja.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:09:39 #284
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68593595
Yeaaaah koningdavid is weer terug

Van sommige mensen ga je houden, ook al weet je niet waarom
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:10:51 #285
185261 Scaurus
Memento mori
pi_68593631
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maar koningdavid, er wordt toch helemaal niet VANUIT het atheistische standpunt vermoord/genocide gepleegd. alleen omdat iemand atheistisch is betekent dat toch nog niet dat het een atheistisch motief heeft.

Het is maar wat je onder atheïsme verstaat. Nee, die moorden zijn niet uit naam van 'de filosofische positie waarin de uitspraak 'God bestaat' als foutief gezien wordt' gepleegd. Wel vanuit de gedachte dat religie een kwaad gezwel is dat uit desnoods met dwang uit de mensengeest verwijderd moet worden. En dat is een gedachte die ik tot mijn schrik regelmatig op FOK tegenkom.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:12:43 #286
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_68593683
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:10 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Het is maar wat je onder atheïsme verstaat. Nee, die moorden zijn niet uit naam van 'de filosofische positie waarin de uitspraak 'God bestaat' als foutief gezien wordt' gepleegd. Wel vanuit de gedachte dat religie een kwaad gezwel is dat uit desnoods met dwang uit de mensengeest verwijderd moet worden. En dat is een gedachte die ik tot mijn schrik regelmatig op FOK tegenkom.
maar dan moet je het ook niet zo gaan vergelijk toch.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_68593719
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:22 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Dat het niet uit te sluiten is dat er onafhankelijk leven ontstaat.
Tuurlijk is dat niet uitgesloten? Daar gaat het toch ook niet over.
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:22 schreef wallofdolls het volgende:
Sorry hoor, maar dat vind ik behoorlijk triest, dat je als gelovige op generlei wijze uit kan gaan van onderzoeken die gedaan worden door mensen, hier ook niet behoorlijk over kan nadenken en zolang de van zoals eerder gezegd miljarden factoren ook maar éentje niet bewezen is kán hét niét zó zíjn dat de andere factoren in dat onderzoek wel waar zijn.
Wat lul je nou allemaal slap? Ik zeg alleen dat we nog niet weten hoe leven ontstaan is. Jij wees vervolgens op een achterhaald experiment, wat eerlijk gezegd vrij irrelevant is.

Laten we nog eens kijken naar de post waar het allemaal mee begon:
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 09:58 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Het punt waar jullie omheen praten is dat er reeds in de jaren 70 de situatie van de aarde in de tijd dat het leven ontstond is nagebouwd qua milieu

Niet dus. Fout, fout fout, hier ga je de mist. Het is juist NIET goed nagebouwd, daarom is het experiment en de theorie achterhaald.
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 09:58 schreef wallofdolls het volgende:en dat door middel van elektrolyse aminozuren zijn ontstaan die niet geheel toevallig de basis van al het leven vormen. Ik zeg niet dat dat hét bewijs is dat het zo gebeurd is, maar het is wel hét bewijs van dat het mogelijk is.
En dat het argument "zonder God kan er geen leven zijn ontstaan" dus lariekoek is

Dit is, om maar even met DennisMoore te spreken, een stropoppetje. Ik heb nergens gezegd dat zonder God geen leven kan ontstaan, ik zei letterlijk dit:
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 09:53 schreef koningdavid het volgende:
Niet dat ik daarmee zeg dat God de oorzaak is, misschien wordt er nog een natuurlijke oorzaak ontdekt, maar voorlopig zijn er alleen maar veel vragen.
Totaal iets anders dus.
quote:
Kortom, dat er niet vólledig is bewezen dat er leven is ontstaan uit zo'n experiment, zegt niet dat dat experiment meteen tótaal géen waarde meer heeft
Nou ja, het is gigantisch acherhaald, de waarde is m.i. wat dat betreft echt nihil hoor.
quote:
Op de 8e dag schiep God de autist: de mens die zich afsluit voor alles wat er om hem heen gebeurt. De mens die zich niet kan voorstellen dat de wereld groter is dan zijn voorstellingsvermogen. Deze zijn op de dag van vandaag bewaard gebleven als 'de gelovige'.
Fraai, weer dit. Een sterk staaltje tolerantie weer. Mr. Coffee zou trots op je zijn. Ik sluit me ook echt af voor wat er gebeurd he? Ik verdiep me ook totaal niet in atheïstische argumenten? Ik kom ook niet naar fora om met tientallen atheïsten tegelijk te discussieren. Nee ik sluit me lekker af voor alles.

Lazer toch op joh.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:16:24 #288
185261 Scaurus
Memento mori
pi_68593766
Dweilen met de kraan open...
pi_68593910
quote:
Nou ja, de massa's gelovigen die afgevoerd werden, de kerken die verbrand of geplunderd werden. De bijbels die verbrand werden. De atheïstische inslag voor de politiek van Stalin, Mao en Pol Pot was zeer belangrijk.
Wil ik daarmee beweren dat atheïsme gevaarlijk is? Nee. Veruit de meeste atheïsten zijn vriendelijke mensen (al zou je het niet zeggen in dit topic) die niet gewelddadig zijn, voor de meeste gelovigen geldt dat ook.

Mijn punt is enkel dat het gelul over alle ellende die machtige religieuzen veroorzaakt hebben best wel eens in perspectief mag worden geplaatst. Machtige atheïsten hebben immers nog veel meer ellende veroorzaakt.
En als ik eerlijk ben, denk ik dat vrijwel alle oorlogen en zuiveringen niet gevoerd werden uit atheïstisch of religieus principe. Hoeveel oorlogen ging over de vraag of God wel of niet bestaat? Hoeveel oorlogen gingn over de vraag wie nou de meest heilige profeet is?
Strijden ze in Noord-Ierland met elkaar omdat ze het oneens zijn over Mariaverering en de eucharisti, nee toch? Gaat het Midden-Oosten conflict over of Mohammed nou een echte profeet is?

Nee toch. Het gaat vaak gewoon ordinair over macht. Vrijwel alle oorlogen.
quote:
Nee, de getallen zijn sowieso nadelig voor atheïsten. Maakt niet uit, hoe je het bekijkt.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:24:44 #290
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68593979
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:14 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat niet uitgesloten? Daar gaat het toch ook niet over.
[..]

Wat lul je nou allemaal slap? Ik zeg alleen dat we nog niet weten hoe leven ontstaan is. Jij wees vervolgens op een achterhaald experiment, wat eerlijk gezegd vrij irrelevant is.

Laten we nog eens kijken naar de post waar het allemaal mee begon:
[..]

Niet dus. Fout, fout fout, hier ga je de mist. Het is juist NIET goed nagebouwd, daarom is het experiment en de theorie achterhaald.
[..]

Dit is, om maar even met DennisMoore te spreken, een stropoppetje. Ik heb nergens gezegd dat zonder God geen leven kan ontstaan, ik zei letterlijk dit:
[..]

Totaal iets anders dus.
[..]

Nou ja, het is gigantisch acherhaald, de waarde is m.i. wat dat betreft echt nihil hoor.
[..]

Fraai, weer dit. Een sterk staaltje tolerantie weer. Mr. Coffee zou trots op je zijn. Ik sluit me ook echt af voor wat er gebeurd he? Ik verdiep me ook totaal niet in atheïstische argumenten? Ik kom ook niet naar fora om met tientallen atheïsten tegelijk te discussieren. Nee ik sluit me lekker af voor alles.

Lazer toch op joh.
Jajaja. Ik vind dat onderzoek nog levensrelevant. Dat jij dat niet kunt bevatten is jouw probleem. Je praat een beetje als die mensen die niets met cultureel werk van voor 2000 te maken willen hebben, omdat alles na die tijd vernieuwd is en alles wat daarvoor kwam overschaduwd.

Dat het NIET goed is nagebouwd en dat er tóch bij toeval een positief resultaat uit kwam: dat mag een wonder heten en daaruit blijkt dus dat er meer wegen zijn die naar Rome leiden. Maar dat wil je niet zien en daarom vind ik je een autist .

Het gaat me niet eens concreet om het resultaat. Het gaat me er om dat de aanwijzing heel erg sterk is en dat dat onderzoek voedingsbodem is voor vele onderzoeken die mogelijk - al dan niet reeds uitgevoerd - zijn. Maar het is waarschijnlijk moeilijk voor je om wetenschap als iets waar niks vast staat , maar wel heel duidelijk in een bepaalde richting wijst, te snappen
pi_68593984
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:16 schreef Scaurus het volgende:
Dweilen met de kraan open...
Echt he?

Ik ga daarom atheïsten als jij steeds meer waarderen. Kennis van zaken en respectvol. Zo hoort het.

Het is alleen jammer dat je voor elke Scaurus minstens 10 atheïstische malloten hier op FOK! hebt.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:27:10 #292
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_68594045
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:02 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Uhm... hallo. Wie scheldt mij telkens (onterecht) uit? Wij oordeelt over mijn karakter terwijl hij me niet kent? Jij toch?

Citeer eens IETS wat ik verkeerd heb gezegd. Waar heb ik mij onbehoorlijk gedragen? Ik geef overal rustig een onderbouwd antwoord op. Jij schreeuwt en scheldt maar.

Negeer deze post voor de verandering eens niet. Zeg me, waar heb ik iets onbehoorlijks gezegd? Waar is het op gebaseerd dat jij me uitscheldt? Is het slechts omdat ik gelovig ben?

Dan is dat gewoon pure discriminatie, chapeau.
Heb ik jouw persoonlijk uitgescholden?
Of vat je al mijn commentaar op fundamentele christenen ineens persoonlijk op?
Zoja, dan ben je dus echt zielig gast.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:27:59 #293
237591 Lil.Q94
Ondertitel.
pi_68594066
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

Vroegah, voor ik vakantiewerk bij de Edah ging doen, had ik een vakantie baantje bij een De Slegte (boekwinkel) in Rotterdam.
Werd er na een week uitgepleurd omdat ik de bijbels bij de science fiction wou zetten.

diep respect

[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
pi_68594182
Religie
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_68594215
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:24 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Jajaja. Ik vind dat onderzoek nog levensrelevant. Dat jij dat niet kunt bevatten is jouw probleem. Je praat een beetje als die mensen die niets met cultureel werk van voor 2000 te maken willen hebben, omdat alles na die tijd vernieuwd is en alles wat daarvoor kwam overschaduwd.

Dat het NIET goed is nagebouwd en dat er tóch bij toeval een positief resultaat uit kwam : dat mag een wonder heten
Er kwam geen positief resultaat uit? Er kwam een nietszeggend resultaat uit. De invulling van het experiment klopte immers niet.
quote:
dat mag een wonder heten en daaruit blijkt dus dat er meer wegen zijn die naar Rome leiden.
Waar slaat dit op? Meer wegen die naar Rome leiden? Dat is het punt niet. Het gaat erom of in de oersoep vanzelf leven kon ontstaan. Als je de oersoep naar gelieve gaat samenstellen en dus niet rekening houdt met hoe de oersoep echt was, zijn er inderdaad meerdere wegen die naar Rome leiden. Ze zijn dan echter allemaal fout.
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:24 schreef wallofdolls het volgende: Maar dat wil je niet zien en daarom vind ik je een autist .
Aha, de oude "je bent het niet met mij eens dus je bent een autist tactiek". Sterk man, sterk.
quote:
Het gaat me niet eens concreet om het resultaat. Het gaat me er om dat de aanwijzing heel erg sterk is en dat dat onderzoek voedingsbodem is voor vele onderzoeken die mogelijk - al dan niet reeds uitgevoerd - zijn. Maar het is waarschijnlijk moeilijk voor je om wetenschap als iets waar niks vast staat , maar wel heel duidelijk in een bepaalde richting wijst, te snappen
Nee hoor, daar heb ik helemaal geen moeite mee. Ik ga echter geen foute conclusies aan een achterhaald exerperiment verbinden.

En je doet het nu lijken alsof het probleem over het ontstaan van het leven sinds het Millerexperiment opeens makkelijker op te lossen is, dat is natuurlijk zo. Een van de grootste experts op dit gebied (KLaus Dose) zei niet voor niets:
'More than thirty years of experimentation on the origin of life in the fields of chemical and molecular evolution have led to a better perception of the immensity of the problem of the origin of life on Earth rather than to its solution. At present all discussions on principle theories and experiments in the field either end in stalemate of in a confession of ingorance."

Dat is hoe de zaken ervoor staan.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:33:15 #296
185261 Scaurus
Memento mori
pi_68594219
nee

[ Bericht 98% gewijzigd door swarmahoer op 02-05-2009 17:36:15 ]
pi_68594277
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:33 schreef Scaurus het volgende:
Nou nou wat een held

Je moet trouwens eens op de hyves van Mr-Coffee kijken. Die achtergrond Ik hield daar ook van, maar toen werd ik twaalf.
heb je geen toestemming voor, niet doen dus

en doe geen moeite voor een deeltje 2, het is weer mooi geweest zo
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_68594288
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:27 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

Heb ik jouw persoonlijk uitgescholden?
Of vat je al mijn commentaar op fundamentele christenen ineens persoonlijk op?
Zoja, dan ben je dus echt zielig gast.

De TT is ongenuanceerde kutchristenen en vrijwel de hele OP gaat over mij. Vervolgens neem je het mij kwalijk dat ik dat persoonlijk opvat?
pi_68594293
vind ik ook
conclusie: gelovigen zijn te dom om te poepen.

slotje?
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_68594328
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:33 schreef Scaurus het volgende:
Nou nou wat een held

Je moet trouwens eens op de hyves van Mr-Coffee kijken. Die achtergrond Ik hield daar ook van, maar toen werd ik twaalf.
Een gefrustreerd anti-christelijk mannetje dus. Niet echt verrassend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')