Ah okeequote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:21 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als toevoeging op jouw vraag`
Timing was toch dermate goed dat ik 't niet echt slordig zou noemen. Eerder een goed 'plan B'. Als jouw theorie klopt, that is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog niet bekend op welk tijdstip hij weggestuurd werd en wáár precies.
Het zijn van mij ook alleen maar speculaties hoorIk blijf maar denken dat het zijn bedoeling in eerste instantie niet was om op de bus te rammen maar op de lopende familie. En toen dat niet lukte hij in blinde woede 'dan maar' een andere poging waagde tegen die bus. Dat zou de 'slordigheid' verklaren van zijn aanslag.
Dranghekken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:29 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ben wel benieuwd hoe die auto nou zo komt
Denk na: Suzuki Swift, hoge snelheid, 15 mensen, zware dranghekken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:29 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Je zou moeten weten:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Timing was toch dermate goed dat ik 't niet echt slordig zou noemen. Eerder een goed 'plan B'. Als jouw theorie klopt, that is.
80 km/h op een hek drukt hem echt wel in elkaar hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:31 schreef Fredo55 het volgende:
Hoe kan het dat die auto al zwaar beschadigt is voordat hij botst tegen het monument?
De afzetting waren alleen maar hekken toch?
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je zou moeten weten:
1 - Hoe laat ging de koninklijke familie de bus in?
2 - Hoe laat werd de Suzuki in z'n 1e poging een halt toegeroepen door de politie?
Als tijdstip 2 voor 1 ligt, wordt het interessant.
Er was een tijd geleden zo’n filmpje waarin twee Zweedse vrouwen (die het wonder boven wonder overleefden) zo, ergens in Engeland, de snelweg opsprongen (tot tweemaal toe). Daarin zag je ook dat de botsing met een mens met zo’n snelheid de auto ook fiks beschadigt. Aangezien hij op volle snelheid mensen geschept lijkt te hebben, zal dat ook zeker flinke schade hebben opgeleverd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
80 km/h op een hek drukt hem echt wel in elkaar hoor
Ja, je heb helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
80 km/h op een hek drukt hem echt wel in elkaar hoor
Die filmpjes zijn vast door de politie in beslag genomen als bewijsmateriaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Het wachten is op een filmpje van de auto die echt op de mensen en hekken afrijdt. Zal toch wel iemand zijn die dat gefilmd heeft?
Is daar een filmpje van?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:36 schreef Fredo55 het volgende:
Net zoals dat filmpje toen die swift optrok, allemaal als bewijs voor de politie.
hij schijnt met minimaal 120 km-h op die massa mensen ingereden te zijn, nou dan kun je wel nagaan wat een chaos dat geeft.....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:34 schreef Iblis het volgende:
[..]
Er was een tijd geleden zo’n filmpje waarin twee Zweedse vrouwen (die het wonder boven wonder overleefden) zo, ergens in Engeland, de snelweg opsprongen (tot tweemaal toe). Daarin zag je ook dat de botsing met een mens met zo’n snelheid de auto ook fiks beschadigt. Aangezien hij op volle snelheid mensen geschept lijkt te hebben, zal dat ook zeker flinke schade hebben opgeleverd.
gevallen genoeg bekend waar auto's met zo'n snelheid door een ophoging in de weg worden getorpedeerd (ik moest denken aan dat ongeval met die 3 nederlandse meisjes die in Belgie tegen een viaduct tepletter waren geslagen)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:21 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Dit kan je niet menen....
Een vluchtheuvel als schans....
Hoe zie je dat voor je?
Vertel me dat eens.
Wat is BNW?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:23 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
In BNW loopt ook een topic hierover, misschien kan je dit beter daar gaan verkondigen.
Ja, dat heb ik ook een aantal keren geroepen, ik kan dat nergens uit extraheren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Het wachten is op een filmpje van de auto die echt op de mensen en hekken afrijdt. Zal toch wel iemand zijn die dat gefilmd heeft?
Waarom zouden mensen op het moment dat de Koninklijke familie langskomt de andere kant op staan filmen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb ook geen enkel filmpje gezien dat vanuit de lucht is gemaakt. Bij dit soort gelegenheden wordt er toch bijna altijd ook vanuit een helicopter gefilmd?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:32 schreef YoshiBignose het volgende:
dat komt allemaal later wel, als het uberhaupt komt, je kunt niet verwachten dat dat direct de dag erna er op staat natuurlijk, onderzoek enzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkel filmpje gezien dat vanuit de lucht is gemaakt. Bij dit soort gelegenheden wordt er toch bijna altijd ook vanuit een helicopter gefilmd?
Oud.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef ASroma het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=3d4_1241155743
hier wel nieuwe beelden
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:24 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Keep dreaming about that,
Heb je ook weer een goede dag
Omdat er een lekker wijf met grote tieten staat of zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen op het moment dat de Koninklijke familie langskomt de andere kant op staan filmen?
Je loopt ernstig achter.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef ASroma het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=3d4_1241155743
hier wel nieuwe beelden
Die persoonlijke verhalen maken inderdaad veel meer indruk dan een term als "5 doden".quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:45 schreef L.in het volgende:
Mijn moeder sprak net een kennis die tevens operatiebroeder (of hoe je dat ook noemt) is...gisteravond werd een meisje geopereerd aan een beenbreuk, hier in Apeldoorn, terwijl op dat moment haar moeder, die naar Zwolle is gebracht, overleed aan haar verwondingen...![]()
Zooo zielig, al die mensen!!
Wilhelmina moeder des vaderlands liet na al die jaren nog 1 keer van zich horen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:03 schreef Nizno het volgende:
Gewoon het idee.....
Als het monument er niet had gestaan... Mensen die daar op de hoek stonden....
zieke shit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:06 schreef MrLunk het volgende:
.
Verzameling media:
PAS OP ZEER SCHOKKENDE BEELDEN
http://spacecat90.antville.org
.
Ik vind vooral de huilende kindjes heel erg. DAT! huilende meisje op tv en het jongetje bij het jeugdjournaal dat huilend zijn verhaal vertelde. Die kindertjes hebben allemaal een trauma waar een Dora pop niet tegenop kan...koninginnedag en het zien van de koninkijke familie vind ik echt zo'n kinderding...ieder kind droomt er wel even van om prins of prinses te worden.. Mijn nichtje van 4 zag het op tv en het eerste wat ze gedaan te hebben is huilen en roepen "prinses maxima prinses maxima"...mijn zus heeft vervolgens even pedagogisch gehandeld en een uurt later liep ze weer vrolijk met haar kroontje op buiten te spelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:07 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die persoonlijke verhalen maken inderdaad veel meer indruk dan een term als "5 doden".
Zielig allemaal hoor.![]()
Om 14.00 uur weer een persconferentie.
als je een lichaam van minimaal 50 kilo raakt met een snelheid van 60-70 km/u, dan eeeh massa x snelheid, eeeeeh, heel veel Newton of zo iets.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:29 schreef HeaRt_woRm het volgende:
HOE LAAT IS IE DE 1E KEER WEGGESTUURD?!?!?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog niet bekend op welk tijdstip hij weggestuurd werd en wáár precies.
Het zijn van mij ook alleen maar speculaties hoorIk blijf maar denken dat het zijn bedoeling in eerste instantie niet was om op de bus te rammen maar op de lopende familie. En toen dat niet lukte hij in blinde woede 'dan maar' een andere poging waagde tegen die bus. Dat zou de 'slordigheid' verklaren van zijn aanslag.
Zoiets blijft altijd een verzachtend gevoel geven natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wilhelmina moeder des vaderlands liet na al die jaren nog 1 keer van zich horen.
Ik geloof niet dat dat al bekend is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:14 schreef AxisForOll het volgende:
HOE LAAT IS IE DE 1E KEER WEGGESTUURD?!?!?!
op de kijkersvideo is vooral goed te horen hoe een kindje door merg en been aan het krijsen is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind vooral de huilende kindjes heel erg. DAT! huilende meisje op tv en het jongetje bij het jeugdjournaal dat huilend zijn verhaal vertelde. Die kindertjes hebben allemaal een trauma waar een Dora pop niet tegenop kan...koninginnedag en het zien van de koninkijke familie vind ik echt zo'n kinderding...ieder kind droomt er wel even van om prins of prinses te worden.. Mijn nichtje van 4 zag het op tv en het eerste wat ze gedaan te hebben is huilen en roepen "prinses maxima prinses maxima"...mijn zus heeft vervolgens even pedagogisch gehandeld en een uurt later liep ze weer vrolijk met haar kroontje op buiten te spelen.
Ik schrijf toch ook dat dat nog niet bekend is?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:14 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
als je een lichaam van minimaal 50 kilo raakt met een snelheid van 60-70 km/u, dan eeeh massa x snelheid, eeeeeh, heel veel Newton of zo iets.
en dan nog uitdrukken in meters/s
[..]
HOE LAAT IS IE DE 1E KEER WEGGESTUURD?!?!?!
Ik heb er nog niet veel over gehoord dus sorry als ik reeds gestelde vragen stel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:14 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
als je een lichaam van minimaal 50 kilo raakt met een snelheid van 60-70 km/u, dan eeeh massa x snelheid, eeeeeh, heel veel Newton of zo iets.
en dan nog uitdrukken in meters/s
hij heeft ook hekken geraakt. Zoals ik op 1 foto zag is hij naast een vrachtwagen de weg op gereden en ik mis daar precies 1 dranghek op die foto.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet veel over gehoord dus sorry als ik reeds gestelde vragen stel.
Ik ben absoluut geen ster in wiskunde. Maar jij denkt dus wel dat de zeer gehavende auto het gevolg is van het publiek?
Dat is namelijk een vraag die mij nog steeds bezighoudt. Zijn het ook van die verkeershekken etc die hij heeft geschept?
geluk bij een ongeluk........ hij had idd nog een behoorlijke vaart, je moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:03 schreef Nizno het volgende:
Gewoon het idee.....
Als het monument er niet had gestaan... Mensen die daar op de hoek stonden....
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet veel over gehoord dus sorry als ik reeds gestelde vragen stel.
Ik ben absoluut geen ster in wiskunde. Maar jij denkt dus wel dat de zeer gehavende auto het gevolg is van het publiek?
Dat is namelijk een vraag die mij nog steeds bezighoudt. Zijn het ook van die verkeershekken etc die hij heeft geschept?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:08 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Ben zelf een keer aangereden op het zebra pad. Auto was vrij nieuw en had allerlei veiligheidsdingetjes (kreukel zone etc.). Ik had enkel mn kleren aan en mn schooltas om. Auto was bijna total loss. Schade aan mij viel gelukkig mee, maar zag er wel ernstig uit.
Die auto raakte maar 1 persoon en dan ook nog een jongen van 16. Daaruit concludeer ik dat de schade aan de auto heel goed door de slachtoffers en dranghekken gemaakt kan zijn.
ja, dranghekken en een twintigtal mensen met geschatte snelheid van 80 of zo...vroeger zorgden ze er voor dat autos niet kreukten, totdat ze erachter kwamen dat niet zo goed was voor de mensen in de auto. vandaar dat een kleine botsing in principe al veel schade kan opleveren en als je dan een of twee forse mannen met een flinke snelheid schept, dan levert dat echt wel flink wat schade op. er zijn zat fotos te vinden wat een hertje van 100 kilo met je auto kan doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
quote:Persconferentie
De gemeente Apeldoorn organiseert vrijdag voor 14.00 uur een persconferentie. De bijeenkomst heeft plaats in de raadszaal in het gemeentehuis op de Markt.
Een woordvoerster van de gemeente kon vrijdag nog niet zeggen wie er bij de persconferentie zullen zijn.
was van een pers fotograaf, die gekke smulders.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:37 schreef Corkscrew het volgende:
Wat ik me trouwens nog afvraag, hoe klein het belang ook: wat deed die ladder daar midden op de weg?![]()
Stond daar iemand op die omver is gemaaid door de Suzuki? Of is daar juist iemand op het laatst vanaf gesprongen?
je zal het haar maar moeten vertellen ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:45 schreef L.in het volgende:
Mijn moeder sprak net een kennis die tevens operatiebroeder (of hoe je dat ook noemt) is...gisteravond werd een meisje geopereerd aan een beenbreuk, hier in Apeldoorn, terwijl op dat moment haar moeder, die naar Zwolle is gebracht, overleed aan haar verwondingen...![]()
Zooo zielig, al die mensen!!
oh, ik dacht smuldersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:39 schreef dennistd het volgende:
Die trap was van Dennis van Tellingen (zoon van ja). Die wou erop gaan staan maar dat mocht niet van de politie omdat de bus nog te dichtbij was. Seconde later kwam die auto.
ik denk niet dat die er zullen zijn... je bent voor je de Koningin aan het filmen, je gaat niet naar achteren kijken of er misschien iets van achteren aan komt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:32 schreef YoshiBignose het volgende:[/b]
Dankquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:41 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Zie Teletekst pag.225:
[ afbeelding ]
@Mirjam en dennistd: bedankt![]()
mwah kan me ook zo voorstellen dat er mensen vanaf de loolaan, de stoet hebben gevolgd en zo recht op de jachtlaan zijn afgelopen, al dan niet met camera. Vanaf die positie kun je de auto natuurlijk aanzien komen, ook al staat er een apartementcomplex en flink wat bomen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:40 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik denk niet dat die er zullen zijn... je bent voor je de Koningin aan het filmen, je gaat niet naar achteren kijken of er misschien iets van achteren aan komt.
Voordat je goed en wel beseft wat er achter je gebeurd is de auto al bij je (denk ik)
Volgens RTL Nieuws is het tijdstip wel bekend. Namelijk 11:49. Waarna hij om 11:50 wel "succes" had.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schrijf toch ook dat dat nog niet bekend is?
Vanwaar die caps?
dus er zat maar een minuut tussen!?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:46 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Volgens RTL Nieuws is het tijdstip wel bekend. Namelijk 11:49. Waarna hij om 11:50 wel "succes" had.
mja, donroyco kan er ook niks aan doen, maar dit is al de 2398394ste keer dat die foto langskomt ... kan die misschien ook in de OP?quote:
Volgens RTL Nieuws wel ja.quote:
Ik heb het gisteren niet meer gevolgd vanaf een uur of 13.30 uur. Dus alles wat daarna kwam is nieuw voor me. Goed idee om het op te nemen in de OPquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
mja, donroyco kan er ook niks aan doen, maar dit is al de 2398394ste keer dat die foto langskomt ... kan die misschien ook in de OP?
Pas 350 keer ja.quote:
kan...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:44 schreef ASroma het volgende:
[..]
mwah kan me ook zo voorstellen dat er mensen vanaf de loolaan, de stoet hebben gevolgd en zo recht op de jachtlaan zijn afgelopen, al dan niet met camera.
Er zijn 500 beelden opgestuurd naar de politie, zou vast wel iets bij kunnen zitten denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:40 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik denk niet dat die er zullen zijn... je bent voor je de Koningin aan het filmen, je gaat niet naar achteren kijken of er misschien iets van achteren aan komt.
Voordat je goed en wel beseft wat er achter je gebeurd is de auto al bij je (denk ik)
het is een natuurkundige formule uit groep 8, en vermenigvuldigen is toch nog echt gewoon rekenkunde, hoor!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:31 schreef onlogisch het volgende:
Nee, eerste keer is hij op de Jachtlaan gestopt, waarna hij via de ventweg alsnog door de menigte reed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het dus goed begrijp is hij de 1e keer tegengehouden op de Amersfoortseweg? Dan vind ik het best aannemelijk dat hij andere plannen had dan de bus te rammen. Al was het misschien lastig geworden met de optocht die in dezelfde richting ging.
RTL heeft ook een stream van de persconferentie van zometeen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:42 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Dank
[edit]
En hier is het online te kijken
zoiets dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het dus goed begrijp is hij de 1e keer tegengehouden op de Amersfoortseweg? Dan vind ik het best aannemelijk dat hij andere plannen had dan de bus te rammen. Al was het misschien lastig geworden met de optocht die in dezelfde richting ging.
Dranghekken, publiek, een auto die met een rotvaart komt aangereden. Vrij logisch dat een auto er daarna zo eruit ziet..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
zou hij dan om 11.49 op de amersfoortse weg tegen zijn gehouden? Volgens mij redt je het dan nooit om een minuut later via de jachtlaan bij de kruising te zijn... of is het om 11.49 bij een eerste versperring op de jachtlaan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
ah ok, alles wat rtl allemaal heeft klinkt wel plausibel, goeie postquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:55 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Binnen een minuut? Daarbij, zie mijn plaatje boven jouw post
Karst ook?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:58 schreef FictionalFenna het volgende:
Misschien al geopperd, maar Richard Karst Tates lijkt mij een Engelse naam.
Dat kan toch ook eerder zijn gebeurd, die busrit duurde een half uur, dus wellicht is hij al iets na 11 uur geweigerd aan de Amersfoorsteweg?quote:
dus?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:58 schreef FictionalFenna het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat kan toch ook eerder zijn gebeurd, die busrit duurde een half uur, dus wellicht is hij al iets na 11 uur geweigerd aan de Amersfoorsteweg?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:52 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Nee, eerste keer is hij op de Jachtlaan gestopt, waarna hij via de ventweg alsnog door de menigte reed.
Volgens RTL dan, zie mijn link hierboven. Reconstructie plaatje van RTL:
[ afbeelding ]
Yep. Misschien gaan ze een serieus item maken voor de verandering.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:02 schreef Dark_Killah het volgende:
Meen je niet dat dat de geenstijl tv microfoon is?
Oh god, eindelijk iets gevonden waardoor we de link naar allochtonen kunnen leggen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:58 schreef FictionalFenna het volgende:
Kunnen ze best hoor.. Rutger in Uruzgan bijvoorbeeld, na het overlijden van die Nederlandse soldaat was het ook aardig serieus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:03 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Yep. Misschien gaan ze een serieus item maken voor de verandering.
Niet gezien. Ik "boycot" alles wat met Afghanistan te maken heeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:03 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Kunnen ze best hoor.. Rutger in Uruzgan bijvoorbeeld, na het overlijden van die Nederlandse soldaat was het ook aardig serieus.
ik hoor het.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:09 schreef andre347 het volgende:
Motief is nog steeds niet bekend.
Goed nieuws.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:05 schreef scanman01 het volgende:
De twee meisjes (waarschijnlijk is 1 van de 2 die van foto 2) zijn stabiel.
Motief en "hoe het heeft kunnen gebeuren", als ik het goed begrepen heb.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:09 schreef Mirjam het volgende:
wat is dat met dat onafhankelijke onderzoek?
Leuk en aardig, maar gaat het rijk of de gemeente de kermis exploitenten nu ondersteunen in hun broodwinning? Zo niet, schandalig.quote:
De dader heeft nog geen geluid laten horen vanuit het mortuarium?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:09 schreef andre347 het volgende:
Motief is nog steeds niet bekend.
Hij heeft een aantal woorden gezegd: iets van dat hij tegen het Koningshuis wasquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:13 schreef cptmarco het volgende:
hebben ze de verdachte nog kunnen verhoren voordat hij dood ging, of is daar niet over gesproken?
Zo te horen wouden die wel graag geld zien ivm het voortijdig afbreken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:15 schreef Kopbal het volgende:
Een vraag over het belang van de kermisexploitanten.
Ze hebben het er nu over.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal woorden gezegd: iets van dat hij tegen het Koningshuis was
nos gaat door zei je al :$ ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:14 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Klote RTL, zetten ze in ene die muts weer in beeld... Journaal24 gaat gewoon door met de persco.
Draait ook al hier, maar dank.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:17 schreef Flat---- het volgende:
[..]
nos gaat door
http://www.nos.nl/journaal24/wmv.html
Hoe laat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:20 schreef Flat---- het volgende:
Later vandaag dus nòg een persconferentie vanuit de woonplaats van de verdachte/dader/overledene
wat denk je nou zelf? dat er een geen draaiboek is voor dit soort dingenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar gaat het rijk of de gemeente de kermis exploitenten nu ondersteunen in hun broodwinning? Zo niet, schandalig.²
Ja, ook op mij, maar hij is een tikkeltje onnozel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
burgemeester komt me sympathiek over
Goh, wie had dat kunnen denken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal woorden gezegd: iets van dat hij tegen het Koningshuis was
Ik zou het echt niet weten. Ik weet wel dat die vrijstaande mensen nu een hoop centjes mislopen. Ik hoop dat ze hulp krijgen van het rijk dan wel de gemeente.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf? dat er een geen draaiboek is voor dit soort dingen![]()
Ach ja meester in de rechten...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ook op mij, maar hij is een tikkeltje onnozel.²
Ik gok van niet!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:32 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
We zitten in deel 24, doe eens een gok.
Als je de toestand van zijn auto (stofgezogen) en zijn kleding zie kan ik niet anders dan concluderen dat deze man vrij netjes was. Wellicht voorbedachte rade?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:32 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
We zitten in deel 24, doe eens een gok.
Je bedoelt voorbedachte rade? Dat was toch al duidelijk? En wat heeft kleding daarmee te maken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je de toestand van zijn auto (stofgezogen) en zijn kleding zie kan ik niet anders dan concluderen dat deze man vrij netjes was. Wellicht voorbedachte raad?²
De hele horeca (alles eigenlijk) in Apeldoorn lag plat, moeten die dan ook allemaal geld krijgen.. waar gaan ze dat vandaan halen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het minste wat de overheid kan doen is hen een geste toestoppen.
wie weet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:37 schreef cptmarco het volgende:
[..]
nee, hij was toevallig in de buurt en dacht: "laat ik eens gek doen...."
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Ik weet wel dat die vrijstaande mensen nu een hoop centjes mislopen. Ik hoop dat ze hulp krijgen van het rijk dan wel de gemeente.
Het minste wat de overheid kan doen is hen een geste toestoppen.²
Dat blijkt juist niet uit de hele situatie. Kijk hoe keurig hij gekleed is, en hoe netjes het interieur van de auto is, haast een boekhouder. Dit allemaal geeft echt een sfeertje van dat hier over is nagedacht. Zelfs een geur van planning.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:37 schreef cptmarco het volgende:
[..]
nee, hij was toevallig in de buurt en dacht: "laat ik eens gek doen...."
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:42 schreef Burnie88 het volgende:
Ik sta nog steeds perplex, wat een horror zeg. In wat voor fucking land leven we zeg.
Tenzij dat om 11:49 was, was je "gewoon" veiligquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:39 schreef kciR het volgende:
[..]
De hele horeca (alles eigenlijk) in Apeldoorn lag plat, moeten die dan ook allemaal geld krijgen.. waar gaan ze dat vandaan halen?
Ik kom nu pas voor het eerst op fok, sinds twee dagen. Ik stond op de plek waar de koninklijke familie op de bus stapte, dus als de eerst poging was gelukt, was de kans groot dat ik er live bij was..![]()
Echt gestoord dit, de hele gebeurtenis blijft maar door je hoofd spoken. Het was ook echt een bedompte sfeer in het centrum gisteren..
Binnenkort even naar het stadhuis voor het condoleance register.
Wat heeft dàt er nu weer mee te makenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:42 schreef Burnie88 het volgende:
Ik sta nog steeds perplex, wat een horror zeg. In wat voor fucking land leven we zeg.
Echt.. wat een figuren zeg.. kunnen ze niet een keer collectief zelfmoord plegen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:41 schreef Krambo het volgende:
America's most hated family weet het, hij is gestuurd door God
Of hij kon gewoon niet meer fatsoenlijk mikken doordat hij zijn dak tegen zijn harses heeft gekregen. Zie auto en zijn houding.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef donroyco het volgende:
Waarom kwam hij eigenlijk bij de Naald tot stilstand?
- Wilde hij zelfmoord plegen?
- Zag hij de paal over het hoofd?
- Kon hij niks zien (zie auto)?
Misschien bedoelde cptmarco het wel sarcastisch....zucht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat blijkt juist niet uit de hele situatie. Kijk hoe keurig hij gekleed is, en hoe netjes het interieur van de auto is, haast een boekhouder. Dit allemaal geeft echt een sfeertje van dat hier over is nagedacht. Zelfs een geur van planning.²
dit is trouwens de eerste foto die ik zie met een beetje achtergrond van waar de auto vandaan kwam.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef donroyco het volgende:
Eerder de geur van een extreem perfectionistisch persoon die geknakt is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat blijkt juist niet uit de hele situatie. Kijk hoe keurig hij gekleed is, en hoe netjes het interieur van de auto is, haast een boekhouder. Dit allemaal geeft echt een sfeertje van dat hier over is nagedacht. Zelfs een geur van planning.²
Ik weet niet hoe jouw auto er normaal uitziet, maar als je dat al als stofgezogen beschouwt...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je de toestand van zijn auto (stofgezogen)²
quote:
Ja logischquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:31 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Denk na: Suzuki Swift, hoge snelheid, 15 mensen, zware dranghekken.
Hij werd de eerste keer tegengehouden op de bosweg. Da's zon klein zijstraatje van de Jachtlaan. Dat was 4 minuten voordat hij op de bus afreed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, ja 1 maniac ja, dream on.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef Flat---- het volgende:
[..]
Wat heeft dàt er nu weer mee te maken![]()
![]()
![]()
1 maniac is all it takes
Het zijn inderdaad sicko's. Bij de herdenking van de vliegramp waren ze ook aanwezig met hun bordjes. Hopelijk blijven ze nu weg..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:46 schreef Mdk het volgende:
[..]
Echt.. wat een figuren zeg.. kunnen ze niet een keer collectief zelfmoord plegen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef donroyco het volgende:
Ja, aangezien hij zijn gordel niet om had.
Geen idee, 2 mogelijkheden:
1: Hij ramde die paal om zo weinig mogelijk slachtoffers te maken, aangezien het om het koninklijk huis ging.
2: Bij toeval ramde hij die paal, omdat hij werkelijk niets zag in die auto.- Kon hij niks zien (zie auto)?
Hij kon inderdaad ook niets zien, ook omdat hij voorover gebogen zat.![]()
Bron?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hij werd de eerste keer tegengehouden op de bosweg. Da's zon klein zijstraatje van de Jachtlaan. Dat was 4 minuten voordat hij op de bus afreed.
Ik vraag me af of hij via de ventweg is gegaan, dat gokt RTL omdat 1 ventje in het publiek dat dacht.
Ik hoop dat er nog een keer een aanslag wordt gepleegd op die groep imbecielen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:41 schreef Krambo het volgende:
America's most hated family weet het, hij is gestuurd door God
Ik was gister in Eindhoven. Geen knokpartijen, goede sfeer, geen gezeik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:50 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Haha, ja 1 maniac ja, dream on.
Maar het gaat me er meer om dat we nergens in NL nog normaal feest kunnen vieren blijkbaar. Ik was gister in Arnhem, 3 heftige knokpartijen en iemand die werd afgevoerd met ambulance. Groot feest in NL![]()
Daar kan ik me heel pissig om maken. Natuurijk is het maar een klein gedeelte van de mensen die dit soort dingen doen, maar toch, het lijkt al normaal te worden om nergens meer normaal/veilig te kunnen zijn.
Die mensen die bij De Naald stonden hebben ongelovelijk veel geluk gehad.quote:
Dat werd gisteren in de eerste persconferentie gevraagd.quote:
ik vindt ze wel grappig, mensen die hun serieus nemenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:53 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog een keer een aanslag wordt gepleegd op die groep imbecielen.
Zou een mooi gebaar zijn iig.quote:Mogelijk gaan leden van de koninklijke familie een dezer dagen op bezoek bij gewonden die in ziekenhuizen liggen of bij nabestaanden van slachtoffers. ,,Maar als ze dat doen, zal dat zeker in een besloten sfeer zijn zonder camera's er bij'', aldus de woordvoerder.
Ik was ook in Arnhem, nix gezien. Nouja, even een drukte omdat een gozer een meid geslagen zou hebben. Ik ben daar zelf tussen gaan staan en het liep weer af met een susser.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:50 schreef Burnie88 het volgende:
Haha, ja 1 maniac ja, dream on.
Maar het gaat me er meer om dat we nergens in NL nog normaal feest kunnen vieren blijkbaar. Ik was gister in Arnhem, 3 heftige knokpartijen en iemand die werd afgevoerd met ambulance. Groot feest in NL![]()
Daar kan ik me heel pissig om maken. Natuurijk is het maar een klein gedeelte van de mensen die dit soort dingen doen, maar toch, het lijkt al normaal te worden om nergens meer normaal/veilig te kunnen zijn.
begrafenissen verstoren en kinderen opvoeden met allerlei haatgevoelens vind jij grappig?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:56 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik vindt ze wel grappig, mensen die hun serieus nemen
Voor de rest is het allemaal open terrein ja:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:54 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Die mensen die bij De Naald stonden hebben ongelovelijk veel geluk gehad.
Bizar gevoel voor humor heb jij zeg..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:56 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik vindt ze wel grappig, mensen die hun serieus nemen
Misschien opnemen in de OP?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:49 schreef Flat---- het volgende:
[..]
dit is trouwens de eerste foto die ik zie met een beetje achtergrond van waar de auto vandaan kwam.
Zo te zien eerst de hekken aangereden, toen een meter of 5 niks/niemand ... toen de menigte
Je kon duidelijk zien dat hij met z'n hoofd voorovergebogen in de auto zat en dus nauwelijks of helemaal niet meer bij kennis was. En dat kwam natuurlijk door de botsingen met het publiek en objecten daaromheen. De schade aan de auto en aan hemzelf kan prima worden verklaard, gezien het feit dat er relatief weinig massa voor nodig is om zoiets te veroozaken. Er zijn mensen zwaargewond in het ziekenhuis beland omdat ze een hert aan hebben gereden, puur door de impact met het diertje. Daar komt nog bij dat zijn snelheid erg hoog was en de kwaliteit en massa van de auto nogal gering. Dit lijkt me de meest sluitende en plausibele verklaring.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef donroyco het volgende:
Inderdaad, nu je het zegt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:49 schreef Flat---- het volgende:
[..]
dit is trouwens de eerste foto die ik zie met een beetje achtergrond van waar de auto vandaan kwam.
Zo te zien eerst de hekken aangereden, toen een meter of 5 niks/niemand ... toen de menigte
Duidelijk verhaal.quote:
Had er niks gedaan kunnen worden op het moment dat hij daar voorbij reed, dat was nog een stuk van ruim 400 meter zo te zien..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:06 schreef Dichtpiet. het volgende:
die agenten bij de bosweg voelen zich nu zooooo kut denk ik
Wij weten natuurlijk niet hoe hard hij reed op de jachtlaan,quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Had er niks gedaan kunnen worden op het moment dat hij daar voorbij reed, dat was nog een stuk van ruim 400 meter zo te zien..
ben heel benieuwd inderdaad wat die 2 agenten in die tijd deden, of ze contact zochten met de agenten in de bochtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Had er niks gedaan kunnen worden op het moment dat hij daar voorbij reed, dat was nog een stuk van ruim 400 meter zo te zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |