Als je de toestand van zijn auto (stofgezogen) en zijn kleding zie kan ik niet anders dan concluderen dat deze man vrij netjes was. Wellicht voorbedachte rade?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:32 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
We zitten in deel 24, doe eens een gok.
Je bedoelt voorbedachte rade? Dat was toch al duidelijk? En wat heeft kleding daarmee te maken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je de toestand van zijn auto (stofgezogen) en zijn kleding zie kan ik niet anders dan concluderen dat deze man vrij netjes was. Wellicht voorbedachte raad?˛
De hele horeca (alles eigenlijk) in Apeldoorn lag plat, moeten die dan ook allemaal geld krijgen.. waar gaan ze dat vandaan halen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het minste wat de overheid kan doen is hen een geste toestoppen.
wie weet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:37 schreef cptmarco het volgende:
[..]
nee, hij was toevallig in de buurt en dacht: "laat ik eens gek doen...."
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Ik weet wel dat die vrijstaande mensen nu een hoop centjes mislopen. Ik hoop dat ze hulp krijgen van het rijk dan wel de gemeente.
Het minste wat de overheid kan doen is hen een geste toestoppen.˛
Dat blijkt juist niet uit de hele situatie. Kijk hoe keurig hij gekleed is, en hoe netjes het interieur van de auto is, haast een boekhouder. Dit allemaal geeft echt een sfeertje van dat hier over is nagedacht. Zelfs een geur van planning.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:37 schreef cptmarco het volgende:
[..]
nee, hij was toevallig in de buurt en dacht: "laat ik eens gek doen...."
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:42 schreef Burnie88 het volgende:
Ik sta nog steeds perplex, wat een horror zeg. In wat voor fucking land leven we zeg.
Tenzij dat om 11:49 was, was je "gewoon" veiligquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:39 schreef kciR het volgende:
[..]
De hele horeca (alles eigenlijk) in Apeldoorn lag plat, moeten die dan ook allemaal geld krijgen.. waar gaan ze dat vandaan halen?
Ik kom nu pas voor het eerst op fok, sinds twee dagen. Ik stond op de plek waar de koninklijke familie op de bus stapte, dus als de eerst poging was gelukt, was de kans groot dat ik er live bij was..![]()
Echt gestoord dit, de hele gebeurtenis blijft maar door je hoofd spoken. Het was ook echt een bedompte sfeer in het centrum gisteren..
Binnenkort even naar het stadhuis voor het condoleance register.
Wat heeft dāt er nu weer mee te makenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:42 schreef Burnie88 het volgende:
Ik sta nog steeds perplex, wat een horror zeg. In wat voor fucking land leven we zeg.
Echt.. wat een figuren zeg.. kunnen ze niet een keer collectief zelfmoord plegen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:41 schreef Krambo het volgende:
America's most hated family weet het, hij is gestuurd door God
Of hij kon gewoon niet meer fatsoenlijk mikken doordat hij zijn dak tegen zijn harses heeft gekregen. Zie auto en zijn houding.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef donroyco het volgende:
Waarom kwam hij eigenlijk bij de Naald tot stilstand?
- Wilde hij zelfmoord plegen?
- Zag hij de paal over het hoofd?
- Kon hij niks zien (zie auto)?
Misschien bedoelde cptmarco het wel sarcastisch....zucht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat blijkt juist niet uit de hele situatie. Kijk hoe keurig hij gekleed is, en hoe netjes het interieur van de auto is, haast een boekhouder. Dit allemaal geeft echt een sfeertje van dat hier over is nagedacht. Zelfs een geur van planning.˛
dit is trouwens de eerste foto die ik zie met een beetje achtergrond van waar de auto vandaan kwam.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef donroyco het volgende:
- Kon hij niks zien (zie auto)?
Eerder de geur van een extreem perfectionistisch persoon die geknakt is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat blijkt juist niet uit de hele situatie. Kijk hoe keurig hij gekleed is, en hoe netjes het interieur van de auto is, haast een boekhouder. Dit allemaal geeft echt een sfeertje van dat hier over is nagedacht. Zelfs een geur van planning.˛
Ik weet niet hoe jouw auto er normaal uitziet, maar als je dat al als stofgezogen beschouwt...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je de toestand van zijn auto (stofgezogen)˛
quote:
Ja logischquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:31 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Denk na: Suzuki Swift, hoge snelheid, 15 mensen, zware dranghekken.
Hij werd de eerste keer tegengehouden op de bosweg. Da's zon klein zijstraatje van de Jachtlaan. Dat was 4 minuten voordat hij op de bus afreed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het dus goed begrijp is hij de 1e keer tegengehouden op de Amersfoortseweg? Dan vind ik het best aannemelijk dat hij andere plannen had dan de bus te rammen. Al was het misschien lastig geworden met de optocht die in dezelfde richting ging.
Haha, ja 1 maniac ja, dream on.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef Flat---- het volgende:
[..]
Wat heeft dāt er nu weer mee te maken![]()
![]()
![]()
1 maniac is all it takes
Het zijn inderdaad sicko's. Bij de herdenking van de vliegramp waren ze ook aanwezig met hun bordjes. Hopelijk blijven ze nu weg..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:46 schreef Mdk het volgende:
[..]
Echt.. wat een figuren zeg.. kunnen ze niet een keer collectief zelfmoord plegen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef donroyco het volgende:
Ja, aangezien hij zijn gordel niet om had.
Geen idee, 2 mogelijkheden:
1: Hij ramde die paal om zo weinig mogelijk slachtoffers te maken, aangezien het om het koninklijk huis ging.
2: Bij toeval ramde hij die paal, omdat hij werkelijk niets zag in die auto.- Kon hij niks zien (zie auto)?
Hij kon inderdaad ook niets zien, ook omdat hij voorover gebogen zat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |