Dat kan toch ook eerder zijn gebeurd, die busrit duurde een half uur, dus wellicht is hij al iets na 11 uur geweigerd aan de Amersfoorsteweg?quote:
dus?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:58 schreef FictionalFenna het volgende:
Misschien al geopperd, maar Richard Karst Tates lijkt mij een Engelse naam.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat kan toch ook eerder zijn gebeurd, die busrit duurde een half uur, dus wellicht is hij al iets na 11 uur geweigerd aan de Amersfoorsteweg?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:52 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Nee, eerste keer is hij op de Jachtlaan gestopt, waarna hij via de ventweg alsnog door de menigte reed.
Volgens RTL dan, zie mijn link hierboven. Reconstructie plaatje van RTL:
[ afbeelding ]
Yep. Misschien gaan ze een serieus item maken voor de verandering.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:02 schreef Dark_Killah het volgende:
Meen je niet dat dat de geenstijl tv microfoon is?
Oh god, eindelijk iets gevonden waardoor we de link naar allochtonen kunnen leggen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:58 schreef FictionalFenna het volgende:
Misschien al geopperd, maar Richard Karst Tates lijkt mij een Engelse naam.
Kunnen ze best hoor.. Rutger in Uruzgan bijvoorbeeld, na het overlijden van die Nederlandse soldaat was het ook aardig serieus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:03 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Yep. Misschien gaan ze een serieus item maken voor de verandering.
Niet gezien. Ik "boycot" alles wat met Afghanistan te maken heeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:03 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Kunnen ze best hoor.. Rutger in Uruzgan bijvoorbeeld, na het overlijden van die Nederlandse soldaat was het ook aardig serieus.
ik hoor het.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:09 schreef andre347 het volgende:
Motief is nog steeds niet bekend.
Goed nieuws.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:05 schreef scanman01 het volgende:
De twee meisjes (waarschijnlijk is 1 van de 2 die van foto 2) zijn stabiel.
Motief en "hoe het heeft kunnen gebeuren", als ik het goed begrepen heb.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:09 schreef Mirjam het volgende:
wat is dat met dat onafhankelijke onderzoek?
Leuk en aardig, maar gaat het rijk of de gemeente de kermis exploitenten nu ondersteunen in hun broodwinning? Zo niet, schandalig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |