mwah kan me ook zo voorstellen dat er mensen vanaf de loolaan, de stoet hebben gevolgd en zo recht op de jachtlaan zijn afgelopen, al dan niet met camera. Vanaf die positie kun je de auto natuurlijk aanzien komen, ook al staat er een apartementcomplex en flink wat bomen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:40 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik denk niet dat die er zullen zijn... je bent voor je de Koningin aan het filmen, je gaat niet naar achteren kijken of er misschien iets van achteren aan komt.
Voordat je goed en wel beseft wat er achter je gebeurd is de auto al bij je (denk ik)
Volgens RTL Nieuws is het tijdstip wel bekend. Namelijk 11:49. Waarna hij om 11:50 wel "succes" had.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schrijf toch ook dat dat nog niet bekend is?
Vanwaar die caps?
dus er zat maar een minuut tussen!?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:46 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Volgens RTL Nieuws is het tijdstip wel bekend. Namelijk 11:49. Waarna hij om 11:50 wel "succes" had.
mja, donroyco kan er ook niks aan doen, maar dit is al de 2398394ste keer dat die foto langskomt ... kan die misschien ook in de OP?quote:
Volgens RTL Nieuws wel ja.quote:
Ik heb het gisteren niet meer gevolgd vanaf een uur of 13.30 uur. Dus alles wat daarna kwam is nieuw voor me. Goed idee om het op te nemen in de OPquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
mja, donroyco kan er ook niks aan doen, maar dit is al de 2398394ste keer dat die foto langskomt ... kan die misschien ook in de OP?
Pas 350 keer ja.quote:
kan...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:44 schreef ASroma het volgende:
[..]
mwah kan me ook zo voorstellen dat er mensen vanaf de loolaan, de stoet hebben gevolgd en zo recht op de jachtlaan zijn afgelopen, al dan niet met camera.
Er zijn 500 beelden opgestuurd naar de politie, zou vast wel iets bij kunnen zitten denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:40 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik denk niet dat die er zullen zijn... je bent voor je de Koningin aan het filmen, je gaat niet naar achteren kijken of er misschien iets van achteren aan komt.
Voordat je goed en wel beseft wat er achter je gebeurd is de auto al bij je (denk ik)
het is een natuurkundige formule uit groep 8, en vermenigvuldigen is toch nog echt gewoon rekenkunde, hoor!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben absoluut geen ster in wiskunde. Maar jij denkt dus wel dat de zeer gehavende auto het gevolg is van het publiek?
Nee, eerste keer is hij op de Jachtlaan gestopt, waarna hij via de ventweg alsnog door de menigte reed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het dus goed begrijp is hij de 1e keer tegengehouden op de Amersfoortseweg? Dan vind ik het best aannemelijk dat hij andere plannen had dan de bus te rammen. Al was het misschien lastig geworden met de optocht die in dezelfde richting ging.
RTL heeft ook een stream van de persconferentie van zometeen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:42 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Dank
[edit]
En hier is het online te kijken
zoiets dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het dus goed begrijp is hij de 1e keer tegengehouden op de Amersfoortseweg? Dan vind ik het best aannemelijk dat hij andere plannen had dan de bus te rammen. Al was het misschien lastig geworden met de optocht die in dezelfde richting ging.
Dranghekken, publiek, een auto die met een rotvaart komt aangereden. Vrij logisch dat een auto er daarna zo eruit ziet..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet veel over gehoord dus sorry als ik reeds gestelde vragen stel.
Ik ben absoluut geen ster in wiskunde. Maar jij denkt dus wel dat de zeer gehavende auto het gevolg is van het publiek?
Dat is namelijk een vraag die mij nog steeds bezighoudt. Zijn het ook van die verkeershekken etc die hij heeft geschept?
zou hij dan om 11.49 op de amersfoortse weg tegen zijn gehouden? Volgens mij redt je het dan nooit om een minuut later via de jachtlaan bij de kruising te zijn... of is het om 11.49 bij een eerste versperring op de jachtlaan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
ah ok, alles wat rtl allemaal heeft klinkt wel plausibel, goeie postquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:55 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Binnen een minuut? Daarbij, zie mijn plaatje boven jouw post
Karst ook?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:58 schreef FictionalFenna het volgende:
Misschien al geopperd, maar Richard Karst Tates lijkt mij een Engelse naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |