zijn er eindelijk tettencaps is het weer niet goed ....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:06 schreef Spooky4u het volgende:
Goedemorgen
En bedankt voor de kutcaps van Renate vannacht
was puur voor de aandachtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:18 schreef snetje het volgende:
als ik Renate zo hoor kletsen .... heb nog niet echt het idee dat ze weg gaat
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:18 schreef snetje het volgende:
als ik Renate zo hoor kletsen .... heb nog niet echt het idee dat ze weg gaat
Van FOK!'ersquote:
je zult maar diarree hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:29 schreef beequeen het volgende:
WTF, ze worden naar boven geroepen om van het toilet gebruik te maken. En als je nou echt moet, mag je dan niet?
Die zeekoe heeft het constant over leuke tv maken.![]()
tja...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef sunny16947 het volgende:
Geef het volk de regie en het word een grote puinzooi. Het moest allemaal netjes en geen dgk taferelen. Ik vraag me af of de makers dit voor ogen hadden. Nog 2 dagen en het is alleen nog maar drank en sex.
Ah thanx, dan zijn tranen toch wel voor te stellen. Weinig slaap betekent automatisch heftigere emoties.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee van vriendin van Renate en Vriend van Marielin
Marielin begon al te huilen toen zijn naam zag staan. Verder stond er niet zoveel in.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah thanx, dan zijn tranen toch wel voor te stellen. Weinig slaap betekent automatisch heftigere emoties.
Ik denk dat dat best wel meevalt. Ook de kijkers willen niet elke dag hetzelfde. Ze hebben nu hun koninginnedagfeestje gehad. Als je ze nu 4 dagen helemaal niks geeft zijn ze opeens bereid nog veel verder te gaan. Ze moeten niet verwend worden natuurlijk. Het is de Gouden Kooi nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef sunny16947 het volgende:
Geef het volk de regie en het word een grote puinzooi. Het moest allemaal netjes en geen dgk taferelen. Ik vraag me af of de makers dit voor ogen hadden. Nog 2 dagen en het is alleen nog maar drank en sex.
Maar het begint er wel steeds meer op te lijken, nu al de poll of er gasten de kooi in moeten, straks gaan ze nog sieraden maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best wel meevalt. Ook de kijkers willen niet elke dag hetzelfde. Ze hebben nu hun koninginnedagfeestje gehad. Als je ze nu 4 dagen helemaal niks geeft zijn ze opeens bereid nog veel verder te gaan. Ze moeten niet verwend worden natuurlijk. Het is de Gouden Kooi niet
das veelzeggendquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:52 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik zit te denken, maar kan nog niks verzinnen.
laten we het hopenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef sunny16947 het volgende:
kijk je wel uit met polletjes etc.. niet overal maar op gaan klikken .... anders ben je ze zo weer kwijtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef Maanvis het volgende:
Ik kom vanavond terug in nederland dus dan heb ik weer wat credits te vergeven.
danny houd van manipulatie. Hihiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best wel meevalt. Ook de kijkers willen niet elke dag hetzelfde. Ze hebben nu hun koninginnedagfeestje gehad. Als je ze nu 4 dagen helemaal niks geeft zijn ze opeens bereid nog veel verder te gaan. Ze moeten niet verwend worden natuurlijk. Het is de Gouden Kooi niet
de fok polls zijn gelukkig wel gratisquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:57 schreef snetje het volgende:
[..]
kijk je wel uit met polletjes etc.. niet overal maar op gaan klikken .... anders ben je ze zo weer kwijt
Ik zou sowieso het liefst zien dat alleen het basisrantsoen elke dag gegeven wordt en dat alle extra's verdiend moet worden. Dus sigaretten niet op de boodschappen lijst.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:48 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat de makers iets teveel op de extreme kreten van de forummers ingaan. Ik zou liever zien:
verplicht elke dag douchen > wie gun je een warme douche.
Er is post > wie krijgt wel de post.
Laat de bunker overvallen door een paintballgroep > wie verdedigt zich het best.
Een verplichte stelling > wie discussieert het best.
En zet daar privileges op. Het basisrantsoen + bv wel vlees of fruit etc.
Hij kan een brochuretekst over metaalrecycling krijgenquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:57 schreef snetje het volgende:
[..]
kijk je wel uit met polletjes etc.. niet overal maar op gaan klikken .... anders ben je ze zo weer kwijt
quote:KIES EEN DAGDUEL
Lekker schuiven
Kleur afstemmen
Braniac
ik zit al in mijn 2e bundelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Als je naam er maar onder staat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
Hij kan een brochuretekst over metaalrecycling krijgen.
Nou, regel met je connecties dat ie die krijgt, hebben wij lol en Bobby staat met zijn bek vol tanden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij kan een brochuretekst over metaalrecycling krijgen.
Ik ben 'm nu aan het schrijvenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:09 schreef Spooky4u het volgende:
Nou, regel met je connecties dat ie die krijgt, hebben wij lol en Bobby staat met zijn bek vol tanden.
Oef, spannend. Leuk bedacht blommeke.quote:
Jij snapt het!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou sowieso het liefst zien dat alleen het basisrantsoen elke dag gegeven wordt en dat alle extra's verdiend moet worden. Dus sigaretten niet op de boodschappen lijst.
Dus elke dag het basisrantsoen en 1 deelnemer mag vlees en mag het niet delen.
Wat je zegt, elke dag douchen, 1 mag warm douchen en er wordt niet samen gedoucht.
Een mag zich opmaken en geen make up uitlenen.
Een mag een boek / tijdschrift lezen en meelezen en uitlenen niet toegestaan.
Ja, Peter is leuk!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peter is best huishoudelijk en valt me tot nu toe 100% mee.
Ik denk dat ze overlevers tussen haakjes bedoelden, als grap omdat ze in een bunker zitten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:11 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Jij snapt het!!!!
og een goeie......bezoek? Laat een geliefde komen die alleen van afstand te zien is. Geen gesprek alleen zien. Hoe sterk ben je mental dan.
Het heet toch overlevers?
ik zal eens een mooi mailte maken voor zequote:
doe dan een foto achter een glasplaat plakken voor een half uurtje en daarna weghalenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze overlevers tussen haakjes bedoelden, als grap omdat ze in een bunker zitten.
Behalve dat er niet veel luxe is hebben ze het niet zwaar.
En slechts enkele bewoners bevoordelen terwijl anderen toekijken doen ze toch na ieder dagduel?
ja nu wel ..dat is inmiddels gefixed ... maar de eerste dagen was het toch een rommeltje hoor ... velen kwamen pas na het stemmen erachter dat ze 1 credit kwijt waren...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Je krijgt toch eerst een scherm met de melding dat het een credit kost? Ik iig wel. Op dat moment bepaal ik dan alsnog of ik het een poll vind die ik een credit waard vind.
Die vind ik ook leukquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:11 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Jij snapt het!!!!
og een goeie......bezoek? Laat een geliefde komen die alleen van afstand te zien is. Geen gesprek alleen zien. Hoe sterk ben je mental dan.
Het heet toch overlevers?
Ik denk dat Peter bij iedereen meevalt, omdat iedereen er het ergste van verwachttequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je naam er maar onder staat.![]()
Peter is best huishoudelijk en valt me tot nu toe 100% mee.
jullie vergeten dat het er constant tochtig is, het eten zeer minimaal (gisteren als avond eten 80 gram vlees en 10 aardappeltjes per persoon bijv) en het het is er een constante 12/13 graden. Daarnaast zit je ook nog eens in dezelfde ruimte (je hebt echt geen idee hoe zwaar dat is, doe het maar eens 24 of 48 uur, ik geef het je te doen), heb je geen zonlicht en mag je niet op je bed liggen (wat denk je dat gevangen een groot gedeelte van de dag doen?)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze overlevers tussen haakjes bedoelden, als grap omdat ze in een bunker zitten.
Behalve dat er niet veel luxe is hebben ze het niet zwaar.
En slechts enkele bewoners bevoordelen terwijl anderen toekijken doen ze toch na ieder dagduel?
zo ben ik dr in totaal 15 kwijt geraakquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:17 schreef snetje het volgende:
[..]
ja nu wel ..dat is inmiddels gefixed ... maar de eerste dagen was het toch een rommeltje hoor ... velen kwamen pas na het stemmen erachter dat ze 1 credit kwijt waren...
en ach het zijn ook maar credits van 0,22 cent dus zon ramp is het ook weer niet ( wel als je zon fanatieke point&clicker bent als ik) dus ik wacht nog heel even totdat alles goed geregeld en duidelijk is voor ik credits ga nemen...
Niet zwaar genoeg voor de titel overlever imhoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef ditisHuub het volgende:
als je zegt dat ze het niet zwaar hebben ben je imo echt clueless.
Ja, ik vind dat de regie het steeds beter doet. Dementor leest mee hier, dus ze luisteren steeds meer naar de streamer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:20 schreef Spooky4u het volgende:
Laten we niet vergeten dat het de eerste keer is op deze manier, B&B moeten hier lering uit trekken en voor de volgende editie meer interactie te krijgen. De kosten voor de credits vind ik trouwens in orde, niet te goedkoop en ook niet te duur.
Je merkt al wel dat de regie nu meer aandurft. De eerste keer met drank was erg voorzichtig, terwijl gisteren op nuchtere maag veel meer naar binnen gesjouwd werd.
Zoland de gezondheod van de overlevers bovenaan het lijstje staat is er weinig aan de hand denk ik.
tochtig, koud, te kort eten/vitamines.....is best zwaar. Maar de kijker moet toch ook nog iets te kijken hebben. En je wilt toch niet dat ze na 2 weken eruit gedragen worden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
jullie vergeten dat het er constant tochtig is, het eten zeer minimaal (gisteren als avond eten 80 gram vlees en 10 aardappeltjes per persoon bijv) en het het is er een constante 12/13 graden. Daarnaast zit je ook nog eens in dezelfde ruimte (je hebt echt geen idee hoe zwaar dat is, doe het maar eens 24 of 48 uur, ik geef het je te doen), heb je geen zonlicht en mag je niet op je bed liggen (wat denk je dat gevangen een groot gedeelte van de dag doen?)
Jeroen loopt op sokken op de tegelvloer, regelmatig zie ik mensen in t-shirt zitten (Jeroen nu ook weer), gisteren met behoorlijk wat drank erin zaten ze allemaal naakt -op het ondergoed na dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
jullie vergeten dat het er constant tochtig is, het eten zeer minimaal (gisteren als avond eten 80 gram vlees en 10 aardappeltjes per persoon bijv) en het het is er een constante 12/13 graden. Daarnaast zit je ook nog eens in dezelfde ruimte (je hebt echt geen idee hoe zwaar dat is, doe het maar eens 24 of 48 uur, ik geef het je te doen), heb je geen zonlicht en mag je niet op je bed liggen (wat denk je dat gevangen een groot gedeelte van de dag doen?)
Dat ben ik dan wel weer met je eens, daarvoor hebben ze teveel luxepaarden gecast. Ik hou het dan ook maar op deelnemers.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:21 schreef D. het volgende:
[..]
Niet zwaar genoeg voor de titel overlever imho
Ik noem ze bewoners, dat bevalt me al 10 jaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens, daarvoor hebben ze teveel luxepaarden gecast. Ik hou het dan ook maar op deelnemers.
Ik begrijp wel dat dit zwaar is. en zeker in 1e instantie met vreemden leven. niet makkelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
een mede oldbiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik noem ze bewoners, dat bevalt me al 10 jaar
eensch (bel de krant!). ik zat daar iets van 40 uur en dat viel me toch knap tegen. En dan had ik nog gewoon de mogelijkheid om min of meer in en uit te wandelen en de luxe van veel 'visite' over de vloer, koffie, fatsoenlijk eten e.d. Als je zo kijkt is het allemaal helemaal zo moeilijk niet, maar als je daar zit valt dat echt tegen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
sjaaltjes in een bunkerquote:
volgens Renate is het al behoorlijk zwaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jeroen loopt op sokken op de tegelvloer, regelmatig zie ik mensen in t-shirt zitten (Jeroen nu ook weer), gisteren met behoorlijk wat drank erin zaten ze allemaal naakt -op het ondergoed na dan.
Hebben ze het koud dan gaan ze maar wat fietsen. Willen ze afzondering, dan kunnen ze aangeven alleen te willen luchten ipv iemand mee te nemen voor de klets. Ook kan iemand zich onttrekken aan de groep door aan te geven even met rust gelaten te willen worden en in een hoekje te gaan zitten![]()
Ik zeg niet dat ze het niet zwaar hebben, maar ze mogen het ook best zwaar hebben, tis back to basic.
gewoon doen, het is zeer vermakelijk en tijdrovendquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:29 schreef Desii het volgende:
Hoi, hoi het is dus begonnen en al cos 63 (poeh, dat gaat wel heel rap)
heb nog steeds geen streams en eigenlijk nog geen zin om er aan te beginnen, maar ja wil toch ook nix missen.
dilemmatje
de verveling lijkt mij inderdaad het ergste ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:29 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch (bel de krant!). ik zat daar iets van 40 uur en dat viel me toch knap tegen. En dan had ik nog gewoon de mogelijkheid om min of meer in en uit te wandelen en de luxe van veel 'visite' over de vloer, koffie, fatsoenlijk eten e.d. Als je zo kijkt is het allemaal helemaal zo moeilijk niet, maar als je daar zit valt dat echt tegen.
Wat zal die kapper gelachen hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:34 schreef D. het volgende:
Renate is model geweest voor een kapper en had ooit een dartbord op d'r hoofd
Tot op heden is het alleen voor Renate zwaar, de rest vindt het wel zwaar okay en gezellig in de bunker!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
goedenmorgen, wat vertel je me nou? leipe lola model voor een kapper geweest?? welke trimsalonquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:34 schreef D. het volgende:
maar heb altijd al een keer met jou willen streamen en COS/sen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:29 schreef Desii het volgende:
Hoi, hoi het is dus begonnen en al cos 63 (poeh, dat gaat wel heel rap)
heb nog steeds geen streams en eigenlijk nog geen zin om er aan te beginnen, maar ja wil toch ook nix missen.
dilemmatje
voor renate zwaar?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tot op heden is het alleen voor Renate zwaar, de rest vindt het wel zwaar okay en gezellig in de bunker!
dat klinkt vies als jij het zegtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:37 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
maar heb altijd al een keer met jou willen streamen en COS/sen!
ik was er gisteren en vond dat er wel wat meer drank in kon, dat dat de sfeer (streams) ten goede zou komen. gelukkig was Bram het met mij eensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:20 schreef Spooky4u het volgende:
Laten we niet vergeten dat het de eerste keer is op deze manier, B&B moeten hier lering uit trekken en voor de volgende editie meer interactie te krijgen. De kosten voor de credits vind ik trouwens in orde, niet te goedkoop en ook niet te duur.
Je merkt al wel dat de regie nu meer aandurft. De eerste keer met drank was erg voorzichtig, terwijl gisteren op nuchtere maag veel meer naar binnen gesjouwd werd.
Zoland de gezondheod van de overlevers bovenaan het lijstje staat is er weinig aan de hand denk ik.
ze heeftn u ook nogsteeds een bord voor dr kop hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:34 schreef D. het volgende:
polletje...Renate´s hoofd als dartbord, ja of neequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze heeftn u ook nogsteeds een bord voor dr kop hoor
Sorry, dat wist ik niet.. heb gisteren alleen heel laat gekeken, toen het schoolreisjetijd was in de Bunker en ze maar niet wilden gaan slapenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:38 schreef Danny het volgende:
[..]
voor renate zwaar?
Die krijgt alle peuken van iedereen. Die heeft het lang niet zwaar genoeg.
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
polletje...Renate´s hoofd als dartbord, ja of nee
Maar stopte ondanks de geleverde derde ronde drank wel met het beloofde vervolg op het ezeltje strip.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik was er gisteren en vond dat er wel wat meer drank in kon, dat dat de sfeer (streams) ten goede zou komen. gelukkig was Bram het met mij eens
geen idee, maar met een condoom wisten ze ook al niet wat ze aan moesten dusja...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:44 schreef Biancavia het volgende:
Wat zitten ze nou met die batterijen te doen?
ja gisternachtquote:
mja anderhalf jaar Huub in de streams en dan krijg je datquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
niet je eigen projecties erop loslaten Danny! niet doen!
eline en jeroenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja gisternacht
of bedoel je in de bunker ?
kan je niet eens regelen dat er wat fokkers in die bunker komen ? t is hier volgespammed dat je je aanmelden moest en vervolgens zit dr geen fokker inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Danny het volgende:
[..]
mja anderhalf jaar Huub in de streams en dan krijg je dat
niet geneukt, schijnt wel dat ze gezoend hebbenquote:
stem bob dan omhoog.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:50 schreef blomst het volgende:
Bobby nog een paar tegenstemmen en Renate haalt hem in
ja iddquote:
Hij heeft in de begin dagen ook gezegt dat als hij hier met een van de dames naar bed ging, zijn vriendin dat zou zien als een wipje en niet als vreemdgaan toch???quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet geneukt, schijnt wel dat ze gezoend hebben
en jeroen maar, ik ben zooo eerlijk bla bla bla ga nooit vreemd bla bla bla ik ben te eerlijkect
wie gaat er dan uit?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja idd
en renate ook dan moet ze nog een week blijven
Moeilijke keuze, maar zonder bier zijn er wel geen tieten hoogstwaarschijnlijk..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:49 schreef Jimbo het volgende:
Poll: Bier of tieten, je moet kiezenBier. Tieten. Geen van beide.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Brabander?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Moeilijke keuze, maar zonder bier zijn er wel geen tieten hoogstwaarschijnlijk..
die die met die M dan maar, die naam kan ik toch niet uit mn hoofd typen omdat ik em vergeetquote:
marielin?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die die met die M dan maar, die naam kan ik toch niet uit mn hoofd typen omdat ik em vergeet
Ja, Marielin of Pim.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die die met die M dan maar, die naam kan ik toch niet uit mn hoofd typen omdat ik em vergeet
omdat je: wel geen gebruikt, iets wat natuurlijk niet kan en wat veel in het zuiden(brabant en limburg) word gezegd.quote:
ja dat snap ik dan ook weer wel...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Danny het volgende:
[..]
mja anderhalf jaar Huub in de streams en dan krijg je dat
at dusquote:
Ohzo. Nja, ik ben wel een Belg jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:57 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
omdat je: wel geen gebruikt, iets wat natuurlijk niet kan en wat veel in het zuiden(brabant en limburg) word gezegd.
het is wel of het is geen maar niet wel geen.
ja ik, in amsterdamquote:
er zitten meer mensen of fok die voor Huub zijn dan anti, maar eh, das offtopic.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef pimmmetje het volgende:
ik dacht dat huub tot op het bot werd gehaat hier op FOK!.
of zijn we weer eens 360 graden gedraaid?
neuh, alleen als poster is ie beter dan dat kankerventje wat ie in DGK speelde , maarja iedereen is anders offscreenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef pimmmetje het volgende:
Ehh. Ik gebruik de link, want ik kan niet betalen (niet dat ik arm ben, gaat gewoon niet als Belg).quote:
Nee hoor, ik vond Huub altijd de tofste DGK bewoner, totdat Jaap kwam.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef pimmmetje het volgende:
In het begin was Nicolaas mijn favoriet en daarna Huub en zo is het tot het eind gebleven, op wat vette missers van hem na dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond Huub altijd de tofste DGK bewoner, totdat Jaap kwam.
De Belgen waren een discussie onderwerp in de bunker.quote:
Nee, d'r mummies, want iedereen zegt 'ik laat m'n tieten zien' en dat is zķķķ standáááárd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef Marrije het volgende:
Top Arn0!
OMG Renate is aan het opscheppen over haar lef om d'r tieten te showen, 'geloooof me, dit willen ze vanavond weer'.
De VOCmentaliteit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:11 schreef blomst het volgende:
Als Renate er niet uit word gestemd, wil ze wel nog 5 dagen blijven, ze eist danweer de sigaretten op.
We weten dus wat we niet moeten bestellen: rookwaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:11 schreef blomst het volgende:
Als Renate er niet uit word gestemd, wil ze wel nog 5 dagen blijven, ze eist danweer de sigaretten op.
Een uitdaging voor Renate: 4 dagen niet roken en als beloning een feestavond.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
We weten dus wat we niet moeten bestellen: rookwaar.
ah dus dat kaartjehuisjebouwen was dus jou ideequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik was er gisteren en vond dat er wel wat meer drank in kon, dat dat de sfeer (streams) ten goede zou komen. gelukkig was Bram het met mij eens
dat doet ze al vanaf het moment dat ze der uiervangnet liet zien ....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef Marrije het volgende:
Top Arn0!
OMG Renate is aan het opscheppen over haar lef om d'r tieten te showen, 'geloooof me, dit willen ze vanavond weer'.
die blijft niet ... dus als ze niet onderaan staat gaan er 2 wegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja idd
en renate ook dan moet ze nog een week blijven
eensch met de skippybal opdracht, maar wel doen als ik volgende week weer terug benquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:09 schreef Kaat38 het volgende:
ow, ze denken wel dat ze een beetje saai zijn maar de streamers vinden hun wel leuk.
ik zeg skippybalopdracht erin, 24 nonstop, laat ze maar een schema maken!
en alleen uien!
nee hoor ....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef pimmmetje het volgende:
cool !!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:23 schreef Juud79 het volgende:
Over een paar minuten gaat het licht uit in The Bunker.
Als ze geen noodverlichting hebben is dat wel een goed idee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:22 schreef Rica het volgende:
Lunch impuls ...
- Laten we ze een extratje geven
- Zet ze een uur in 't donker
Doe de lichten maar uit
Ha en zij weten niet hoelang het gaat duren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:23 schreef Juud79 het volgende:
Skippybalopdracht kan toch ook acuut nu?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:22 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
eensch met de skippybal opdracht, maar wel doen als ik volgende week weer terug ben
uien als staf als een opdracht goed goed doen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:23 schreef Juud79 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:23 schreef Juud79 het volgende:
niet door mij hoor. Ik was vanaf het begin vķķr Huub. Aan het eind keek ik niet veel meer en wat ik zag vond ik niet geweldig, maar ik zat in kamp Huub.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef pimmmetje het volgende:
Dus is beter om Renate naar huis te laten gaan. (is ook veel beter voor haar zelf.)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:22 schreef snetje het volgende:
[..]
die blijft niet ... dus als ze niet onderaan staat gaan er 2 weg
Ja bart, maar wel die van de gouden kooi niet de buurman van boven. En laten we wel weten, de bart van dgk is niet verkeerd om naar te kijken.quote:
Eigenlijk wel ja, heb ze besteld op de lijst!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:26 schreef Maanvis het volgende:
Kaat38, heb je een stapel uien waar je vanaf wilt, toevallig?
dan kan ik het niet zien, want ik ga zo wegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Skippybalopdracht kan toch ook acuut nu?
En ja, ludiek idee: alleen uien als ze het goed doen.
Eigenlijk moet die er gewoon in blijven, heerlijke storings/irritatiefactor!quote:
Hmm, kunnen de aanstekers en lucifers niet weggehaald worden? Om een vuurtje te krijgen kan er dan iets als vuurstenen of zoiets neergelegd worden. Back to basic, vuur maken zoals ze vroeger deden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:11 schreef blomst het volgende:
Yes! Tof!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:23 schreef Juud79 het volgende:
Bedoel je of iedereen nog hetzelfde over Huub denkt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef pimmmetje het volgende:
Maar dat... is weer een heel ander concept.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yes! Tof!
En moeten ze dan raden wie wie is door aan elkaar te voelen?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:42 schreef Dementor het volgende:
Oja polls op Fok tellen uiteraard niet mee.
Maar wel een leuk idee toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar dat... is weer een heel ander concept.
[ afbeelding ]
maar je kunt er wellicht wel inspiratie uit opdoen zodat we niet met 'kaartenhuis bouwen' zitten opgescheeptquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:42 schreef Dementor het volgende:
Ik was even naar huis gisteravond, nog net bier en wijn erin gezet op basis van de uitslag van de poll.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef Danny het volgende:
[..]
maar je kunt er wellicht wel inspiratie uit opdoen zodat we niet met 'kaartenhuis bouwen' zitten opgescheept
Ik deed copy/paste op de Bunker site, maar dat werkte nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:42 schreef Dementor het volgende:
was een poll op thebunkeronline.tvquote:
Omdat het licht uit isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:44 schreef mazaru het volgende:
Waarom zitten ze in het donker?
ok, dan was dat kaartenhuis het idee van Huub denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik was even naar huis gisteravond, nog net bier en wijn erin gezet op basis van de uitslag van de poll.
Nu zit ik er weer vanaf 12 uur tot iig zondag.
360quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef pimmmetje het volgende:
Niet? Niet eens een paar sappige sprinkhanen of meelwormen oid?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:46 schreef Danny het volgende:
[..]
was een poll op thebunkeronline.tv
een extraatje tijdens de lunch of een uur in het donker zitten.
gemeen als we zijn krijgen ze natuurlijk geen extraatje
Heerlijk he, beetje vals zijn hahaha!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:46 schreef Danny het volgende:
[..]
was een poll op thebunkeronline.tv
een extraatje tijdens de lunch of een uur in het donker zitten.
gemeen als we zijn krijgen ze natuurlijk geen extraatje
je moet wel een account hebben hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heerlijk he, beetje vals zijn hahaha!
Maar over de polls: ik klikte aan daar op de site maar zag geen resultaat!
Eline moet verplicht douchen 4 keer per dag voor de mannelijke streamersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:54 schreef Marrije het volgende:
Volgende dagopdracht:Renate mag het niet over eten hebben. Jeroen mag het niet over seks hebben. Marielin mag het niet over haar vriend hebben. Pim moet elke 5 minuten minimaal 30 woorden zeggen (alleen verschillende woorden worden geteld en een liedje of gedichtje telt niet mee). Amber mag haar gezicht niet aanraken. Bobby mag pas beginnen met praten als alle anderen stil zijn (en mag geen gebaar maken om aan het woord te komen). Peter moet interesse tonen in de anderen, hij moet minimaal 10 vragen stellen per deelnemer over hun privéleven. Eline . . .iemand een idee?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eline moet verplicht douchen 4 keer per dag voor de mannelijke streamers
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:55 schreef Anderkeertje het volgende:
Eline mag geen lippenbalsem gebruiken niks op haar gezicht smeren
Renate moet een spreekverbod krijgen voor 3 uur en in de tussentijd moeten de rest van de bewoners discussieren over geloof.Kijken of ze dan haar mond kan houdenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:54 schreef Marrije het volgende:
Volgende dagopdracht:Renate mag het niet over eten hebben. Jeroen mag het niet over seks hebben. Marielin mag het niet over haar vriend hebben. Pim moet elke 5 minuten minimaal 30 woorden zeggen (alleen verschillende woorden worden geteld en een liedje of gedichtje telt niet mee). Amber mag haar gezicht niet aanraken. Bobby mag pas beginnen met praten als alle anderen stil zijn (en mag geen gebaar maken om aan het woord te komen). Peter moet interesse tonen in de anderen, hij moet minimaal 10 vragen stellen per deelnemer over hun privéleven. Eline . . .iemand een idee?
De kans is klein, want die gaat toch niet douchenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Okee, maar dan moet ze wél beloven dat ze niet meer zo bloot gaat als gisteren
Je wil dat dat zo snel mogelijk gaat vervelen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eline moet verplicht douchen 4 keer per dag voor de mannelijke streamers
je zei 'pijp'quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:12 schreef Spooky4u het volgende:
Zit er nog iets leuks in de pijplijn vandaag?
Ik geloof best dat het zwaar is, maar met de tocht lijkt het echt wel mee te vallen aan de kaars te zien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, dacht juist dat jullie dat wel zouden waarderenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Je wil dat dat zo snel mogelijk gaat vervelen?
het rolluik zit nu dicht. als die open staat tocht het als de netenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:16 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het zwaar is, maar met de tocht lijkt het echt wel mee te vallen aan de kaars te zien.
het mag nu wel heel erg gaan tochten daar ... naja 1 flink zuchtje danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:16 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het zwaar is, maar met de tocht lijkt het echt wel mee te vallen aan de kaars te zien.
Oke duidelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef Danny het volgende:
[..]
het rolluik zit nu dicht. als die open staat tocht het als de neten
jup. toen we binnen kwamen niet, maar dat was omdat er tot vlak voordat we naar binnen gingen dik gestookt werd om de verf op de vloer te laten drogen, maar halverwege dag 1 begon het behoorlijk koud te worden. Heb daarna ook continu in m'n trui gezeten. En ook met trui aan was het gewoon te koud om behaaglijk te zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:20 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Oke duidelijk. Was het toen jullie er waren ook al zo koud dan?
Misschien doen ze er goed aan de temperatuur iets omhoog te gooien dan, met 15/16 graden gaat het waarschijnlijk een stuk beter dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:22 schreef Danny het volgende:
[..]
jup. toen we binnen kwamen niet, maar dat was omdat er tot vlak voordat we naar binnen gingen dik gestookt werd om de verf op de vloer te laten drogen, maar halverwege dag 1 begon het behoorlijk koud te worden. Heb daarna ook continu in m'n trui gezeten. En ook met trui aan was het gewoon te koud om behaaglijk te zijn.
Lekker Simpel, die wilde eerst ook de Bunker in, maar kon door verschillende omstandigheden niet.quote:
Stinken natuurlijk, én dan de verwarming wat hogerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:33 schreef Danny het volgende:
Nieuwe poll op thebunkeronline. Laten we ze 5 minuten douchen of laten we ze stinken?
Ik wil dat Renate nog harder naar menstruatiebloed gaat ruiken. Misschien gaat ze zich dan lekkerder voelen
afgekeurd?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker Simpel, die wilde eerst ook de Bunker in, maar kon door verschillende omstandigheden niet.
Ik was aan het etenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stinken natuurlijk, én dan de verwarming wat hoger
Renatequote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:34 schreef Ravenna29 het volgende:
De griep is gemanipuleerd, omdat je er eerst niks van hoorde en toen ineens wel.![]()
Normaal kondigt de griep natuurlijk aan eraan te komen.
Precies, wij hebben er geen last van, zíj daarentegen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:37 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ik was aan het eten![]()
.
Maar ik ruik hier niks dus laat maar stinken dan.
Renate zit er al een paar dagen hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:42 schreef Rica het volgende:
Iets wat heel erg stinkt een dag de bunker in.
eigen bloedworst maken ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:42 schreef Rica het volgende:
Dat isd wel een leuke sanctie om een keer te doen.
Iets wat heel erg stinkt een dag de bunker in.
quote:
ik heb al een sanctie : slaapzakken inleveren !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:45 schreef beequeen het volgende:
Jeroen probeert Pim te triggeren om de kaars uit te blazen.
Wat is de sanctie eik als hij het echt doet? Ik kan dat op de site niet vinden.
..ah heyaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:47 schreef Spooky4u het volgende:
Heeft nu niemand mijn nieuwe avatar gezien?![]()
pinkelen is leukquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:47 schreef Spooky4u het volgende:
Stoer is ie he, heeft mijn meissie gemaakt
OT: Pinkelen![]()
Als er nog geen sanctie op staat dan mogen jullie erover stemmen toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:45 schreef D. het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de sanctie die er staat op het uitblazen van het kaarsje
Dat deed ik vroeger altijd met mijnquote:
quote:
Dank u dank u, voor de spontaniteitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:49 schreef snetje het volgende:
[..]
pinkelen is leukje avater ook ...bom bom bom bom ....
control panelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:51 schreef Flabberguest het volgende:
waar kan ik op alle deelnemers stemmen? op de homepage staat alleen de top 3
Op het Control Panel toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:51 schreef Flabberguest het volgende:
waar kan ik op alle deelnemers stemmen? op de homepage staat alleen de top 3
Hij's leuk, dat zijn deze kikkers toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:47 schreef Spooky4u het volgende:
Stoer is ie he, heeft mijn meissie gemaakt
OT: Pinkelen![]()
ze kunnen ook, nadat de opdracht geslaagd is, laten weten dat de kaarsuitblazer voor 20 euro McDonalds voer had mogen uitzoekenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als er nog geen sanctie op staat dan mogen jullie erover stemmen toch?![]()
Misschien is het leuk om als sanctie hem een keer warm te laten douchen, dan gaan ze elkaar misschien een beetje dwars zitten.
Ik zie alleen valkparkieten, maar als je de clip van Paul McKaartnie bedoeld, yup dat kloptquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij's leuk, dat zijn deze kikkers toch?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:53 schreef D. het volgende:
[..]
ze kunnen ook, nadat de opdracht geslaagd is, laten weten dat de kaarsuitblazer voor 20 euro McDonalds voer had mogen uitzoeken
Dat is wel lekker goor idd.quote:
Had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger altijd met mijnomie.
Agapornissen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik zie alleen valkparkieten, maar als je de clip van Paul McKaartnie bedoeld, yup dat klopt
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:56 schreef snetje het volgende:
mag Amber even naar de wc ? die is veel te waakzaam met die kaars
Wrs ben je iets jonger dan ik.quote:
Ik ben ouder dan de bewoners die het wel kennenquote:
Kost geld geloof ikquote:Valt me trouwens op dat er vrij weinig gestemd wordt op de site.
zit ook al te wachten wanneer de achterban van Bobby in aktie komt ... maar naar wat hij vanmorgen vertelde heeft hij niet zoveel .... arme studenten en een zusje die wel wou kijken naar de streams maar dan moest Bobby de 7,95 betalenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs ben je iets jonger dan ik.![]()
Valt me trouwens op dat er vrij weinig gestemd wordt op de site.
So what, heb maar weer eens uien besteldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan de bewoners die het wel kennen
[..]
Kost geld geloof ik
Dat weet ik wel zeker, maar zo duur is het niet.quote:
Het is donker.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:14 schreef BONG4002 het volgende:
Echt spannend is het nu niet denk ik aan de snelheid van de COS te zien
nee, komt door Amber, die zit te dicht bij de kaars.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:14 schreef BONG4002 het volgende:
Nee ze zitten gewoon hun tijd uit te zitten, deze opdracht heeft niet helemaal het gewenste effectquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:14 schreef BONG4002 het volgende:
Maar wij zien gelukkig de infraroodstreamsquote:
Ow, dat zou kunnen, heb hier geen beeldenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:15 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, komt door Amber, die zit te dicht bij de kaars.
Okejquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ze zitten gewoon hun tijd uit te zitten, deze opdracht heeft niet helemaal het gewenste effect
Ik vind het primaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:18 schreef kahaarin het volgende:
[TBO COS # 64] Candle in the wind...... Hier zo verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |