Maar het begint er wel steeds meer op te lijken, nu al de poll of er gasten de kooi in moeten, straks gaan ze nog sieraden maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best wel meevalt. Ook de kijkers willen niet elke dag hetzelfde. Ze hebben nu hun koninginnedagfeestje gehad. Als je ze nu 4 dagen helemaal niks geeft zijn ze opeens bereid nog veel verder te gaan. Ze moeten niet verwend worden natuurlijk. Het is de Gouden Kooi niet
das veelzeggendquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:52 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik zit te denken, maar kan nog niks verzinnen.
laten we het hopenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef sunny16947 het volgende:
Geef het volk de regie en het word een grote puinzooi. Het moest allemaal netjes en geen dgk taferelen. Ik vraag me af of de makers dit voor ogen hadden. Nog 2 dagen en het is alleen nog maar drank en sex.
kijk je wel uit met polletjes etc.. niet overal maar op gaan klikken .... anders ben je ze zo weer kwijtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef Maanvis het volgende:
Ik kom vanavond terug in nederland dus dan heb ik weer wat credits te vergeven.
danny houd van manipulatie. Hihiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best wel meevalt. Ook de kijkers willen niet elke dag hetzelfde. Ze hebben nu hun koninginnedagfeestje gehad. Als je ze nu 4 dagen helemaal niks geeft zijn ze opeens bereid nog veel verder te gaan. Ze moeten niet verwend worden natuurlijk. Het is de Gouden Kooi niet
de fok polls zijn gelukkig wel gratisquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:57 schreef snetje het volgende:
[..]
kijk je wel uit met polletjes etc.. niet overal maar op gaan klikken .... anders ben je ze zo weer kwijt
Ik zou sowieso het liefst zien dat alleen het basisrantsoen elke dag gegeven wordt en dat alle extra's verdiend moet worden. Dus sigaretten niet op de boodschappen lijst.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:48 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat de makers iets teveel op de extreme kreten van de forummers ingaan. Ik zou liever zien:
verplicht elke dag douchen > wie gun je een warme douche.
Er is post > wie krijgt wel de post.
Laat de bunker overvallen door een paintballgroep > wie verdedigt zich het best.
Een verplichte stelling > wie discussieert het best.
En zet daar privileges op. Het basisrantsoen + bv wel vlees of fruit etc.
Hij kan een brochuretekst over metaalrecycling krijgenquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:57 schreef snetje het volgende:
[..]
kijk je wel uit met polletjes etc.. niet overal maar op gaan klikken .... anders ben je ze zo weer kwijt
quote:KIES EEN DAGDUEL
Lekker schuiven
Kleur afstemmen
Braniac
ik zit al in mijn 2e bundelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Als je naam er maar onder staat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
Hij kan een brochuretekst over metaalrecycling krijgen.
Nou, regel met je connecties dat ie die krijgt, hebben wij lol en Bobby staat met zijn bek vol tanden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij kan een brochuretekst over metaalrecycling krijgen.
Ik ben 'm nu aan het schrijvenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:09 schreef Spooky4u het volgende:
Nou, regel met je connecties dat ie die krijgt, hebben wij lol en Bobby staat met zijn bek vol tanden.
Oef, spannend. Leuk bedacht blommeke.quote:
Jij snapt het!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou sowieso het liefst zien dat alleen het basisrantsoen elke dag gegeven wordt en dat alle extra's verdiend moet worden. Dus sigaretten niet op de boodschappen lijst.
Dus elke dag het basisrantsoen en 1 deelnemer mag vlees en mag het niet delen.
Wat je zegt, elke dag douchen, 1 mag warm douchen en er wordt niet samen gedoucht.
Een mag zich opmaken en geen make up uitlenen.
Een mag een boek / tijdschrift lezen en meelezen en uitlenen niet toegestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |