Ik was even naar huis gisteravond, nog net bier en wijn erin gezet op basis van de uitslag van de poll.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef Danny het volgende:
[..]
maar je kunt er wellicht wel inspiratie uit opdoen zodat we niet met 'kaartenhuis bouwen' zitten opgescheept
Ik deed copy/paste op de Bunker site, maar dat werkte nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:42 schreef Dementor het volgende:
Oja polls op Fok tellen uiteraard niet mee.
was een poll op thebunkeronline.tvquote:
Omdat het licht uit isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:44 schreef mazaru het volgende:
Waarom zitten ze in het donker?
ok, dan was dat kaartenhuis het idee van Huub denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik was even naar huis gisteravond, nog net bier en wijn erin gezet op basis van de uitslag van de poll.
Nu zit ik er weer vanaf 12 uur tot iig zondag.
360quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef pimmmetje het volgende:
ik dacht dat huub tot op het bot werd gehaat hier op FOK!.
of zijn we weer eens 360 graden gedraaid?
Niet? Niet eens een paar sappige sprinkhanen of meelwormen oid?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:46 schreef Danny het volgende:
[..]
was een poll op thebunkeronline.tv
een extraatje tijdens de lunch of een uur in het donker zitten.
gemeen als we zijn krijgen ze natuurlijk geen extraatje
Heerlijk he, beetje vals zijn hahaha!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:46 schreef Danny het volgende:
[..]
was een poll op thebunkeronline.tv
een extraatje tijdens de lunch of een uur in het donker zitten.
gemeen als we zijn krijgen ze natuurlijk geen extraatje
je moet wel een account hebben hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heerlijk he, beetje vals zijn hahaha!
Maar over de polls: ik klikte aan daar op de site maar zag geen resultaat!
Eline moet verplicht douchen 4 keer per dag voor de mannelijke streamersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:54 schreef Marrije het volgende:
Volgende dagopdracht:Renate mag het niet over eten hebben. Jeroen mag het niet over seks hebben. Marielin mag het niet over haar vriend hebben. Pim moet elke 5 minuten minimaal 30 woorden zeggen (alleen verschillende woorden worden geteld en een liedje of gedichtje telt niet mee). Amber mag haar gezicht niet aanraken. Bobby mag pas beginnen met praten als alle anderen stil zijn (en mag geen gebaar maken om aan het woord te komen). Peter moet interesse tonen in de anderen, hij moet minimaal 10 vragen stellen per deelnemer over hun privéleven. Eline . . .iemand een idee?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eline moet verplicht douchen 4 keer per dag voor de mannelijke streamers
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:55 schreef Anderkeertje het volgende:
Eline mag geen lippenbalsem gebruiken niks op haar gezicht smeren
Renate moet een spreekverbod krijgen voor 3 uur en in de tussentijd moeten de rest van de bewoners discussieren over geloof.Kijken of ze dan haar mond kan houdenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:54 schreef Marrije het volgende:
Volgende dagopdracht:Renate mag het niet over eten hebben. Jeroen mag het niet over seks hebben. Marielin mag het niet over haar vriend hebben. Pim moet elke 5 minuten minimaal 30 woorden zeggen (alleen verschillende woorden worden geteld en een liedje of gedichtje telt niet mee). Amber mag haar gezicht niet aanraken. Bobby mag pas beginnen met praten als alle anderen stil zijn (en mag geen gebaar maken om aan het woord te komen). Peter moet interesse tonen in de anderen, hij moet minimaal 10 vragen stellen per deelnemer over hun privéleven. Eline . . .iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |