dat doet ze al vanaf het moment dat ze der uiervangnet liet zien ....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef Marrije het volgende:
Top Arn0!
OMG Renate is aan het opscheppen over haar lef om d'r tieten te showen, 'geloooof me, dit willen ze vanavond weer'.
die blijft niet ... dus als ze niet onderaan staat gaan er 2 wegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja idd
en renate ook dan moet ze nog een week blijven
eensch met de skippybal opdracht, maar wel doen als ik volgende week weer terug benquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:09 schreef Kaat38 het volgende:
ow, ze denken wel dat ze een beetje saai zijn maar de streamers vinden hun wel leuk.
ik zeg skippybalopdracht erin, 24 nonstop, laat ze maar een schema maken!
en alleen uien!
nee hoor ....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef pimmmetje het volgende:
ik dacht dat huub tot op het bot werd gehaat hier op FOK!.
of zijn we weer eens 360 graden gedraaid?
cool !!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:23 schreef Juud79 het volgende:
Over een paar minuten gaat het licht uit in The Bunker.
Als ze geen noodverlichting hebben is dat wel een goed idee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:22 schreef Rica het volgende:
Lunch impuls ...
- Laten we ze een extratje geven
- Zet ze een uur in 't donker
Doe de lichten maar uit
Ha en zij weten niet hoelang het gaat duren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:23 schreef Juud79 het volgende:
Skippybalopdracht kan toch ook acuut nu?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:22 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
eensch met de skippybal opdracht, maar wel doen als ik volgende week weer terug ben
uien als staf als een opdracht goed goed doen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:23 schreef Juud79 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:23 schreef Juud79 het volgende:
niet door mij hoor. Ik was vanaf het begin vóór Huub. Aan het eind keek ik niet veel meer en wat ik zag vond ik niet geweldig, maar ik zat in kamp Huub.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef pimmmetje het volgende:
Dus is beter om Renate naar huis te laten gaan. (is ook veel beter voor haar zelf.)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:22 schreef snetje het volgende:
[..]
die blijft niet ... dus als ze niet onderaan staat gaan er 2 weg
Ja bart, maar wel die van de gouden kooi niet de buurman van boven. En laten we wel weten, de bart van dgk is niet verkeerd om naar te kijken.quote:
Eigenlijk wel ja, heb ze besteld op de lijst!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:26 schreef Maanvis het volgende:
Kaat38, heb je een stapel uien waar je vanaf wilt, toevallig?
dan kan ik het niet zien, want ik ga zo wegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Skippybalopdracht kan toch ook acuut nu?
En ja, ludiek idee: alleen uien als ze het goed doen.
Eigenlijk moet die er gewoon in blijven, heerlijke storings/irritatiefactor!quote:
Hmm, kunnen de aanstekers en lucifers niet weggehaald worden? Om een vuurtje te krijgen kan er dan iets als vuurstenen of zoiets neergelegd worden. Back to basic, vuur maken zoals ze vroeger deden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:11 schreef blomst het volgende:
Als Renate er niet uit word gestemd, wil ze wel nog 5 dagen blijven, ze eist danweer de sigaretten op.
Yes! Tof!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:23 schreef Juud79 het volgende:
Bedoel je of iedereen nog hetzelfde over Huub denkt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef pimmmetje het volgende:
Maar dat... is weer een heel ander concept.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yes! Tof!
En moeten ze dan raden wie wie is door aan elkaar te voelen?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:42 schreef Dementor het volgende:
Oja polls op Fok tellen uiteraard niet mee.
Maar wel een leuk idee toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar dat... is weer een heel ander concept.
[ afbeelding ]
maar je kunt er wellicht wel inspiratie uit opdoen zodat we niet met 'kaartenhuis bouwen' zitten opgescheeptquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:42 schreef Dementor het volgende:
Oja polls op Fok tellen uiteraard niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |