ja gisternachtquote:
mja anderhalf jaar Huub in de streams en dan krijg je datquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
niet je eigen projecties erop loslaten Danny! niet doen!
eline en jeroenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja gisternacht
of bedoel je in de bunker ?
kan je niet eens regelen dat er wat fokkers in die bunker komen ? t is hier volgespammed dat je je aanmelden moest en vervolgens zit dr geen fokker inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Danny het volgende:
[..]
mja anderhalf jaar Huub in de streams en dan krijg je dat
niet geneukt, schijnt wel dat ze gezoend hebbenquote:
stem bob dan omhoog.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:50 schreef blomst het volgende:
Bobby nog een paar tegenstemmen en Renate haalt hem in
ja iddquote:
Hij heeft in de begin dagen ook gezegt dat als hij hier met een van de dames naar bed ging, zijn vriendin dat zou zien als een wipje en niet als vreemdgaan toch???quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet geneukt, schijnt wel dat ze gezoend hebben
en jeroen maar, ik ben zooo eerlijk bla bla bla ga nooit vreemd bla bla bla ik ben te eerlijkect
wie gaat er dan uit?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja idd
en renate ook dan moet ze nog een week blijven
Moeilijke keuze, maar zonder bier zijn er wel geen tieten hoogstwaarschijnlijk..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:49 schreef Jimbo het volgende:
Poll: Bier of tieten, je moet kiezenBier. Tieten. Geen van beide.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Brabander?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Moeilijke keuze, maar zonder bier zijn er wel geen tieten hoogstwaarschijnlijk..
die die met die M dan maar, die naam kan ik toch niet uit mn hoofd typen omdat ik em vergeetquote:
marielin?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die die met die M dan maar, die naam kan ik toch niet uit mn hoofd typen omdat ik em vergeet
Ja, Marielin of Pim.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die die met die M dan maar, die naam kan ik toch niet uit mn hoofd typen omdat ik em vergeet
omdat je: wel geen gebruikt, iets wat natuurlijk niet kan en wat veel in het zuiden(brabant en limburg) word gezegd.quote:
ja dat snap ik dan ook weer wel...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Danny het volgende:
[..]
mja anderhalf jaar Huub in de streams en dan krijg je dat
at dusquote:
Ohzo. Nja, ik ben wel een Belg jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:57 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
omdat je: wel geen gebruikt, iets wat natuurlijk niet kan en wat veel in het zuiden(brabant en limburg) word gezegd.
het is wel of het is geen maar niet wel geen.
ja ik, in amsterdamquote:
er zitten meer mensen of fok die voor Huub zijn dan anti, maar eh, das offtopic.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef pimmmetje het volgende:
ik dacht dat huub tot op het bot werd gehaat hier op FOK!.
of zijn we weer eens 360 graden gedraaid?
neuh, alleen als poster is ie beter dan dat kankerventje wat ie in DGK speelde , maarja iedereen is anders offscreenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef pimmmetje het volgende:
Ehh. Ik gebruik de link, want ik kan niet betalen (niet dat ik arm ben, gaat gewoon niet als Belg).quote:
Nee hoor, ik vond Huub altijd de tofste DGK bewoner, totdat Jaap kwam.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef pimmmetje het volgende:
In het begin was Nicolaas mijn favoriet en daarna Huub en zo is het tot het eind gebleven, op wat vette missers van hem na dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond Huub altijd de tofste DGK bewoner, totdat Jaap kwam.
De Belgen waren een discussie onderwerp in de bunker.quote:
Nee, d'r mummies, want iedereen zegt 'ik laat m'n tieten zien' en dat is zóóó standáááárd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef Marrije het volgende:
Top Arn0!
OMG Renate is aan het opscheppen over haar lef om d'r tieten te showen, 'geloooof me, dit willen ze vanavond weer'.
De VOCmentaliteit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:11 schreef blomst het volgende:
Als Renate er niet uit word gestemd, wil ze wel nog 5 dagen blijven, ze eist danweer de sigaretten op.
We weten dus wat we niet moeten bestellen: rookwaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:11 schreef blomst het volgende:
Als Renate er niet uit word gestemd, wil ze wel nog 5 dagen blijven, ze eist danweer de sigaretten op.
Een uitdaging voor Renate: 4 dagen niet roken en als beloning een feestavond.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
We weten dus wat we niet moeten bestellen: rookwaar.
ah dus dat kaartjehuisjebouwen was dus jou ideequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik was er gisteren en vond dat er wel wat meer drank in kon, dat dat de sfeer (streams) ten goede zou komen. gelukkig was Bram het met mij eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |