zo ben ik dr in totaal 15 kwijt geraakquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:17 schreef snetje het volgende:
[..]
ja nu wel ..dat is inmiddels gefixed ... maar de eerste dagen was het toch een rommeltje hoor ... velen kwamen pas na het stemmen erachter dat ze 1 credit kwijt waren...
en ach het zijn ook maar credits van 0,22 cent dus zon ramp is het ook weer niet ( wel als je zon fanatieke point&clicker bent als ik) dus ik wacht nog heel even totdat alles goed geregeld en duidelijk is voor ik credits ga nemen...
Niet zwaar genoeg voor de titel overlever imhoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef ditisHuub het volgende:
als je zegt dat ze het niet zwaar hebben ben je imo echt clueless.
Ja, ik vind dat de regie het steeds beter doet. Dementor leest mee hier, dus ze luisteren steeds meer naar de streamer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:20 schreef Spooky4u het volgende:
Laten we niet vergeten dat het de eerste keer is op deze manier, B&B moeten hier lering uit trekken en voor de volgende editie meer interactie te krijgen. De kosten voor de credits vind ik trouwens in orde, niet te goedkoop en ook niet te duur.
Je merkt al wel dat de regie nu meer aandurft. De eerste keer met drank was erg voorzichtig, terwijl gisteren op nuchtere maag veel meer naar binnen gesjouwd werd.
Zoland de gezondheod van de overlevers bovenaan het lijstje staat is er weinig aan de hand denk ik.
tochtig, koud, te kort eten/vitamines.....is best zwaar. Maar de kijker moet toch ook nog iets te kijken hebben. En je wilt toch niet dat ze na 2 weken eruit gedragen worden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
jullie vergeten dat het er constant tochtig is, het eten zeer minimaal (gisteren als avond eten 80 gram vlees en 10 aardappeltjes per persoon bijv) en het het is er een constante 12/13 graden. Daarnaast zit je ook nog eens in dezelfde ruimte (je hebt echt geen idee hoe zwaar dat is, doe het maar eens 24 of 48 uur, ik geef het je te doen), heb je geen zonlicht en mag je niet op je bed liggen (wat denk je dat gevangen een groot gedeelte van de dag doen?)
Jeroen loopt op sokken op de tegelvloer, regelmatig zie ik mensen in t-shirt zitten (Jeroen nu ook weer), gisteren met behoorlijk wat drank erin zaten ze allemaal naakt -op het ondergoed na dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
jullie vergeten dat het er constant tochtig is, het eten zeer minimaal (gisteren als avond eten 80 gram vlees en 10 aardappeltjes per persoon bijv) en het het is er een constante 12/13 graden. Daarnaast zit je ook nog eens in dezelfde ruimte (je hebt echt geen idee hoe zwaar dat is, doe het maar eens 24 of 48 uur, ik geef het je te doen), heb je geen zonlicht en mag je niet op je bed liggen (wat denk je dat gevangen een groot gedeelte van de dag doen?)
Dat ben ik dan wel weer met je eens, daarvoor hebben ze teveel luxepaarden gecast. Ik hou het dan ook maar op deelnemers.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:21 schreef D. het volgende:
[..]
Niet zwaar genoeg voor de titel overlever imho
Ik noem ze bewoners, dat bevalt me al 10 jaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens, daarvoor hebben ze teveel luxepaarden gecast. Ik hou het dan ook maar op deelnemers.
Ik begrijp wel dat dit zwaar is. en zeker in 1e instantie met vreemden leven. niet makkelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
een mede oldbiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik noem ze bewoners, dat bevalt me al 10 jaar
eensch (bel de krant!). ik zat daar iets van 40 uur en dat viel me toch knap tegen. En dan had ik nog gewoon de mogelijkheid om min of meer in en uit te wandelen en de luxe van veel 'visite' over de vloer, koffie, fatsoenlijk eten e.d. Als je zo kijkt is het allemaal helemaal zo moeilijk niet, maar als je daar zit valt dat echt tegen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
sjaaltjes in een bunkerquote:
volgens Renate is het al behoorlijk zwaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jeroen loopt op sokken op de tegelvloer, regelmatig zie ik mensen in t-shirt zitten (Jeroen nu ook weer), gisteren met behoorlijk wat drank erin zaten ze allemaal naakt -op het ondergoed na dan.
Hebben ze het koud dan gaan ze maar wat fietsen. Willen ze afzondering, dan kunnen ze aangeven alleen te willen luchten ipv iemand mee te nemen voor de klets. Ook kan iemand zich onttrekken aan de groep door aan te geven even met rust gelaten te willen worden en in een hoekje te gaan zitten![]()
Ik zeg niet dat ze het niet zwaar hebben, maar ze mogen het ook best zwaar hebben, tis back to basic.
gewoon doen, het is zeer vermakelijk en tijdrovendquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:29 schreef Desii het volgende:
Hoi, hoi het is dus begonnen en al cos 63 (poeh, dat gaat wel heel rap)
heb nog steeds geen streams en eigenlijk nog geen zin om er aan te beginnen, maar ja wil toch ook nix missen.
dilemmatje
de verveling lijkt mij inderdaad het ergste ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:29 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch (bel de krant!). ik zat daar iets van 40 uur en dat viel me toch knap tegen. En dan had ik nog gewoon de mogelijkheid om min of meer in en uit te wandelen en de luxe van veel 'visite' over de vloer, koffie, fatsoenlijk eten e.d. Als je zo kijkt is het allemaal helemaal zo moeilijk niet, maar als je daar zit valt dat echt tegen.
Wat zal die kapper gelachen hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:34 schreef D. het volgende:
Renate is model geweest voor een kapper en had ooit een dartbord op d'r hoofd
Tot op heden is het alleen voor Renate zwaar, de rest vindt het wel zwaar okay en gezellig in de bunker!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
goedenmorgen, wat vertel je me nou? leipe lola model voor een kapper geweest?? welke trimsalonquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:34 schreef D. het volgende:
maar heb altijd al een keer met jou willen streamen en COS/sen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:29 schreef Desii het volgende:
Hoi, hoi het is dus begonnen en al cos 63 (poeh, dat gaat wel heel rap)
heb nog steeds geen streams en eigenlijk nog geen zin om er aan te beginnen, maar ja wil toch ook nix missen.
dilemmatje
voor renate zwaar?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tot op heden is het alleen voor Renate zwaar, de rest vindt het wel zwaar okay en gezellig in de bunker!
dat klinkt vies als jij het zegtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:37 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
maar heb altijd al een keer met jou willen streamen en COS/sen!
ik was er gisteren en vond dat er wel wat meer drank in kon, dat dat de sfeer (streams) ten goede zou komen. gelukkig was Bram het met mij eensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:20 schreef Spooky4u het volgende:
Laten we niet vergeten dat het de eerste keer is op deze manier, B&B moeten hier lering uit trekken en voor de volgende editie meer interactie te krijgen. De kosten voor de credits vind ik trouwens in orde, niet te goedkoop en ook niet te duur.
Je merkt al wel dat de regie nu meer aandurft. De eerste keer met drank was erg voorzichtig, terwijl gisteren op nuchtere maag veel meer naar binnen gesjouwd werd.
Zoland de gezondheod van de overlevers bovenaan het lijstje staat is er weinig aan de hand denk ik.
ze heeftn u ook nogsteeds een bord voor dr kop hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:34 schreef D. het volgende:
polletje...Renate´s hoofd als dartbord, ja of neequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze heeftn u ook nogsteeds een bord voor dr kop hoor
Sorry, dat wist ik niet.. heb gisteren alleen heel laat gekeken, toen het schoolreisjetijd was in de Bunker en ze maar niet wilden gaan slapenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:38 schreef Danny het volgende:
[..]
voor renate zwaar?
Die krijgt alle peuken van iedereen. Die heeft het lang niet zwaar genoeg.
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
polletje...Renate´s hoofd als dartbord, ja of nee
Maar stopte ondanks de geleverde derde ronde drank wel met het beloofde vervolg op het ezeltje strip.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik was er gisteren en vond dat er wel wat meer drank in kon, dat dat de sfeer (streams) ten goede zou komen. gelukkig was Bram het met mij eens
geen idee, maar met een condoom wisten ze ook al niet wat ze aan moesten dusja...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:44 schreef Biancavia het volgende:
Wat zitten ze nou met die batterijen te doen?
ja gisternachtquote:
mja anderhalf jaar Huub in de streams en dan krijg je datquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
niet je eigen projecties erop loslaten Danny! niet doen!
eline en jeroenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja gisternacht
of bedoel je in de bunker ?
kan je niet eens regelen dat er wat fokkers in die bunker komen ? t is hier volgespammed dat je je aanmelden moest en vervolgens zit dr geen fokker inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Danny het volgende:
[..]
mja anderhalf jaar Huub in de streams en dan krijg je dat
niet geneukt, schijnt wel dat ze gezoend hebbenquote:
stem bob dan omhoog.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:50 schreef blomst het volgende:
Bobby nog een paar tegenstemmen en Renate haalt hem in
ja iddquote:
Hij heeft in de begin dagen ook gezegt dat als hij hier met een van de dames naar bed ging, zijn vriendin dat zou zien als een wipje en niet als vreemdgaan toch???quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet geneukt, schijnt wel dat ze gezoend hebben
en jeroen maar, ik ben zooo eerlijk bla bla bla ga nooit vreemd bla bla bla ik ben te eerlijkect
wie gaat er dan uit?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja idd
en renate ook dan moet ze nog een week blijven
Moeilijke keuze, maar zonder bier zijn er wel geen tieten hoogstwaarschijnlijk..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:49 schreef Jimbo het volgende:
Poll: Bier of tieten, je moet kiezenBier. Tieten. Geen van beide.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Brabander?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Moeilijke keuze, maar zonder bier zijn er wel geen tieten hoogstwaarschijnlijk..
die die met die M dan maar, die naam kan ik toch niet uit mn hoofd typen omdat ik em vergeetquote:
marielin?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die die met die M dan maar, die naam kan ik toch niet uit mn hoofd typen omdat ik em vergeet
Ja, Marielin of Pim.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die die met die M dan maar, die naam kan ik toch niet uit mn hoofd typen omdat ik em vergeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |