zijn er eindelijk tettencaps is het weer niet goed ....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:06 schreef Spooky4u het volgende:
Goedemorgen
En bedankt voor de kutcaps van Renate vannacht
was puur voor de aandachtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:18 schreef snetje het volgende:
als ik Renate zo hoor kletsen .... heb nog niet echt het idee dat ze weg gaat
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:18 schreef snetje het volgende:
als ik Renate zo hoor kletsen .... heb nog niet echt het idee dat ze weg gaat
Van FOK!'ersquote:
je zult maar diarree hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:29 schreef beequeen het volgende:
WTF, ze worden naar boven geroepen om van het toilet gebruik te maken. En als je nou echt moet, mag je dan niet?
Die zeekoe heeft het constant over leuke tv maken.![]()
tja...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef sunny16947 het volgende:
Geef het volk de regie en het word een grote puinzooi. Het moest allemaal netjes en geen dgk taferelen. Ik vraag me af of de makers dit voor ogen hadden. Nog 2 dagen en het is alleen nog maar drank en sex.
Ah thanx, dan zijn tranen toch wel voor te stellen. Weinig slaap betekent automatisch heftigere emoties.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee van vriendin van Renate en Vriend van Marielin
Marielin begon al te huilen toen zijn naam zag staan. Verder stond er niet zoveel in.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah thanx, dan zijn tranen toch wel voor te stellen. Weinig slaap betekent automatisch heftigere emoties.
Ik denk dat dat best wel meevalt. Ook de kijkers willen niet elke dag hetzelfde. Ze hebben nu hun koninginnedagfeestje gehad. Als je ze nu 4 dagen helemaal niks geeft zijn ze opeens bereid nog veel verder te gaan. Ze moeten niet verwend worden natuurlijk. Het is de Gouden Kooi nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef sunny16947 het volgende:
Geef het volk de regie en het word een grote puinzooi. Het moest allemaal netjes en geen dgk taferelen. Ik vraag me af of de makers dit voor ogen hadden. Nog 2 dagen en het is alleen nog maar drank en sex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |