Precies, wij hebben er geen last van, zíj daarentegen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:37 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ik was aan het eten![]()
.
Maar ik ruik hier niks dus laat maar stinken dan.
Renate zit er al een paar dagen hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:42 schreef Rica het volgende:
Iets wat heel erg stinkt een dag de bunker in.
eigen bloedworst maken ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:42 schreef Rica het volgende:
Dat isd wel een leuke sanctie om een keer te doen.
Iets wat heel erg stinkt een dag de bunker in.
quote:
ik heb al een sanctie : slaapzakken inleveren !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:45 schreef beequeen het volgende:
Jeroen probeert Pim te triggeren om de kaars uit te blazen.
Wat is de sanctie eik als hij het echt doet? Ik kan dat op de site niet vinden.
..ah heyaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:47 schreef Spooky4u het volgende:
Heeft nu niemand mijn nieuwe avatar gezien?![]()
pinkelen is leukquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:47 schreef Spooky4u het volgende:
Stoer is ie he, heeft mijn meissie gemaakt
OT: Pinkelen![]()
Als er nog geen sanctie op staat dan mogen jullie erover stemmen toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:45 schreef D. het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de sanctie die er staat op het uitblazen van het kaarsje
Dat deed ik vroeger altijd met mijnquote:
quote:
Dank u dank u, voor de spontaniteitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:49 schreef snetje het volgende:
[..]
pinkelen is leukje avater ook ...bom bom bom bom ....
control panelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:51 schreef Flabberguest het volgende:
waar kan ik op alle deelnemers stemmen? op de homepage staat alleen de top 3
Op het Control Panel toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:51 schreef Flabberguest het volgende:
waar kan ik op alle deelnemers stemmen? op de homepage staat alleen de top 3
Hij's leuk, dat zijn deze kikkers toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:47 schreef Spooky4u het volgende:
Stoer is ie he, heeft mijn meissie gemaakt
OT: Pinkelen![]()
ze kunnen ook, nadat de opdracht geslaagd is, laten weten dat de kaarsuitblazer voor 20 euro McDonalds voer had mogen uitzoekenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als er nog geen sanctie op staat dan mogen jullie erover stemmen toch?![]()
Misschien is het leuk om als sanctie hem een keer warm te laten douchen, dan gaan ze elkaar misschien een beetje dwars zitten.
Ik zie alleen valkparkieten, maar als je de clip van Paul McKaartnie bedoeld, yup dat kloptquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij's leuk, dat zijn deze kikkers toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |