Alleen zijn is stomquote:Op donderdag 30 april 2009 11:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, nu ben ik even alleen
Denk niet zoveel
Neequote:Op donderdag 30 april 2009 11:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Pien, weet je inmiddels al of ze hetero is of niet?
Leukquote:Op donderdag 30 april 2009 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Misschien dat ik even hier naar t centrum loop, is een vrijmarkt waarschijnlijk. (das overal)
Dat is, als er verder geen plannen zijn
Jij kwam hier binnen, las een pagina en dacht: nu ken ik iedereen die hier post?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:56 schreef hardromacore het volgende:
Laat ik zeggen dat dit wel een veredelde slowchat is natuurlijk, mensen die het leven ozo belangrijk vinden. Dat is een bepaalde tak van singles, die door ''assertiviteit'' wel zo een heel topic naar zich toe trekken pratend over zichzelf. Ik ken jullie beweegredenen niet waarom jullie hier zijn, het is vast en zeker niet alleen om maar gezellig bezig te zijn, maar vast ook een serieuze kant: miss zoekend naar het gemiste in jouw leven.
Dus blijf hier vooral jezelf en niet een meegaande assertieve ik zoek een community persoon.
Tot hier mijn pseudopsychologie en nu ben ik de hond aan het uitlaten
Jups.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En bovendien denk ik dat iedereen hier iets 'zoekt' niet alleen in de singles-reeks (zoals hij het stelt dan he... )
Amsterdamquote:Op donderdag 30 april 2009 11:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
pomtiedom! koffie smaakt goed... amsterdam/utrecht/haarlem of eindhovuh.. waar zal ik naartoe gaan?
hier stelt het allemaal niet zoveel voor en er was regen gemeld, had geen zin om in de regen te staan, maar de zon schijntquote:Op donderdag 30 april 2009 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn kindjes zijn bij een fietsenwinkel nu, waar nog meer kindje zijn en een luchtkussen enzo
En ik mis ze
Wilde eigenlijk met ze over de vrijmarkt lopen en een ijsje eten enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
V!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
pomtiedom! koffie smaakt goed... amsterdam/utrecht/haarlem of eindhovuh.. waar zal ik naartoe gaan?
begin in eindhovUHHHH DE GEKSTEEE.. dan trein je naar utreg.. dan naar haarlem.. en dan eindigen in amsterdam, de plaats om te zijn!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heel goed!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:09 schreef Pien85 het volgende:
NeeMaar ik kom steeds verder in mn vorderingen
![]()
'Hijs bezigquote:Op donderdag 30 april 2009 11:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen zijn is stomWaarom ben je alleen?
whehehe.. dat mag ookquote:Op donderdag 30 april 2009 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mag ik iedereen dan in de auto gooien en ergens anders naartoe rijden?
Vrijdag weerquote:Op donderdag 30 april 2009 11:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Heel goed!
Wanneer zie je haar weer?
En hoe pak je het aan?
Komen danquote:Op donderdag 30 april 2009 11:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb van meer leuke mensen gehoord dat die ook gingen..de verleiding!
hmmmm..
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben normaal wat creatiever ja![]()
Maar ik had geen zin om weeeeer een TT met sex erin te bedenkenJe had het kunnen beginnen met de aanhef van een mop over het koningshuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een vunzige mop dan.. om je reputatie hoog te houden..
Today we lived a thousand years
All we have is now
Pien meis, denk maar zo: als ze jou ook leuk vindt, maakt het niet uit. Maar ik vind het wel heel schattig, hehe.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vrijdag weerDan krijg ik iig het adres van de website waar ik haar kunst kan bekijken, daar staat vast een achternaam op ook, dus dan kan ik even zoeken
EN verder zie ik wel... ik moet even ergens een kilootje lef kopen
[..]
Komen dan
Wil je wat van mij lenen ?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vrijdag weerDan krijg ik iig het adres van de website waar ik haar kunst kan bekijken, daar staat vast een achternaam op ook, dus dan kan ik even zoeken
EN verder zie ik wel... ik moet even ergens een kilootje lef kopen
Hahaquote:Op donderdag 30 april 2009 11:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Pien meis, denk maar zo: als ze jou ook leuk vindt, maakt het niet uit. Maar ik vind het wel heel schattig, hehe.
Ik had geen zin om creatief te doen,sorryquote:Op donderdag 30 april 2009 11:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Je had het kunnen beginnen met de aanhef van een mop over het koningshuis.Wel een vunzige mop dan.. om je reputatie hoog te houden..
Graagquote:
Als je bij Pien haar quote op "donderdag 30 april 2009 10:56" klikt, dan krijg je meteen zijn tekst te zienquote:Op donderdag 30 april 2009 11:13 schreef Duimelot het volgende:
Op donderdag 30 april 2009 10:56 schreef hardromacore het volgende:
Laat ik zeggen dat dit wel een veredelde slowchat is natuurlijk, mensen die het leven ozo belangrijk vinden. Dat is een bepaalde tak van singles, die door ''assertiviteit'' wel zo een heel topic naar zich toe trekken pratend over zichzelf. Ik ken jullie beweegredenen niet waarom jullie hier zijn, het is vast en zeker niet alleen om maar gezellig bezig te zijn, maar vast ook een serieuze kant: miss zoekend naar het gemiste in jouw leven.
Dus blijf hier vooral jezelf en niet een meegaande assertieve ik zoek een community persoon.
Tot hier mijn pseudopsychologie en nu ben ik de hond aan het uitlaten
(te lui om naar vorige topic te gaan om te quoten)
ach de een zoekt wat vertier, de ander nieuwe contacten, weer een ander een neukerdje, sommige misschien zelfs de liefde van hun leven. Of natuurlijk combinaties van bovenstaande.
Boeie, zolang we ons vermaken.
Niet zeuren en mee doen en andersfijn leven verder
ach zo lukt t ookquote:Op donderdag 30 april 2009 11:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je bij Pien haar quote op "donderdag 30 april 2009 10:56" klikt, dan krijg je meteen zijn tekst te zien
Ik moet morgen even langs huis en dn ga ik weer terugquote:Op donderdag 30 april 2009 11:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
GraagKan jij niet gewoon een keer langs komen en vissen?
Ben je trouwens morgen nog daar?
Zondequote:Op donderdag 30 april 2009 11:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HahaTja, ik ben gewoon heel erg voorzichtig...
Ja, daar had ik het dus over ookquote:Op donderdag 30 april 2009 11:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zoooooooooo veel heb je niet!hoewel, op dat gebied wel
Hmm jammer... Ik had jullie uit willen nodigenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet morgen even langs huis en dn ga ik weer terug
En daar ben ik dan weer niet zo goed in
Ja, misschien wel... Maar anders dan heb ik meteen een reputatie ofzoquote:
Hehequote:Op donderdag 30 april 2009 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het dus over ook
Als je er klaar mee bent mag ik het dan hebben?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
GraagKan jij niet gewoon een keer langs komen en vissen?
Ben je trouwens morgen nog daar?
Neeheeeequote:Op donderdag 30 april 2009 11:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je er klaar mee bent mag ik het dan hebben?
Jij mag mijn lef echt niet lenenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je er klaar mee bent mag ik het dan hebben?
als jullie eenmaal in elkaars armen liggen bleek het zo eenvoudig te zijn om het zo ver te krijgen.. had je het gisteren al willen doenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:18 schreef Pien85 het volgende:
Ja, misschien wel... Maar anders dan heb ik meteen een reputatie ofzoOf vind ze me opeens nie meer aardig
Als ze je daardoor niet meer aardig vindt, is ze vast niet de leuke dame die jij in haar dacht te zien. Iemand die zich naar tegen je gaat gedragen nadat je erachter komt dat die ander je leuk vindt maar jij niet geinteresseerd bent, is gewoon kortzichtig en weet zich geen houding te geven. Dat is eerder een gebrek aan die kant (hoe daar normaal en met respect op te reageren) dan dat het iets over jou zegt. Echt waar!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:18 schreef Pien85 het volgende:
Ja, misschien wel... Maar anders dan heb ik meteen een reputatie ofzoOf vind ze me opeens nie meer aardig
![]()
Je moet er wat voor over hebben als je perfect wilt zijn, Duimelotje.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:20 schreef Duimelot het volgende:
ik heb mijn laatste beetje lef opgemaakt en ga ook geen nieuwe meer halen
blijf lekker saai en lefloos is veel minder verwarrend
Ja, misschien wel, maar goed ik heb hulp troepen, inmiddels. 3 mensen op stal zijn op de hoogtequote:Op donderdag 30 april 2009 11:20 schreef zbbrox het volgende:
[..]
als jullie eenmaal in elkaars armen liggen bleek het zo eenvoudig te zijn om het zo ver te krijgen.. had je het gisteren al willen doen
aint that just the way that life goes down down down down
gawd i love sub tags
Truequote:Op donderdag 30 april 2009 11:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Als ze je daardoor niet meer aardig vindt, is ze vast niet de leuke dame die jij in haar dacht te zien. Iemand die zich naar tegen je gaat gedragen nadat je erachter komt dat die ander je leuk vindt maar jij niet geinteresseerd bent, is gewoon kortzichtig en weet zich geen houding te geven. Dat is eerder een gebrek aan die kant (hoe daar normaal en met respect op te reageren) dan dat het iets over jou zegt. Echt waar!
Ow ja he?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:20 schreef zbbrox het volgende:
[..]
als jullie eenmaal in elkaars armen liggen bleek het zo eenvoudig te zijn om het zo ver te krijgen.. had je het gisteren al willen doen
aint that just the way that life goes down down down down
gawd i love sub tags
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:23 schreef Pien85 het volgende:
TrueNja, ze is wel heel erg openminded hoor, gelukkig
![]()
iemand heeft me heel duidelijk gemaakt dat ik niet perfect ben maar wazigquote:Op donderdag 30 april 2009 11:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben als je perfect wilt zijn, Duimelotje.
Soms is het jagen ook gewoon leuk en als je meteen al hebt wat je wilde, valt t dan tegen...quote:Op donderdag 30 april 2009 11:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja he?
Als ik dit, wat ik nu weet, een paar maanden geleden had toegepast... had ik me nu vast veel beter gevoeld.
And you're so right. Wat ben je stiekem toch een genot om naar te luisteren
Neuj, da's eng. Dat komt te snel te dichtbijquote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms is het jagen ook gewoon leuk en als je meteen al hebt wat je wilde, valt t dan tegen...
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef KudFokker het volgende:
Man o man, wat was het gezellig gisteren!
Alleen het meisje was niet naar de stad gekomen omdat het meisje waar ze op verjaardag zat niet wou...!
nou valt tegen, dan heb je gejaagd en gevangen en is de lol er daarna gewoon vanaf hequote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms is het jagen ook gewoon leuk en als je meteen al hebt wat je wilde, valt t dan tegen...
Heb je diegene niet verkeerd begrepen dan ofzo?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
iemand heeft me heel duidelijk gemaakt dat ik niet perfect ben maar wazig
Dus ze zit liever gezellig bij der goede vriendin dan dat ze door jouw vieze schwanz gepaald wordt in een klein donker hoekje?! gek zeg...quote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef KudFokker het volgende:
Man o man, wat was het gezellig gisteren!
Alleen het meisje was niet naar de stad gekomen omdat het meisje waar ze op verjaardag zat niet wou...!
Nja snap het ook wel hoor...quote:
Dat kan ookquote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj, da's eng. Dat komt te snel te dichtbij
en dat kan ook...quote:Op donderdag 30 april 2009 11:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou valt tegen, dan heb je gejaagd en gevangen en is de lol er daarna gewoon vanaf he
op naar een nieuwe prooi
als het niet zo makkelijk gaat is t veul interessanter
nee die zei letterlijk: ik vind je wazig, krijgt geen hoogte van mequote:Op donderdag 30 april 2009 11:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je diegene niet verkeerd begrepen dan ofzo?![]()
En ik heb spijt dat ik voor morgen niet gewoon vrij heb gevraagd.
Ik ben verplicht vrijquote:Op donderdag 30 april 2009 11:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je diegene niet verkeerd begrepen dan ofzo?![]()
En ik heb spijt dat ik voor morgen niet gewoon vrij heb gevraagd.
Ow, zo kun je het ook zien. Ik dacht dat die vriendin liever wilde dat ze bleef. Nou ja, gissen heeft geen zin. Dat wordt gewoon vrijdag haar weer zien.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja snap het ook wel hoor...
Als je op een verjaardag zit dat je niet in je eentje weg gaat...
Vandaag is ze in Amsterdam
Dus dan zie ik haar vrijdag pas
ik vind meestal iedereen snel minder leuk dan gedacht, ze zijn wel leuk en aardig hoor maar niet leuk leuk LEUKquote:Op donderdag 30 april 2009 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dat kan ook...
En soms is iemand gewoon minder leuk dan je dacht
Hahahaquote:Op donderdag 30 april 2009 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan ook
[..]
en dat kan ook...
En soms is iemand gewoon minder leuk dan je dacht
Misschien dat ie wel vatbaar is voor je charme?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee die zei letterlijk: ik vind je wazig, krijgt geen hoogte van me
en ik ben nog wel zo'n open boek.
dus ik doorvragen en uitleg proberen te krijgen, maar daar heeft ie t lef niet voor
quote:
Ik had haar een liedje gestuurd (Jason Reeves - you in a song) en daar is ze nu helemaal verslaafd aanquote:Op donderdag 30 april 2009 11:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, zo kun je het ook zien. Ik dacht dat die vriendin liever wilde dat ze bleef. Nou ja, gissen heeft geen zin. Dat wordt gewoon vrijdag haar weer zien.
nee dat is t niet, heb nml totaal niets van mijn charmes op m los gelaten (nog)quote:Op donderdag 30 april 2009 11:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien dat ie wel vatbaar is voor je charme?
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jullie mannen hebben dat gewoon niet door
totdat jullie met gebroken hartjes achter blijven
Hoezo?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha
Volgens mij heeft JB een ego boot gehad
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Mental image van kleine vrouwtjes die aan een been gaan hangen zonder merkbaar effect in bewegingsvrijheid.
Ben je oranje ipv blauw ivm queensdayquote:
how true!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Sry dawg,, you're on your own!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]jij zou er weinig van merken, denk dat dawg daar meer last van zal hebben die is een stukje kleiner gheghe
Van de week kreeg ik te horen dat ik niet zo goed in verleiden was..quote:Op donderdag 30 april 2009 11:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een hoge dunk van ons zeg.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Blijkbaarquote:Op donderdag 30 april 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben je oranje ipv blauw ivm queensday?
Je komt zo vast vol vertrouwen over en uitgerust en kalm alsof je goed weet waar je staat. Klopt het?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Dat bedoelde ik idd
[..]
Hoezo?
sja pure ervaring die nu spreekt natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 11:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een hoge dunk van ons zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus eigenlijk ligt het gewoon aan jezelf dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dat is t niet, heb nml totaal niets van mijn charmes op m los gelaten (nog)
ze is gewoon flink genomen vannacht dat is hetquote:Op donderdag 30 april 2009 11:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Je komt zo vast vol vertrouwen over en uitgerust en kalm alsof je goed weet waar je staat. Klopt het?
nee ik ben een open boekquote:Op donderdag 30 april 2009 11:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ligt het gewoon aan jezelf dan?
whehequote:Op donderdag 30 april 2009 11:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ik ben een open boek
ik denk dat hij dyslectie heeft en daarom geen hoogte van me kan krijgen
* duimelot ziet een zbbrox onder de douche staan nuquote:Op donderdag 30 april 2009 11:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Sry dawg,, you're on your own!
* zbbrox gaat douchen
ja maar snuit, jij hebt me irl ontmoet, zeg nu zelf ik ben toch niet echt wazig ofzo he!?!?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wheheheb vaker gehoord dat iemand zichzelf een open boek vond, alleen haar gezicht lezen was een hels karwei! kon nooit zien wat ze dacht..
Een heel dik boek met verrassende wendingen misschien? Dat het daaraan ligt?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ik ben een open boek
ik denk dat hij dyslectie heeft en daarom geen hoogte van me kan krijgen
Hehehequote:Op donderdag 30 april 2009 11:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze is gewoon flink genomen vannacht dat is het
Nou, zooooo lang heb ik je niet gezien, alleen je gedrag, gezichtsuitdrukking en woorden komen soms niet met elkaar overeen en dan is het wel lastig om de juist bedoelde eruit te pikkenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar snuit, jij hebt me irl ontmoet, zeg nu zelf ik ben toch niet echt wazig ofzo he!?!?
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* duimelot ziet een zbbrox onder de douche staan nu![]()
![]()
pfffffffff krijg t me opeens toch warm, nog 10 minuutjes kunnen we richting zwembad om af te koelen!
Ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Je komt zo vast vol vertrouwen over en uitgerust en kalm alsof je goed weet waar je staat. Klopt het?
Dan had hij toch gelijk? Kan ik me daar mooi op voorbereiden voor volgende week.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, zooooo lang heb ik je niet gezien, alleen je gedrag, gezichtsuitdrukking en woorden komen soms niet met elkaar overeen en dan is het wel lastig om de juist bedoelde eruit te pikken
Dan is het altijd het gezicht. In mijn geval wel iig.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, zooooo lang heb ik je niet gezien, alleen je gedrag, gezichtsuitdrukking en woorden komen soms niet met elkaar overeen en dan is het wel lastig om de juist bedoelde eruit te pikken
Try us.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
En toen dacht ik: ik ga nog meer zeggen, maar dat is eigenlijk niet nodig
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze is gewoon flink genomen vannacht dat is het
Dank jequote:
Jouw gezicht is ook ECHT een open boekquote:Op donderdag 30 april 2009 11:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan is het altijd het gezicht. In mijn geval wel iig.
Je werd 2x uit je slaap gehaald.quote:
Ik kom zeker niet. Ik en mijn ex gaan aan kinderruil doen. Ze gaan nu vrijdag ipv zondag en komen vrijdag ipv zondag weer terug. Zijn ze fijn hier met moederdag, en hij moet toch werken in dat weekend, dan zouden ze de hele dag bij opa en oma zitten.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan had hij toch gelijk? Kan ik me daar mooi op voorbereiden voor volgende week.
Ik weet het. Damn those eyes..quote:Op donderdag 30 april 2009 11:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jouw gezicht is ook ECHT een open boek![]()
eigenlijk heb ik echt al veel foksters gezien
Je broer?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:47 schreef zbbrox het volgende:
ben een leuke manskerel aan het ranselen om hier eens te komen kijken... zullen jullie lief voor m zijn?
Dat was een keer door de wekker die ik vergeten was af te zetten en een keer weet ik niet precies, maar niet door sex hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 11:47 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Je werd 2x uit je slaap gehaald.
Jijzelf dus
oh niet!?!?!?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar jij bent wel een open boek, lees ik net.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kom zeker niet. Ik en mijn ex gaan aan kinderruil doen. Ze gaan nu vrijdag ipv zondag en komen vrijdag ipv zondag weer terug. Zijn ze fijn hier met moederdag, en hij moet toch werken in dat weekend, dan zouden ze de hele dag bij opa en oma zitten.
Hoi, jij nog leuke dingen gepland voor vandaag? Zometeen eerst ff kijken op de kruisstraat en dan door naar het stroomhuisje denk ik.quote:
Nee mn broer zit niet op teh interwebz.quote:
well i think of that anywaysquote:Op donderdag 30 april 2009 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was een keer door de wekker die ik vergeten was af te zetten en een keer weet ik niet precies, maar niet door sex hoor
Jups! Over een paar uur afgesproken in de stad. Kruisstraat, wat is daar te doen dan? Het echte feest vindt plaats in het centrumquote:Op donderdag 30 april 2009 11:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hoi, jij nog leuke dingen gepland voor vandaag? Zometeen eerst ff kijken op de kruisstraat en dan door naar het stroomhuisje denk ik.
Moet zo nog ff rondbellen wie hoe laat en waar naartoe gaat.
euh snuit was misschien niet de juiste om dat te vragen omdat ik t bloedheet van hem kreeg enzoquote:Op donderdag 30 april 2009 11:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan had hij toch gelijk? Kan ik me daar mooi op voorbereiden voor volgende week.
whehehe.. kan ik me voorstellen. Ik zou het ook vreemd vinden als mijn zusje meedeed hierquote:Op donderdag 30 april 2009 11:49 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nee mn broer zit niet op teh interwebz.Mn zus wel, maar liever heb ik helemaal geen directe familie die hier ook komt kijken.
En ik?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vond het stiekem best moeilijkMaar dat kan ook aan mijn gebrek aan vrouwenleeskunde zijn
Niet dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:49 schreef zbbrox het volgende:
[..]
well i think of that anyways
ik had nog 3 wekkers aan staan.. die hadden neit door dat het een doordeweekse vrije dag was
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh snuit was misschien niet de juiste om dat te vragen omdat ik t bloedheet van hem kreeg enzo![]()
ik ben wel een openboek!
Kruisstraat hebben ze allerlei kraampjes e.d. Gewoon leuk om ff rond te slenteren voordat het echte werk begint.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups! Over een paar uur afgesproken in de stad. Kruisstraat, wat is daar te doen dan? Het echte feest vindt plaats in het centrum
En ik ben gevleid doordat jij zegt dat je het als een voorrecht ziet.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Ik voel het nog steeds als voorrecht dat ik 1 vd weinige hier ben die jou gezien heeft
Aha. Weer wat geleerdquote:Op donderdag 30 april 2009 11:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kruisstraat hebben ze allerlei kraampjes e.d. Gewoon leuk om ff rond te slenteren voordat het echte werk begint.
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh snuit was misschien niet de juiste om dat te vragen omdat ik t bloedheet van hem kreeg enzo![]()
ik ben wel een openboek!
Ook bij jou vind ik het moeilijk... Soms heb ik het idee dat je hetzelfde dacht als je doggie alleen niet kon.quote:
en dat je een toffe vriendin geworden ben!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En ik ben gevleid doordat jij zegt dat je het als een voorrecht ziet.
Ben ook blij dat ik je ook IRL ken
Daar kom ik volgende week nog op terug.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee weet ik, jij vind me ook een openboek he
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook bij jou vind ik het moeilijk... Soms heb ik het idee dat je hetzelfde dacht als je doggie alleen niet kon.en soms was je heerlijk dromerig
Maar een koekiemonster ben je wel!
zo, als dat niet vaag is
au revoir.. dont pee in the water!!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:56 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooooooooo zit vol met visoenen van gloeiende remschijven en douchende zbbroxen ik ga afkoelen...veel plezier vandaag allemaal tot later
Ik begrijp het welquote:Op donderdag 30 april 2009 11:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook bij jou vind ik het moeilijk... Soms heb ik het idee dat je hetzelfde dacht als je doggie alleen niet kon.en soms was je heerlijk dromerig
Maar een koekiemonster ben je wel!
zo, als dat niet vaag is
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maarreh.. laat hem me maar pm'en dan, want ik zal waarschijnlijk zijn eerste post missen hier. Lekker naar buiten zometeen
Of toch..?quote:
1 Dagquote:Op donderdag 30 april 2009 10:57 schreef dawg het volgende:
Hoe lang lurk je hier al?
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
au revoir.. dont pee in the water!!
Haha, nou, duidelijk... je weet niet wat der doggie bij mij deed.. heb er nog last van.. :Squote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]zoooooooo overduidelijk nu hoe JB was niets vaags aan
Nee, dat weet ikquote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef dawg het volgende:
Ik vind JBtje eigenlijk helemaal niet zo moeilijk te peilen.
Ja!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel
En ja, ik kan veel eten he?
hehequote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef hardromacore het volgende:
[..]
1 Dag
Ik zeg niet dan mijn relaas de waarheid is, wil alleen iets onder de aandacht brengen, waar tevens naar gevraagd werd.
Dat we hier ondertussen weer 4 pages verder zijn heeft natuurlijk niets met een slowchat te maken..
Nee, had ff een dipje toen ik dat neerkwakte.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha. Weer wat geleerd
Heb je nog met je meid gesproken over je twijfels?
Okayquote:Op donderdag 30 april 2009 11:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, had ff een dipje toen ik dat neerkwakte.
Vind het wel prima zo hoe het gaat.
Dat soort dingen kan je beter niet "forceren "en ik laat het zijn beloop. Vind ik zelf het beste.quote:
Dat heb ik gedaan.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Niemand blij met mijn aanwezigheid hier?
Achja dan niet
Lucky bastard is die vent die jij een geweldige nacht hebt bezorgd!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgenmiddag!
Brakheid valt mee. Ben net weer thuis gearriveerd!
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan je beter niet "forceren "en ik laat het zijn beloop. Vind ik zelf het beste.
Gelukkigquote:
Je weet wel beterquote:Op donderdag 30 april 2009 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Niemand blij met mijn aanwezigheid hier?
Achja dan niet
Gisteravond nog met een paar "blonde kennissen" gezellig gehad, dus ik heb niks te klagen .quote:Op donderdag 30 april 2009 12:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik gun je alles wat je je maar wensen wilt
Geen idee.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:09 schreef dawg het volgende:
Hoe laat begint dat gedoe bij de Witte Dame eigenlijk?
14:00quote:Op donderdag 30 april 2009 12:09 schreef dawg het volgende:
Hoe laat begint dat gedoe bij de Witte Dame eigenlijk?
soms twijfel ik wel hoorquote:
Het lijkt me dat je de insteek van een beginnnde Op niet uit het oog moet verliezen. Ik wil jullie wereldje niet kapot prikken maar zo is het alleen uitnodigend voor kwebbeltantes..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan.
Je snapt toch wel dat je dat niet serieus moet nemen na een dag lurken
http://www.nu.nl/algemeen(...)ninklijk-bezoek.htmlquote:Op donderdag 30 april 2009 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
soms twijfel ik wel hoor
Maar oke, tis koninginnedag![]()
Wow zie net op ned 1 iets van een ongeluk geweest is ofzo.. eens kijken wat er gebeurd is.
heftig..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)ninklijk-bezoek.html
iets af lassen.. dat is toch gewoon je werk afmaken.. vreemd woord eigenlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 12:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heftig..
Ben benieuwd hoe het verder gaat.
edit: ow alles wordt afgelast zeggen ze net.. logisch ook wel.
Weet je wat pas een vreemd woord is.. bijschaven.. 'we gaan dit even bijschaven'quote:Op donderdag 30 april 2009 12:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
iets af lassen.. dat is toch gewoon je werk afmaken.. vreemd woord eigenlijk
Maar met bijschaven schaaf je er ook iets af, je werkt het bij. Dus dat woord klopt dan toch meer dan aflassenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet je wat pas een vreemd woord is.. bijschaven.. 'we gaan dit even bijschaven'
bijschaven kan niet, eraf schaven wel.
met bijschaven hoef je niet perse iets er af te schaven.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar met bijschaven schaaf je er ook iets af, je werkt het bij. Dus dat woord klopt dan toch meer dan aflassen
Ja, wij zijnhet echt nooit eens hequote:Op donderdag 30 april 2009 12:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Veel ruzie maken leer je elkaar wel kennen.
was positief bedoeld hoor
Ik ben minder meubilair hier dan ik wasquote:Op donderdag 30 april 2009 12:12 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je de insteek van een beginnnde Op niet uit het oog moet verliezen. Ik wil jullie wereldje niet kapot prikken maar zo is het alleen uitnodigend voor kwebbeltantes..
Ik kan prima de schimmel bijwerken..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
met bijschaven hoef je niet perse iets er af te schaven.
ik wil jou wel eens met een kaas en een kaasschaaf er iets bij te zien schaven
Stoelen! dat is pas leuk meubilair!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben minder meubilair hier dan ik was
En dat komt idd mede doordat het een beetje TE is vaak.
Het is ook niet aflassen, maar afgelasten.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
iets af lassen.. dat is toch gewoon je werk afmaken.. vreemd woord eigenlijk
kijk, dan is het duidelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is ook niet aflassen, maar afgelasten.
En users zoals KudFokker maken het er niet beter op.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben minder meubilair hier dan ik was
En dat komt idd mede doordat het een beetje TE is vaak.
toch schaaf je er op dat moment toch echt iets vanafquote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kan prima de schimmel bijwerken..door even de kaas bij te schaven
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kijk, dan is het duidelijkwant als iets afgelast is is het klaar! en klopt het wel
Maar als jij zo bij de hand bent, heb ik je toch ook niet bij de hand?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
toch schaaf je er op dat moment toch echt iets vanaf
Die is niet eens zo erg hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef dawg het volgende:
[..]
En users zoals KudFokker maken het er niet beter op.
Dat zou er nog eens bij moeten komen zeg!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar als jij zo bij de hand bent, heb ik je toch ook niet bij de hand?
of we kunnen gewoon accepteren dat het zo is, en ipv er over te zeuren diegene die dat doen (ik bijvoorbeeld) gewoon zo af en toe een spank gevenquote:
Die willen we je vast ook wel geven zonder dat je irritant doet hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 12:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
of we kunnen gewoon accepteren dat het zo is, en ipv er over te zeuren diegene die dat doen (ik bijvoorbeeld) gewoon zo af en toe een spank geven
dat sowieso niet.. harde schijf eruit trekken, in een andere computer steken en je kan alles nog kopieerenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:36 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kan niet meer inloggen onder mijn account op mijn computer.![]()
Nu ben ik waarschijnlijk al mijn bestanden kwijt.
Hee, van mij mag t, ik zeg alleen dat dat 1 van de redenen is dat ik er zelf minder ben.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
of we kunnen gewoon accepteren dat het zo is, en ipv er over te zeuren diegene die dat doen (ik bijvoorbeeld) gewoon zo af en toe een spank geven
Maar ik ben lief!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die willen we je vast ook wel geven zonder dat je irritant doet hoor
Ja ben ik het wel mee eens. 'Vroeger' was er nog weleens een redelijk ontopic discussie, vroeger was gewoon alles beter.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is niet eens zo erg hoor.
Okee, zn manier van posten wekt af en toe irritatie op, maar hij is niet iemand die heel erg onderonsjes heeft met iedereen.
Die zijn het minst uitnodigend.
O, leuke muziek he gisteren, op MSN?
Ja
En met dat pluisje op je neus laatst!
Ja,lache he...
Dat dus,ik maak me daar ook wel schuldig aan af en toe, maar sommigen maken er een sport van. En soms is het gewoon niet leuk meer.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, van mij mag t, ik zeg alleen dat dat 1 van de redenen is dat ik er zelf minder ben.
Vind het gewoon niet zo leuk zo.
Misschien moeten we in de OP gaan zetten dat we niet meer mogen meetenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, van mij mag t, ik zeg alleen dat dat 1 van de redenen is dat ik er zelf minder ben.
Vind het gewoon niet zo leuk zo.
Volgens mij hebben steeds meer mensen dat hier..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:38 schreef dawg het volgende:
Al heb ik trouwens sowieso veel minder met fok de laatste tijd.
Dat is wel erg drastisch maar misschien als laatste redmiddel.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat sowieso niet.. harde schijf eruit trekken, in een andere computer steken en je kan alles nog kopieeren
Des te leuker om te doenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar ik ben lief!dat hoor je niet zomaar bij mij te doen..
we geven ruimte aan nieuwe broekiesquote:Op donderdag 30 april 2009 12:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben steeds meer mensen dat hier..
Drastisch? dat stelt juist niks voorquote:Op donderdag 30 april 2009 12:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel erg drastisch maar misschien als laatste redmiddel.
Dat heb ik dan waarschijnlijk gemist. Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben steeds meer mensen dat hier..
en waar moet ik dan heen?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
we geven ruimte aan nieuwe broekies
zoooooooo drastisch is het helemaal niet.. maar die comp. is dus niet iets om je zorgen over te maken op deze mooie dag!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel erg drastisch maar misschien als laatste redmiddel.
Merk het vaak bij mezelf.. en af en toe wordt er wel eens een opmerking in die zin gemaakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat heb ik dan waarschijnlijk gemist. Waarom denk je dat?
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Des te leuker om te doen![]()
En zo lief ben jij volgens mij niet
Dan zou ik toch eerst een andere computer moeten hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Drastisch? dat stelt juist niks voor
Simpelste oplossing
Heb je weer wat geleerd vandaagquote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is een first dat ik dit hoor
en de volgende keer geen wachtwoord erop zetten.. boeiend dat je mams je porno ziet...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eerst een andere computer moeten hebben.
Waarom jij dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Merk het vaak bij mezelf.. en af en toe wordt er wel eens een opmerking in die zin gemaakt.
Ik baal er van.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zoooooooo drastisch is het helemaal niet.. maar die comp. is dus niet iets om je zorgen over te maken op deze mooie dag!
Dankjequote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef dawg het volgende:
Tijn: http://support.microsoft.com/kb/321305/nl
familie.. vrienden.. kennissen?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eerst een andere computer moeten hebben.
geleerd?! dacht het niet, alleen wat gehoord....quote:Op donderdag 30 april 2009 12:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je weer wat geleerd vandaag
Ik woon op mijzelf dus dat kan sowieso al niet gebeuren.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en de volgende keer geen wachtwoord erop zetten.. boeiend dat je mams je porno ziet...
Zelfde reden als JB.. en steeds meer geheimzinnig gedoe en dergelijke.quote:
Aah ook goedquote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geleerd?! dacht het niet, alleen wat gehoord....Hmmm, ik ben er onlangs achter gekomen dat vrouwen naarmate ze ouder worden steeds knapper worden (tot the point of no return en dan is er geen houden meer aan en zakt alles naar beneden), doordat ze beter weten wie ze zijn en dat ook uitstralen
Nee, dat was gewoon een conclusie die ik met een vriend trok toen we op een terrasje zaten. Die jonge wulpse meiden met goddelijke aarschjes en ferm priemende borstjes zagen er top uit! goed batsbaar, maar hun hoofd straalde gewoon niet uit waarvan wij dachten.. PRRRRRRRRRRRRRRRR you make me horny!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah ook goed
Dus jij gaat nu achter de oudere vrouwen aan?
Ik weet niet eens wat het probleem is. Ik ben een functioneel digibeet en heb dus geen verstand van computers. Als mij account gelocked is kan ik toch op een andere computer niet meer bij mijn bestanden=quote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
familie.. vrienden.. kennissen?
Dus je zoekt nu naar de jonge wulpse meiden met goddelijke aarschjes en ferm priemende borstjes die ook nog een hoofd hebben die ervoor zorgt dat jij denkt: prrrrr you make me horny..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee, dat was gewoon een conclusie die ik met een vriend trok toen we op een terrasje zaten. Die jonge wulpse meiden met goddelijke aarschjes en ferm priemende borstjes zagen er top uit! goed batsbaar, maar hun hoofd straalde gewoon niet uit waarvan wij dachten.. PRRRRRRRRRRRRRRRR you make me horny!
Ik zoek niet!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus je zoekt nu naar de jonge wulpse meiden met goddelijke aarschjes en ferm priemende borstjes die ook nog een hoofd hebben die ervoor zorgt dat jij denkt: prrrrr you make me horny..
wat een eisen
Waar vind jij zulke vrouwen?quote:
Hoe komt het dat je dan nog steeds single bent?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
op straat, in de kroeg, onder de brug, overal waar ik kom!
Dat staat nog altijd los van het eisenpakketquote:
Dat ik ze tegen kom wil nog niet zeggen dat ik gelijk verliefd ben.. En mocht het zo zijn dat ik verliefd ben, dan moet zij ook nog verliefd op mij worden. Nu ben ik natuurlijk gewoon heel tof, en de kans dat ze verliefd wordt op mij is groter dan de kans is dat jij vandaag helemaal niets eet. Maar toch.. het moet allemaal maar net klikkenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je dan nog steeds single bent?
Weet je? Jouw houding stoort me echt enorm.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:12 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je de insteek van een beginnnde Op niet uit het oog moet verliezen. Ik wil jullie wereldje niet kapot prikken maar zo is het alleen uitnodigend voor kwebbeltantes..
Daar heb je een goed punt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ik ze tegen kom wil nog niet zeggen dat ik gelijk verliefd ben.. En mocht het zo zijn dat ik verliefd ben, dan moet zij ook nog verliefd op mij worden. Nu ben ik natuurlijk gewoon heel tof, en de kans dat ze verliefd wordt op mij is groter dan de kans is dat jij vandaag helemaal niets eet. Maar toch.. het moet allemaal maar net klikken
Hoi MNRquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ik ze tegen kom wil nog niet zeggen dat ik gelijk verliefd ben.. En mocht het zo zijn dat ik verliefd ben, dan moet zij ook nog verliefd op mij worden. Nu ben ik natuurlijk gewoon heel tof, en de kans dat ze verliefd wordt op mij is groter dan de kans is dat jij vandaag helemaal niets eet. Maar toch.. het moet allemaal maar net klikken
Jazekerquote:Op donderdag 30 april 2009 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi MNR![]()
Ga je nog iets leuks doen vandaag?
Dus als ik vandaag niks meer eet wordt Snuit verliefd op een meisje.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als ik vandaag niks meer eet wordt Snuit verliefd op een meisje.
Ik ga zo naar een aantal optredens toe bij mij in de buurt.quote:
Nee, het gaat om de kans he! en die kans is gewoon vrij klein over het algemeen...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als ik vandaag niks meer eet wordt Snuit verliefd op een meisje.
Dus met al die vrouwen die je ontmoet klikt het nooit zo? Of hoe moet ik dat lezen dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee ik het gewoon letterlijk.quote:
Heel goed!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga zo naar een aantal optredens toe bij mij in de buurt.Nog geen 500 meter lopen.
![]()
Elk jaar is er met konininnendag een festivaltje met een paar bandjes.
Laterquote:Op donderdag 30 april 2009 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de kans he! en die kans is gewoon vrij klein over het algemeen...
Maargoed, ik ga er vandoor, vrouwenharten breken.. daaaaag
Er zit een wereld van verschil tussen klikken en klikken. Er zijn er niet veel waarvan mijn hart 24/7 sneller gaat kloppen. Maar wel waar het goed mee klikt. Ik denk dat dit voor iedereen wel geld..quote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus met al die vrouwen die je ontmoet klikt het nooit zo? Of hoe moet ik dat lezen dan?
Veel plezier.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik ga ff naar de supermarkt. Even frisse lucht halen, zeg maar.
Awwwwwquote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik het gewoon letterlijk.Zoals een goed autist betaamd.
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Awwwww
Dat vind ik zo lief dat je dat over jezelf zegt!
Goed bezig Tijn! Echt, ik meen het gewoon.. Ben even speechless..
Hoi Autoquote:Op donderdag 30 april 2009 13:13 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal
Cue; heb je een andere laptop?
Ja eens. Maar wilde toch even vragen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er zit een wereld van verschil tussen klikken en klikken. Er zijn er niet veel waarvan mijn hart 24/7 sneller gaat kloppen. Maar wel waar het goed mee klikt. Ik denk dat dit voor iedereen wel geld..
maargoed, zoals ik zei, ik ben er weg van!
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:13 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal
Cue; heb je een andere laptop?
Ooo dat is fijn! Beter iets dan nietsquote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]nee heb m'n oude computer even geleent van m'n broer
Iddquote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo dat is fijn! Beter iets dan niets
Maar dawg waarom ben jij hier steeds minder dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:16 schreef dawg het volgende:
Haha inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
IddToch beetje vermaak
Jij nog plannen?
Lol.. mooie blaarlippen dusquote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha inderdaad.
Mijn achterneefje is vandaag drie geworden, dus ik ga straks even naar z'n verjaardag. Hij heeft afgelopen zondag de BBQ een kusje gegeven, dus ben benieuwd hoe hij eruit ziet
[Hij zei; Ahhh lieve BBQ, lief vleesje, KUSJE....]
Ga jij verder nog iets doen?
Ja, mijn neefje is niet echt een kus-fan, dus waarschijnlijk heeft hij hem maar net geraakt, maar ik ben benieuwdquote:Op donderdag 30 april 2009 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lol.. mooie blaarlippen dus
Rond 6en komt een vriendin langs, gaan we even wat eten en daarna de stad in
Maak er maar een foto vnquote:Op donderdag 30 april 2009 13:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, mijn neefje is niet echt een kus-fan, dus waarschijnlijk heeft hij hem maar net geraakt, maar ik ben benieuwd
Ooo gezellig!
De sfeer, ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dawg waarom ben jij hier steeds minder dan?
Haha, ik zal kijkenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maak er maar een foto vn
Dat is wel de bedoeling
Maar je komt dus nog wel even naar de meet, dat is wel gezellig danquote:
Jah niet echt leuk voor vandaag. Ze zijn zelfs van plan om alle activiteiten te staken.. over het hele landquote:Op donderdag 30 april 2009 13:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik zal kijken
Och, zal wel goed komen toch?
Pff... Ik zie net een filmpje op RTL.nlTering...
![]()
![]()
Ik denk dat ze dat beter in A'dam (/Museumplein) niet kunnen doen... Dan breekt helemaal de pleuris uit (in de zin van, "100.000" man die opeens terug naar huis gaat / niets meer kan doen / bladiebla). Ben benieuwd! Ik "hoop" dat het "gewoon" een hartaanval/beroerte/iets in die richting is.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah niet echt leuk voor vandaag. Ze zijn zelfs van plan om alle activiteiten te staken.. over het hele land
Hoe gaat het nu eigenlijk met je gezondheid?quote:
Daar houden ze dan wel rekening mee natuurlijk. Of ze gaan het versoberen. Ik merk het vanzelf wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ze dat beter in A'dam (/Museumplein) niet kunnen doen... Dan breekt helemaal de pleuris uit (in de zin van, "100.000" man die opeens terug naar huis gaat / niets meer kan doen / bladiebla). Ben benieuwd! Ik "hoop" dat het "gewoon" een hartaanval/beroerte/iets in die richting is.
[..]
Hoe gaat het nu eigenlijk met je gezondheid?
Als ik eerlijk ben denk ik dat hij de bus wilde rammen, maar te laat (of te vroeg) was en toen "maar" op het monument af ging...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar houden ze dan wel rekening mee natuurlijk. Of ze gaan het versoberen. Ik merk het vanzelf wel.
Al denk ik niet dat dit een aanslag is.. want dan is het wel heel slecht gedaan.
goede timing heb je.. op nieuws idd de vermoedens dat hij het hele parcours gevolgd heeft en dergelijke.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben denk ik dat hij de bus wilde rammen, maar te laat (of te vroeg) was en toen "maar" op het monument af ging...
Oh? Ik heb hier geen tv bij de handquote:Op donderdag 30 april 2009 13:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
goede timing heb je.. op nieuws idd de vermoedens dat hij het hele parcours gevolgd heeft en dergelijke.
Was al bang dat ik je alles dubbel ging vertellen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh? Ik heb hier geen tv bij de hand
Serieus? Sick...
Maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 13:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Was al bang dat ik je alles dubbel ging vertellen.
1 dode is nu bevestigd.. zouden het mogelijk 4 zijn.
zbbrox.. ja niet echt lekker
dat moet je maar eens lekker doenquote:
Zo eventjes gedaan! Zo meteen weer terug maar dan met een radiootje dan kan ik een beetje het nieuws volgen!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat moet je maar eens lekker doen
Vind ik ookquote:Op donderdag 30 april 2009 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben nu wel de persconferentie aan het volgen. MAar ga straks nog wel even de stad in. Neem aan dat er in Enschede nog wel ergnes een kroegje open is/blijft
Bedoel, het is erg, maar alles daarvoor stoppen vind ik ook net wat overdreven
Ja, cafe's staan natuurlijk los van het Oranje Comité. Hier is een bandje ook afgelast die door het Comité ingehuurd was, maar in een café/zaal gaat een ander bandje blijkbaar wel door.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou schijnt hier ook de activiteiten afgelast te zijn.. cafe's nog wel open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef automatic_ het volgende:
Ja, cafe's staan natuurlijk los van het Oranje Comité. Hier is een bandje ook afgelast die door het Comité ingehuurd was, maar in een café/zaal gaat een ander bandje blijkbaar wel door.owja! dus geen grote blaar dat ie niks meer kon eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cafe's in amsterdam schijnen ook dicht te gaan over een uur, dus je weet het niet.Hmm dan neem ik aan dat je date niet doorgaatquote:Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had net een date voor vandaag. Geen nummer, msn of wat dan ook, alleen afgesproken om in hetzelfde cafe te zijn ergens in de avond. Maarja, die zit dicht nu.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Yup.. lekker dagje dus weer.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef Ofresca het volgende:
En de Mexicaanse griep is ook gearriveerd.
Misschien kan je dan voor de deur wachten...?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had net een date voor vandaag. Geen nummer, msn of wat dan ook, alleen afgesproken om in hetzelfde cafe te zijn ergens in de avond. Maarja, die zit dicht nu.
Ja, maar dat is onder controlequote:Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef Ofresca het volgende:
Jaaaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
owja! dus geen grote blaar dat ie niks meer kon eten?
Cafe's in amsterdam schijnen ook dicht te gaan over een uur, dus je weet het niet.
Nu maar hopen dat het een pandemie wordt waar die van 1347 schraal bij afsteekt!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef Ofresca het volgende:
Hehe, mjah alleen ik verwacht niet dat ze daarheen gaat en denkt: "oh misschien staat hij wel voor de deur". Het was meer zo van: "ben je hier morgen ook?" "ja". "ik ook, dan zien we elkaar dan welquote:Op donderdag 30 april 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien kan je dan voor de deur wachten...?
Ooo oke, dan is het inderdaad anders, hahaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hehe, mjah alleen ik verwacht niet dat ze daarheen gaat en denkt: "oh misschien staat hij wel voor de deur". Het was meer zo van: "ben je hier morgen ook?" "ja". "ik ook, dan zien we elkaar dan wel".
Nouja ze komt er blijkbaar vaker, dus dan ga ik er zaterdag maar gewoon naartoe.
lets hope not.. gadver, wil er niet aan denkenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het een pandemie wordt waar die van 1347 schraal bij afsteekt!
Ik geloof er niet zo in...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het een pandemie wordt waar die van 1347 schraal bij afsteekt!
Het zou voor Moeder Aarde beter zijn als drie-kwart van de mensheid van de aardbodem zou verdwijnen!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
lets hope not.. gadver, wil er niet aan denken![]()
We hebben maar voor een derde van de bevolking medicijnen
dat klopt jaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het zou voor Moeder Aarde beter zijn als drie-kwart van de mensheid van de aardbodem zou verdwijnen!
In sommige delen wel jaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het zou voor Moeder Aarde beter zijn als drie-kwart van de mensheid van de aardbodem zou verdwijnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |