Je werd 2x uit je slaap gehaald.quote:
Ik kom zeker niet. Ik en mijn ex gaan aan kinderruil doen. Ze gaan nu vrijdag ipv zondag en komen vrijdag ipv zondag weer terug. Zijn ze fijn hier met moederdag, en hij moet toch werken in dat weekend, dan zouden ze de hele dag bij opa en oma zitten.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan had hij toch gelijk? Kan ik me daar mooi op voorbereiden voor volgende week.
Ik weet het. Damn those eyes..quote:Op donderdag 30 april 2009 11:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jouw gezicht is ook ECHT een open boek![]()
eigenlijk heb ik echt al veel foksters gezien
Je broer?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:47 schreef zbbrox het volgende:
ben een leuke manskerel aan het ranselen om hier eens te komen kijken... zullen jullie lief voor m zijn?
Dat was een keer door de wekker die ik vergeten was af te zetten en een keer weet ik niet precies, maar niet door sex hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 11:47 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Je werd 2x uit je slaap gehaald.
Jijzelf dus
oh niet!?!?!?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, zooooo lang heb ik je niet gezien, alleen je gedrag, gezichtsuitdrukking en woorden komen soms niet met elkaar overeen en dan is het wel lastig om de juist bedoelde eruit te pikken
Maar jij bent wel een open boek, lees ik net.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kom zeker niet. Ik en mijn ex gaan aan kinderruil doen. Ze gaan nu vrijdag ipv zondag en komen vrijdag ipv zondag weer terug. Zijn ze fijn hier met moederdag, en hij moet toch werken in dat weekend, dan zouden ze de hele dag bij opa en oma zitten.
Hoi, jij nog leuke dingen gepland voor vandaag? Zometeen eerst ff kijken op de kruisstraat en dan door naar het stroomhuisje denk ik.quote:
Nee mn broer zit niet op teh interwebz.quote:
well i think of that anywaysquote:Op donderdag 30 april 2009 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was een keer door de wekker die ik vergeten was af te zetten en een keer weet ik niet precies, maar niet door sex hoor
Jups! Over een paar uur afgesproken in de stad. Kruisstraat, wat is daar te doen dan? Het echte feest vindt plaats in het centrumquote:Op donderdag 30 april 2009 11:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hoi, jij nog leuke dingen gepland voor vandaag? Zometeen eerst ff kijken op de kruisstraat en dan door naar het stroomhuisje denk ik.
Moet zo nog ff rondbellen wie hoe laat en waar naartoe gaat.
euh snuit was misschien niet de juiste om dat te vragen omdat ik t bloedheet van hem kreeg enzoquote:Op donderdag 30 april 2009 11:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan had hij toch gelijk? Kan ik me daar mooi op voorbereiden voor volgende week.
whehehe.. kan ik me voorstellen. Ik zou het ook vreemd vinden als mijn zusje meedeed hierquote:Op donderdag 30 april 2009 11:49 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nee mn broer zit niet op teh interwebz.Mn zus wel, maar liever heb ik helemaal geen directe familie die hier ook komt kijken.
En ik?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vond het stiekem best moeilijkMaar dat kan ook aan mijn gebrek aan vrouwenleeskunde zijn
Niet dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:49 schreef zbbrox het volgende:
[..]
well i think of that anyways
ik had nog 3 wekkers aan staan.. die hadden neit door dat het een doordeweekse vrije dag was
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh snuit was misschien niet de juiste om dat te vragen omdat ik t bloedheet van hem kreeg enzo![]()
ik ben wel een openboek!
Kruisstraat hebben ze allerlei kraampjes e.d. Gewoon leuk om ff rond te slenteren voordat het echte werk begint.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups! Over een paar uur afgesproken in de stad. Kruisstraat, wat is daar te doen dan? Het echte feest vindt plaats in het centrum
En ik ben gevleid doordat jij zegt dat je het als een voorrecht ziet.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Ik voel het nog steeds als voorrecht dat ik 1 vd weinige hier ben die jou gezien heeft
Aha. Weer wat geleerdquote:Op donderdag 30 april 2009 11:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kruisstraat hebben ze allerlei kraampjes e.d. Gewoon leuk om ff rond te slenteren voordat het echte werk begint.
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh snuit was misschien niet de juiste om dat te vragen omdat ik t bloedheet van hem kreeg enzo![]()
ik ben wel een openboek!
Ook bij jou vind ik het moeilijk... Soms heb ik het idee dat je hetzelfde dacht als je doggie alleen niet kon.quote:
en dat je een toffe vriendin geworden ben!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En ik ben gevleid doordat jij zegt dat je het als een voorrecht ziet.
Ben ook blij dat ik je ook IRL ken
Daar kom ik volgende week nog op terug.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee weet ik, jij vind me ook een openboek he
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook bij jou vind ik het moeilijk... Soms heb ik het idee dat je hetzelfde dacht als je doggie alleen niet kon.en soms was je heerlijk dromerig
Maar een koekiemonster ben je wel!
zo, als dat niet vaag is
au revoir.. dont pee in the water!!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:56 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooooooooo zit vol met visoenen van gloeiende remschijven en douchende zbbroxen ik ga afkoelen...veel plezier vandaag allemaal tot later
Ik begrijp het welquote:Op donderdag 30 april 2009 11:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook bij jou vind ik het moeilijk... Soms heb ik het idee dat je hetzelfde dacht als je doggie alleen niet kon.en soms was je heerlijk dromerig
Maar een koekiemonster ben je wel!
zo, als dat niet vaag is
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maarreh.. laat hem me maar pm'en dan, want ik zal waarschijnlijk zijn eerste post missen hier. Lekker naar buiten zometeen
Of toch..?quote:
1 Dagquote:Op donderdag 30 april 2009 10:57 schreef dawg het volgende:
Hoe lang lurk je hier al?
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
au revoir.. dont pee in the water!!
Haha, nou, duidelijk... je weet niet wat der doggie bij mij deed.. heb er nog last van.. :Squote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]zoooooooo overduidelijk nu hoe JB was niets vaags aan
Nee, dat weet ikquote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef dawg het volgende:
Ik vind JBtje eigenlijk helemaal niet zo moeilijk te peilen.
Ja!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel
En ja, ik kan veel eten he?
hehequote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef hardromacore het volgende:
[..]
1 Dag
Ik zeg niet dan mijn relaas de waarheid is, wil alleen iets onder de aandacht brengen, waar tevens naar gevraagd werd.
Dat we hier ondertussen weer 4 pages verder zijn heeft natuurlijk niets met een slowchat te maken..
Nee, had ff een dipje toen ik dat neerkwakte.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha. Weer wat geleerd
Heb je nog met je meid gesproken over je twijfels?
Okayquote:Op donderdag 30 april 2009 11:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, had ff een dipje toen ik dat neerkwakte.
Vind het wel prima zo hoe het gaat.
Dat soort dingen kan je beter niet "forceren "en ik laat het zijn beloop. Vind ik zelf het beste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |