how true!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jullie mannen hebben dat gewoon niet door
totdat jullie met gebroken hartjes achter blijven
Sry dawg,, you're on your own!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]jij zou er weinig van merken, denk dat dawg daar meer last van zal hebben die is een stukje kleiner gheghe
Van de week kreeg ik te horen dat ik niet zo goed in verleiden was..quote:Op donderdag 30 april 2009 11:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een hoge dunk van ons zeg.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Blijkbaarquote:Op donderdag 30 april 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben je oranje ipv blauw ivm queensday?
Je komt zo vast vol vertrouwen over en uitgerust en kalm alsof je goed weet waar je staat. Klopt het?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Dat bedoelde ik idd
[..]
Hoezo?
sja pure ervaring die nu spreekt natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 11:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een hoge dunk van ons zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus eigenlijk ligt het gewoon aan jezelf dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dat is t niet, heb nml totaal niets van mijn charmes op m los gelaten (nog)
ze is gewoon flink genomen vannacht dat is hetquote:Op donderdag 30 april 2009 11:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Je komt zo vast vol vertrouwen over en uitgerust en kalm alsof je goed weet waar je staat. Klopt het?
nee ik ben een open boekquote:Op donderdag 30 april 2009 11:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ligt het gewoon aan jezelf dan?
whehequote:Op donderdag 30 april 2009 11:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ik ben een open boek
ik denk dat hij dyslectie heeft en daarom geen hoogte van me kan krijgen
* duimelot ziet een zbbrox onder de douche staan nuquote:Op donderdag 30 april 2009 11:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Sry dawg,, you're on your own!
* zbbrox gaat douchen
ja maar snuit, jij hebt me irl ontmoet, zeg nu zelf ik ben toch niet echt wazig ofzo he!?!?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wheheheb vaker gehoord dat iemand zichzelf een open boek vond, alleen haar gezicht lezen was een hels karwei! kon nooit zien wat ze dacht..
Een heel dik boek met verrassende wendingen misschien? Dat het daaraan ligt?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ik ben een open boek
ik denk dat hij dyslectie heeft en daarom geen hoogte van me kan krijgen
Hehehequote:Op donderdag 30 april 2009 11:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze is gewoon flink genomen vannacht dat is het
Nou, zooooo lang heb ik je niet gezien, alleen je gedrag, gezichtsuitdrukking en woorden komen soms niet met elkaar overeen en dan is het wel lastig om de juist bedoelde eruit te pikkenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar snuit, jij hebt me irl ontmoet, zeg nu zelf ik ben toch niet echt wazig ofzo he!?!?
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* duimelot ziet een zbbrox onder de douche staan nu![]()
![]()
pfffffffff krijg t me opeens toch warm, nog 10 minuutjes kunnen we richting zwembad om af te koelen!
Ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Je komt zo vast vol vertrouwen over en uitgerust en kalm alsof je goed weet waar je staat. Klopt het?
Dan had hij toch gelijk? Kan ik me daar mooi op voorbereiden voor volgende week.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, zooooo lang heb ik je niet gezien, alleen je gedrag, gezichtsuitdrukking en woorden komen soms niet met elkaar overeen en dan is het wel lastig om de juist bedoelde eruit te pikken
Dan is het altijd het gezicht. In mijn geval wel iig.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, zooooo lang heb ik je niet gezien, alleen je gedrag, gezichtsuitdrukking en woorden komen soms niet met elkaar overeen en dan is het wel lastig om de juist bedoelde eruit te pikken
Try us.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
En toen dacht ik: ik ga nog meer zeggen, maar dat is eigenlijk niet nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |