Neuj, da's eng. Dat komt te snel te dichtbijquote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms is het jagen ook gewoon leuk en als je meteen al hebt wat je wilde, valt t dan tegen...
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef KudFokker het volgende:
Man o man, wat was het gezellig gisteren!
Alleen het meisje was niet naar de stad gekomen omdat het meisje waar ze op verjaardag zat niet wou...!
nou valt tegen, dan heb je gejaagd en gevangen en is de lol er daarna gewoon vanaf hequote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms is het jagen ook gewoon leuk en als je meteen al hebt wat je wilde, valt t dan tegen...
Heb je diegene niet verkeerd begrepen dan ofzo?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
iemand heeft me heel duidelijk gemaakt dat ik niet perfect ben maar wazig
Dus ze zit liever gezellig bij der goede vriendin dan dat ze door jouw vieze schwanz gepaald wordt in een klein donker hoekje?! gek zeg...quote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef KudFokker het volgende:
Man o man, wat was het gezellig gisteren!
Alleen het meisje was niet naar de stad gekomen omdat het meisje waar ze op verjaardag zat niet wou...!
Nja snap het ook wel hoor...quote:
Dat kan ookquote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj, da's eng. Dat komt te snel te dichtbij
en dat kan ook...quote:Op donderdag 30 april 2009 11:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou valt tegen, dan heb je gejaagd en gevangen en is de lol er daarna gewoon vanaf he
op naar een nieuwe prooi
als het niet zo makkelijk gaat is t veul interessanter
nee die zei letterlijk: ik vind je wazig, krijgt geen hoogte van mequote:Op donderdag 30 april 2009 11:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je diegene niet verkeerd begrepen dan ofzo?![]()
En ik heb spijt dat ik voor morgen niet gewoon vrij heb gevraagd.
Ik ben verplicht vrijquote:Op donderdag 30 april 2009 11:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je diegene niet verkeerd begrepen dan ofzo?![]()
En ik heb spijt dat ik voor morgen niet gewoon vrij heb gevraagd.
Ow, zo kun je het ook zien. Ik dacht dat die vriendin liever wilde dat ze bleef. Nou ja, gissen heeft geen zin. Dat wordt gewoon vrijdag haar weer zien.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja snap het ook wel hoor...
Als je op een verjaardag zit dat je niet in je eentje weg gaat...
Vandaag is ze in Amsterdam
Dus dan zie ik haar vrijdag pas
ik vind meestal iedereen snel minder leuk dan gedacht, ze zijn wel leuk en aardig hoor maar niet leuk leuk LEUKquote:Op donderdag 30 april 2009 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dat kan ook...
En soms is iemand gewoon minder leuk dan je dacht
Hahahaquote:Op donderdag 30 april 2009 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan ook
[..]
en dat kan ook...
En soms is iemand gewoon minder leuk dan je dacht
Misschien dat ie wel vatbaar is voor je charme?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee die zei letterlijk: ik vind je wazig, krijgt geen hoogte van me
en ik ben nog wel zo'n open boek.
dus ik doorvragen en uitleg proberen te krijgen, maar daar heeft ie t lef niet voor
quote:
Ik had haar een liedje gestuurd (Jason Reeves - you in a song) en daar is ze nu helemaal verslaafd aanquote:Op donderdag 30 april 2009 11:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, zo kun je het ook zien. Ik dacht dat die vriendin liever wilde dat ze bleef. Nou ja, gissen heeft geen zin. Dat wordt gewoon vrijdag haar weer zien.
nee dat is t niet, heb nml totaal niets van mijn charmes op m los gelaten (nog)quote:Op donderdag 30 april 2009 11:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien dat ie wel vatbaar is voor je charme?
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jullie mannen hebben dat gewoon niet door
totdat jullie met gebroken hartjes achter blijven
Hoezo?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha
Volgens mij heeft JB een ego boot gehad
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Mental image van kleine vrouwtjes die aan een been gaan hangen zonder merkbaar effect in bewegingsvrijheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |