Alleen zijn is stomquote:Op donderdag 30 april 2009 11:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, nu ben ik even alleen
Denk niet zoveel
Neequote:Op donderdag 30 april 2009 11:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Pien, weet je inmiddels al of ze hetero is of niet?
Leukquote:Op donderdag 30 april 2009 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Misschien dat ik even hier naar t centrum loop, is een vrijmarkt waarschijnlijk. (das overal)
Dat is, als er verder geen plannen zijn
Jij kwam hier binnen, las een pagina en dacht: nu ken ik iedereen die hier post?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:56 schreef hardromacore het volgende:
Laat ik zeggen dat dit wel een veredelde slowchat is natuurlijk, mensen die het leven ozo belangrijk vinden. Dat is een bepaalde tak van singles, die door ''assertiviteit'' wel zo een heel topic naar zich toe trekken pratend over zichzelf. Ik ken jullie beweegredenen niet waarom jullie hier zijn, het is vast en zeker niet alleen om maar gezellig bezig te zijn, maar vast ook een serieuze kant: miss zoekend naar het gemiste in jouw leven.
Dus blijf hier vooral jezelf en niet een meegaande assertieve ik zoek een community persoon.
Tot hier mijn pseudopsychologie en nu ben ik de hond aan het uitlaten
Jups.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En bovendien denk ik dat iedereen hier iets 'zoekt' niet alleen in de singles-reeks (zoals hij het stelt dan he... )
Amsterdamquote:Op donderdag 30 april 2009 11:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
pomtiedom! koffie smaakt goed... amsterdam/utrecht/haarlem of eindhovuh.. waar zal ik naartoe gaan?
hier stelt het allemaal niet zoveel voor en er was regen gemeld, had geen zin om in de regen te staan, maar de zon schijntquote:Op donderdag 30 april 2009 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn kindjes zijn bij een fietsenwinkel nu, waar nog meer kindje zijn en een luchtkussen enzo
En ik mis ze
Wilde eigenlijk met ze over de vrijmarkt lopen en een ijsje eten enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
V!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
pomtiedom! koffie smaakt goed... amsterdam/utrecht/haarlem of eindhovuh.. waar zal ik naartoe gaan?
begin in eindhovUHHHH DE GEKSTEEE.. dan trein je naar utreg.. dan naar haarlem.. en dan eindigen in amsterdam, de plaats om te zijn!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heel goed!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:09 schreef Pien85 het volgende:
NeeMaar ik kom steeds verder in mn vorderingen
![]()
'Hijs bezigquote:Op donderdag 30 april 2009 11:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen zijn is stomWaarom ben je alleen?
whehehe.. dat mag ookquote:Op donderdag 30 april 2009 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mag ik iedereen dan in de auto gooien en ergens anders naartoe rijden?
Vrijdag weerquote:Op donderdag 30 april 2009 11:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Heel goed!
Wanneer zie je haar weer?
En hoe pak je het aan?
Komen danquote:Op donderdag 30 april 2009 11:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb van meer leuke mensen gehoord dat die ook gingen..de verleiding!
hmmmm..
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben normaal wat creatiever ja![]()
Maar ik had geen zin om weeeeer een TT met sex erin te bedenkenJe had het kunnen beginnen met de aanhef van een mop over het koningshuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een vunzige mop dan.. om je reputatie hoog te houden..
Today we lived a thousand years
All we have is now
Pien meis, denk maar zo: als ze jou ook leuk vindt, maakt het niet uit. Maar ik vind het wel heel schattig, hehe.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vrijdag weerDan krijg ik iig het adres van de website waar ik haar kunst kan bekijken, daar staat vast een achternaam op ook, dus dan kan ik even zoeken
EN verder zie ik wel... ik moet even ergens een kilootje lef kopen
[..]
Komen dan
Wil je wat van mij lenen ?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vrijdag weerDan krijg ik iig het adres van de website waar ik haar kunst kan bekijken, daar staat vast een achternaam op ook, dus dan kan ik even zoeken
EN verder zie ik wel... ik moet even ergens een kilootje lef kopen
Hahaquote:Op donderdag 30 april 2009 11:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Pien meis, denk maar zo: als ze jou ook leuk vindt, maakt het niet uit. Maar ik vind het wel heel schattig, hehe.
Ik had geen zin om creatief te doen,sorryquote:Op donderdag 30 april 2009 11:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Je had het kunnen beginnen met de aanhef van een mop over het koningshuis.Wel een vunzige mop dan.. om je reputatie hoog te houden..
Graagquote:
Als je bij Pien haar quote op "donderdag 30 april 2009 10:56" klikt, dan krijg je meteen zijn tekst te zienquote:Op donderdag 30 april 2009 11:13 schreef Duimelot het volgende:
Op donderdag 30 april 2009 10:56 schreef hardromacore het volgende:
Laat ik zeggen dat dit wel een veredelde slowchat is natuurlijk, mensen die het leven ozo belangrijk vinden. Dat is een bepaalde tak van singles, die door ''assertiviteit'' wel zo een heel topic naar zich toe trekken pratend over zichzelf. Ik ken jullie beweegredenen niet waarom jullie hier zijn, het is vast en zeker niet alleen om maar gezellig bezig te zijn, maar vast ook een serieuze kant: miss zoekend naar het gemiste in jouw leven.
Dus blijf hier vooral jezelf en niet een meegaande assertieve ik zoek een community persoon.
Tot hier mijn pseudopsychologie en nu ben ik de hond aan het uitlaten
(te lui om naar vorige topic te gaan om te quoten)
ach de een zoekt wat vertier, de ander nieuwe contacten, weer een ander een neukerdje, sommige misschien zelfs de liefde van hun leven. Of natuurlijk combinaties van bovenstaande.
Boeie, zolang we ons vermaken.
Niet zeuren en mee doen en andersfijn leven verder
ach zo lukt t ookquote:Op donderdag 30 april 2009 11:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je bij Pien haar quote op "donderdag 30 april 2009 10:56" klikt, dan krijg je meteen zijn tekst te zien
Ik moet morgen even langs huis en dn ga ik weer terugquote:Op donderdag 30 april 2009 11:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
GraagKan jij niet gewoon een keer langs komen en vissen?
Ben je trouwens morgen nog daar?
Zondequote:Op donderdag 30 april 2009 11:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HahaTja, ik ben gewoon heel erg voorzichtig...
Ja, daar had ik het dus over ookquote:Op donderdag 30 april 2009 11:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zoooooooooo veel heb je niet!hoewel, op dat gebied wel
Hmm jammer... Ik had jullie uit willen nodigenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet morgen even langs huis en dn ga ik weer terug
En daar ben ik dan weer niet zo goed in
Ja, misschien wel... Maar anders dan heb ik meteen een reputatie ofzoquote:
Hehequote:Op donderdag 30 april 2009 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het dus over ook
Als je er klaar mee bent mag ik het dan hebben?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
GraagKan jij niet gewoon een keer langs komen en vissen?
Ben je trouwens morgen nog daar?
Neeheeeequote:Op donderdag 30 april 2009 11:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je er klaar mee bent mag ik het dan hebben?
Jij mag mijn lef echt niet lenenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je er klaar mee bent mag ik het dan hebben?
als jullie eenmaal in elkaars armen liggen bleek het zo eenvoudig te zijn om het zo ver te krijgen.. had je het gisteren al willen doenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:18 schreef Pien85 het volgende:
Ja, misschien wel... Maar anders dan heb ik meteen een reputatie ofzoOf vind ze me opeens nie meer aardig
Als ze je daardoor niet meer aardig vindt, is ze vast niet de leuke dame die jij in haar dacht te zien. Iemand die zich naar tegen je gaat gedragen nadat je erachter komt dat die ander je leuk vindt maar jij niet geinteresseerd bent, is gewoon kortzichtig en weet zich geen houding te geven. Dat is eerder een gebrek aan die kant (hoe daar normaal en met respect op te reageren) dan dat het iets over jou zegt. Echt waar!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:18 schreef Pien85 het volgende:
Ja, misschien wel... Maar anders dan heb ik meteen een reputatie ofzoOf vind ze me opeens nie meer aardig
![]()
Je moet er wat voor over hebben als je perfect wilt zijn, Duimelotje.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:20 schreef Duimelot het volgende:
ik heb mijn laatste beetje lef opgemaakt en ga ook geen nieuwe meer halen
blijf lekker saai en lefloos is veel minder verwarrend
Ja, misschien wel, maar goed ik heb hulp troepen, inmiddels. 3 mensen op stal zijn op de hoogtequote:Op donderdag 30 april 2009 11:20 schreef zbbrox het volgende:
[..]
als jullie eenmaal in elkaars armen liggen bleek het zo eenvoudig te zijn om het zo ver te krijgen.. had je het gisteren al willen doen
aint that just the way that life goes down down down down
gawd i love sub tags
Truequote:Op donderdag 30 april 2009 11:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Als ze je daardoor niet meer aardig vindt, is ze vast niet de leuke dame die jij in haar dacht te zien. Iemand die zich naar tegen je gaat gedragen nadat je erachter komt dat die ander je leuk vindt maar jij niet geinteresseerd bent, is gewoon kortzichtig en weet zich geen houding te geven. Dat is eerder een gebrek aan die kant (hoe daar normaal en met respect op te reageren) dan dat het iets over jou zegt. Echt waar!
Ow ja he?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:20 schreef zbbrox het volgende:
[..]
als jullie eenmaal in elkaars armen liggen bleek het zo eenvoudig te zijn om het zo ver te krijgen.. had je het gisteren al willen doen
aint that just the way that life goes down down down down
gawd i love sub tags
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:23 schreef Pien85 het volgende:
TrueNja, ze is wel heel erg openminded hoor, gelukkig
![]()
iemand heeft me heel duidelijk gemaakt dat ik niet perfect ben maar wazigquote:Op donderdag 30 april 2009 11:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben als je perfect wilt zijn, Duimelotje.
Soms is het jagen ook gewoon leuk en als je meteen al hebt wat je wilde, valt t dan tegen...quote:Op donderdag 30 april 2009 11:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja he?
Als ik dit, wat ik nu weet, een paar maanden geleden had toegepast... had ik me nu vast veel beter gevoeld.
And you're so right. Wat ben je stiekem toch een genot om naar te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |