Dat staat nog altijd los van het eisenpakketquote:
Dat ik ze tegen kom wil nog niet zeggen dat ik gelijk verliefd ben.. En mocht het zo zijn dat ik verliefd ben, dan moet zij ook nog verliefd op mij worden. Nu ben ik natuurlijk gewoon heel tof, en de kans dat ze verliefd wordt op mij is groter dan de kans is dat jij vandaag helemaal niets eet. Maar toch.. het moet allemaal maar net klikkenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je dan nog steeds single bent?
Weet je? Jouw houding stoort me echt enorm.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:12 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je de insteek van een beginnnde Op niet uit het oog moet verliezen. Ik wil jullie wereldje niet kapot prikken maar zo is het alleen uitnodigend voor kwebbeltantes..
Daar heb je een goed punt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ik ze tegen kom wil nog niet zeggen dat ik gelijk verliefd ben.. En mocht het zo zijn dat ik verliefd ben, dan moet zij ook nog verliefd op mij worden. Nu ben ik natuurlijk gewoon heel tof, en de kans dat ze verliefd wordt op mij is groter dan de kans is dat jij vandaag helemaal niets eet. Maar toch.. het moet allemaal maar net klikken
Hoi MNRquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ik ze tegen kom wil nog niet zeggen dat ik gelijk verliefd ben.. En mocht het zo zijn dat ik verliefd ben, dan moet zij ook nog verliefd op mij worden. Nu ben ik natuurlijk gewoon heel tof, en de kans dat ze verliefd wordt op mij is groter dan de kans is dat jij vandaag helemaal niets eet. Maar toch.. het moet allemaal maar net klikken
Jazekerquote:Op donderdag 30 april 2009 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi MNR![]()
Ga je nog iets leuks doen vandaag?
Dus als ik vandaag niks meer eet wordt Snuit verliefd op een meisje.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als ik vandaag niks meer eet wordt Snuit verliefd op een meisje.
Ik ga zo naar een aantal optredens toe bij mij in de buurt.quote:
Nee, het gaat om de kans he! en die kans is gewoon vrij klein over het algemeen...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als ik vandaag niks meer eet wordt Snuit verliefd op een meisje.
Dus met al die vrouwen die je ontmoet klikt het nooit zo? Of hoe moet ik dat lezen dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee ik het gewoon letterlijk.quote:
Heel goed!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga zo naar een aantal optredens toe bij mij in de buurt.Nog geen 500 meter lopen.
![]()
Elk jaar is er met konininnendag een festivaltje met een paar bandjes.
Laterquote:Op donderdag 30 april 2009 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de kans he! en die kans is gewoon vrij klein over het algemeen...
Maargoed, ik ga er vandoor, vrouwenharten breken.. daaaaag
Er zit een wereld van verschil tussen klikken en klikken. Er zijn er niet veel waarvan mijn hart 24/7 sneller gaat kloppen. Maar wel waar het goed mee klikt. Ik denk dat dit voor iedereen wel geld..quote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus met al die vrouwen die je ontmoet klikt het nooit zo? Of hoe moet ik dat lezen dan?
Veel plezier.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik ga ff naar de supermarkt. Even frisse lucht halen, zeg maar.
Awwwwwquote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik het gewoon letterlijk.Zoals een goed autist betaamd.
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Awwwww
Dat vind ik zo lief dat je dat over jezelf zegt!
Goed bezig Tijn! Echt, ik meen het gewoon.. Ben even speechless..
Hoi Autoquote:Op donderdag 30 april 2009 13:13 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal
Cue; heb je een andere laptop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |