Dat soort dingen kan je beter niet "forceren "en ik laat het zijn beloop. Vind ik zelf het beste.quote:
Dat heb ik gedaan.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Niemand blij met mijn aanwezigheid hier?
Achja dan niet
Lucky bastard is die vent die jij een geweldige nacht hebt bezorgd!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgenmiddag!
Brakheid valt mee. Ben net weer thuis gearriveerd!
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan je beter niet "forceren "en ik laat het zijn beloop. Vind ik zelf het beste.
Gelukkigquote:
Je weet wel beterquote:Op donderdag 30 april 2009 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Niemand blij met mijn aanwezigheid hier?
Achja dan niet
Gisteravond nog met een paar "blonde kennissen" gezellig gehad, dus ik heb niks te klagen .quote:Op donderdag 30 april 2009 12:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik gun je alles wat je je maar wensen wilt
Geen idee.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:09 schreef dawg het volgende:
Hoe laat begint dat gedoe bij de Witte Dame eigenlijk?
14:00quote:Op donderdag 30 april 2009 12:09 schreef dawg het volgende:
Hoe laat begint dat gedoe bij de Witte Dame eigenlijk?
soms twijfel ik wel hoorquote:
Het lijkt me dat je de insteek van een beginnnde Op niet uit het oog moet verliezen. Ik wil jullie wereldje niet kapot prikken maar zo is het alleen uitnodigend voor kwebbeltantes..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan.
Je snapt toch wel dat je dat niet serieus moet nemen na een dag lurken
http://www.nu.nl/algemeen(...)ninklijk-bezoek.htmlquote:Op donderdag 30 april 2009 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
soms twijfel ik wel hoor
Maar oke, tis koninginnedag![]()
Wow zie net op ned 1 iets van een ongeluk geweest is ofzo.. eens kijken wat er gebeurd is.
heftig..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)ninklijk-bezoek.html
iets af lassen.. dat is toch gewoon je werk afmaken.. vreemd woord eigenlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 12:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heftig..
Ben benieuwd hoe het verder gaat.
edit: ow alles wordt afgelast zeggen ze net.. logisch ook wel.
Weet je wat pas een vreemd woord is.. bijschaven.. 'we gaan dit even bijschaven'quote:Op donderdag 30 april 2009 12:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
iets af lassen.. dat is toch gewoon je werk afmaken.. vreemd woord eigenlijk
Maar met bijschaven schaaf je er ook iets af, je werkt het bij. Dus dat woord klopt dan toch meer dan aflassenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet je wat pas een vreemd woord is.. bijschaven.. 'we gaan dit even bijschaven'
bijschaven kan niet, eraf schaven wel.
met bijschaven hoef je niet perse iets er af te schaven.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar met bijschaven schaaf je er ook iets af, je werkt het bij. Dus dat woord klopt dan toch meer dan aflassen
Ja, wij zijnhet echt nooit eens hequote:Op donderdag 30 april 2009 12:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Veel ruzie maken leer je elkaar wel kennen.
was positief bedoeld hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |