quote:Op donderdag 30 april 2009 11:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze is gewoon flink genomen vannacht dat is het
Dank jequote:
Jouw gezicht is ook ECHT een open boekquote:Op donderdag 30 april 2009 11:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan is het altijd het gezicht. In mijn geval wel iig.
Je werd 2x uit je slaap gehaald.quote:
Ik kom zeker niet. Ik en mijn ex gaan aan kinderruil doen. Ze gaan nu vrijdag ipv zondag en komen vrijdag ipv zondag weer terug. Zijn ze fijn hier met moederdag, en hij moet toch werken in dat weekend, dan zouden ze de hele dag bij opa en oma zitten.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan had hij toch gelijk? Kan ik me daar mooi op voorbereiden voor volgende week.
Ik weet het. Damn those eyes..quote:Op donderdag 30 april 2009 11:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jouw gezicht is ook ECHT een open boek![]()
eigenlijk heb ik echt al veel foksters gezien
Je broer?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:47 schreef zbbrox het volgende:
ben een leuke manskerel aan het ranselen om hier eens te komen kijken... zullen jullie lief voor m zijn?
Dat was een keer door de wekker die ik vergeten was af te zetten en een keer weet ik niet precies, maar niet door sex hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 11:47 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Je werd 2x uit je slaap gehaald.
Jijzelf dus
oh niet!?!?!?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, zooooo lang heb ik je niet gezien, alleen je gedrag, gezichtsuitdrukking en woorden komen soms niet met elkaar overeen en dan is het wel lastig om de juist bedoelde eruit te pikken
Maar jij bent wel een open boek, lees ik net.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kom zeker niet. Ik en mijn ex gaan aan kinderruil doen. Ze gaan nu vrijdag ipv zondag en komen vrijdag ipv zondag weer terug. Zijn ze fijn hier met moederdag, en hij moet toch werken in dat weekend, dan zouden ze de hele dag bij opa en oma zitten.
Hoi, jij nog leuke dingen gepland voor vandaag? Zometeen eerst ff kijken op de kruisstraat en dan door naar het stroomhuisje denk ik.quote:
Nee mn broer zit niet op teh interwebz.quote:
well i think of that anywaysquote:Op donderdag 30 april 2009 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was een keer door de wekker die ik vergeten was af te zetten en een keer weet ik niet precies, maar niet door sex hoor
Jups! Over een paar uur afgesproken in de stad. Kruisstraat, wat is daar te doen dan? Het echte feest vindt plaats in het centrumquote:Op donderdag 30 april 2009 11:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hoi, jij nog leuke dingen gepland voor vandaag? Zometeen eerst ff kijken op de kruisstraat en dan door naar het stroomhuisje denk ik.
Moet zo nog ff rondbellen wie hoe laat en waar naartoe gaat.
euh snuit was misschien niet de juiste om dat te vragen omdat ik t bloedheet van hem kreeg enzoquote:Op donderdag 30 april 2009 11:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan had hij toch gelijk? Kan ik me daar mooi op voorbereiden voor volgende week.
whehehe.. kan ik me voorstellen. Ik zou het ook vreemd vinden als mijn zusje meedeed hierquote:Op donderdag 30 april 2009 11:49 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nee mn broer zit niet op teh interwebz.Mn zus wel, maar liever heb ik helemaal geen directe familie die hier ook komt kijken.
En ik?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vond het stiekem best moeilijkMaar dat kan ook aan mijn gebrek aan vrouwenleeskunde zijn
Niet dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:49 schreef zbbrox het volgende:
[..]
well i think of that anyways
ik had nog 3 wekkers aan staan.. die hadden neit door dat het een doordeweekse vrije dag was
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh snuit was misschien niet de juiste om dat te vragen omdat ik t bloedheet van hem kreeg enzo![]()
ik ben wel een openboek!
Kruisstraat hebben ze allerlei kraampjes e.d. Gewoon leuk om ff rond te slenteren voordat het echte werk begint.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups! Over een paar uur afgesproken in de stad. Kruisstraat, wat is daar te doen dan? Het echte feest vindt plaats in het centrum
En ik ben gevleid doordat jij zegt dat je het als een voorrecht ziet.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Ik voel het nog steeds als voorrecht dat ik 1 vd weinige hier ben die jou gezien heeft
Aha. Weer wat geleerdquote:Op donderdag 30 april 2009 11:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kruisstraat hebben ze allerlei kraampjes e.d. Gewoon leuk om ff rond te slenteren voordat het echte werk begint.
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh snuit was misschien niet de juiste om dat te vragen omdat ik t bloedheet van hem kreeg enzo![]()
ik ben wel een openboek!
Ook bij jou vind ik het moeilijk... Soms heb ik het idee dat je hetzelfde dacht als je doggie alleen niet kon.quote:
en dat je een toffe vriendin geworden ben!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En ik ben gevleid doordat jij zegt dat je het als een voorrecht ziet.
Ben ook blij dat ik je ook IRL ken
Daar kom ik volgende week nog op terug.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee weet ik, jij vind me ook een openboek he
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook bij jou vind ik het moeilijk... Soms heb ik het idee dat je hetzelfde dacht als je doggie alleen niet kon.en soms was je heerlijk dromerig
Maar een koekiemonster ben je wel!
zo, als dat niet vaag is
au revoir.. dont pee in the water!!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:56 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooooooooo zit vol met visoenen van gloeiende remschijven en douchende zbbroxen ik ga afkoelen...veel plezier vandaag allemaal tot later
Ik begrijp het welquote:Op donderdag 30 april 2009 11:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook bij jou vind ik het moeilijk... Soms heb ik het idee dat je hetzelfde dacht als je doggie alleen niet kon.en soms was je heerlijk dromerig
Maar een koekiemonster ben je wel!
zo, als dat niet vaag is
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maarreh.. laat hem me maar pm'en dan, want ik zal waarschijnlijk zijn eerste post missen hier. Lekker naar buiten zometeen
Of toch..?quote:
1 Dagquote:Op donderdag 30 april 2009 10:57 schreef dawg het volgende:
Hoe lang lurk je hier al?
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
au revoir.. dont pee in the water!!
Haha, nou, duidelijk... je weet niet wat der doggie bij mij deed.. heb er nog last van.. :Squote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]zoooooooo overduidelijk nu hoe JB was niets vaags aan
Nee, dat weet ikquote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef dawg het volgende:
Ik vind JBtje eigenlijk helemaal niet zo moeilijk te peilen.
Ja!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel
En ja, ik kan veel eten he?
hehequote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef hardromacore het volgende:
[..]
1 Dag
Ik zeg niet dan mijn relaas de waarheid is, wil alleen iets onder de aandacht brengen, waar tevens naar gevraagd werd.
Dat we hier ondertussen weer 4 pages verder zijn heeft natuurlijk niets met een slowchat te maken..
Nee, had ff een dipje toen ik dat neerkwakte.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha. Weer wat geleerd
Heb je nog met je meid gesproken over je twijfels?
Okayquote:Op donderdag 30 april 2009 11:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, had ff een dipje toen ik dat neerkwakte.
Vind het wel prima zo hoe het gaat.
Dat soort dingen kan je beter niet "forceren "en ik laat het zijn beloop. Vind ik zelf het beste.quote:
Dat heb ik gedaan.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Niemand blij met mijn aanwezigheid hier?
Achja dan niet
Lucky bastard is die vent die jij een geweldige nacht hebt bezorgd!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgenmiddag!
Brakheid valt mee. Ben net weer thuis gearriveerd!
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan je beter niet "forceren "en ik laat het zijn beloop. Vind ik zelf het beste.
Gelukkigquote:
Je weet wel beterquote:Op donderdag 30 april 2009 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Niemand blij met mijn aanwezigheid hier?
Achja dan niet
Gisteravond nog met een paar "blonde kennissen" gezellig gehad, dus ik heb niks te klagen .quote:Op donderdag 30 april 2009 12:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik gun je alles wat je je maar wensen wilt
Geen idee.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:09 schreef dawg het volgende:
Hoe laat begint dat gedoe bij de Witte Dame eigenlijk?
14:00quote:Op donderdag 30 april 2009 12:09 schreef dawg het volgende:
Hoe laat begint dat gedoe bij de Witte Dame eigenlijk?
soms twijfel ik wel hoorquote:
Het lijkt me dat je de insteek van een beginnnde Op niet uit het oog moet verliezen. Ik wil jullie wereldje niet kapot prikken maar zo is het alleen uitnodigend voor kwebbeltantes..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan.
Je snapt toch wel dat je dat niet serieus moet nemen na een dag lurken
http://www.nu.nl/algemeen(...)ninklijk-bezoek.htmlquote:Op donderdag 30 april 2009 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
soms twijfel ik wel hoor
Maar oke, tis koninginnedag![]()
Wow zie net op ned 1 iets van een ongeluk geweest is ofzo.. eens kijken wat er gebeurd is.
heftig..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)ninklijk-bezoek.html
iets af lassen.. dat is toch gewoon je werk afmaken.. vreemd woord eigenlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 12:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heftig..
Ben benieuwd hoe het verder gaat.
edit: ow alles wordt afgelast zeggen ze net.. logisch ook wel.
Weet je wat pas een vreemd woord is.. bijschaven.. 'we gaan dit even bijschaven'quote:Op donderdag 30 april 2009 12:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
iets af lassen.. dat is toch gewoon je werk afmaken.. vreemd woord eigenlijk
Maar met bijschaven schaaf je er ook iets af, je werkt het bij. Dus dat woord klopt dan toch meer dan aflassenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet je wat pas een vreemd woord is.. bijschaven.. 'we gaan dit even bijschaven'
bijschaven kan niet, eraf schaven wel.
met bijschaven hoef je niet perse iets er af te schaven.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar met bijschaven schaaf je er ook iets af, je werkt het bij. Dus dat woord klopt dan toch meer dan aflassen
Ja, wij zijnhet echt nooit eens hequote:Op donderdag 30 april 2009 12:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Veel ruzie maken leer je elkaar wel kennen.
was positief bedoeld hoor
Ik ben minder meubilair hier dan ik wasquote:Op donderdag 30 april 2009 12:12 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je de insteek van een beginnnde Op niet uit het oog moet verliezen. Ik wil jullie wereldje niet kapot prikken maar zo is het alleen uitnodigend voor kwebbeltantes..
Ik kan prima de schimmel bijwerken..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
met bijschaven hoef je niet perse iets er af te schaven.
ik wil jou wel eens met een kaas en een kaasschaaf er iets bij te zien schaven
Stoelen! dat is pas leuk meubilair!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben minder meubilair hier dan ik was
En dat komt idd mede doordat het een beetje TE is vaak.
Het is ook niet aflassen, maar afgelasten.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
iets af lassen.. dat is toch gewoon je werk afmaken.. vreemd woord eigenlijk
kijk, dan is het duidelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is ook niet aflassen, maar afgelasten.
En users zoals KudFokker maken het er niet beter op.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben minder meubilair hier dan ik was
En dat komt idd mede doordat het een beetje TE is vaak.
toch schaaf je er op dat moment toch echt iets vanafquote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kan prima de schimmel bijwerken..door even de kaas bij te schaven
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kijk, dan is het duidelijkwant als iets afgelast is is het klaar! en klopt het wel
Maar als jij zo bij de hand bent, heb ik je toch ook niet bij de hand?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
toch schaaf je er op dat moment toch echt iets vanaf
Die is niet eens zo erg hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef dawg het volgende:
[..]
En users zoals KudFokker maken het er niet beter op.
Dat zou er nog eens bij moeten komen zeg!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar als jij zo bij de hand bent, heb ik je toch ook niet bij de hand?
of we kunnen gewoon accepteren dat het zo is, en ipv er over te zeuren diegene die dat doen (ik bijvoorbeeld) gewoon zo af en toe een spank gevenquote:
Die willen we je vast ook wel geven zonder dat je irritant doet hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 12:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
of we kunnen gewoon accepteren dat het zo is, en ipv er over te zeuren diegene die dat doen (ik bijvoorbeeld) gewoon zo af en toe een spank geven
dat sowieso niet.. harde schijf eruit trekken, in een andere computer steken en je kan alles nog kopieerenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:36 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kan niet meer inloggen onder mijn account op mijn computer.![]()
Nu ben ik waarschijnlijk al mijn bestanden kwijt.
Hee, van mij mag t, ik zeg alleen dat dat 1 van de redenen is dat ik er zelf minder ben.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
of we kunnen gewoon accepteren dat het zo is, en ipv er over te zeuren diegene die dat doen (ik bijvoorbeeld) gewoon zo af en toe een spank geven
Maar ik ben lief!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die willen we je vast ook wel geven zonder dat je irritant doet hoor
Ja ben ik het wel mee eens. 'Vroeger' was er nog weleens een redelijk ontopic discussie, vroeger was gewoon alles beter.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is niet eens zo erg hoor.
Okee, zn manier van posten wekt af en toe irritatie op, maar hij is niet iemand die heel erg onderonsjes heeft met iedereen.
Die zijn het minst uitnodigend.
O, leuke muziek he gisteren, op MSN?
Ja
En met dat pluisje op je neus laatst!
Ja,lache he...
Dat dus,ik maak me daar ook wel schuldig aan af en toe, maar sommigen maken er een sport van. En soms is het gewoon niet leuk meer.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, van mij mag t, ik zeg alleen dat dat 1 van de redenen is dat ik er zelf minder ben.
Vind het gewoon niet zo leuk zo.
Misschien moeten we in de OP gaan zetten dat we niet meer mogen meetenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, van mij mag t, ik zeg alleen dat dat 1 van de redenen is dat ik er zelf minder ben.
Vind het gewoon niet zo leuk zo.
Volgens mij hebben steeds meer mensen dat hier..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:38 schreef dawg het volgende:
Al heb ik trouwens sowieso veel minder met fok de laatste tijd.
Dat is wel erg drastisch maar misschien als laatste redmiddel.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat sowieso niet.. harde schijf eruit trekken, in een andere computer steken en je kan alles nog kopieeren
Des te leuker om te doenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar ik ben lief!dat hoor je niet zomaar bij mij te doen..
we geven ruimte aan nieuwe broekiesquote:Op donderdag 30 april 2009 12:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben steeds meer mensen dat hier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |