Ja eens. Maar wilde toch even vragen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er zit een wereld van verschil tussen klikken en klikken. Er zijn er niet veel waarvan mijn hart 24/7 sneller gaat kloppen. Maar wel waar het goed mee klikt. Ik denk dat dit voor iedereen wel geld..
maargoed, zoals ik zei, ik ben er weg van!
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:13 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal
Cue; heb je een andere laptop?
Ooo dat is fijn! Beter iets dan nietsquote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]nee heb m'n oude computer even geleent van m'n broer
Iddquote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo dat is fijn! Beter iets dan niets
Maar dawg waarom ben jij hier steeds minder dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:16 schreef dawg het volgende:
Haha inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
IddToch beetje vermaak
Jij nog plannen?
Lol.. mooie blaarlippen dusquote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha inderdaad.
Mijn achterneefje is vandaag drie geworden, dus ik ga straks even naar z'n verjaardag. Hij heeft afgelopen zondag de BBQ een kusje gegeven, dus ben benieuwd hoe hij eruit ziet
[Hij zei; Ahhh lieve BBQ, lief vleesje, KUSJE....]
Ga jij verder nog iets doen?
Ja, mijn neefje is niet echt een kus-fan, dus waarschijnlijk heeft hij hem maar net geraakt, maar ik ben benieuwdquote:Op donderdag 30 april 2009 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lol.. mooie blaarlippen dus
Rond 6en komt een vriendin langs, gaan we even wat eten en daarna de stad in
Maak er maar een foto vnquote:Op donderdag 30 april 2009 13:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, mijn neefje is niet echt een kus-fan, dus waarschijnlijk heeft hij hem maar net geraakt, maar ik ben benieuwd
Ooo gezellig!
De sfeer, ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dawg waarom ben jij hier steeds minder dan?
Haha, ik zal kijkenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maak er maar een foto vn
Dat is wel de bedoeling
Maar je komt dus nog wel even naar de meet, dat is wel gezellig danquote:
Jah niet echt leuk voor vandaag. Ze zijn zelfs van plan om alle activiteiten te staken.. over het hele landquote:Op donderdag 30 april 2009 13:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik zal kijken
Och, zal wel goed komen toch?
Pff... Ik zie net een filmpje op RTL.nlTering...
![]()
![]()
Ik denk dat ze dat beter in A'dam (/Museumplein) niet kunnen doen... Dan breekt helemaal de pleuris uit (in de zin van, "100.000" man die opeens terug naar huis gaat / niets meer kan doen / bladiebla). Ben benieuwd! Ik "hoop" dat het "gewoon" een hartaanval/beroerte/iets in die richting is.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah niet echt leuk voor vandaag. Ze zijn zelfs van plan om alle activiteiten te staken.. over het hele land
Hoe gaat het nu eigenlijk met je gezondheid?quote:
Daar houden ze dan wel rekening mee natuurlijk. Of ze gaan het versoberen. Ik merk het vanzelf wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ze dat beter in A'dam (/Museumplein) niet kunnen doen... Dan breekt helemaal de pleuris uit (in de zin van, "100.000" man die opeens terug naar huis gaat / niets meer kan doen / bladiebla). Ben benieuwd! Ik "hoop" dat het "gewoon" een hartaanval/beroerte/iets in die richting is.
[..]
Hoe gaat het nu eigenlijk met je gezondheid?
Als ik eerlijk ben denk ik dat hij de bus wilde rammen, maar te laat (of te vroeg) was en toen "maar" op het monument af ging...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar houden ze dan wel rekening mee natuurlijk. Of ze gaan het versoberen. Ik merk het vanzelf wel.
Al denk ik niet dat dit een aanslag is.. want dan is het wel heel slecht gedaan.
goede timing heb je.. op nieuws idd de vermoedens dat hij het hele parcours gevolgd heeft en dergelijke.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben denk ik dat hij de bus wilde rammen, maar te laat (of te vroeg) was en toen "maar" op het monument af ging...
Oh? Ik heb hier geen tv bij de handquote:Op donderdag 30 april 2009 13:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
goede timing heb je.. op nieuws idd de vermoedens dat hij het hele parcours gevolgd heeft en dergelijke.
Was al bang dat ik je alles dubbel ging vertellen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh? Ik heb hier geen tv bij de hand
Serieus? Sick...
Maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 13:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Was al bang dat ik je alles dubbel ging vertellen.
1 dode is nu bevestigd.. zouden het mogelijk 4 zijn.
zbbrox.. ja niet echt lekker
dat moet je maar eens lekker doenquote:
Zo eventjes gedaan! Zo meteen weer terug maar dan met een radiootje dan kan ik een beetje het nieuws volgen!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat moet je maar eens lekker doen
Vind ik ookquote:Op donderdag 30 april 2009 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben nu wel de persconferentie aan het volgen. MAar ga straks nog wel even de stad in. Neem aan dat er in Enschede nog wel ergnes een kroegje open is/blijft
Bedoel, het is erg, maar alles daarvoor stoppen vind ik ook net wat overdreven
Ja, cafe's staan natuurlijk los van het Oranje Comité. Hier is een bandje ook afgelast die door het Comité ingehuurd was, maar in een café/zaal gaat een ander bandje blijkbaar wel door.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou schijnt hier ook de activiteiten afgelast te zijn.. cafe's nog wel open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef automatic_ het volgende:
Ja, cafe's staan natuurlijk los van het Oranje Comité. Hier is een bandje ook afgelast die door het Comité ingehuurd was, maar in een café/zaal gaat een ander bandje blijkbaar wel door.owja! dus geen grote blaar dat ie niks meer kon eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cafe's in amsterdam schijnen ook dicht te gaan over een uur, dus je weet het niet.Hmm dan neem ik aan dat je date niet doorgaatquote:Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had net een date voor vandaag. Geen nummer, msn of wat dan ook, alleen afgesproken om in hetzelfde cafe te zijn ergens in de avond. Maarja, die zit dicht nu.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Yup.. lekker dagje dus weer.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef Ofresca het volgende:
En de Mexicaanse griep is ook gearriveerd.
Misschien kan je dan voor de deur wachten...?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had net een date voor vandaag. Geen nummer, msn of wat dan ook, alleen afgesproken om in hetzelfde cafe te zijn ergens in de avond. Maarja, die zit dicht nu.
Ja, maar dat is onder controlequote:Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef Ofresca het volgende:
Jaaaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
owja! dus geen grote blaar dat ie niks meer kon eten?
Cafe's in amsterdam schijnen ook dicht te gaan over een uur, dus je weet het niet.
Nu maar hopen dat het een pandemie wordt waar die van 1347 schraal bij afsteekt!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef Ofresca het volgende:
Hehe, mjah alleen ik verwacht niet dat ze daarheen gaat en denkt: "oh misschien staat hij wel voor de deur". Het was meer zo van: "ben je hier morgen ook?" "ja". "ik ook, dan zien we elkaar dan welquote:Op donderdag 30 april 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien kan je dan voor de deur wachten...?
Ooo oke, dan is het inderdaad anders, hahaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hehe, mjah alleen ik verwacht niet dat ze daarheen gaat en denkt: "oh misschien staat hij wel voor de deur". Het was meer zo van: "ben je hier morgen ook?" "ja". "ik ook, dan zien we elkaar dan wel".
Nouja ze komt er blijkbaar vaker, dus dan ga ik er zaterdag maar gewoon naartoe.
lets hope not.. gadver, wil er niet aan denkenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het een pandemie wordt waar die van 1347 schraal bij afsteekt!
Ik geloof er niet zo in...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het een pandemie wordt waar die van 1347 schraal bij afsteekt!
Het zou voor Moeder Aarde beter zijn als drie-kwart van de mensheid van de aardbodem zou verdwijnen!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
lets hope not.. gadver, wil er niet aan denken![]()
We hebben maar voor een derde van de bevolking medicijnen
dat klopt jaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het zou voor Moeder Aarde beter zijn als drie-kwart van de mensheid van de aardbodem zou verdwijnen!
In sommige delen wel jaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het zou voor Moeder Aarde beter zijn als drie-kwart van de mensheid van de aardbodem zou verdwijnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |