Wat een feest.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:39 schreef Daniane het volgende:
De wiki van de OP loopt áltijd vast bij mij als ik wil kopieren
en nou heb ik ontdekt dat als ik naar bewerken ga en 't dan kopieer dat 't niet vastloopt.
Dan maken ze de ticket gewoon duurder zonder erbij te zetten dat het servicekosten zijnquote:Op woensdag 29 april 2009 12:45 schreef Desunoto het volgende:
Ticketservice moet eens optyfen met die servicekosten van ze.
Weet ikquote:Op woensdag 29 april 2009 12:47 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Dan maken ze de ticket gewoon duurder zonder erbij te zetten dat het servicekosten zijn
Liefquote:Op woensdag 29 april 2009 12:49 schreef DownPoison het volgende:
Ik zit hier werkelijk zenuwachtig te wezen omdat ivo af moet rijden nu. Soms snap ik mezelf ook niet helemaal
Miyavi?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Weet ik
Maar toch
Ohja en ze zijn nu de enige die kaartjes verkopen voor Miyavi dus bij het postkantoor of FRS kan ik ook niet langs om 5 euro te besparen.
Lekkerquote:Op woensdag 29 april 2009 12:49 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga nog even 50 muffins bakken denk ik
Miyaviquote:Op woensdag 29 april 2009 @ 12:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Weet ik
Maar toch
Ohja en ze zijn nu de enige die kaartjes verkopen voor Miyavi dus bij het postkantoor of FRS kan ik ook niet langs om 5 euro te besparen.
Owh lekkerquote:Op woensdag 29 april 2009 12:49 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga nog even 50 muffins bakken denk ik
quote:Tickets (MIYAVI)
Normaal ¤ 22x1
Servicekosten
Normaal ¤ 4.15x1
Administratiekosten
Postbezorging
¤ 0.92
Totaal ¤ 27.07
Geldquote:
Wij ookquote:Op woensdag 29 april 2009 @ 12:52 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Dat is?![]()
Jaja google ik weet,maar ben lui
Nou dan scheelt het toch dat het voor jullie minder werk is om het even te typen.quote:
Ik kom nu niet uit m'n kosten, dan ook niet denk ikquote:
Als jij het googlet, kloptquote:Op woensdag 29 april 2009 @ 12:54 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Nou dan scheelt het toch dat het voor jullie minder werk is om het even te typen.
Nou het was minder werk voor je geweest om te typen :japanse gitarist, of iets dergelijks. Dan deze zinquote:Op woensdag 29 april 2009 12:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kom nu niet uit m'n kosten, dan ook niet denk ik
[..]
Als jij het googlet, klopt
De wereld houdt van mij en ik hou van de wereldquote:Hartelijk dank voor uw aankoop bij Livenation.nl. Wij hebben uw order van 29-4-09 12:51 ontvangen en bevestigen de aankoop van de volgende toegangskaarten:
Artikel: COMBI-TICKET LOWLANDS 2009-WALIBI WORLD
Aantal: 2
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:02 schreef xalo het volgende:
[..]
De wereld houdt van mij en ik hou van de wereld. mèn, wat klinkt dat dramatisch.
Lowlandsquote:Op woensdag 29 april 2009 13:02 schreef xalo het volgende:
[..]
De wereld houdt van mij en ik hou van de wereld. mèn, wat klinkt dat dramatisch.
M'n vriendin heeft d'r kaartje alleen nog niet gehaald, d'r ouders zijn nog op vakantie en ze moet gaan bedelenquote:
Met dit weer? Dat vind ik knap.quote:
Een veel toffere.quote:
En dan ook nog vlak voor koninginnedag, je bent gedoemd. Dadelijk steek je heel Eindhoven aan.quote:
Alstublieft voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nlquote:Op woensdag 29 april 2009 13:08 schreef Desunoto het volgende:
Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 1 ticket(s) besteld voor:
MIYAVI
Tivoli de Helling
Zo, 27/09/09 20.30 uur
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alstublieft voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:08 schreef Desunoto het volgende:
Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 1 ticket(s) besteld voor:
MIYAVI
Tivoli de Helling
Zo, 27/09/09 20.30 uur
![]()
![]()
VARKENSGRIEP OMG.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:08 schreef xalo het volgende:
[..]
En dan ook nog vlak voor koninginnedag, je bent gedoemd. Dadelijk steek je heel Eindhoven aan.
Klopt ja. Maar dan heb ik hem lekker alquote:Op woensdag 29 april 2009 13:09 schreef DownPoison het volgende:
[..]![]()
Duurt nog best lang maar ook alvast veel plezier enzo
Nu nog zorgen dat je hem niet kwijt raaktquote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar dan heb ik hem lekker al
Ik ga toch naar Amsterdam, Eindhoven is niet cool. Dus laat heel Eindhoven maar last hebben van de varkensgriep, zolang Amsterdam maar veilig blijft.quote:
Dat is nog nooit gebeurd.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Nu nog zorgen dat je hem niet kwijt raakt
Vergeet 'm dan niet mee te nemen.quote:
Nee ?quote:
Thank god, anders zouden we de Melkweg niet ingekomen zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat ben ik ook nog nooit vergeten.
Tik er Xalo inquote:Op woensdag 29 april 2009 @ 13:07 schreef xalo het volgende:
Hij is alleen spraakloos, dat vind ik wel jammer.
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:13 schreef xalo het volgende:
[..]
Thank god, anders zouden we de Melkweg niet ingekomen zijn.
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:14 schreef Desunoto het volgende:
Ik had vorig jaar 6 maanden(!!!) voor Within Temptation al kaartjes besteld.
En die zijn ook niet kwijtgeraakt.
Ja dat dusquote:Op woensdag 29 april 2009 13:19 schreef Jotcha het volgende:
Meestal als je iets weglegt, zodat je het niet kwijtraakt, vergeet je waar je het verstopt hebt
Ik kan totaal niet met computers omgaan, zelfs met paint heb ik moeitequote:
ImTheBase?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:21 schreef Jotcha het volgende:
Waar is iee tee beeee als je hem nodig hebt
Whaha,dan neem je ze voor de zekerheid allemaal meequote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef Desunoto het volgende:
Het enige waar ik zo voor moet oppassen is dat ik niet de verkeerde kaartjes meeneem bij Dir en Grey want die zijn ook van ticketservice!
Paint is ook gewoon irritantquote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik kan totaal niet met computers omgaan, zelfs met paint heb ik moeite!
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
ImTheBase?
Volgens mij is dat nu ImThePlums?
Paint is handig voor simpele dingetjes.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik kan totaal niet met computers omgaan, zelfs met paint heb ik moeite!
Ja, dat zei ze zelf.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:26 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Moet ze een kloon ofzo zijn dan?
Is dat zo? Iig, de fokstok is hierquote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
ImTheBase?
Volgens mij is dat nu ImThePlums?
Bahquote:Op woensdag 29 april 2009 13:28 schreef Desunoto het volgende:
De Koninginnendag Hit
Maxima als koningin? Rap das Maxima! 9E/wk
www.RapDasMax.com![]()
![]()
Ja erg hequote:Op woensdag 29 april 2009 13:28 schreef Desunoto het volgende:
De Koninginnendag Hit
Maxima als koningin? Rap das Maxima! 9E/wk
www.RapDasMax.com![]()
![]()
Dood moet het.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:29 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Bahdat gekloot op de tv ook met die reclame
O mijn god, wat doe jij hier?quote:
Ik ben er eens geweest en kon niet met iemand praten zonder in de lach te schietenquote:
Gheghe, kreeg je al afkickverschijnselen omdat je niet mocht posten?quote:
Maar d'r zitten wel leuke tussenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ik ben er eens geweest en kon niet met iemand praten zonder in de lach te schieten
Het klinkt voor 2 minuten leuk, en als je er dan op gaat letten wordt het strontvervelendquote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ik ben er eens geweest en kon niet met iemand praten zonder in de lach te schieten
Klein beetje maarquote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Gheghe, kreeg je al afkickverschijnselen omdat je niet mocht posten?
Arm kind.quote:
Ik kreeg het al niet voor elkaar om langer dan 2 minuten te blijven pratenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Het klinkt voor 2 minuten leuk, en als je er dan op gaat letten wordt het strontvervelend
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Het klinkt voor 2 minuten leuk, en als je er dan op gaat letten wordt het strontvervelend
hahahaquote:Op woensdag 29 april 2009 13:38 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ik kreeg het al niet voor elkaar om langer dan 2 minuten te blijven praten
Ik ben het zonnetje in huis lieverdquote:Op woensdag 29 april 2009 13:38 schreef xalo het volgende:
Het topic ziet er wel gelijk zomers geel uit.
Nee, want je had je ban waarschijnlijk niet voor nietsquote:
Doodverwensing naar Rosbief, dus dat is niet schrikbarendquote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, want je had je ban waarschijnlijk niet voor niets.
Haha, netjesquote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Doodverwensing naar Rosbief, dus dat is niet schrikbarend
En weekje voor klonen
Jaquote:Op woensdag 29 april 2009 13:42 schreef xalo het volgende:
[..]
Haha, netjes. Heb je met die kloon ook nog in de SC gepost?
Wie was 't?quote:
Ik heb helemaal niets door gehadquote:
In vergelijking met jouw bans niet nee.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Man, hij is even gebanned geweest, zo bijzonder is dat niet hoor
Ik heb er ook al een aantal op mn naam staanquote:Op woensdag 29 april 2009 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Man, hij is even gebanned geweest, zo bijzonder is dat niet hoor
Ik ben ook niet zo oplettend, had in het begin ook niet door dat je gebanned wasquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo oplettend, had in het begin ook niet door dat je gebanned was.
Ik kwam er ook net pas achterquote:Op woensdag 29 april 2009 13:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo oplettend, had in het begin ook niet door dat je gebanned was.
quote:
Ik kan nietquote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef Juicyhil het volgende:
Wie wilt er morgen voor nop mee naar London Calling?
Omgeving?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:54 schreef Jotcha het volgende:
Wie wilt er de Fok!Stok verplaatsen? Ik ga niet in m'n eentje
NFSquote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef MosPos het volgende:
Goedemiddag vanuit Bradford
Waar zijn de ouwe bazen?
Hier?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef MosPos het volgende:
Goedemiddag vanuit Bradford
Waar zijn de ouwe bazen?
Jij hebt vrienden?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kan niet. want werken en koninginnedag met vrienden
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef Juicyhil het volgende:
quote:
Komen jullie nog wel biertje @ waag doenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kan niet. want werken en koninginnedag met vrienden
Waarom vraag jij altijd op FOK! of er iemand mee gaat?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef Juicyhil het volgende:
Ga jij maar lekker game ja, met je Need For Speedquote:
Ja wacht, jij komt me wel bekend voor, ik zat hier vroegah nog wel eens te spammen.. Denk dat ik een comeback ga maken. Alles tof hier dan?quote:
Jawel hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker game ja, met je Need For Speed
[..]
Ja wacht, jij komt me wel bekend voor, ik zat hier vroegah nog wel eens te spammen.. Denk dat ik een comeback ga maken. Alles tof hier dan?
Ik ga met een aantal andere, en jeroen gaat volgens mij ook meequote:Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef Probinski het volgende:
[..]
Komen jullie nog wel biertje @ waag doen? Anders ben k zo alleen daar
Ik bedoel jouw sig?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker game ja, met je Need For Speed
[..]
Ja wacht, jij komt me wel bekend voor, ik zat hier vroegah nog wel eens te spammen.. Denk dat ik een comeback ga maken. Alles tof hier dan?
Ah zoquote:Op woensdag 29 april 2009 14:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ga met een aantal andere, en jeroen gaat volgens mij ook mee
Werksequote:Op woensdag 29 april 2009 14:01 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ah zo
Nou okay dan
Maar werken nu dus
Haha kutjequote:
Of jij wordt gewoon verstandiger enzoquote:Op woensdag 29 april 2009 14:03 schreef MosPos het volgende:
[..]
Haha kutjeDat is dus van mijn vroegere periode hier op Fok!, ik maak er wat chillers van want NFS gaat hard achteruit de laatste jaren...
Bart komt hier nog regelmatigquote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ken jij BraveBart en Afzuigkap ook? Of zijn die ook al weg?
Haha ok lache, ik denk niet dat ik hem zou herkennenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Bart komt hier nog regelmatig
En Amanda zie ik hier nooit meer
Bart ben ik afgelopen jaar nog in Antwerpen tegengekomen
ik dacht op dat moment: DIe lijkt op Bartquote:Op woensdag 29 april 2009 14:08 schreef MosPos het volgende:
[..]
Haha ok lache, ik denk niet dat ik hem zou herkennen
Altijdquote:Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom vraag jij altijd op FOK! of er iemand mee gaat?
Het is dat ik op m'n werk ben, anders ging ik het opzoeken.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Altijd
1ste keer man
Maar graag of traag.
Ja hoor, en met jou? Bekomen van je ban?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef mstr het volgende:
[..]
En ben je lekker vers?
Oftewel: Alles goed?
Met mij ookquote:Op woensdag 29 april 2009 14:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja hoor, en met jou? Bekomen van je ban?
Lol, ok leip. Maar niet gesproken dus.. De enige fokkers die ik wel eens zie zijn i2Them2 en Plumbumquote:Op woensdag 29 april 2009 14:08 schreef mstr het volgende:
[..]
ik dacht op dat moment: DIe lijkt op Bart
Ik later op msn vragen, was jij in Antwerpen?
Hij: Ja
Bleek hij het dus te zijn
Okeequote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef MosPos het volgende:
[..]
Lol, ok leip. Maar niet gesproken dus.. De enige fokkers die ik wel eens zie zijn i2Them2 en PlumbumWant dat is mijn broer, en een vriend van mijn broer
Zat je nou ook meteen minder achter de computer of niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Met mij ook
Tuurlijk, het voelde als vakantie
Nee niet echt.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zat je nou ook meteen minder achter de computer of niet?
Ok, meetings ofzo?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Okee
Ik zie er een paar nog wel eens in de zoveel tijd
So truequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
So trueIk lieg nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vette shit, gefeliciteerd manquote:
Kloptquote:
Ik ben Bart, ik zit al vanaf 2005 op Fok, alleen nu al 2 jaar niet meer ofzo. Ik dacht ik ga eens kijken of hier nog wat bekende rondhangen.. Zit hier op stage in Engeland.. Maar heb niet zo'n schik om te werknquote:
quote:
Ik zit vanaf 2006 op fok, en nu nog steedsquote:Op woensdag 29 april 2009 14:16 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik ben Bart, ik zit al vanaf 2005 op Fok, alleen nu al 2 jaar niet meer ofzo. Ik dacht ik ga eens kijken of hier nog wat bekende rondhangen.. Zit hier op stage in Engeland.. Maar heb niet zo'n schik om te werkn
Nee niet echt, maar ik moet zeggen dat ik vroegah alleen in een paar topics poste, ook niet veel, dus niet veel mensen kennen mij ookquote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zit vanaf 2006 op fok, en nu nog steeds(
)
Maar zijn er nog bekenden van je dan?
Vind je het heel gek met zo weinig postsquote:Op woensdag 29 april 2009 14:19 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ik moet zeggen dat ik vroegah alleen in een paar topics poste, ook niet veel, dus niet veel mensen kennen mij ook
Neequote:Op woensdag 29 april 2009 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind je het heel gek met zo weinig posts
Dat kan veranderenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:19 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ik moet zeggen dat ik vroegah alleen in een paar topics poste, ook niet veel, dus niet veel mensen kennen mij ook
Jonge, ik zeg toch niet dat ik het gek vindquote:
Ja misschien, maar ga er niet vanuit. Denk dat ik over een maandje wel weer op Fok uitgekeken benquote:
quote:
Je bent bezweet?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo, ik zie d'r ook weer aangekleed en superheet uit
Neequote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik heb gedoucht en heb me aangekleed, en ik zie er verdomde goed uit nu, moet ik eerlijk zeggen
Dat dacht ik eerst ook, maar ik kon het niet gleovenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik heb gedoucht en heb me aangekleed, en ik zie er verdomde goed uit nu, moet ik eerlijk zeggen
quote:
Ik ga ook een ijsje pakkenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:33 schreef -SG- het volgende:
Ik vind dat ik wel een lekker koud juupke heb verdiend..
Hoe is het met uquote:
Dat had ik ook niet verwachtquote:
quote:
quote:Your musical compatibility with Krentenbolletje is LOW
Music you have in common includes Arctic Monkeys, Muse, The Beatles, Queens of the Stone Age and Puddle of Mudd.
Hahaha ja ik ben dan ook zeker aanwezig!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:39 schreef MosPos het volgende:
[..]
Damn, lijkt me echt vet om heen te gaan, gaat iedereen volgens mij helemaal los!
dan hebben ze waarschijnlijk 1 bekend nummer ofzo die iedereen wel heeft.. Ik zoek wel evenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik alleen de naam, nog nooit geluisterd zover ik weet.
Ach ja, nijn leeft nogquote:
Nijmegen is voor mij wel redelijk ver weg. Moet je kaartjes hebben ofzo?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:40 schreef Plums het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ben dan ook zeker aanwezig!
Het is wel goeie muziekquote:Op woensdag 29 april 2009 14:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik alleen de naam, nog nooit geluisterd zover ik weet.
Nop! Gratis. Week lang zelfs.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:43 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nijmegen is voor mij wel redelijk ver weg. Moet je kaartjes hebben ofzo?
She Hates Mequote:Op woensdag 29 april 2009 14:42 schreef MosPos het volgende:
[..]
dan hebben ze waarschijnlijk 1 bekend nummer ofzo die iedereen wel heeft.. Ik zoek wel even
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:45 schreef MosPos het volgende:
[..]
She Hates Me
Die heb ik 1x afgespeeld en is volgens mij wel redelijk bekend toch.. She Fokking hates me, nanananaa
Nice! Misschien toch maar in de auto springen, want ik wil ze wel een keertje zien !quote:Op woensdag 29 april 2009 14:44 schreef Plums het volgende:
[..]
Nop! Gratis. Week lang zelfs.
http://www.de-affaire.nl/
Fredquote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef MASD het volgende:
[..]
en deze.
Verder gewoon een C-band. Sowieso bands die iets met Fred Durst te maken hebben
Fred Durst____________!
Vette clip.quote:
16 mei ofzo zijn ze gratis in bredaquote:Op woensdag 29 april 2009 14:48 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nice! Misschien toch maar in de auto springen, want ik wil ze wel een keertje zien !
Ook dat zei ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Onorgineel het volgende:
Knowing was best wel een vage film
Maar wel tof
Dat einde was best raarquote:
Inderdaad.quote:
Ja, dat was wel tof!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat einde was best raar
Maar wel leuk dat alles toch een keer naar de tyfus ging, in plaats van een film waar de aarde ineens toch nog gered wordt van een natuurramp die in het echt niet tegen te houden is
Utrecht inquote:Op woensdag 29 april 2009 15:04 schreef Kingside het volgende:
Dames, koninginenacht is het straks.
Wat gaat iedereen doen?
Eindhoven.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:04 schreef Kingside het volgende:
Wat gaat iedereen doen?
Later ouwequote:Op woensdag 29 april 2009 15:07 schreef MosPos het volgende:
Ik ga maar weer eens aan mijn stageopdrachten!![]()
Dikke later
x
mstrquote:
xje terugquote:Op woensdag 29 april 2009 15:07 schreef MosPos het volgende:
Ik ga maar weer eens aan mijn stageopdrachten!![]()
Dikke later
x
Achter de computer zitten. Ik ben hardcore.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:04 schreef Kingside het volgende:
Wat gaat iedereen doen?
Wat is daarmeequote:
Mark neuken.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:04 schreef Kingside het volgende:
Wat gaat iedereen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |