Gheghe, kreeg je al afkickverschijnselen omdat je niet mocht posten?quote:
Maar d'r zitten wel leuke tussenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ik ben er eens geweest en kon niet met iemand praten zonder in de lach te schieten
Het klinkt voor 2 minuten leuk, en als je er dan op gaat letten wordt het strontvervelendquote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ik ben er eens geweest en kon niet met iemand praten zonder in de lach te schieten
Klein beetje maarquote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Gheghe, kreeg je al afkickverschijnselen omdat je niet mocht posten?
Arm kind.quote:
Ik kreeg het al niet voor elkaar om langer dan 2 minuten te blijven pratenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Het klinkt voor 2 minuten leuk, en als je er dan op gaat letten wordt het strontvervelend
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Het klinkt voor 2 minuten leuk, en als je er dan op gaat letten wordt het strontvervelend
hahahaquote:Op woensdag 29 april 2009 13:38 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ik kreeg het al niet voor elkaar om langer dan 2 minuten te blijven praten
Ik ben het zonnetje in huis lieverdquote:Op woensdag 29 april 2009 13:38 schreef xalo het volgende:
Het topic ziet er wel gelijk zomers geel uit.
Nee, want je had je ban waarschijnlijk niet voor nietsquote:
Doodverwensing naar Rosbief, dus dat is niet schrikbarendquote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, want je had je ban waarschijnlijk niet voor niets.
Haha, netjesquote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Doodverwensing naar Rosbief, dus dat is niet schrikbarend
En weekje voor klonen
Jaquote:Op woensdag 29 april 2009 13:42 schreef xalo het volgende:
[..]
Haha, netjes. Heb je met die kloon ook nog in de SC gepost?
Wie was 't?quote:
Ik heb helemaal niets door gehadquote:
In vergelijking met jouw bans niet nee.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Man, hij is even gebanned geweest, zo bijzonder is dat niet hoor
Ik heb er ook al een aantal op mn naam staanquote:Op woensdag 29 april 2009 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Man, hij is even gebanned geweest, zo bijzonder is dat niet hoor
Ik ben ook niet zo oplettend, had in het begin ook niet door dat je gebanned wasquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo oplettend, had in het begin ook niet door dat je gebanned was.
Ik kwam er ook net pas achterquote:Op woensdag 29 april 2009 13:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo oplettend, had in het begin ook niet door dat je gebanned was.
quote:
Ik kan nietquote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef Juicyhil het volgende:
Wie wilt er morgen voor nop mee naar London Calling?
Omgeving?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:54 schreef Jotcha het volgende:
Wie wilt er de Fok!Stok verplaatsen? Ik ga niet in m'n eentje
NFSquote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef MosPos het volgende:
Goedemiddag vanuit Bradford
Waar zijn de ouwe bazen?
Hier?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef MosPos het volgende:
Goedemiddag vanuit Bradford
Waar zijn de ouwe bazen?
Jij hebt vrienden?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kan niet. want werken en koninginnedag met vrienden
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef Juicyhil het volgende:
quote:
Komen jullie nog wel biertje @ waag doenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kan niet. want werken en koninginnedag met vrienden
Waarom vraag jij altijd op FOK! of er iemand mee gaat?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef Juicyhil het volgende:
Ga jij maar lekker game ja, met je Need For Speedquote:
Ja wacht, jij komt me wel bekend voor, ik zat hier vroegah nog wel eens te spammen.. Denk dat ik een comeback ga maken. Alles tof hier dan?quote:
Jawel hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker game ja, met je Need For Speed
[..]
Ja wacht, jij komt me wel bekend voor, ik zat hier vroegah nog wel eens te spammen.. Denk dat ik een comeback ga maken. Alles tof hier dan?
Ik ga met een aantal andere, en jeroen gaat volgens mij ook meequote:Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef Probinski het volgende:
[..]
Komen jullie nog wel biertje @ waag doen? Anders ben k zo alleen daar
Ik bedoel jouw sig?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker game ja, met je Need For Speed
[..]
Ja wacht, jij komt me wel bekend voor, ik zat hier vroegah nog wel eens te spammen.. Denk dat ik een comeback ga maken. Alles tof hier dan?
Ah zoquote:Op woensdag 29 april 2009 14:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ga met een aantal andere, en jeroen gaat volgens mij ook mee
Werksequote:Op woensdag 29 april 2009 14:01 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ah zo
Nou okay dan
Maar werken nu dus
Haha kutjequote:
Of jij wordt gewoon verstandiger enzoquote:Op woensdag 29 april 2009 14:03 schreef MosPos het volgende:
[..]
Haha kutjeDat is dus van mijn vroegere periode hier op Fok!, ik maak er wat chillers van want NFS gaat hard achteruit de laatste jaren...
Bart komt hier nog regelmatigquote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ken jij BraveBart en Afzuigkap ook? Of zijn die ook al weg?
Haha ok lache, ik denk niet dat ik hem zou herkennenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Bart komt hier nog regelmatig
En Amanda zie ik hier nooit meer
Bart ben ik afgelopen jaar nog in Antwerpen tegengekomen
ik dacht op dat moment: DIe lijkt op Bartquote:Op woensdag 29 april 2009 14:08 schreef MosPos het volgende:
[..]
Haha ok lache, ik denk niet dat ik hem zou herkennen
Altijdquote:Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom vraag jij altijd op FOK! of er iemand mee gaat?
Het is dat ik op m'n werk ben, anders ging ik het opzoeken.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Altijd
1ste keer man
Maar graag of traag.
Ja hoor, en met jou? Bekomen van je ban?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef mstr het volgende:
[..]
En ben je lekker vers?
Oftewel: Alles goed?
Met mij ookquote:Op woensdag 29 april 2009 14:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja hoor, en met jou? Bekomen van je ban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |