Gheghe, kreeg je al afkickverschijnselen omdat je niet mocht posten?quote:
Maar d'r zitten wel leuke tussenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ik ben er eens geweest en kon niet met iemand praten zonder in de lach te schieten
Het klinkt voor 2 minuten leuk, en als je er dan op gaat letten wordt het strontvervelendquote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ik ben er eens geweest en kon niet met iemand praten zonder in de lach te schieten
Klein beetje maarquote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Gheghe, kreeg je al afkickverschijnselen omdat je niet mocht posten?
Arm kind.quote:
Ik kreeg het al niet voor elkaar om langer dan 2 minuten te blijven pratenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Het klinkt voor 2 minuten leuk, en als je er dan op gaat letten wordt het strontvervelend
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Het klinkt voor 2 minuten leuk, en als je er dan op gaat letten wordt het strontvervelend
hahahaquote:Op woensdag 29 april 2009 13:38 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ik kreeg het al niet voor elkaar om langer dan 2 minuten te blijven praten
Ik ben het zonnetje in huis lieverdquote:Op woensdag 29 april 2009 13:38 schreef xalo het volgende:
Het topic ziet er wel gelijk zomers geel uit.
Nee, want je had je ban waarschijnlijk niet voor nietsquote:
Doodverwensing naar Rosbief, dus dat is niet schrikbarendquote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, want je had je ban waarschijnlijk niet voor niets.
Haha, netjesquote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Doodverwensing naar Rosbief, dus dat is niet schrikbarend
En weekje voor klonen
Jaquote:Op woensdag 29 april 2009 13:42 schreef xalo het volgende:
[..]
Haha, netjes. Heb je met die kloon ook nog in de SC gepost?
Wie was 't?quote:
Ik heb helemaal niets door gehadquote:
In vergelijking met jouw bans niet nee.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Man, hij is even gebanned geweest, zo bijzonder is dat niet hoor
Ik heb er ook al een aantal op mn naam staanquote:Op woensdag 29 april 2009 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Man, hij is even gebanned geweest, zo bijzonder is dat niet hoor
Ik ben ook niet zo oplettend, had in het begin ook niet door dat je gebanned wasquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo oplettend, had in het begin ook niet door dat je gebanned was.
Ik kwam er ook net pas achterquote:Op woensdag 29 april 2009 13:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo oplettend, had in het begin ook niet door dat je gebanned was.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |