quote:
quote:Your musical compatibility with Krentenbolletje is LOW
Music you have in common includes Arctic Monkeys, Muse, The Beatles, Queens of the Stone Age and Puddle of Mudd.
Hahaha ja ik ben dan ook zeker aanwezig!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:39 schreef MosPos het volgende:
[..]
Damn, lijkt me echt vet om heen te gaan, gaat iedereen volgens mij helemaal los!
dan hebben ze waarschijnlijk 1 bekend nummer ofzo die iedereen wel heeft.. Ik zoek wel evenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik alleen de naam, nog nooit geluisterd zover ik weet.
Ach ja, nijn leeft nogquote:
Nijmegen is voor mij wel redelijk ver weg. Moet je kaartjes hebben ofzo?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:40 schreef Plums het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ben dan ook zeker aanwezig!
Het is wel goeie muziekquote:Op woensdag 29 april 2009 14:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik alleen de naam, nog nooit geluisterd zover ik weet.
Nop! Gratis. Week lang zelfs.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:43 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nijmegen is voor mij wel redelijk ver weg. Moet je kaartjes hebben ofzo?
She Hates Mequote:Op woensdag 29 april 2009 14:42 schreef MosPos het volgende:
[..]
dan hebben ze waarschijnlijk 1 bekend nummer ofzo die iedereen wel heeft.. Ik zoek wel even
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:45 schreef MosPos het volgende:
[..]
She Hates Me
Die heb ik 1x afgespeeld en is volgens mij wel redelijk bekend toch.. She Fokking hates me, nanananaa
Nice! Misschien toch maar in de auto springen, want ik wil ze wel een keertje zien !quote:Op woensdag 29 april 2009 14:44 schreef Plums het volgende:
[..]
Nop! Gratis. Week lang zelfs.
http://www.de-affaire.nl/
Fredquote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef MASD het volgende:
[..]
en deze.
Verder gewoon een C-band. Sowieso bands die iets met Fred Durst te maken hebben
Fred Durst____________!
Vette clip.quote:
16 mei ofzo zijn ze gratis in bredaquote:Op woensdag 29 april 2009 14:48 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nice! Misschien toch maar in de auto springen, want ik wil ze wel een keertje zien !
Ook dat zei ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Onorgineel het volgende:
Knowing was best wel een vage film
Maar wel tof
Dat einde was best raarquote:
Inderdaad.quote:
Ja, dat was wel tof!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat einde was best raar
Maar wel leuk dat alles toch een keer naar de tyfus ging, in plaats van een film waar de aarde ineens toch nog gered wordt van een natuurramp die in het echt niet tegen te houden is
Utrecht inquote:Op woensdag 29 april 2009 15:04 schreef Kingside het volgende:
Dames, koninginenacht is het straks.
Wat gaat iedereen doen?
Eindhoven.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:04 schreef Kingside het volgende:
Wat gaat iedereen doen?
Later ouwequote:Op woensdag 29 april 2009 15:07 schreef MosPos het volgende:
Ik ga maar weer eens aan mijn stageopdrachten!![]()
Dikke later
x
mstrquote:
xje terugquote:Op woensdag 29 april 2009 15:07 schreef MosPos het volgende:
Ik ga maar weer eens aan mijn stageopdrachten!![]()
Dikke later
x
Achter de computer zitten. Ik ben hardcore.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:04 schreef Kingside het volgende:
Wat gaat iedereen doen?
Wat is daarmeequote:
Mark neuken.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:04 schreef Kingside het volgende:
Wat gaat iedereen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |