Lol, ok leip. Maar niet gesproken dus.. De enige fokkers die ik wel eens zie zijn i2Them2 en Plumbumquote:Op woensdag 29 april 2009 14:08 schreef mstr het volgende:
[..]
ik dacht op dat moment: DIe lijkt op Bart
Ik later op msn vragen, was jij in Antwerpen?
Hij: Ja
Bleek hij het dus te zijn
Okeequote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef MosPos het volgende:
[..]
Lol, ok leip. Maar niet gesproken dus.. De enige fokkers die ik wel eens zie zijn i2Them2 en PlumbumWant dat is mijn broer, en een vriend van mijn broer
Zat je nou ook meteen minder achter de computer of niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Met mij ook
Tuurlijk, het voelde als vakantie
Nee niet echt.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zat je nou ook meteen minder achter de computer of niet?
Ok, meetings ofzo?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Okee
Ik zie er een paar nog wel eens in de zoveel tijd
So truequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
So trueIk lieg nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vette shit, gefeliciteerd manquote:
Kloptquote:
Ik ben Bart, ik zit al vanaf 2005 op Fok, alleen nu al 2 jaar niet meer ofzo. Ik dacht ik ga eens kijken of hier nog wat bekende rondhangen.. Zit hier op stage in Engeland.. Maar heb niet zo'n schik om te werknquote:
quote:
Ik zit vanaf 2006 op fok, en nu nog steedsquote:Op woensdag 29 april 2009 14:16 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik ben Bart, ik zit al vanaf 2005 op Fok, alleen nu al 2 jaar niet meer ofzo. Ik dacht ik ga eens kijken of hier nog wat bekende rondhangen.. Zit hier op stage in Engeland.. Maar heb niet zo'n schik om te werkn
Nee niet echt, maar ik moet zeggen dat ik vroegah alleen in een paar topics poste, ook niet veel, dus niet veel mensen kennen mij ookquote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zit vanaf 2006 op fok, en nu nog steeds(
)
Maar zijn er nog bekenden van je dan?
Vind je het heel gek met zo weinig postsquote:Op woensdag 29 april 2009 14:19 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ik moet zeggen dat ik vroegah alleen in een paar topics poste, ook niet veel, dus niet veel mensen kennen mij ook
Neequote:Op woensdag 29 april 2009 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind je het heel gek met zo weinig posts
Dat kan veranderenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:19 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ik moet zeggen dat ik vroegah alleen in een paar topics poste, ook niet veel, dus niet veel mensen kennen mij ook
Jonge, ik zeg toch niet dat ik het gek vindquote:
Ja misschien, maar ga er niet vanuit. Denk dat ik over een maandje wel weer op Fok uitgekeken benquote:
quote:
Je bent bezweet?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo, ik zie d'r ook weer aangekleed en superheet uit
Neequote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik heb gedoucht en heb me aangekleed, en ik zie er verdomde goed uit nu, moet ik eerlijk zeggen
Dat dacht ik eerst ook, maar ik kon het niet gleovenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik heb gedoucht en heb me aangekleed, en ik zie er verdomde goed uit nu, moet ik eerlijk zeggen
quote:
Ik ga ook een ijsje pakkenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:33 schreef -SG- het volgende:
Ik vind dat ik wel een lekker koud juupke heb verdiend..
Hoe is het met uquote:
Dat had ik ook niet verwachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |